abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 1 mei 2015 @ 16:20:52 #76
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_152183546
quote:
12s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 16:15 schreef El_Matador het volgende:

[..]

GPS an sich is nergens een "bewijs" voor.

Ik zie ruwweg 3 mogelijkheden voor de werking van GPS:
• satellieten die werken op lagere hoogtes - de positiebepaling vindt anders plaats dan die 20.200 km
• "vliegtuigen" - idem
Hoe verklaar je dan dat afstand plus snelheid overeenkomt met een orbit op precies die hoogte? En als je uitgaat van vliegtuig hoogte, waarom kunnen mensen op grote afstand van elkaar signalen ontvangen van dezelfde bron, terwijl dat eigenlijk onmogelijk zou moeten zijn met een bron op vliegtuig hoogte?

quote:
• reflectie tegen de ionosfeer - waarmee die 20.200 km te simuleren valt
Ook onmogelijk, gezien de gebruikte frequenties niet binnen de range vallen waar je reflectie hebt tegen de ionosfeer.

quote:
De eerste en de laatste opties lijken me het meest logisch als mogelijke verklaring.
Ze zijn allemaal even technisch onmogelijk ;)
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  vrijdag 1 mei 2015 @ 16:55:56 #77
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_152184565
quote:
12s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 16:15 schreef El_Matador het volgende:

[..]

GPS an sich is nergens een "bewijs" voor.

Ik zie ruwweg 3 mogelijkheden voor de werking van GPS:
• satellieten die werken op lagere hoogtes - de positiebepaling vindt anders plaats dan die 20.200 km
• "vliegtuigen" - idem
• reflectie tegen de ionosfeer - waarmee die 20.200 km te simuleren valt

De eerste en de laatste opties lijken me het meest logisch als mogelijke verklaring.
Genoeg wat ik hier boven al in een aantal posts heb gezet is al behoorlijk veel, in verhouding komt er amper iets terug..

Als ze lager zouden zitten vallen ze veel eerder terug naar de aarde, plus rakketten werken niet in space? hoe blijven ze hangen? touwtje aan de maan?
of zit het boven aan een lange stok of aan een grote ballon, een grote ballon zou je net als het ISS mogelijk kunnen zien!

vliegtuigen wat iddem?

wat??? moet reflecteren via de ionsfeer? en hoe wil je telefoon dat op hoe wat manier doen?
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_152185817
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 16:55 schreef theguyver het volgende:

wat??? moet reflecteren via de ionsfeer? en hoe wil je telefoon dat op hoe wat manier doen?
Zo'n reflectie lijkt me niet nauwkeurig genoeg. Als de ionosfeer al reflecteert is dat toch niet een mooie spiegel die altijd onder precies dezelfde hoek reflecteert?
  vrijdag 1 mei 2015 @ 18:08:23 #79
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_152186021
Je kan satellieten zoals de GPS gewoon zien
http://en.m.wikipedia.org/wiki/Satellite_flare
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  vrijdag 1 mei 2015 @ 18:14:02 #80
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_152186132
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 17:57 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Zo'n reflectie lijkt me niet nauwkeurig genoeg. Als de ionosfeer al reflecteert is dat toch niet een mooie spiegel die altijd onder precies dezelfde hoek reflecteert?
Ja daarom, mja goed hij kan het vast wel even simpel uitleggen hoe.. ;)
  vrijdag 1 mei 2015 @ 18:24:47 #81
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_152186410
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 17:57 schreef Wombcat het volgende:

[..]

