Niet van mij. Jullie denken dat dat geen reeël gevaar is?quote:Op donderdag 30 april 2015 15:37 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
heb ook al naar gevraagd gisteren, ik kreeg een heel boekwerk als link waarin in hoofdstuk 28 wat beschreven stond over slangen.
post die link ff danquote:Op donderdag 30 april 2015 15:40 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Niet van mij. Jullie denken dat dat geen reeël gevaar is?
Dan weten jullie niets van de hoed en de rand.
hoho, ik zocht alleen op internet naar personen die na aanleiding van een slangenbeet/spinnenbeet of/en aai over een gele kikker waren overleden. Allereerst op het Pianista pad, daarna in de omgeving van Boquete en vervolgens in geheel Panama. Ik kon niets vinden, vandaar de vraag.quote:Op donderdag 30 april 2015 15:40 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Niet van mij. Jullie denken dat dat geen reeël gevaar is?
Dan weten jullie niets van de hoed en de rand.
Ik begrijp echt niet waarom je steeds het gebied waar de resten gevonden zijn vergelijkt met de toeristenpaden voor de mirador.quote:Op donderdag 30 april 2015 15:44 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
hoho, ik zocht alleen op internet naar personen die na aanleiding van een slangenbeet/spinnenbeet of/en aai over een gele kikker waren overleden. Allereerst op het Pianista pad, daarna in de omgeving van Boquete en vervolgens in geheel Panama. Ik kon niets vinden, vandaar de vraag.
Wel dat veel toeristen bar weinig dieren spotten, minder dan men doet voorkomen. Maar das ook een sales truc, doen alsof het er barst van de wilde dieren en vogels.
De enige pootafdruk op het Pianista pad van een katachtige kwam wel van jou, dank daarvoor.
Gevonden ja ,dat zegt nog niks .quote:Op donderdag 30 april 2015 15:55 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Ik begrijp echt niet waarom je steeds het gebied waar de resten gevonden zijn vergelijkt met de toeristenpaden voor de mirador.
K en L waren niet meer op el pianista waar de andere toeristen over schrijven.
Ze waren in het Changuinola gebied terecht gekomen. Ga eens googlen wat daar voor dieren leven.
Jij onder andere zoekt steeds naar gevaren op het Pianista pad. Waarom niet naar de gevaren langs de Culebra en Changuinola en het hooggebergte van Chiriqui. Daar zijn de resten gevonden, niet in Boquete.
Ik vind dat veel dingen die gepost worden over een misdrijf het produkt zijn van fantasie, als jij je aangesproken voelt maakt mij dat niet uit.quote:Op donderdag 30 april 2015 15:52 schreef ootjekatootje het volgende:
hier verder:
een telefoonnummer kun je bellen of laten bellen. Scheelt een retourtje Boquete.
Je weet nu van de hoed, de rand komt op de meet. Dat gaat niet op het forum.
ik laat me verder niet neerzetten als fantast of als iemand die feiten verdraaid. Dingen anders interpreteren is niet strafbaar.
hoho GMquote:Op donderdag 30 april 2015 16:02 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Ik vind dat veel dingen die gepost worden over een misdrijf het produkt zijn van fantasie, als jij je aangesproken voelt maakt mij dat niet uit.
Verder zei ik niet "anders" interpreteren maar "bewust fout" interpreteren.
Zoals je nu ook weer doet dus
Gelukkig maak jij dat niet uit.quote:Op donderdag 30 april 2015 16:06 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
hoho GM
dit is een open forum en iedereen mag hier z'n mening geven
als jij denk bepaalde dingen en gedachten te kunnen sturen en manipuleren dan ben je fout bezig en dat gaat in tegen alle forum regels
dus stoppen met je acties
je beticht andere users van > "bewust fout" interpreterenquote:Op donderdag 30 april 2015 16:10 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Gelukkig maak jij dat niet uit.![]()
Wat ik zeg is gewoon waar en heb ik in de betreffende gevallen ook al op gereageerd in het topic.
Ik stuur en manipuleer niets, ik ga alleen van feiten uit.
Die gevallen heb ik dus ook al op gereageerd hier in het topic.quote:Op donderdag 30 april 2015 16:12 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
je beticht andere users van > "bewust fout" interpreteren
dat is nogal een grove beschuldiging
noem eens 1 heftige bewering van mij op ?quote:
Voor de zoveelste keer, daar heb ik in de betreffende gevallen al op gereageerd.quote:Op donderdag 30 april 2015 16:18 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
noem eens 1 heftige bewering van mij op ?
