abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_152271926
Daahaag!! :W
pi_152272159
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 18:54 schreef Spirit82 het volgende:
Dag allemaal O+ Tot ziens in het peutertopic :W

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moest die mevrouw achter Isa nodig plassen? :P

Kom snel! O+
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  maandag 4 mei 2015 @ 19:55:16 #78
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_152273211
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 18:54 schreef Spirit82 het volgende:
Dag allemaal O+ Tot ziens in het peutertopic :W

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Isa ziet er goed jarig uit! O+ Leuke taart ook!

Tot over 2,5 maand! :W omg :X

Ik zag ook nog een blije Sac in een toffe zandbak (ik wil ook een tuin!) en zag dat ze ook nog te koop is! O+ Zijn Sac en Ean samen 5,- of is het per stuk?

Voor de rest ehh.. haak ik maar weer gewoon aan? Het topic gaat helemaal niet zo snel, maar toch kan ik het niet bijhouden :@
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
  maandag 4 mei 2015 @ 20:18:39 #79
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_152274411
:W Spirit!

Hebben jullie kleintjes twee minuten stilte gehouden? Kuiken heeft wel gekeken, en druk terug gesalueerd naar de aanwezige veteranen O+. Hij vond het geloof ik wel indrukwekkend. Twee minuten stil was wat veel gevraagd voor hem, maar ik vond het mooi zo samen te kunnen kijken. Hopelijk maakt hij nooit een oorlog mee.
KuikenGuppy
pi_152274676
I zat te spelen en ze zei af en toe whaaawhaa. Toen de oude veteranen in beeld kwamen voor het krans leggen, ging ze heel lief naar ze zwaaien en dag zeggen. Als ze groter is, ga ik wel naar de herdenking hier in DH. Wil haar dat wel meegeven.

Dit jaar moest ik bij de twee minuten stilte denken aan alle moeders die tijdens de oorlog hun kinderen moesten achterlaten (ik hoorde daarvoor het verhaal van Hanneke Groenteman die als kind van twee door haar ouders bij een onderduikadres werd achtergelaten...) en sowieso alle kindjes die in de oorlog zijn omgekomen; daar kreeg ik buikpijn van.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_152275577
Femke lag al te slapen om 20:00u... Niets van meegekregen dus. Lars dit jaar wel voor het eerst echt mee laten kijken, en stil laten zijn enzo. Op kleuterniveau uitgelegd waarom (en dat we daarom dus ook geen tekenfilmpjes gingen kijken, vandaag niet!) Juist dat, dat proberen uit te leggen aan een kleuter wat vandaag voor dag is, dat maakte dat het dit jaar ook wat harder binnenkomt. En het is ook alweer precies vijf jaar geleden dat we vandaag de crematie van mijn schoonvader hadden, met kraamhulp en al op locatie...

Wat een heerlijk jarig meiske heb je daar Spirit O+ Tot volgende week!
pi_152277820
Bij het taptoe-signaal zat S ademloos te kijken en te luisteren. Zodra dat klaar was ging ze met een pollepel op de kast staan timmeren :')

quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 15:55 schreef Chanty het volgende:

[..]

Ja :'( :o O+

Wanneer is jouw dame nou echt begonnen met goed eten? En jullie deden ook Rapley?

Ik denk dat dat met een maand of 9 was. We deden niet echt rapley. Ik gaf haar af en toe wel wat stukken groente of fruit om op te kauwen, maar het meeste heeft ze gepureerd gekregen. Ik heb zo'n stomer van Avent waar ik haar hapjes in maak.
Doe ik nu nog. Of ze eet met ons mee. Of we geven een potje/bakje. Net wat uitkomt.

Biologische babyvoeding is nu trouwens in de bonus bij AH! w/
pi_152278649
Mijn dreumes lag al -heel stil- te slapen ;) Ze had haar middagdut overgeslagen en viel tijdens het verschonen op het aankleedkussen zo in slaap _O-
  dinsdag 5 mei 2015 @ 11:56:25 #84
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_152292542
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 21:24 schreef Butterflower het volgende:
Bij het taptoe-signaal zat S ademloos te kijken en te luisteren. Zodra dat klaar was ging ze met een pollepel op de kast staan timmeren :')

[..]

Ik denk dat dat met een maand of 9 was. We deden niet echt rapley. Ik gaf haar af en toe wel wat stukken groente of fruit om op te kauwen, maar het meeste heeft ze gepureerd gekregen. Ik heb zo'n stomer van Avent waar ik haar hapjes in maak.
Doe ik nu nog. Of ze eet met ons mee. Of we geven een potje/bakje. Net wat uitkomt.

Biologische babyvoeding is nu trouwens in de bonus bij AH! w/
Hmmm 9 maanden zijn wij al gepasseerd ;( En voeren lukt alleen als meneer EN honger heeft EN het HEEEEL erg lekker vindt (en dat is maar bij weinig) EN het hem uitkomst om gevoerd te worden. Maar Rapley wil ook nog niet echt vlotten qua hoeveelheden. Nou ja… hij is nog geen jaar.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_152293006
Ok, we zitten in de uitprobeer groeisprong. Zitten ze daar niet hun hele leven in?
Hij heeft ook nog eens ontzettende boevenogen en een lieve glimlach dus het is best lastig om streng te blijven kijken. :D

Wat betreft eten is het hier elke dag een beetje afwachten. Gisteren at ie zijn rijst met een hoop gesmak op terwijl hij vorige week de rijst uittufte. Maar het is eigenlijk geen moeilijke eter gelukkig....en hij mag alles meeproeven met ons. Eten moet een feestje zijn, dus als hij iets niet wilt, ok dan niet. Zolang hij maar blijft proeven. Totnogtoe was witlof het enige wat hij echt niet lekker vond. En alles uit potjes :P daar doet hij zijn mond niet voor open, onze verwende fijnproever. Vanavond eten we risotto dat gaat er meestal ook met een recordtempo in.
pi_152300269
Ff stukkie fietsen :')

SPOILER
Uiteindelijk vond ze het geweldig! Vooral toen het hard ging waaien zat ze enthousiast te spartelen niet echt handig voor mij, maar wel schattig oO<
  dinsdag 5 mei 2015 @ 17:50:22 #87
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_152303453
Oh dames, wil iemand nog een nog-net dreumes hebben? -O-

Constant uitdagen, hele tijd met alles gooien, aan dingen zitten waar ze niet aan mag komen, etc etc. Vooral dat gooien is echt bloedirritant. Hebben alles geprobeerd, afleiden, alternatieven bieden (bal), boos worden, etc. Niks helpt.

Fase fase fase fase fase...
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_152304426
quote:
8s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 17:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oh dames, wil iemand nog een nog-net dreumes hebben? -O-

Constant uitdagen, hele tijd met alles gooien, aan dingen zitten waar ze niet aan mag komen, etc etc. Vooral dat gooien is echt bloedirritant. Hebben alles geprobeerd, afleiden, alternatieven bieden (bal), boos worden, etc. Niks helpt.

Fase fase fase fase fase...
Gaat wel over als ze 4 zijn :P
  dinsdag 5 mei 2015 @ 18:39:01 #89
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_152304718
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 18:29 schreef Troeta het volgende:

[..]

:'(
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_152306395
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 18:29 schreef Troeta het volgende:

[..]

Ik vind het juist erger worden met 4. Leuk die invloeden van school. Ik citeer mijn kleuter :" en nou kappen, ik ben jullie gezeur zat". Dit was nadat ze de opdracht kreeg dr kamer op te ruimen.
*poef* nu is het weg
pi_152307380
Rosalie zei net: "mama? Gottedomme zeggen?"

Gelukkig was het een serieuze vraag van haar om een bevestiging dat dit geen oke woord was. Maar :'(

En idd wat KJ zegt. Ik vind Eva een stuk pittiger nu met 4 dan dat ze met 2 was.
Sorry XM, niet wat je wilde horen waarschijnlijk :*
  dinsdag 5 mei 2015 @ 20:07:15 #92
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_152307958
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 16:07 schreef Butterflower het volgende:
Ff stukkie fietsen :')

SPOILER
Uiteindelijk vond ze het geweldig! Vooral toen het hard ging waaien zat ze enthousiast te spartelen niet echt handig voor mij, maar wel schattig oO<
Awwwwh! Die traanoogjes op de 2e foto ziet er zielig maar ook erg schattig uit O+
Gelukkig vond ze het uiteindelijk toch wel leuk. Grappig dat ze de wind leuk vond trouwens, Nora vindt het echt verschrikkelijk. Heel handig, want we wonen aan zee :P

Herkenbaar wbt het gooien, XM. Ik blijf ook maar gewoon herhalen dat ze niet mag gooien en uitleggen waarom niet, ooit zal het wel blijven hangen toch?
Klinkt wel alsof Noor alvast is begonnen met de peuterpuberteit :)

quote:
1s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 19:27 schreef kaatjejannie het volgende:

[..]

Ik vind het juist erger worden met 4. Leuk die invloeden van school. Ik citeer mijn kleuter :" en nou kappen, ik ben jullie gezeur zat". Dit was nadat ze de opdracht kreeg dr kamer op te ruimen.
:D

Hier is Nora al weken tussen 04.30 en 05.00u wakker :O Het lukt haar dan echt niet meer om te gaan slapen, ook niet bij ons in bed.
Ik ben wel blij dat de klok een uur vooruit is, anders zaten we om 03.30u/04.00u al beneden ;)
pi_152312807
Ah die traanoogje bf.
Sylver dat is wel heel vroeg.

Ik ga elke avond even bij mijn meiden kijken. Ik vind het zo mooi hoe ontwapenend ze slapen. Sac blijft nu wel met haar hoofd de goede kant op liggen. Wel helemaal bovenaan in bed met haar bips in de lucht.
pi_152315522
Oei XM, dat gooien zou ik ook bloedirritant vinden. Duimen dat ze dat truukje hier nog even uitstelt.

Vier negeer ik maar even. Hoewel we twee weken geleden nog naar een open dag van een basisschool zijn geweest. :o :')

Vandaag gingen we zwemmen schoolvakantiebonuspunten! en wat ik zo grappig vind: ze pikt elke keer wel weer een poppenmoedertje van vijf op die zich dan over haar 'ontfermt' en die dan met haar speelt. M. speelt gewoon haar eigen spel terwijl er iemand haar de hele tijd de bal weer geeft. :') :D
  woensdag 6 mei 2015 @ 04:57:43 #95
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_152320469
04.20u, ik kan er bijna de klok op gelijk zetten :O
pi_152320617
Vroeg Sylver sterkte vandaag.

Limone goed bedacht van M.

Gooien zo irritant sac doet dat oik. En ik heb er nu 2 die hysterisch gaan huilen als iets niet mag/lukt.

sac stort dan ook ter aarde en ean krijst dat het niet eerlijk is/ze niet meer wil zien ed.

En sac daagt wan uit aan haar zitten/knijpen/duwen waarop ean weer gaat krijsen. Mijn geduld kan dit toch niet altijd aan.
pi_152321328
Poeh Sylver... dat is echt wel heel vroeg... Dan is het nog niet eens licht, wel? Wilde de tip geven om extra verduisterende gordijnen te gebruiken, maar met dit soort tijdstippen is dat niet het issue...

Ik geloof dat ik nu toch wel blij ben dat er drie jaar leefstijdsverschil tussen Lars en Femke zit. Ok, ze willen wel altijd hetzelfde waar het niet altijd kan, maar je kan ook makkelijker aan de oudste uitleggen wat er aan de hand is, en dat ie sommige dingen misschien beter anders op kan lossen.

Limone, wat klinkt dat lief O+ En zwemmen! O+

Kijken naar slapende kindjes O+ Heerlijk he. Ik doe het eigenlijk veel te weinig, want ik ben meestal veel te bang dat ik ze wakker maak...

XM, tegenberichtje, ik vind het juist makkelijker worden rond 4, en als ze naar school gaan. Ok, er komen soms wel eens uitspraken uit Lars' mond waarvan ik me afvraag waar ie dat nou weer opgepikt heeft, maar het is ook zoveel makkelijker om dingen uit te leggen, te overleggen, hem zelf dingen op te laten lossen met een klein beetje sturing..

Butterflower, wat een prachtige foto's eigenlijk. O+ Intens verdrieting, maar gelukkig weten jullie dat het maar tijdelijk was. Lief helmpje trouwens!
pi_152321506
Het gaat gebeuren....ik ga zo naar voor het eerst naar een binnenspeeltuin. Als jullie niets meer van me horen ben ik bedolven onder de ballen van de ballenbak.
pi_152321539
Dat overleef je wel ;) Ik heb laatst een ballenbak overleefd terwijl 8 (!) kleuters me probeerden in te graven... Was kantjeboord, dat wel, maar ik ben er ook nog! ;)
  woensdag 6 mei 2015 @ 09:49:40 #100
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_152322954
Succes exode! :P B gaat het vast super vinden ;).
Ik laat mijn man altijd mee gaan als kuiken in de ballenbak gaat, ik vind die dingen echt zo verschrikkelijk vies... :@.

Ik ben aan het verzinnen wat we vandaag gaan doen, er is ivm vakantie geen zwemles maar wel weer een hoop andere dingen... kan niet kiezen :')!
KuikenGuppy
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')