En dat. De pad-lengte van het signaal varieert dan, en dat is nou net de cruciale factor die nodig is om GPS te laten werken.
Onikaan ni ov dovah
pi_152248023
quote:
9s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 11:25 schreef El_Matador het volgende:
edit: reactie op

Er zit geen tijdslimiet aan dit topic en dat er nog geen verklaring is voor GPS maakt die Marsfarce en ISS natuurlijk niet opeens echt. Die hebben elk hun eigen geloowaardigheidsproblemen.
http://copaseticflow.blog(...)aarp-chemtrails.html
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  zondag 3 mei 2015 @ 22:11:59 #83
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_152248343
quote:
Dat kan dus niet, vanwege het punt in mijn vorige post.
Onikaan ni ov dovah
pi_152248710
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2015 22:11 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Dat kan dus niet, vanwege het punt in mijn vorige post.
Ik vertrouw de mening van de website veel meer dan jouwe mening.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  zondag 3 mei 2015 @ 22:23:30 #85
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_152248850
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2015 22:20 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik vertrouw de mening van de website veel meer dan jouwe mening.
Zoek dan voor de gein zelf eens op hoe het GPS systeem werkt :') Het is echt niet zo moeilijk te begrijpen.
Onikaan ni ov dovah
pi_152257674
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 18:08 schreef Pietverdriet het volgende:
Je kan satellieten zoals de GPS gewoon zien
http://en.m.wikipedia.org/wiki/Satellite_flare
Nee, je kan de gps satellieten niet zien.
  maandag 4 mei 2015 @ 11:41:56 #87
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_152257967
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 11:30 schreef wuuht het volgende:

[..]

Nee, je kan de gps satellieten niet zien.
Hij zegt ook zoals he!
GPS zitten veel hoger dan andere, niet allemaal maar wel veel.
hangt maar net de functie van de satelliet af ;)
pi_152258581
offtopic

[ Bericht 99% gewijzigd door jogy op 04-05-2015 13:06:58 ]
  maandag 4 mei 2015 @ 12:39:31 #89
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_152259432
Mocht er alsnog een GPS topic van zijn daar [cluesforum] dan heb ik deze over het hoofd gezien..
Dus post maar een link ik ben er wel benieuwd naar!

Verder dan het ene filmpje kon ik maar bar weinig vinden over een alternatief voor satellieten!

[ Bericht 21% gewijzigd door jogy op 04-05-2015 13:08:27 ]
  maandag 4 mei 2015 @ 13:05:45 #90
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_152260036
Even opruimen.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  maandag 4 mei 2015 @ 13:12:15 #91
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_152260224
Opgeschoond. Nogmaals, ontopic, neutraal, niet op de persoon. (en voor de rest van de gedragsregels verwijs ik jullie naar de openingspost)

Als er op het cluesforum een specifieke uitleg is over GPS mag deze hier gepost worden, enkel GPS en niets anders. Laat ze maar uitleggen hoe GPS werkt zonder satellieten. En als je met een hypothese komt moet je deze ook inhoudelijk kunnen verdedigen zodat je blijk geeft dat je hetgeen waar je over bericht ook daadwerkelijk begrijpt.
Vrijheid
pi_152261662
quote:
14s.gif Op maandag 4 mei 2015 13:12 schreef jogy het volgende:
Opgeschoond. Nogmaals, ontopic, neutraal, niet op de persoon. (en voor de rest van de gedragsregels verwijs ik jullie naar de openingspost)

Als er op het cluesforum een specifieke uitleg is over GPS mag deze hier gepost worden, enkel GPS en niets anders. Laat ze maar uitleggen hoe GPS werkt zonder satellieten. En als je met een hypothese komt moet je deze ook inhoudelijk kunnen verdedigen zodat je blijk geeft dat je hetgeen waar je over bericht ook daadwerkelijk begrijpt.
Deze heb ik 'n tijdje terug geposte denk ik:

CHEMTRAILS and HAARP - mystery solved?
http://cluesforum.info/viewtopic.php?f=29&t=1761&hilit=gps

Ik denk dat er zijn zeer interessante vragen gesteld in de thread.
  maandag 4 mei 2015 @ 14:31:21 #93
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_152262746
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 13:54 schreef Tingo het volgende:

[..]

