Zeg dan gewoon dat je lekker racistje wilt spelen.quote:Op woensdag 29 april 2015 23:26 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Tsja ik vind het eigenlijk omgekeerde racisme..
Als iemand criminele activiteiten uitvoerd moet je eerst even kijken naar hun huiskleur kijken of je het mag benoemen of niet
Ja, of misschien gewoon hooligans.quote:Op woensdag 29 april 2015 23:24 schreef Inspireme het volgende:
Zijn blanke mensen in Baltimore die plunderen ook thugs?
Nee dat zijn niggersquote:Op woensdag 29 april 2015 23:24 schreef Inspireme het volgende:
Wiggers.quote:Op woensdag 29 april 2015 23:24 schreef Inspireme het volgende:
Wat is dit nou weer voor een nietszeggend plaatje. Ik heb trouwens de livestream zitten kijken tijdens het plunderen, 90% was zwart. Overal maar de racisme kaart trekken.quote:Op woensdag 29 april 2015 23:38 schreef Inspireme het volgende:
http://imgur.com/QW35BdX
Dit zijn toch blanke mensen die plunderen in Baltimore?
Sodemieter anders even op met je racisme.
Ook kansloos tuig, net zo goed.quote:Op woensdag 29 april 2015 23:38 schreef Inspireme het volgende:
http://imgur.com/QW35BdX
Dit zijn toch blanke mensen die plunderen in Baltimore?
Sodemieter anders even op met je racisme.
Zoek maar op #baltimoreriots op insta, zul je er veel meer zien.quote:Op woensdag 29 april 2015 23:39 schreef Infection het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor een nietszeggend plaatje. Ik heb trouwens de livestream zitten kijken tijdens het plunderen, 90% was zwart. Overal maar de racisme kaart trekken.
Wat boeit het overigens of ze zwart of wit zijn? Als je plundert blijf je tuig.quote:Op woensdag 29 april 2015 23:45 schreef Inspireme het volgende:
[..]
Zoek maar op #baltimoreriots op insta, zul je er veel meer zien.
Mooi. Dat is mijn punt.quote:Op woensdag 29 april 2015 23:46 schreef Infection het volgende:
[..]
Wat boeit het overigens of ze zwart of wit zijn? Als je plundert blijf je tuig.
En nee, ik doe niet aan instagram.
Ligt er een beetje aan wat er geplunderd wordt. Als het één of andere grote kapitalistische winkelketen is zou het mij ook niet schelen. Overigens niet de hele bende erna in de fik steken, dat is wel wat overdreven.quote:Op woensdag 29 april 2015 23:48 schreef crystal_meth het volgende:
Ach, als het hier gebeurde (en ik dertig jaar jonger was) zou ik waarschijnlijk mee plunderen. Wel iets duurdere zaken dan snacks...
YOLO![]()
Stelen = stelen.quote:Op woensdag 29 april 2015 23:50 schreef Infection het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan wat er geplunderd wordt. Als het één of andere grote kapitalistische winkelketen is zou het mij ook niet schelen. Overigens niet de hele bende erna in de fik steken, dat is wel wat overdreven.
Maar kleine winkeltjes plunderen en vervolgens iemands leven daarmee ruïneren gaat mij wel te ver.
Daar heb je gelijk in. Ik zou het zelf nooit doen, maar als iemand anders bijvoorbeeld een Walmart zou plunderen zou ik daar niet wakker van kunnen liggen.quote:
O god, jij bent óf een van de grootste trolls op FOK! ooit (als dit zo is, cudos) of echt de meest achterlijke klapmongool ooit (cudo's voor je ouders dat ze je niet prenataal geaborteerd hebben).quote:Op woensdag 29 april 2015 23:28 schreef OMG het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon dat je lekker racistje wilt spelen.
Misschien kunnen ze hem alsnog met terugwerkende kracht laten aborteren.quote:Op donderdag 30 april 2015 00:05 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
O god, jij bent óf een van de grootste trolls op FOK! ooit (als dit zo is, cudos) of echt de meest achterlijke klapmongool ooit (cudo's voor je ouders dat ze je niet prenataal geaborteerd hebben).
Met behulp van de politie kan dit maar zo een Thug-Of-War worden (ja, pun intented hihihi xoxo)quote:Op donderdag 30 april 2015 00:08 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze hem alsnog met terugwerkende kracht laten aborteren.
Sorry dat ik niet het inlevingsvermogen heb van een stuk stront wat betreft andere bevolkingsgroepen.quote:Op donderdag 30 april 2015 00:05 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
O god, jij bent óf een van de grootste trolls op FOK! ooit (als dit zo is, cudos) of echt de meest achterlijke klapmongool ooit (cudo's voor je ouders dat ze je niet prenataal geaborteerd hebben).
Het is bijna december. Moeten jij je niet druk gaan maken om Zwarte Piet?quote:Op donderdag 30 april 2015 00:11 schreef OMG het volgende:
[..]
Sorry dat ik niet het inlevingsvermogen heb van een stuk stront wat betreft andere bevolkingsgroepen.
Je woont in Schubbekuttenveen. Je moeder was een drugshoer. Je vader was een zoon van je moeder.quote:Op donderdag 30 april 2015 00:11 schreef OMG het volgende:
[..]
Sorry dat ik niet het inlevingsvermogen heb van een stuk stront wat betreft andere bevolkingsgroepen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |