abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_152237988
Je komt wel lekker tot rust hier hoor! :s)
  zondag 3 mei 2015 @ 17:44:52 #52
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_152238336
Ik vind het wel gemoedelijk zo :)

Spirit nog van harte met Isa, jullie hebben vast een leuke dag gehad! :)

En je meisje Butter, volgens mij heb jij ook een kruimeltje O+

Ik zag dat Stip liep en dat bedje, gatverderanzig Dot, heb je ze dat niet eventjes laten weten?! :X

Wij hebben een heerlijk relaxt weekend gehad.
Gister naar mijn ouders en ik ben vandaag ff naar de Makro geweest :) even een mooie aanbieding wasmiddel ingeslagen. 3 flessen á 5 liter de fles van Ariël voor een ¤10,00 per fles :)

Ow, en had ik al gezegd dat mijn dame stapjes langs de tafel loopt! *)
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_152239070
Rijst ook al zo dappere stappert gaat hard ineens hè?

mijn blije kruimel.
pi_152245584
f_r, wat zit ze daar heerlijk te kneien O+ Is je spierpijn al weer wat weggetrokken?

Een lopende Stip! *O* En getsie van dat bedje idd... ik hoop dan altijd maar dat de verkopers het zelf niet gezen hebben ofzo, want mijn goedgelovige zelf wil er dan niet aan dat iemand dat moedwillig verkoopt in zo'n staat... :@

En Rijstedametje loopt ook al langs de tafel! *O*

Chanty en Butterflower, het is hier inderdaad al een tijdje best stil, ik maak mezelf er ook schuldig aan weinig te posten.. maar er valt gewoon niet zoveel te zeggen als het allemaal hartstikke goed gaat :) (En dat geklaag van mij over plak-Femke hebben jullie nu ook wel gehad denk ik :@)

Brr.. Franny, gek op bijen? Denk dat ik dat heel eng zou vinden... Wil ze dan ook niet alle bijen en soortgelijken in de tuin proberen te vangen enzo? Wat als het haar lukt! :o

Die Noor, enge zee... Wel fijn dat ze dat gewoon kan zeggen. Dat ze daarom niet mee terug wil enzo.

OW en oh ja... verjaardag!! Nog maar 12 dagen... en ik ontaarde moeder weet nog niet eens een cadeau voor m'n kleine grote meisje! Op het kdv is ze helemaal gek op het Ikea-keukentje, maar ik zou eigenlijk niet weten waar ik dat hier moet laten, plus dat ik het ergens ook wel weer leuk vind dat ze dan op het kdv iets heeft om naar uit te kijken om mee te spelen. Een fietsje en ander buitenspeelgoed is ook niet echt nodig, want dat is er allemaal al. Om ze nu allebei een eigen zandbak te geven is ook weer zo overdreven...

Wij hadden gister een feestje: mijn ouders waren 40 jaar getrouwd. ^) *;
We zijn de hele dag daar geweest, en 's middags 'Klompengolf' gedaan (soort midgetgolf in een weiland met een grote bal en een klomp-aan-een-stokkie) met een etentje als afsluiting. Ik was vergeten een slaapzakje en ander slaapspul als een knuffel enzo mee te nemen, dus madam vertikte het om een middagdutje te doen bij opa en oma, maar ze heeft het zonder eigenlijk ook ontzettend goed volgehouden. Beetje achter grote broer en hun grote neef en nicht aanhobbelen, voor jezelf prutsen in een zandabk, en op het klompengolfweiland ronddrentelen... heerlijk ding! Op locatie is het echt zo'n schatje O+ O+
pi_152246567
Ik kan mijn rechterarm helemaal niet gebruiken atm. Iets met een fors trauma jaren geleden.

En aangezien ik fors mee geschept heb zit mijn schouderblad nu muurvast. Ik kan wel janken van de pijn :'( de reden dat ik ook nooit opdruk tijdens de training. Waarom ik bedacht heb dit wel te kunnen is een raadsel voor mij

Klinkt als een geslaagd feestje en wat een mooi weer hadden ze.
pi_152247522
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2015 21:36 schreef ferrari_rood het volgende:
Klinkt als een geslaagd feestje en wat een mooi weer hadden ze.
Haha.. dat het mooi weer was hebben we gister geloof ik wel honderd keer gezegd ;) Dat gaat nog vaak terug komen bij toekomstige feestjes ben ik bang... Maar het was dan ook inderdaad ontzettend mooi weer. Zeker vergeleken met dat prutweer van vandaag.

Balen van je arm zeg. Had niemand je tegen kunnen houden? ;)
pi_152250783
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2015 21:17 schreef Shandaly het volgende:

Brr.. Franny, gek op bijen? Denk dat ik dat heel eng zou vinden... Wil ze dan ook niet alle bijen en soortgelijken in de tuin proberen te vangen enzo? Wat als het haar lukt! :o

Geen idee of ze dat dan gaat proberen. Dit waren bijen op televisie. We zullen zien! Tot nu toe vindt ze dieren sowieso echt geweldig, maar ze hoeft ze niet perse aan te raken.

Leuk van het huwelijksfeest!

En allemaal rondstappende kindjes! ^O^ .
I maakt ook weer vordering, vandaag liep ze aan 1 vinger. :D .

Verder is ze al een tijdje gefascineerd door het theekastje in onze woonkamer. De deurtjes open en dicht doen, is helemaal te gek. En ze legt ook af en toe iets in het kastje; zo vond ik vorige week een stukje van een appel terug in een theekopje.

Ik heb mijn mooie theeservies er maar even uitgehaald, want daar ging ze ook mee aan de haal. Toen het kastje leeg was, vond ze dat geweldig en probeerde ze er steeds in te klimmen. Dat paste net niet. Dus dan maar met alleen bovenlijf en twee beentjes die er half uit bungelen. Met haar gezichtje zat ze dan min of meer tegen het glas van het kastje aangedrukt. Maar ze wist prima door het glas heen een heel verhaal aan ons te vertellen, waarna ze het glas ging aflebberen en ze de grootste lol had. :D . :') .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_152255414
Ik ga dat bedje niet schoonmaken, vind het echt te smerig. Ik mocht hem terugbrengen en dan kreeg ik mn geld terug, maar we kregen hem niet meer ingeklapt, want het scharnier was dusdanig verbogen dat hij vast zat. We hebben de bekleding open moeten maken... Beetje jammer, maar het was maar 15 euro en het losse matrasje was nog wel prima, dus ik reken hem maar als risico van tweedehands kopen. Volgens de mail wist ze iig niet dat er in geplast was...

Leuk Franny! Wij moeten soms ook erg goed zoeken. Laatst lag de afstandsbediening tussen zn boeken O+ En wat goed dat ze nog maar 1 vinger nodig heeft! Dan gaat het vast rap naar los lopen!

F_r, wat zit ze heerlijk zo O+ Gaat het vandaag beter met je schouder?

Ik heb meestal ook niet zo veel te melden, het gaat gewoone erg goed :) We hebben het 10 minuten gesprekje gehad op het kdv en ze herkende het niet dat Stip niet graag bij die ene juf was, maar ze zou er op letten. Hij doet het daar ook steeds beter, al ligt hij wel alleen op een kamer tijdens het slapen, want hij wordt na een half uur wakker. Ze gaan dan even bij hem staan en hij houdt dan hun hand vast en slaapt weer in. Hij eet heel erg goed, dus daar ook geen problemen en hij speelt heerlijk met alles.

Hij krijgt thuis nu steeds vaker een afbakbroodje ipv boterhammen, want hij heeft een boterham in een half seconde op en kan dan vlot 4 sneetjes eten als we hem niet tegenhouden, maar met een afbakbroodje moet hij beter kauwen en eet hij veel rustiger. Hij zit dan echt hummend te eten O+
  maandag 4 mei 2015 @ 09:54:02 #59
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_152255521
Awww dat klinkt lief Dot! O+

Hier is ook bijzonder weinig te melden, alles gaat lekker. Op de driftbuien na dan, maar die horen er gewoon een beetje bij :+. Ik geniet me drie slagen in de rondte van die kleine dreumes, hij is zooooooo leuk! O+

Chanty, wanneer is jouw baby jarig?
KuikenGuppy
pi_152256422
Wat heb ik een hoop gemist....waren drukke dagen maar nu een weekje vrij!

Vrijdag hele dag gemasseerd, zaterdag onze kleine man naar opa en oma gebracht en wij de hele dag en avond (en nacht) een bruiloft in Amsterdam en gisteren gaf ik de hele dag les. Had die kleine gewoon ruim 28 uur niet gezien, dat was wel ff wennen zeg. Maar prima gedaan bij opa en oma. Vooral opa is en blijft heilig.

Vandaag even een thuisdagje met zijn 3tjes, pyjama aan en lekker binnen spelen. Rest van de week afhankelijk van het weer. We willen eigenlijk naar een dagcamping om de vouwwagen op te zetten maar dan moet het wel lekker weer zijn. Verder zwembad, speeltuinen, dierentuin, etc etc allemaal opties. :) Heerlijk even niets moeten en zien waar we zin in hebben.

Met de dreumes zelf gaat het erg goed. Hij stapt steeds vaker los rond. Pakt iets vast en gaat lopen of loopt naar iets toe, schopt er tegenaan en gaat kruipend verder. Hij heeft alleen vrijdag gespeeld met zijn nichtje de 6e ziekte blijkt te hebben dus duimen dat hij niet aangestoken is. 21 mei ook de 14 maanden prik (1 maand later dan normaal) daar zie ik wel tegenop. :{

Las ik nou een stapper Dot?! ^O^
En een goor campingbed....ieuw, wij hebben 2 katten maar kattenpis is echt vies! Wij hebben onze kinderwagen via Marktplaats, gevraagd of ze niet rookten, geen honden hadden etc. Allemaal niet het geval. Bleek die wagen een jaar in de schuur te hebben gestaan waar ze ook frituurden.....Uren aan het schrobben geweest.
Fijn om te lezen Burdie dat heerlijke genieten!
Klinkt als een heerlijke dag Shandaly! 40 jaar....wow.
Een geweldige foto van Ferrari, wat een handig opblaasbare zandbak is dat. Nu onze tuin klaar is, kunnen we na gaan denken over vermaak in de tuin voor de kleine man.
  maandag 4 mei 2015 @ 11:26:39 #61
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_152257598
Leuk te lezen wat jullie voormalige baby's al allemaal kunnen :o Aan het rondstappen en in kastjes klimmen :D Dat kan mijn baby nog laaaang niet (die weet nog steeds niet hoe hij van buik naar rug moet rollen :+).

Hij is 21 juni jarig dus duurt nog even maar vind het wel leuk om alvast mee te lezen en een beetje op de hoogte te zijn van iedereen hier.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_152258292
Ik was vanochtend bij de bedrijfsarts en het gesprek begon goed, want een van de eerste dingen die hij zei was: 'vier dagen werken is voor een jonge moeder natuurlijk sowieso een grote belasting'.

Misschien heeft hij gelijk hoor, maar ik vind het zo typisch weer, dat je dus bij een paar keer ziek zijn als moeder direct gewezen wordt op het 'feit' dat vier dagen werken wel 'heel veel' is. Ik heb dus ook alleen geantwoord dat dat volgens Nederlandse maatstaven wellicht veel is of een grote belasting, maar dat dit in veel andere landen heel normaal is dus dat het erg relatief is allemaal. :+ .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_152258934
Pff Franny, lekkere binnenkomer weer. :{

Hier gaat ook alles goed gelukkig.
Nog steeds wel een snotneus (snot uit haar neus, ze is zelf geen snotneus oO<), maar volgens mij wel wat minder aan het worden.
Ze eet als een bootwerker en brabbelt de oren van m'n kop.
Ze staat soms los of loopt achter haar poppenwagen of babyrollator.
Maar het liefst wordt ze voorgedefinieerde in haar fietsje. Dat is echt tot nu toe het beste cadeau ever!!

Ze zit nog wel op de onderste lijn van de curve, maar daar maak ik me geen zorgen over.
Ze was vorige week 8230 gram en 72cm.

Ik zag vanmorgen bij het wegbrengen een moederdagcadeautje in haar bakje liggen O+

Lucas over anderhalve maand alweer 1??? :o
pi_152259569
Klinkt goed, bf! Snotneus is echt gewoon een soort permanent verschijnsel he, hier ook!

Nou, ik heb nog even een mail gestuurd naar de bedrijfsarts, omdat het me dwars zat, dat ik het begin van het gesprek niet prettig vond. Omdat hij mijn ziekzijn direct zo koppelde aan het moederschap en het aantal uren dat ik werk. Ik kreeg een fijn antwoord: hij biedt zijn verontschuldigingen aan en legt uit dat zijn opmerking voortkwam uit zijn praktijkervaring waarin hij merkt dat ouders vaak overbelast zijn, en daardoor ook regelmatig ziek en dat in de praktijk de zorg tussen ouders ook niet goed verdeeld is waardoor de belasting vooral bij de moeder terechtkomt. Ben blij dat hij het heeft uitgelegd, nu is het ook weer uit mijn systeem.
  maandag 4 mei 2015 @ 13:33:02 #65
73386 Fazz
onderweg
pi_152260952
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2015 17:21 schreef Burdie het volgende:
Welk tempo? :')
:D Dat wordt afkicken voor me vanaf volgende week :o :+
  maandag 4 mei 2015 @ 13:39:45 #66
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_152261182
quote:
7s.gif Op maandag 4 mei 2015 13:33 schreef Fazzoletti het volgende:

[..]

:D Dat wordt afkicken voor me vanaf volgende week :o :+
Gewoon een poging doen het tempo op te krikken! ;).
Volgende week al joh? :D
Heb je leuke plannen gemaakt voor z'n verjaardag? Ben je al op de trip down memory lane ;)?

Franny, fijn dat hij er nog even op terug kwam per mail :).

Hier hadden we net de eerste echt serieuze driftbui... Kuiken mocht van mij niet met een stift spelen en toen ging hij los. Gillen. Krijsen. Slaan. Huilen. Nog harder gillen. Op de grond bonken en rollen. Compleet onbereikbaar -O-.
Ik heb hem laten begaan, terwijl ik voor hem bereikbaar bleef, en na een paar minuten wilde hij al snikkend toch maar wel aan de borst. Nu slaapt 'ie O+. Ventje. Zo klein, zoveel emoties en gevoelens, zo weinig mogelijkheden nog om ze te uiten... ik werd er zelf ook verdrietig van. ;( O+.
KuikenGuppy
pi_152261336
Franny fijn dat het rechtgezet is met de bedrijfsarts/

Ah zielig he burdie als ze nog niet kunnen vertellen wat ze willen.

Mijn duo biedt zich te koop aan.
  maandag 4 mei 2015 @ 13:47:33 #68
73386 Fazz
onderweg
pi_152261451
quote:
1s.gif Op maandag 4 mei 2015 13:39 schreef Burdie het volgende:

[..]

Gewoon een poging doen het tempo op te krikken! ;).
Volgende week al joh? :D
Heb je leuke plannen gemaakt voor z'n verjaardag? Ben je al op de trip down memory lane ;)?

Ja 14 mei O+ De memory lane begon al op het moment dat het een jaar geleden was dat ik met verlof ging :') We gaan het vieren met alleen naaste familie, dat is wel genoeg. Vriend heeft een zandbak voor hem getimmerd in de tuin, dat wordt het kado O+ en veel ballonnen want die zijn de bom :+

Tot volgende week, dan zal ik hier gaan meelezen & schrijven *) :W
  maandag 4 mei 2015 @ 13:48:27 #69
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_152261482
Koopje, FR! Ik zou 't doen ;).
KuikenGuppy
pi_152261580
Da's niet duur nie, f_r! ;)

Ik ben vanochtend met twee kinderen wezen zwemmen. Femke had gewoon haar baby/peuterzwemlesje, en Lars heeft vakantie van school, dus heb 'm maar gewoon meegenomen. Na de les nog even in het golfslagbad rondgehangen enzo... Poeh... Ik kan me nu dus echt niet meer voorstellen dat ik dat vorig jaar maandenlang standaard elke maandag deed: met twee kleinekinderen gaan zwemmen... :O Scheelt wel dat ze toen natuurlijk veel kleiner waren, en Femke met name nog niet zo'n eigen willetje had toen ;)

Fijn dat het uitgesproken is Franny. Ik werk ook 4 dagen, en daarnaast vrijwel het gehele huishouden. Soms denk ik dat ik eigenlijk 'gewoon' 5 dagen moet gaan werken, en dan hulp erbij zoeken voor het huishouden enzo. Met die ene dag vrij denkt iedereen dat je alles wel even in die ene dag zult gaan doen ;)
  maandag 4 mei 2015 @ 14:26:55 #71
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_152262603
quote:
2s.gif Op maandag 4 mei 2015 12:45 schreef Franny_G het volgende:
Klinkt goed, bf! Snotneus is echt gewoon een soort permanent verschijnsel he, hier ook!

Nou, ik heb nog even een mail gestuurd naar de bedrijfsarts, omdat het me dwars zat, dat ik het begin van het gesprek niet prettig vond. Omdat hij mijn ziekzijn direct zo koppelde aan het moederschap en het aantal uren dat ik werk. Ik kreeg een fijn antwoord: hij biedt zijn verontschuldigingen aan en legt uit dat zijn opmerking voortkwam uit zijn praktijkervaring waarin hij merkt dat ouders vaak overbelast zijn, en daardoor ook regelmatig ziek en dat in de praktijk de zorg tussen ouders ook niet goed verdeeld is waardoor de belasting vooral bij de moeder terechtkomt. Ben blij dat hij het heeft uitgelegd, nu is het ook weer uit mijn systeem.
heuj was dat toevallig dokter B.? kaal met een bril? die vind ik zo tof doorgaans. heeft mij zo fij. geholpen.

volgens mij zitten onze scholen bij t zelfde bestuur nl.
Kwak
pi_152262908
Ik werk ook 4 dagen, plus het huishouden. Het is eigenlijk te veel voor mijn falende lichaam

Respect shandaly met 2 kinderen. Wij gaan vrijdag want dan hebben we feest.

Mijn schouderblad doet nog pijn. En dan Ean en Sac in en uit de fietsstoeltjes tillen en in en uit het karretje :'(
pi_152262924
Nee, dat was 'em niet, kwak!

Lijkt me ook pittig met twee kinderen zwemmen, Shandaly.
Wij hebben ook een schoonmaakster. Ik heb zo'n hekel aan het huishouden doen! En ik wil de vrije tijd die ik heb, zeker met I, helemaal kunnen benutten. Kun je niet ook nu al hulp inschakelen?

Fazz en Chanty, bijna hier! Gezellig! Klinkt nu al als een leuk verjaardagsfeestje, Fazz. Ballonnen zijn inderdaad helemaal te gek. O+ .

Ah, Burdie, is het ook zo ver met kuiken.. Ik ben er inmiddels wel een beetje aan gewend en kan het nu ook van me afzetten.
  maandag 4 mei 2015 @ 15:55:42 #74
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_152265768
quote:
1s.gif Op maandag 4 mei 2015 12:19 schreef Butterflower het volgende:
Pff Franny, lekkere binnenkomer weer. :{

Hier gaat ook alles goed gelukkig.
Nog steeds wel een snotneus (snot uit haar neus, ze is zelf geen snotneus oO<), maar volgens mij wel wat minder aan het worden.
Ze eet als een bootwerker en brabbelt de oren van m'n kop.
Ze staat soms los of loopt achter haar poppenwagen of babyrollator.
Maar het liefst wordt ze voorgedefinieerde in haar fietsje. Dat is echt tot nu toe het beste cadeau ever!!

Ze zit nog wel op de onderste lijn van de curve, maar daar maak ik me geen zorgen over.
Ze was vorige week 8230 gram en 72cm.

Ik zag vanmorgen bij het wegbrengen een moederdagcadeautje in haar bakje liggen O+

Lucas over anderhalve maand alweer 1??? :o
Ja :'( :o O+

Wanneer is jouw dame nou echt begonnen met goed eten? En jullie deden ook Rapley?

Nette reactie van de bedrijfsarts :)

Och Burdie O+ ;( Lijkt me wel heftig zo'n driftbui.

FR wist niet dat ze zo leuke kindjes verkochten bij de Hema :D
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_152270941
Dag allemaal O+ Tot ziens in het peutertopic :W

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sarcasme. Herken het.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')