Het is alleen onmogelijk om het GPS signaal/systeem hiermee te verklaren. De afstand tussen bron en ontvanger wordt gebruikt om zeer nauwkeurig de positie te bepalen. Als dit signaal via een steeds veranderende reflectie (de hoogte waar deze reflectie plaatsvind is niet stabiel) gaat varieert ook de afstand die het aflegt, en werkt het systeem dus niet meer.
Onikaan ni ov dovah
pi_152263107
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 14:31 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Het is alleen onmogelijk om het GPS signaal/systeem hiermee te verklaren. De afstand tussen bron en ontvanger wordt gebruikt om zeer nauwkeurig de positie te bepalen. Als dit signaal via een steeds veranderende reflectie (de hoogte waar deze reflectie plaatsvind is niet stabiel) gaat varieert ook de afstand die het aflegt, en werkt het systeem dus niet meer.
Oh,never mind then.
Ik vind de uitleggen,commentaar,discussie in de clues forum thread zeer indrukwekkend,informatief en thought-provoking.
  maandag 4 mei 2015 @ 15:02:04 #95
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_152263673
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 14:44 schreef Tingo het volgende:

[..]

Oh,never mind then.
Ik vind de uitleggen,commentaar,discussie in de clues forum thread zeer indrukwekkend,informatief en thought-provoking.
Dat kan best zijn :) Het heeft wat betreft GPS alleen niet zo veel toe te voegen.
Onikaan ni ov dovah
pi_152263743
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 15:02 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Dat kan best zijn :) Het heeft wat betreft GPS alleen niet zo veel toe te voegen.
En jouwe mening vertrouw ik niet.
  maandag 4 mei 2015 @ 15:05:52 #97
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_152263793
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 15:04 schreef Tingo het volgende:

[..]

En jouwe mening vertrouw ik niet.
Jaja, dat hoef je niet elke x posts weer te herhalen. Dat weet ik ondertussen wel. Dat het geen verlkaring is voor GPS heeft niet zo veel met mijn mening te maken maar met controleerbare technische eigenschappen en natuurkundige processen.
Onikaan ni ov dovah
pi_152263856
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 15:05 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Jaja, dat hoef je niet elke x posts weer te herhalen. Dat weet ik ondertussen wel. Dat het geen verlkaring is voor GPS heeft niet zo veel met mijn mening te maken maar met controleerbare technische eigenschappen en natuurkundige processen.
Oh,I see.
  maandag 4 mei 2015 @ 15:12:54 #99
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_152264026
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 13:54 schreef Tingo het volgende:

[..]

Kan je een beetje een selectie geven uit dat topic? Voor mijn part quotes of iets dergelijks.

En ook al zou de GPS via dat systeem enigszins accuraat zijn, hoe verklaar je dan GPS bovenop Mount everest? Of GPS op de Oceaan zonder een wolkje aan de lucht?

Vrijheid
pi_152265844
quote:
14s.gif Op maandag 4 mei 2015 15:12 schreef jogy het volgende:

[..]

Kan je een beetje een selectie geven uit dat topic? Voor mijn part quotes of iets dergelijks.

En ook al zou de GPS via dat systeem enigszins accuraat zijn, hoe verklaar je dan GPS bovenop Mount everest? Of GPS op de Oceaan zonder een wolkje aan de lucht?

[ [url=http://thumbs.dreamstime.com/x/24190761http://www.dreamstime.com(...)90761.jpg]afbeelding[/url] ]
Ze hebben GPS apparatuur op Everest gezet in 1999 volgens wikipedia.
Waarom zou je perse 'n wolk van chemicialen zien?

De gasten op cluesforum weten zelf niet als ze totaal gelijk hebben...dat claimen ze ook niet.
Ik vind dat ze zeker in de goeie richting zijn.
De hele thread is maar 3 pagina lang en duurt niet erg lang te lezen.....maar als 't moet, zal ik 'n paar quotejes voor je ff uitzoeken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')