1e maar
zie je wel kan je nietquote:Op donderdag 30 april 2015 16:23 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Voor de zoveelste keer, daar heb ik in de betreffende gevallen al op gereageerd.
Ga maar teruglezen als je het vergeten bent.
Wat wil je, links dat er giftige schorpioenen in die regio zijn en dat je als je je niet tijdig kan laten behandelen na een beet kan overlijden?quote:
Ik kan het wel maar speel jouw spelletjes niet mee.quote:Op donderdag 30 april 2015 16:24 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
zie je wel kan je niet
weer zo'n loze beschuldiging van je
Bahhh
Kun je er een link bij plaatsen van dat 2e gedeelte, stond dat in hetzelfde stuk?quote:Op donderdag 30 april 2015 16:32 schreef Lutalo het volgende:
Met name het laatste stuk van de afdaling van de Pianista heeft geografisch valmogelijkheden in zich
Over wat Frank vd G bedoelt met het laatste stuk van de afdaling, valt te twisten.
Het gebied waar een en ander verondersteld wordt zich te hebben afgespeeld, leent zich eenvoudigweg niet voor verdwalen. Van een ieder die verdwalen als reële mogelijkheid suggereert, kan met zekerheid worden gesteld dat deze nimmer de route in kwestie fysiek heeft doorkruist.
Dit is veel minder voor tweeërlei uitleg vatbaar.
We vinden allemaal wel wat van Frank vd G, maar wat ik meen te lezen van de diverse forummers is er bijna niemand die hier 100% in gelooft.
Oke dankquote:Op donderdag 30 april 2015 16:43 schreef Lutalo het volgende:
@GM, staat in de OP, website ouders Kris.
neequote:Op donderdag 30 april 2015 16:32 schreef Lutalo het volgende:
Met name het laatste stuk van de afdaling van de Pianista heeft geografisch valmogelijkheden in zich
Over wat Frank vd G bedoelt met het laatste stuk van de afdaling, valt te twisten.
Het gebied waar een en ander verondersteld wordt zich te hebben afgespeeld, leent zich eenvoudigweg niet voor verdwalen. Van een ieder die verdwalen als reële mogelijkheid suggereert, kan met zekerheid worden gesteld dat deze nimmer de route in kwestie fysiek heeft doorkruist.
Dit is veel minder voor tweeërlei uitleg vatbaar.
We vinden allemaal wel wat van Frank vd G, maar wat ik meen te lezen van de diverse forummers is er bijna niemand die hier 100% in gelooft.
Ik heb het over het pad wat gaat van Boquete tot aan Bocas. Ik geloof niet dat een op de CD levend dier zich aan de door mensen voorgeschreven afscheidingen/paden/grenzen en borden meet.quote:Op donderdag 30 april 2015 15:55 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Ik begrijp echt niet waarom je steeds het gebied waar de resten gevonden zijn vergelijkt met de toeristenpaden voor de mirador.
K en L waren niet meer op el pianista waar de andere toeristen over schrijven.
Ze waren in het Changuinola gebied terecht gekomen. Ga eens googlen wat daar voor dieren leven.
Jij onder andere zoekt steeds naar gevaren op het Pianista pad. Waarom niet naar de gevaren langs de Culebra en Changuinola en het hooggebergte van Chiriqui. Daar zijn de resten gevonden, niet in Boquete.
Van wie zou hij dat moeten dan? Van Fok! Websleuth bv?quote:Op donderdag 30 april 2015 16:52 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
nee
deze frank had foto's/video moeten maken waaruit je zou kunnen opmaken dat het het een levensgevaarlijke helling is
waar je met z'n 2 en naar beneden kan kukelen
Die zou ik hier ook graag zien, nogmaals ik kan ze niet vinden. dat wil niet zeggen dat er geen artikelen over te vinden zijn. Het boek waarover Domnivoor postte, das niet wat ik bedoel. Worden mensen/dieren daar slachtoffer van wilde dieren, dan is dat best een ding. Zie de krantenartikelen over mensen die door haaien worden aangevallen.quote:Op donderdag 30 april 2015 16:30 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Wat wil je, links dat er giftige schorpioenen in die regio zijn en dat je als je je niet tijdig kan laten behandelen na een beet kan overlijden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |