Belgedrag zegt juist een hoop, kijk naar die tijden, wat een ritme.quote:Op donderdag 30 april 2015 13:11 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Belgedrag zegt helemaal niks er kan ook na die tijd iets gebeurd zijn
Nee, jij beweert dat ik zeg dat ze in een koelcel lagen, goed voorbeeld hoe je mensen woorden in de mond legt zonder bronnen.quote:Op donderdag 30 april 2015 13:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dit zijn de mogelijkheden, ga daar dan eens inhoudelijk op in.
Jij meet je het recht aan dat je antwoorden zou mogen verwachten?quote:Op donderdag 30 april 2015 13:21 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op antwoorden, ik kan wel gemakkelijk de fotocamera tijden aanpassen en niemand die daar iets van merkt.
Daarnaast is het ook gemakkelijk op de tijden van de telefoons te veranderen, ik heb hier ook diverse testen gedaan/laten doen.
Gelul, dat zeg ik niet.quote:Op donderdag 30 april 2015 13:28 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Nee, jij beweert dat ik zeg dat ze in een koelcel lagen, goed voorbeeld hoe je mensen woorden in de mond legt zonder bronnen.
Gewoon niet doen.
Daar ga je weer, het is waarschijnlijk het haar van Kris.quote:Op donderdag 30 april 2015 13:35 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Gelul, dat zeg ik niet.
Wel; als je volhoudt dat de meiden al op 1 april zijn omgekomen en de nachtfoto's zijn op het juiste (8 april ~01:00-04:00) of zelfs een later moment gemaakt (wat jij zelf mogelijk achtte!!), dan kan je niet zonder koelcel gegeven de staat van Kris' hoofd.
Het is het haar van Kris tot er een betere verklaring opduikt (hihi). Of verwacht jij dat het stikt van de redheads in de bergen ten noorden van Boquete?quote:Op donderdag 30 april 2015 14:07 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Daar ga je weer, het is waarschijnlijk het haar van Kris.
Ik dacht in eerste instantie, van die Loretta. Mata we weten het niet, ook jij niet.
Nou binnenkort ligt er weer een aan het zwembad daar!quote:Op donderdag 30 april 2015 14:15 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het is het haar van Kris tot er een betere verklaring opduikt (hihi). Of verwacht jij dat het stikt van de redheads in de bergen ten noorden van Boquete?
Maar om je in de misdaadbocht te blijven wringen begin je zelfs de elementaire feiten te ontkennen?
En wederom negeer je de punten.quote:Op donderdag 30 april 2015 14:19 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Nou binnenkort ligt er weer een aan het zwembad daar!
zo belachelijk is het niet, je reageert zo heftig. Was een serieuze vraag, heb je daar familie of contacten dat je zo fel reageert. Kan toch?quote:Op donderdag 30 april 2015 14:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En wederom negeer je de punten.
Ik heb niets tegen een misdrijf an sich. Wel tegen de belachelijke inhoudsloosheid van de aanhangers ervan. Er komt maar niks serieus, slechts verdachtmakingen en geroddel.
Zo ook aan mijn persoontje met weer een belachelijke vraag.
ok inhoudelijk, op 4 en 5 april beiden oproepen gedaan om 13:37? toeval of heb je een betere verklaring?quote:Op donderdag 30 april 2015 13:16 schreef El_Matador het volgende:
"belgedrag zegt niets".[/b] Dat is je antwoord? Na 13 maanden?
Ik denk dat er wekkers actief waren of toen aangezet. Dat kan die overeenkomende tijd verklaren als het niet gewoon toeval is.quote:Op donderdag 30 april 2015 14:51 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
ok inhoudelijk, op 4 en 5 april beiden oproepen gedaan om 13:37? toeval of heb je een betere verklaring?
waar zou een wekker voor 13:37 dan voor nodig zijn? Dat ze vanaf dat moment thuis wakker zouden zijn? In verband met het tijdsverschil?quote:Op donderdag 30 april 2015 14:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik denk dat er wekkers actief waren of toen aangezet. Dat kan die overeenkomende tijd verklaren als het niet gewoon toeval is.
Ja, dat had Miss Escobar ook als verklaring. Je vergeet het tijdsverschil makkelijk en zet daarom een wekker om je eraan te herinneren wanneer Nederland wakker is.quote:Op donderdag 30 april 2015 15:00 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
waar zou een wekker voor 13:37 dan voor nodig zijn? Dat ze vanaf dat moment thuis wakker zouden zijn? In verband met het tijdsverschil?
Slangen, spinnen en schorpioenen vormen een groot gevaar als je met blote armen en benen door de jungle ploegt, dag en nacht.quote:
heb je een link naar een artikel waar iemand daar in Boquete door eenquote:Op donderdag 30 april 2015 15:23 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Slangen, spinnen en schorpioenen vormen een groot gevaar als je met blote armen en benen door de jungle ploegt, dag en nacht.
Het gevaar wordt nog groter als je een beschutte plek zoekt tegen de regen of om de nacht door te brengen. Onder struikgewas, in grotten en andere schuilplaatsen kan het krioelen van ongedierte. Een paar dagen geleden heeft Panama serum tegen schorpioenenbeten laten overkomen uit Venezuela omdat er gebrek aan was en er de laatste maanden een aantal mensen zijn overleden aan een schorpioenenbeet o.a. in Chiriqui.
K en L zijn in Boquete overleden volgens jou? Ik dacht in het Changuinola gebiedquote:Op donderdag 30 april 2015 15:28 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
heb je een link naar een artikel waar iemand daar in Boquete door een
hagedis , slang of spin aangevallen is en daar ook aan overleden is ?
tia
lezen > iemand schrijf ikquote:Op donderdag 30 april 2015 15:30 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
K en L zijn in Boquete overleden volgens jou? Ik dacht in het Changuinola gebied
heb ook al naar gevraagd gisteren, ik kreeg een heel boekwerk als link waarin in hoofdstuk 28 wat beschreven stond over slangen.quote:Op donderdag 30 april 2015 15:28 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
heb je een link naar een artikel waar iemand daar in Boquete door een
hagedis , slang of spin aangevallen is en daar ook aan overleden is ?
tia
Waarom ging die telefoon dan niet in de dagen 2 en 3 april af?quote:Op donderdag 30 april 2015 15:18 schreef El_Matador het volgende:
Precies, na het 20-uurjournaal dus. Prima verklaarbaar moment om even rustig contact te hebben met thuis.
10:xx is na het werk, 13:xx na het eten en journaal.
Niet van mij. Jullie denken dat dat geen reeël gevaar is?quote:Op donderdag 30 april 2015 15:37 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
heb ook al naar gevraagd gisteren, ik kreeg een heel boekwerk als link waarin in hoofdstuk 28 wat beschreven stond over slangen.
post die link ff danquote:Op donderdag 30 april 2015 15:40 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Niet van mij. Jullie denken dat dat geen reeël gevaar is?
Dan weten jullie niets van de hoed en de rand.
hoho, ik zocht alleen op internet naar personen die na aanleiding van een slangenbeet/spinnenbeet of/en aai over een gele kikker waren overleden. Allereerst op het Pianista pad, daarna in de omgeving van Boquete en vervolgens in geheel Panama. Ik kon niets vinden, vandaar de vraag.quote:Op donderdag 30 april 2015 15:40 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Niet van mij. Jullie denken dat dat geen reeël gevaar is?
Dan weten jullie niets van de hoed en de rand.
Ik begrijp echt niet waarom je steeds het gebied waar de resten gevonden zijn vergelijkt met de toeristenpaden voor de mirador.quote:Op donderdag 30 april 2015 15:44 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
hoho, ik zocht alleen op internet naar personen die na aanleiding van een slangenbeet/spinnenbeet of/en aai over een gele kikker waren overleden. Allereerst op het Pianista pad, daarna in de omgeving van Boquete en vervolgens in geheel Panama. Ik kon niets vinden, vandaar de vraag.
Wel dat veel toeristen bar weinig dieren spotten, minder dan men doet voorkomen. Maar das ook een sales truc, doen alsof het er barst van de wilde dieren en vogels.
De enige pootafdruk op het Pianista pad van een katachtige kwam wel van jou, dank daarvoor.
Gevonden ja ,dat zegt nog niks .quote:Op donderdag 30 april 2015 15:55 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Ik begrijp echt niet waarom je steeds het gebied waar de resten gevonden zijn vergelijkt met de toeristenpaden voor de mirador.
K en L waren niet meer op el pianista waar de andere toeristen over schrijven.
Ze waren in het Changuinola gebied terecht gekomen. Ga eens googlen wat daar voor dieren leven.
Jij onder andere zoekt steeds naar gevaren op het Pianista pad. Waarom niet naar de gevaren langs de Culebra en Changuinola en het hooggebergte van Chiriqui. Daar zijn de resten gevonden, niet in Boquete.
Ik vind dat veel dingen die gepost worden over een misdrijf het produkt zijn van fantasie, als jij je aangesproken voelt maakt mij dat niet uit.quote:Op donderdag 30 april 2015 15:52 schreef ootjekatootje het volgende:
hier verder:
een telefoonnummer kun je bellen of laten bellen. Scheelt een retourtje Boquete.
Je weet nu van de hoed, de rand komt op de meet. Dat gaat niet op het forum.
ik laat me verder niet neerzetten als fantast of als iemand die feiten verdraaid. Dingen anders interpreteren is niet strafbaar.
hoho GMquote:Op donderdag 30 april 2015 16:02 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Ik vind dat veel dingen die gepost worden over een misdrijf het produkt zijn van fantasie, als jij je aangesproken voelt maakt mij dat niet uit.
Verder zei ik niet "anders" interpreteren maar "bewust fout" interpreteren.
Zoals je nu ook weer doet dus
Gelukkig maak jij dat niet uit.quote:Op donderdag 30 april 2015 16:06 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
hoho GM
dit is een open forum en iedereen mag hier z'n mening geven
als jij denk bepaalde dingen en gedachten te kunnen sturen en manipuleren dan ben je fout bezig en dat gaat in tegen alle forum regels
dus stoppen met je acties
je beticht andere users van > "bewust fout" interpreterenquote:Op donderdag 30 april 2015 16:10 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Gelukkig maak jij dat niet uit.![]()
Wat ik zeg is gewoon waar en heb ik in de betreffende gevallen ook al op gereageerd in het topic.
Ik stuur en manipuleer niets, ik ga alleen van feiten uit.
Die gevallen heb ik dus ook al op gereageerd hier in het topic.quote:Op donderdag 30 april 2015 16:12 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
je beticht andere users van > "bewust fout" interpreteren
dat is nogal een grove beschuldiging
noem eens 1 heftige bewering van mij op ?quote:
Voor de zoveelste keer, daar heb ik in de betreffende gevallen al op gereageerd.quote:Op donderdag 30 april 2015 16:18 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
noem eens 1 heftige bewering van mij op ?
1e maar
zie je wel kan je nietquote:Op donderdag 30 april 2015 16:23 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Voor de zoveelste keer, daar heb ik in de betreffende gevallen al op gereageerd.
Ga maar teruglezen als je het vergeten bent.
Wat wil je, links dat er giftige schorpioenen in die regio zijn en dat je als je je niet tijdig kan laten behandelen na een beet kan overlijden?quote:
Ik kan het wel maar speel jouw spelletjes niet mee.quote:Op donderdag 30 april 2015 16:24 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
zie je wel kan je niet
weer zo'n loze beschuldiging van je
Bahhh
Kun je er een link bij plaatsen van dat 2e gedeelte, stond dat in hetzelfde stuk?quote:Op donderdag 30 april 2015 16:32 schreef Lutalo het volgende:
Met name het laatste stuk van de afdaling van de Pianista heeft geografisch valmogelijkheden in zich
Over wat Frank vd G bedoelt met het laatste stuk van de afdaling, valt te twisten.
Het gebied waar een en ander verondersteld wordt zich te hebben afgespeeld, leent zich eenvoudigweg niet voor verdwalen. Van een ieder die verdwalen als reële mogelijkheid suggereert, kan met zekerheid worden gesteld dat deze nimmer de route in kwestie fysiek heeft doorkruist.
Dit is veel minder voor tweeërlei uitleg vatbaar.
We vinden allemaal wel wat van Frank vd G, maar wat ik meen te lezen van de diverse forummers is er bijna niemand die hier 100% in gelooft.
Oke dankquote:Op donderdag 30 april 2015 16:43 schreef Lutalo het volgende:
@GM, staat in de OP, website ouders Kris.
neequote:Op donderdag 30 april 2015 16:32 schreef Lutalo het volgende:
Met name het laatste stuk van de afdaling van de Pianista heeft geografisch valmogelijkheden in zich
Over wat Frank vd G bedoelt met het laatste stuk van de afdaling, valt te twisten.
Het gebied waar een en ander verondersteld wordt zich te hebben afgespeeld, leent zich eenvoudigweg niet voor verdwalen. Van een ieder die verdwalen als reële mogelijkheid suggereert, kan met zekerheid worden gesteld dat deze nimmer de route in kwestie fysiek heeft doorkruist.
Dit is veel minder voor tweeërlei uitleg vatbaar.
We vinden allemaal wel wat van Frank vd G, maar wat ik meen te lezen van de diverse forummers is er bijna niemand die hier 100% in gelooft.
Ik heb het over het pad wat gaat van Boquete tot aan Bocas. Ik geloof niet dat een op de CD levend dier zich aan de door mensen voorgeschreven afscheidingen/paden/grenzen en borden meet.quote:Op donderdag 30 april 2015 15:55 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Ik begrijp echt niet waarom je steeds het gebied waar de resten gevonden zijn vergelijkt met de toeristenpaden voor de mirador.
K en L waren niet meer op el pianista waar de andere toeristen over schrijven.
Ze waren in het Changuinola gebied terecht gekomen. Ga eens googlen wat daar voor dieren leven.
Jij onder andere zoekt steeds naar gevaren op het Pianista pad. Waarom niet naar de gevaren langs de Culebra en Changuinola en het hooggebergte van Chiriqui. Daar zijn de resten gevonden, niet in Boquete.
Van wie zou hij dat moeten dan? Van Fok! Websleuth bv?quote:Op donderdag 30 april 2015 16:52 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
nee
deze frank had foto's/video moeten maken waaruit je zou kunnen opmaken dat het het een levensgevaarlijke helling is
waar je met z'n 2 en naar beneden kan kukelen
Die zou ik hier ook graag zien, nogmaals ik kan ze niet vinden. dat wil niet zeggen dat er geen artikelen over te vinden zijn. Het boek waarover Domnivoor postte, das niet wat ik bedoel. Worden mensen/dieren daar slachtoffer van wilde dieren, dan is dat best een ding. Zie de krantenartikelen over mensen die door haaien worden aangevallen.quote:Op donderdag 30 april 2015 16:30 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Wat wil je, links dat er giftige schorpioenen in die regio zijn en dat je als je je niet tijdig kan laten behandelen na een beet kan overlijden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |