f_r, wat zit ze daar heerlijk te kneien

Is je spierpijn al weer wat weggetrokken?
Een lopende Stip!

En getsie van dat bedje idd... ik hoop dan altijd maar dat de verkopers het zelf niet gezen hebben ofzo, want mijn goedgelovige zelf wil er dan niet aan dat iemand dat moedwillig verkoopt in zo'n staat...

En Rijstedametje loopt ook al langs de tafel!

Chanty en Butterflower, het is hier inderdaad al een tijdje best stil, ik maak mezelf er ook schuldig aan weinig te posten.. maar er valt gewoon niet zoveel te zeggen als het allemaal hartstikke goed gaat

(En dat geklaag van mij over plak-Femke hebben jullie nu ook wel gehad denk ik

)
Brr.. Franny, gek op bijen? Denk dat ik dat heel eng zou vinden... Wil ze dan ook niet alle bijen en soortgelijken in de tuin proberen te vangen enzo? Wat als het haar lukt!
Die Noor, enge zee... Wel fijn dat ze dat gewoon kan zeggen. Dat ze daarom niet mee terug wil enzo.
OW en oh ja... verjaardag!! Nog maar 12 dagen... en ik ontaarde moeder weet nog niet eens een cadeau voor m'n kleine grote meisje! Op het kdv is ze helemaal gek op het Ikea-keukentje, maar ik zou eigenlijk niet weten waar ik dat hier moet laten, plus dat ik het ergens ook wel weer leuk vind dat ze dan op het kdv iets heeft om naar uit te kijken om mee te spelen. Een fietsje en ander buitenspeelgoed is ook niet echt nodig, want dat is er allemaal al. Om ze nu allebei een eigen zandbak te geven is ook weer zo overdreven...
Wij hadden gister een feestje: mijn ouders waren 40 jaar getrouwd.
We zijn de hele dag daar geweest, en 's middags 'Klompengolf' gedaan (soort midgetgolf in een weiland met een grote bal en een klomp-aan-een-stokkie) met een etentje als afsluiting. Ik was vergeten een slaapzakje en ander slaapspul als een knuffel enzo mee te nemen, dus madam vertikte het om een middagdutje te doen bij opa en oma, maar ze heeft het zonder eigenlijk ook ontzettend goed volgehouden. Beetje achter grote broer en hun grote neef en nicht aanhobbelen, voor jezelf prutsen in een zandabk, en op het klompengolfweiland ronddrentelen... heerlijk ding! Op locatie is het echt zo'n schatje