met de 1 procent bedoel ik dan ook voornamelijk de mensen die in amerika aan de touwtjes trekken.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:44 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Het is op zich ook een interessant onderwerp, waar je eindeloos over kunt discussiëren.
Het probleem is alleen dat er ook echt geen eind aan zit en je zonder antwoorden achterblijft
Verantwoorde conclusies zijn er niet te trekken. (Buiten de basis "ze zijn er niet, tenzij bewezen van wel")
[..]
"Wij"? Hmmm....
Ik zie de US (ook) als schurkenstaat, de republikeinen als schurkenpartij en de democraten als huichelaars. Alles in deze wereld draait om geld en wie het meeste heeft bepaald (mede) wat er gebeurd. (waardoor het in de praktijk weinig uitmaakt op wie je stemt)
Telt dat ook als fabeltjes?
[..]
In dat geval zijn ze niet bijster intelligent, of erg naïef.
Sowieso erg vreemd om daar niet vanaf dag 1 al op te hameren en/of 70 jaar te wachten op die disclosure.
[..]
Wie weet.
[..]
Hun ? = vast en zeker "de illuminati" (?)
Een stel psychopathische dictatoriale narcisten die eeuwen lang samenwerken aan 1 plan?
[..]
Ehm, Ok.
[..]
Tot eind '70 was pedofilie vrij 'normaal' en redelijk geaccepteerd. Dat kinderen in internaten werden misbruikt was een publiek geheim. Over de britse 'jet set' waar Saville toe behoorde gaan al sinds oudsher de nodige verhalen rond. Je zag of hoorde het alleen nooit op TV aangezien diezelfde jetset daar eigenaar van is. Pas vanaf de jaren '80 werd het langzaam maar zeker minder geaccepteerd, in de westerse wereld. Nu anno 2015 walgen we er van.
Daarmede vind ik je opmerking dat het naar verhouding een peuleschil zou zijn bijzonder wereldvreemd.
1 persoon in Engeland wiens escapades niet zozeer geheim zijn maar nooit op TV of officieel beschuldigd is geweest .vs. 70 jaar lang met hele vloten de aarde bezoeken, met alle regeringen contact onderhouden, vele duizenden mensen ontvoeren, enz. in het geheim.
[..]
Illuminati, Channeling, geheime aliens, enz, enz.
Je klinkt als iemand die alles uit het alternatieve niburu hoekje gelooft.
Ik laat dat stuk dan ook maar voor wat het is.
[..]
Slim? je bedoelt (hoop ik) verstandig?
Slim staat niet gelijk aan humaan, vredelievend enz.
...en verder, gebeurd er niets meer. Althans, dat is het risico met zoiets als the venus project.
Gigantische massa's met lamlendige, kennisloze, drugsverslaafden, die alleen maar rondhangen en de robots die al het werk doen het werken onmogelijk maken, voor de lol.
De vooruitstrevende mens vergeet nog wel eens dat niet ieder mens is zoals hij/zij.
Velen kunnen niet zonder een schop onder hun kont en een "dagtaak".
Hoewel ik er best zou willen wonen, in utopia, moet ik het doen met wat we er hier met z'n allen voor potje van maken. Daar kun je niet alleen een stel rijke, machtige mensen de schuld van geven.
Sterker nog, het volk krijgt gewoon wat het accepteert en verdient.
oh wist ik niet, en gedaanquote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:11 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, kun je mijn tekst weghalen, graag? DMs mag je niet op het forum gooien.
Uiteraard.quote:
Wat dat laatste betreft: De toekomst zal het leren. Zoals de wereld nu in elkaar steekt gaat het niet goedkomen. Dat moet veranderen, liefst in de richting van een Venus Project, wat mij betreft.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:24 schreef isildur25 het volgende:
met de 1 procent bedoel ik dan ook voornamelijk de mensen die in amerika aan de touwtjes trekken.
nou ik bedoelde met fabeltje precies wat jij zei, dat mensen die in amerika(en hier ook een beetje)gaan stemmen niet moeten denken dat het zin heeft, omdat idd die bedrijven daar the game runnen.
ja ik geloof in de illuminatie, geloven vind ik een apart woord met deze dingen. maar ik heb het bewijs gezien, en kan het niet onder het tapijt schuiven.
ik geloof niet alles wat er op niburu staat. al vind ik het wel mooi om te zien dat de alternatieve media een steeds groter publiek krijgt als ik hun kijkcijfers mag geloven.
en ja, misschien is verstandig een beter woord.
ik denk dat dat wel mee zal vallen, en al zijn er mensen die de hele dag willen chillen, dan moeten zij dat weten. das het voordel van zon tvp, dat je de vrijheid hebt om te kunnen nadenken over dingen en lekker te niksen. maar meestal zie je dat als mensen zich gaan vervelen ze op een gegeven moment toch iets willen gaan doen of iets wilen creeren of iets willen doen met elkaar.
ja we gaan een beetje ''off the rails'' met tvp, maar totdat die aliens komen moet je je daar maar op focussen als samenleving.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 21:13 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Wat dat laatste betreft: De toekomst zal het leren. Zoals de wereld nu in elkaar steekt gaat het niet goedkomen. Dat moet veranderen, liefst in de richting van een Venus Project, wat mij betreft.
Ik vrees echter wel dat die momenteel te veel bouwen op de 'goede wil' van mensen zonder voldoende rekening te houden met de 'stevige onwil' van mensen en het gegeven dat het menselijk bestaan binnen die maatschappij relatief doelloos is. Alle primaire behoeften zijn voldaan. Al het werk wordt gedaan. Wat rest is entertainment & zelfs dat wordt binnen no time door artistieke AI's overgenomen. Al wil je iets in de wetenschap betekenen, je doet het voor zoete koek, want die computer doet het beter. Die volstrekte nutteloosheid gaat zijn tol eisen. Vrees ik.
Een enorm verveelde en verwende groep doelloze depressievelingen, met hier en daar iemand die helemaal in z'n nopjes is.maar ik zit er graag mijlenver naast hoor en altijd nog beter dan de huidige ellende in de wereld.
Anyway, wederom heb ik net m'n koffie weer op zonder alien bezoek, om weer terug bij het topic te komen
TRU / Help! Gezocht: een deskundig 'politiek' alternatiefquote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:38 schreef isildur25 het volgende:
[..]
ja we gaan een beetje ''off the rails'' met tvp, maar totdat die aliens komen moet je je daar maar op focussen als samenleving.
niet dat die aliens ons komen redden oid, maar t maakt het leven wel een stuk boeiender.
ja jij hebt het over doelloos, nou als er 1 systeem doelloos is het dit systeem wel. de enigste functie die dit systeem heeft is laten zien hoe we het vooral niet moeten doen. plus dat er in dit systeem 2/3 in armoede leeft en die 1/3 die wel een soort van baan heeft is veelal niet te vrede met zijn werk wil graag wat anders doen of zit onder de stress vanwege rekeningen gezondheid etc.
dan blijft er een klein gedeelte van de maatschappij die het wel hardstikke naar dr zin hebben met dit systeem. nou gooi daar een aantal economische crisissen tussendoor en wat ziektes en evolutie en dan worden zij dat systeem ook bue.
wat mij betreft staat onze maatschappij in de kinderschoenen.
nogmaals mensen die niet mee willen doen met tvp, prima toch..dan kom je niet in een tvp stad wonen.
jij vergeet misschien dat in een wereld waarin tvp de norm is, dat reizen ook gratis is. dus als jij in het weekend naar hong kong wil, dan ga jij naar hong kong.
wil jij sterrenkunde leren, dan ga jij sterrenkunde leren, geen factor die je tegen houdt.
wil jij over natuur leren dan ga je naar de jungle, wil je over de oceanen leren, dan doe je dat.
misschien spreek ik voor mezelf, maar ik zou me geen moment vervelen.
ik doe nu al bijna niks, en ik verveel me nooit..
plus dat grondstoffen etc geen probleem zijn en geld dus ook niet, dan kan je ook ruimtereizen gaan maken als je zin hebt. kost toch niets.
maarja voordat we zo ver zijn, zijn we wel een paar honderd jaar verder denk
vet!quote:Op woensdag 20 mei 2015 12:58 schreef Dance99Vv het volgende:
Ufo in groningen op de koffie ?
NWS / UFO boven Groningen
[ afbeelding ]
Eenmaal thuis bekeek ik de foto's op mijn pc en ontdekte ik een raar blauwgroen drupje in de wolken. Uitvergroot leek het een soort schoorsteen. Toen heb ik een blogje geschreven: ‘Heb ik weer, een ufo'.”quote:Op woensdag 20 mei 2015 12:58 schreef Dance99Vv het volgende:
Ufo in groningen op de koffie ?
NWS / UFO boven Groningen
[ afbeelding ]
Ik zocht nog naar een filmpje met een paar aliens die figureerde in een spotje van "Er gaat niets boven Groningen" om er bij te plaatsen. Maar kon het zo gauw niet vinden.quote:Op woensdag 20 mei 2015 22:57 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Eenmaal thuis bekeek ik de foto's op mijn pc en ontdekte ik een raar blauwgroen drupje in de wolken. Uitvergroot leek het een soort schoorsteen. Toen heb ik een blogje geschreven: ‘Heb ik weer, een ufo'.”
Zag u hem ook vliegen?
,,Nee, dat niet! Ach, dit was gewoon een aantrekkelijke kop natuurlijk. Maar ik geloof niet zo erg in ufo's, hoor. Daarom heb ik er ook een liedje van The Byrds bij gezet: Mr. Spaceman, dat moet het relativeren. Zodat mensen niet denken dat ik erin geloof ben. Zet dat er alsjeblieft bij. De u in ufo staat voor unidentified, een ongedefinieerd object. Door allerlei gelovers zijn ufo's verworden tot vaststaande materie. Dit was waarschijnlijk gewoon een meteorologisch verschijnsel.”
http://www.dvhn.nl/nieuws(...)renthe-12575683.html
'T is in ieder geval wel een nuchtere Groninger
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |