Misschien werkt het zelfs averechts, de onrustgevoelens gaan daar niet mee weg. Deze kleine groep gaat ook niet echt weg dus kan zomaar morgen weer oplaaien allemaal.quote:Op woensdag 29 april 2015 04:46 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Mja politie/leger schiet met pepper balls op demonstranten, niet veel mensen zullen blijven rondhangen
Ze leven gewoon graag in een dierentuin. Verwonderlijk dat ze ook zo worden behandeld.quote:Op woensdag 29 april 2015 04:17 schreef superniger het volgende:
[..]
Waarom zie je alleen maar negers bij dit soort rellen? Zit het in de genen?
De waarheid is niet relevant in zulke zaken, dat weet je tochquote:
Ik wil wel even aandacht geven aan deze creatieve jongen, die ondanks de vermeende mensonterende omstandigheden in zijn woonplaats toch positief blijft en naar de toekomst blijft kijken en zelfs tijdens rellen en plunderingen gewoon aan PR activiteiten doet voor zijn USP's:quote:
Waarom die vraag stellen als je zelf al overtuigd bent van het antwoord? Racisme mag gewoon weer hoor, leef je gewoon uit en zeg waar het op staat.quote:Op woensdag 29 april 2015 04:17 schreef superniger het volgende:
[..]
Omdat dit niet gaat om een sportwedstrijd?quote:Op woensdag 29 april 2015 04:17 schreef superniger het volgende:
[..]
Zijn de negers niet racistisch omdat de blanken niet mee mochten doen?quote:Op woensdag 29 april 2015 10:00 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Waarom die vraag stellen als je zelf al overtuigd bent van het antwoord? Racisme mag gewoon weer hoor, leef je gewoon uit en zeg waar het op staat.
Nee dat is anders. Aangezien de voorouders van afro-Amerikanen slaven waren mogen ze nu racistisch zijn.quote:Op woensdag 29 april 2015 10:14 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Zijn de negers niet racistisch omdat de blanken niet mee mochten doen?
#WhiteLivesMatter
zo, dom rechts heeft diens quotum weer gehaald. Hulde.quote:Op woensdag 29 april 2015 11:11 schreef waht het volgende:
[..]
Nee dat is anders. Aangezien de voorouders van afro-Amerikanen slaven waren mogen ze nu racistisch zijn.
Nou nou, zuur dagje?quote:Op woensdag 29 april 2015 11:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
zo, dom rechts heeft diens quotum weer gehaald. Hulde.
De gated community is het omgekeerde ghetto. In plaats dat overlastgevende en gevaarlijke mensen in een blok gehouden worden, is nu de hele buitenwereld tot gevarenzone bestempeld, op de gated community na.quote:Op woensdag 29 april 2015 11:05 schreef Hathor het volgende:
Ik begin dat hele concept van gated communities ook wat beter te begrijpen nu.
Ja, maar dat ze zichzelf op een of andere manier willen beschermen kan ik wel begrijpen, je wil dat soort tuig s'avonds niet door je achtertuin hebben lopen.quote:Op woensdag 29 april 2015 11:29 schreef LXIV het volgende:
[..]
De gated community is het omgekeerde ghetto. In plaats dat overlastgevende en gevaarlijke mensen in een blok gehouden worden, is nu de hele buitenwereld tot gevarenzone bestempeld, op de gated community na.
Ik vind dit de omgekeerde wereld. De goede mensen worden 'opgesloten' op een paar hectare, terwijl het tuig vrij kan rondlopen.
Dat hoort dus andersom.
Zijn hier ergens statistieken (betrouwbaar) van te vinden?quote:
Nee. Politiebureaus zijn niet verplicht om deze gegevens aan de staat te leveren, dus precieze cijfers zijn niet beschikbaar.quote:Op woensdag 29 april 2015 12:51 schreef Rockefellow het volgende:
Zijn hier ergens statistieken (betrouwbaar) van
Alsof er geen criminaliteit in gated communities plaats vindt. En alsof daar alleen blanke mensen wonen.quote:Op woensdag 29 april 2015 12:12 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ja, maar dat ze zichzelf op een of andere manier willen beschermen kan ik wel begrijpen, je wil dat soort tuig s'avonds niet door je achtertuin hebben lopen.
Je zal er in ieder geval geen horde plunderende idioten tegenkomen.quote:Op woensdag 29 april 2015 13:14 schreef OMG het volgende:
[..]
Alsof er geen criminaliteit in gated communities plaats vindt. En alsof daar alleen blanke mensen wonen..
Klopt, de kans dat een idioten met een berg geld zijn is daar weer groter.quote:Op woensdag 29 april 2015 13:16 schreef Hathor het volgende:
[..]
Je zal er in ieder geval geen horde plunderende idioten tegenkomen.
quote:Angry Baltimore mom beats son after seeing him throw rocks at police
BALTIMORE, Md. --
A suspected rioter in Baltimore got the smackdown of his life Monday by his mom on television.
The mother saw her son on television throwing rocks at police, reports ABC Baltimore affiliate WMAR. That's when she'd had enough, dishing up a dose of discipline.
The pair was identified as Toya Graham, a single mother of six, and her 16-year-old son, according to the Associated Press.
In the video, she chases the adolescent around, slapping him and giving him a profanity-laced lecture that rioting is not OK.
Heb je het topic gelezen?quote:Op woensdag 29 april 2015 13:58 schreef spijkerbroek het volgende:
http://abc7.com/news/vide(...)d-of-rioting/684791/
Woedende moeder slaat rellende zoon![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zie de video op bovenstaande website![]()
[..]
Ze heeft zelfs al weer gereageerd op tv, dat ze niet wil dat haar zoon de volgende Freddie wordt. Een aantal van zijn vrienden zijn al vermoord, waarschijnlijk wel in een gang relateerd zaken maar toch.quote:Op woensdag 29 april 2015 14:01 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Heb je het topic gelezen?
Je loopt een uur of 20 achter
http://www.theatlantic.co(...)s-compliance/391640/quote:Rioting broke out on Monday in Baltimore—an angry response to the death of Freddie Gray, a death my native city seems powerless to explain. Gray did not die mysteriously in some back alley but in the custody of the city's publicly appointed guardians of order. And yet the mayor of that city and the commissioner of that city's police still have no idea what happened. I suspect this is not because the mayor and police commissioner are bad people, but because the state of Maryland prioritizes the protection of police officers charged with abuse over the citizens who fall under its purview.
Waarom nou meteen weer de aanname dat het "waarschijnlijk wel in gang gerelateerde zaken" zou zijn geweest?quote:Op woensdag 29 april 2015 15:35 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ze heeft zelfs al weer gereageerd op tv, dat ze niet wil dat haar zoon de volgende Freddie wordt. Een aantal van zijn vrienden zijn al vermoord, waarschijnlijk wel in een gang relateerd zaken maar toch.
Omdat je niet zo maar vermoord wordt neem ik aan. Althans niet hier in Nederland en gangs daar sterk vertegenwordigd zijn.quote:Op woensdag 29 april 2015 15:45 schreef OMG het volgende:
[..]
Waarom nou meteen weer de aanname dat het "waarschijnlijk wel in gang gerelateerde zaken" zou zijn geweest?
Niet? Vaak genoeg berichten op 't nieuws over mensen die om wat voor relationele problemen dan ook door 't lint gaan. En zo ken ik een verhaal van iemand die toevallig op de verkeerde tijd op de verkeerde plaats was en is vermoord toen de persoon die z'n vriendin kwam neerschieten haar ook maar meteen meenam. Niks gang gerelateerd aan. Omdat 't een donkere jongen betreft hoeft hij, en z'n vrienden, nog niet meteen in een gang te zitten, hè?quote:Op woensdag 29 april 2015 15:55 schreef StephanL het volgende:
[..]
Omdat je niet zo maar vermoord wordt neem ik aan. Althans niet hier in Nederland en gangs daar sterk vertegenwordigd zijn.
Meervoud van mensen die samen moorden plegen? Nou, dat is eigenlijk wel de hele definitie van een bende.quote:Op woensdag 29 april 2015 16:00 schreef OMG het volgende:
[..]
Niet? Vaak genoeg berichten op 't nieuws over mensen die om wat voor relationele problemen dan ook door 't lint gaan. En zo ken ik een verhaal van iemand die toevallig op de verkeerde tijd op de verkeerde plaats was en is vermoord toen de persoon die z'n vriendin kwam neerschieten haar ook maar meteen meenam. Niks gang gerelateerd aan. Omdat 't een donkere jongen betreft hoeft hij, en z'n vrienden, nog niet meteen in een gang te zitten, hè?
Waar heb ik het over mensen die samen moorden plegen?quote:Op woensdag 29 april 2015 16:22 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Meervoud van mensen die samen moorden plegen? Nou, dat is eigenlijk wel de hele definitie van een bende.
quote:Op woensdag 29 april 2015 16:24 schreef OMG het volgende:
[..]
Waar heb ik het over mensen die samen moorden plegen?
quote:En zo ken ik een verhaal van iemand die toevallig op de verkeerde tijd op de verkeerde plaats was en is vermoord toen de persoon die z'n vriendin kwam neerschieten haar ook maar meteen meenam. Niks gang gerelateerd aan. Omdat 't een donkere jongen betreft hoeft hij, en z'n vrienden, nog niet meteen in een gang te zitten, hè?
Zou wel heel toevallig zijn als net precies de vrienden van deze jongen zijn overleden door allerlei "ongelukken". In de context van deze situatie kan je niet anders dan tot de conclusie komen dat het waarschijnlijk, lees goed: WAARSCHIJNLIJK (zoals StephanL ook al zei) gang related is.quote:Op woensdag 29 april 2015 15:45 schreef OMG het volgende:
[..]
Waarom nou meteen weer de aanname dat het "waarschijnlijk wel in gang gerelateerde zaken" zou zijn geweest?
Waarom is dat waarschijnlijk dan? En hoe zit het voor blanke mensen waarvan blanke vrienden / kennissen zijn vermoord? Ook allemaal WAARSCHIJNLIJK ganggerelateerd?quote:Op woensdag 29 april 2015 16:42 schreef YazooW het volgende:
[..]
Zou wel heel toevallig zijn als net precies de vrienden van deze jongen zijn overleden door allerlei "ongelukken". In de context van deze situatie kan je niet anders dan tot de conclusie komen dat het waarschijnlijk, lees goed: WAARSCHIJNLIJK (zoals StephanL ook al zei) gang related is.
Waarschijnlijk omdat de rellen in Baltimore plaats vinden in wijken waar bendes zwaar actief zijn. Zo hebben bijvoorbeeld de Crips en de Bloods besloten een wapenstilstand in te lassen zodat ze samen kunnen optreden tegen de politie.quote:Op woensdag 29 april 2015 16:47 schreef OMG het volgende:
[..]
Waarom is dat waarschijnlijk dan? En hoe zit het voor blanke mensen waarvan blanke vrienden / kennissen zijn vermoord? Ook allemaal WAARSCHIJNLIJK ganggerelateerd?
Er zijn overal bendes actief, in de ene stad meer dan de andere. Waarom wordt er meteen naar gang gerelateerde zaken gesprongen wanneer het gaat om vermoorde vrienden van een donkere jongen? Toch typisch weer.quote:Op woensdag 29 april 2015 16:54 schreef YazooW het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat de rellen in Baltimore plaats vinden in wijken waar bendes zwaar actief zijn. Zo hebben bijvoorbeeld de Crips en de Bloods besloten een wapenstilstand in te lassen zodat ze samen kunnen optreden tegen de politie.
Daar geloof ik dan weer weinig van.quote:Verder begin je opeens over blanke mensen, alsof je mensen kunt beoordelen op huidskleur... Als een blank persoon uit dezelfde wijk als die jongen die door z'n moeder voorschut werd gezet komt met het verhaal dat meerdere van zijn vrienden zijn vermoord dan zou ik precies hetzelfde hebben gezegd.
Die worden traditioneel schriftelijk en in drievoud ingediend bij de gangleider.quote:Op woensdag 29 april 2015 16:56 schreef hans1985 het volgende:
onderling moorden ze elkaar uit maar als een agent een keer een afro neer schiet dan moet er meteen gereld en geplunderd worden?
Waar blijven de protesten tegen bijvoorbeeld gang gerelateerde moorden?
Als je een beetje kon nadenken had je ook ingezien dat dit toch wel een opgelegde macht is. Een gangster kiest daar uiteindelijk nog zelf voor. In dit geval is er een grote overheid die ongelijk behandeld. En nu dus ook moord.quote:Op woensdag 29 april 2015 16:56 schreef hans1985 het volgende:
onderling moorden ze elkaar uit maar als een agent een keer een afro neer schiet dan moet er meteen gereld en geplunderd worden?
Waar blijven de protesten tegen bijvoorbeeld gang gerelateerde moorden?
Tsja.. die vrouw heeft natuurlijk gewoon 100% gelijk.quote:
Donkere plunderende gasten zijn gewoon thugs.quote:Op woensdag 29 april 2015 22:37 schreef OMG het volgende:
Kom jij hier maar eens een donkere man een "thug" noemen. Ik weet nog wel een leuke buurt. Held.
tuig van de richel!quote:Op woensdag 29 april 2015 22:38 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Donkere plunderende gasten zijn gewoon thugs.
Racistquote:Op woensdag 29 april 2015 22:41 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
tuig van de richel!
gajes!
schorem!
schorriemorrie!
gespuis!
geteisem!
rapaille!
uitschot!
Zegt maar weer eens een hoop over die buurt.quote:Op woensdag 29 april 2015 22:37 schreef OMG het volgende:
Kom jij hier maar eens een donkere man een "thug" noemen. Ik weet nog wel een leuke buurt. Held.
Nee. Maar je mag plunderende, slopende en brandstichtende zwarten blijkbaar niet noemen wat ze zijn van bepaalde figuren hier. Uitschot is het. Kutvolk. Thugs... <vul maar in verder>quote:
Precies!quote:Op woensdag 29 april 2015 22:38 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Donkere plunderende gasten zijn gewoon thugs.
ik had het niet over hen, maar over jouquote:Op woensdag 29 april 2015 22:46 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Nee. Maar je mag plunderende, slopende en brandstichtende zwarten blijkbaar niet noemen wat ze zijn van bepaalde figuren hier. Uitschot is het. Kutvolk. Thugs... <vul maar in verder>
Dat snapte ik, maar jij snapt mij nu al voor de 2de keer nietquote:Op woensdag 29 april 2015 22:47 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
ik had het niet over hen, maar over jou
vooral door mensen die graag roepen dat alles als racisme wordt gezien gek genoegquote:Op woensdag 29 april 2015 22:47 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Precies!
Het is gewoon een constatering en heeft geen fuck te maken met racisme.
Maar hier zit ook het grote probleem. Alles maar dan ook alles wordt nu als racisme gezien.
Het is per definitie racistisch dat blanken geen nigga/nigger zouden mogen zeggen.quote:Op woensdag 29 april 2015 22:47 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Precies!
Maar hier zit ook het grote probleem. Alles maar dan ook alles wordt nu als racisme gezien.
Helaas worden die constateringen alleen wel altijd op aparte manieren gebracht als het om verschillende huidskleuren gaat;quote:Op woensdag 29 april 2015 22:47 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
twitter:rConflictNews twitterde op woensdag 29-04-2015 om 23:03:28BREAKING: Organizers calling for another #Baltimore protest this hour; police expecting large crowds - CNN http://t.co/9FumjSPJTZ reageer retweet
Nee dat is juist het probleem! Jij plakt dit aan een huidskleur. Niet ik!quote:Op woensdag 29 april 2015 23:03 schreef OMG het volgende:
[..]
Helaas worden die constateringen alleen wel altijd op aparte manieren gebracht als het om verschillende huidskleuren gaat;
[ afbeelding ]
Daarnaast somt Questlove het wel mooi op. http://www.salon.com/2015(...)racially_coded_word/
En daar ga je weerquote:Op woensdag 29 april 2015 22:54 schreef sp3c het volgende:
[..]
vooral door mensen die graag roepen dat alles als racisme wordt gezien gek genoeg
quote:Op woensdag 29 april 2015 23:12 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Nee dat is juist het probleem! Jij plakt dit aan een huidskleur. Niet ik!
Laat maar kletsen joh.quote:Op woensdag 29 april 2015 23:12 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Nee dat is juist het probleem! Jij plakt dit aan een huidskleur. Niet ik!
twitter:rConflictNews twitterde op woensdag 29-04-2015 om 23:21:20Live on CNN: Protesters have started to march in #Baltimore: http://t.co/ziDTKkz39M http://t.co/JG0v2l2D28 reageer retweet
Tsja ik vind het eigenlijk omgekeerde racisme..quote:
Zeg dan gewoon dat je lekker racistje wilt spelen.quote:Op woensdag 29 april 2015 23:26 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Tsja ik vind het eigenlijk omgekeerde racisme..
Als iemand criminele activiteiten uitvoerd moet je eerst even kijken naar hun huiskleur kijken of je het mag benoemen of niet
Ja, of misschien gewoon hooligans.quote:Op woensdag 29 april 2015 23:24 schreef Inspireme het volgende:
Zijn blanke mensen in Baltimore die plunderen ook thugs?
Nee dat zijn niggersquote:Op woensdag 29 april 2015 23:24 schreef Inspireme het volgende:
Wiggers.quote:Op woensdag 29 april 2015 23:24 schreef Inspireme het volgende:
Wat is dit nou weer voor een nietszeggend plaatje. Ik heb trouwens de livestream zitten kijken tijdens het plunderen, 90% was zwart. Overal maar de racisme kaart trekken.quote:Op woensdag 29 april 2015 23:38 schreef Inspireme het volgende:
http://imgur.com/QW35BdX
Dit zijn toch blanke mensen die plunderen in Baltimore?
Sodemieter anders even op met je racisme.
Ook kansloos tuig, net zo goed.quote:Op woensdag 29 april 2015 23:38 schreef Inspireme het volgende:
http://imgur.com/QW35BdX
Dit zijn toch blanke mensen die plunderen in Baltimore?
Sodemieter anders even op met je racisme.
Zoek maar op #baltimoreriots op insta, zul je er veel meer zien.quote:Op woensdag 29 april 2015 23:39 schreef Infection het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor een nietszeggend plaatje. Ik heb trouwens de livestream zitten kijken tijdens het plunderen, 90% was zwart. Overal maar de racisme kaart trekken.
Wat boeit het overigens of ze zwart of wit zijn? Als je plundert blijf je tuig.quote:Op woensdag 29 april 2015 23:45 schreef Inspireme het volgende:
[..]
Zoek maar op #baltimoreriots op insta, zul je er veel meer zien.
Mooi. Dat is mijn punt.quote:Op woensdag 29 april 2015 23:46 schreef Infection het volgende:
[..]
Wat boeit het overigens of ze zwart of wit zijn? Als je plundert blijf je tuig.
En nee, ik doe niet aan instagram.
Ligt er een beetje aan wat er geplunderd wordt. Als het één of andere grote kapitalistische winkelketen is zou het mij ook niet schelen. Overigens niet de hele bende erna in de fik steken, dat is wel wat overdreven.quote:Op woensdag 29 april 2015 23:48 schreef crystal_meth het volgende:
Ach, als het hier gebeurde (en ik dertig jaar jonger was) zou ik waarschijnlijk mee plunderen. Wel iets duurdere zaken dan snacks...
YOLO![]()
Stelen = stelen.quote:Op woensdag 29 april 2015 23:50 schreef Infection het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan wat er geplunderd wordt. Als het één of andere grote kapitalistische winkelketen is zou het mij ook niet schelen. Overigens niet de hele bende erna in de fik steken, dat is wel wat overdreven.
Maar kleine winkeltjes plunderen en vervolgens iemands leven daarmee ruïneren gaat mij wel te ver.
Daar heb je gelijk in. Ik zou het zelf nooit doen, maar als iemand anders bijvoorbeeld een Walmart zou plunderen zou ik daar niet wakker van kunnen liggen.quote:
O god, jij bent óf een van de grootste trolls op FOK! ooit (als dit zo is, cudos) of echt de meest achterlijke klapmongool ooit (cudo's voor je ouders dat ze je niet prenataal geaborteerd hebben).quote:Op woensdag 29 april 2015 23:28 schreef OMG het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon dat je lekker racistje wilt spelen.
Misschien kunnen ze hem alsnog met terugwerkende kracht laten aborteren.quote:Op donderdag 30 april 2015 00:05 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
O god, jij bent óf een van de grootste trolls op FOK! ooit (als dit zo is, cudos) of echt de meest achterlijke klapmongool ooit (cudo's voor je ouders dat ze je niet prenataal geaborteerd hebben).
Met behulp van de politie kan dit maar zo een Thug-Of-War worden (ja, pun intented hihihi xoxo)quote:Op donderdag 30 april 2015 00:08 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze hem alsnog met terugwerkende kracht laten aborteren.
Sorry dat ik niet het inlevingsvermogen heb van een stuk stront wat betreft andere bevolkingsgroepen.quote:Op donderdag 30 april 2015 00:05 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
O god, jij bent óf een van de grootste trolls op FOK! ooit (als dit zo is, cudos) of echt de meest achterlijke klapmongool ooit (cudo's voor je ouders dat ze je niet prenataal geaborteerd hebben).
Het is bijna december. Moeten jij je niet druk gaan maken om Zwarte Piet?quote:Op donderdag 30 april 2015 00:11 schreef OMG het volgende:
[..]
Sorry dat ik niet het inlevingsvermogen heb van een stuk stront wat betreft andere bevolkingsgroepen.
Je woont in Schubbekuttenveen. Je moeder was een drugshoer. Je vader was een zoon van je moeder.quote:Op donderdag 30 april 2015 00:11 schreef OMG het volgende:
[..]
Sorry dat ik niet het inlevingsvermogen heb van een stuk stront wat betreft andere bevolkingsgroepen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |