quote:Op zaterdag 2 mei 2015 14:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
Vanochtend keukentje opgehaald via marktplaats voor mups verjaardag alvast. Daarna doorgereden naar het strand. Leuk voor Noor. Dachten we.
Blèren blèren blèren. Keihard. De hele tijd. Ze vond het doodeng.
We doen haar nog eens een plezier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha.. dat het mooi weer was hebben we gister geloof ik wel honderd keer gezegdquote:Op zondag 3 mei 2015 21:36 schreef ferrari_rood het volgende:
Klinkt als een geslaagd feestje en wat een mooi weer hadden ze.
Geen idee of ze dat dan gaat proberen. Dit waren bijen op televisie. We zullen zien! Tot nu toe vindt ze dieren sowieso echt geweldig, maar ze hoeft ze niet perse aan te raken.quote:Op zondag 3 mei 2015 21:17 schreef Shandaly het volgende:
Brr.. Franny, gek op bijen? Denk dat ik dat heel eng zou vinden... Wil ze dan ook niet alle bijen en soortgelijken in de tuin proberen te vangen enzo? Wat als het haar lukt!![]()
Gewoon een poging doen het tempo op te krikken!quote:Op maandag 4 mei 2015 13:33 schreef Fazzoletti het volgende:
[..]Dat wordt afkicken voor me vanaf volgende week
![]()
Ja 14 meiquote:Op maandag 4 mei 2015 13:39 schreef Burdie het volgende:
[..]
Gewoon een poging doen het tempo op te krikken!.
Volgende week al joh?
Heb je leuke plannen gemaakt voor z'n verjaardag? Ben je al op de trip down memory lane?
heuj was dat toevallig dokter B.? kaal met een bril? die vind ik zo tof doorgaans. heeft mij zo fij. geholpen.quote:Op maandag 4 mei 2015 12:45 schreef Franny_G het volgende:
Klinkt goed, bf! Snotneus is echt gewoon een soort permanent verschijnsel he, hier ook!
Nou, ik heb nog even een mail gestuurd naar de bedrijfsarts, omdat het me dwars zat, dat ik het begin van het gesprek niet prettig vond. Omdat hij mijn ziekzijn direct zo koppelde aan het moederschap en het aantal uren dat ik werk. Ik kreeg een fijn antwoord: hij biedt zijn verontschuldigingen aan en legt uit dat zijn opmerking voortkwam uit zijn praktijkervaring waarin hij merkt dat ouders vaak overbelast zijn, en daardoor ook regelmatig ziek en dat in de praktijk de zorg tussen ouders ook niet goed verdeeld is waardoor de belasting vooral bij de moeder terechtkomt. Ben blij dat hij het heeft uitgelegd, nu is het ook weer uit mijn systeem.
Jaquote:Op maandag 4 mei 2015 12:19 schreef Butterflower het volgende:
Pff Franny, lekkere binnenkomer weer.![]()
Hier gaat ook alles goed gelukkig.
Nog steeds wel een snotneus (snot uit haar neus, ze is zelf geen snotneus), maar volgens mij wel wat minder aan het worden.
Ze eet als een bootwerker en brabbelt de oren van m'n kop.
Ze staat soms los of loopt achter haar poppenwagen of babyrollator.
Maar het liefst wordt ze voorgedefinieerde in haar fietsje. Dat is echt tot nu toe het beste cadeau ever!!
Ze zit nog wel op de onderste lijn van de curve, maar daar maak ik me geen zorgen over.
Ze was vorige week 8230 gram en 72cm.
Ik zag vanmorgen bij het wegbrengen een moederdagcadeautje in haar bakje liggen![]()
Lucas over anderhalve maand alweer 1???![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sarcasme. Herken het.
quote:Op maandag 4 mei 2015 18:54 schreef Spirit82 het volgende:
Dag allemaalTot ziens in het peutertopic
Moest die mevrouw achter Isa nodig plassen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kom snel!
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
quote:Op maandag 4 mei 2015 18:54 schreef Spirit82 het volgende:
Dag allemaalTot ziens in het peutertopic
Isa ziet er goed jarig uit!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuke taart ook!
Tot over 2,5 maand!omg
Ik zag ook nog een blije Sac in een toffe zandbak (ik wil ook een tuin!) en zag dat ze ook nog te koop is!Zijn Sac en Ean samen 5,- of is het per stuk?
Voor de rest ehh.. haak ik maar weer gewoon aan? Het topic gaat helemaal niet zo snel, maar toch kan ik het niet bijhouden
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
Ik denk dat dat met een maand of 9 was. We deden niet echt rapley. Ik gaf haar af en toe wel wat stukken groente of fruit om op te kauwen, maar het meeste heeft ze gepureerd gekregen. Ik heb zo'n stomer van Avent waar ik haar hapjes in maak.quote:Op maandag 4 mei 2015 15:55 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ja![]()
![]()
Wanneer is jouw dame nou echt begonnen met goed eten? En jullie deden ook Rapley?
Hmmm 9 maanden zijn wij al gepasseerdquote:Op maandag 4 mei 2015 21:24 schreef Butterflower het volgende:
Bij het taptoe-signaal zat S ademloos te kijken en te luisteren. Zodra dat klaar was ging ze met een pollepel op de kast staan timmeren
[..]
Ik denk dat dat met een maand of 9 was. We deden niet echt rapley. Ik gaf haar af en toe wel wat stukken groente of fruit om op te kauwen, maar het meeste heeft ze gepureerd gekregen. Ik heb zo'n stomer van Avent waar ik haar hapjes in maak.
Doe ik nu nog. Of ze eet met ons mee. Of we geven een potje/bakje. Net wat uitkomt.
Biologische babyvoeding is nu trouwens in de bonus bij AH!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uiteindelijk vond ze het geweldig! Vooral toen het hard ging waaien zat ze enthousiast te spartelen niet echt handig voor mij, maar wel schattig![]()
Gaat wel over als ze 4 zijnquote:Op dinsdag 5 mei 2015 17:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oh dames, wil iemand nog een nog-net dreumes hebben?
Constant uitdagen, hele tijd met alles gooien, aan dingen zitten waar ze niet aan mag komen, etc etc. Vooral dat gooien is echt bloedirritant. Hebben alles geprobeerd, afleiden, alternatieven bieden (bal), boos worden, etc. Niks helpt.
Fase fase fase fase fase...
quote:
Ik vind het juist erger worden met 4. Leuk die invloeden van school. Ik citeer mijn kleuter :" en nou kappen, ik ben jullie gezeur zat". Dit was nadat ze de opdracht kreeg dr kamer op te ruimen.quote:
quote:Op dinsdag 5 mei 2015 16:07 schreef Butterflower het volgende:
Ff stukkie fietsen
Awwwwh! Die traanoogjes op de 2e foto ziet er zielig maar ook erg schattig uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uiteindelijk vond ze het geweldig! Vooral toen het hard ging waaien zat ze enthousiast te spartelen niet echt handig voor mij, maar wel schattig![]()
![]()
Gelukkig vond ze het uiteindelijk toch wel leuk. Grappig dat ze de wind leuk vond trouwens, Nora vindt het echt verschrikkelijk. Heel handig, want we wonen aan zee
Herkenbaar wbt het gooien, XM. Ik blijf ook maar gewoon herhalen dat ze niet mag gooien en uitleggen waarom niet, ooit zal het wel blijven hangen toch?
Klinkt wel alsof Noor alvast is begonnen met de peuterpuberteitquote:Op dinsdag 5 mei 2015 19:27 schreef kaatjejannie het volgende:
[..]
Ik vind het juist erger worden met 4. Leuk die invloeden van school. Ik citeer mijn kleuter :" en nou kappen, ik ben jullie gezeur zat". Dit was nadat ze de opdracht kreeg dr kamer op te ruimen.![]()
Hier is Nora al weken tussen 04.30 en 05.00u wakkerHet lukt haar dan echt niet meer om te gaan slapen, ook niet bij ons in bed.
Ik ben wel blij dat de klok een uur vooruit is, anders zaten we om 03.30u/04.00u al beneden
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |