Er komen er de komende jaren nog veel meer aan. Ben zelf benieuwd of de kwaliteit enigszins gewaarborgd kan blijven.quote:Op donderdag 7 mei 2015 10:26 schreef JDx het volgende:
Het zijn feestjaren voor de comic fans!
Zelf helaas geen fan van.
Welke komen er dan nog aan?quote:Op donderdag 7 mei 2015 10:57 schreef Happel het volgende:
[..]
Er komen er de komende jaren nog veel meer aan. Ben zelf benieuwd of de kwaliteit enigszins gewaarborgd kan blijven.
Marvel's A.K.A. Jessica Jonesquote:
Jeetje, hoezo overkillquote:Op donderdag 7 mei 2015 11:58 schreef Happel het volgende:
[..]
Marvel's A.K.A. Jessica Jones
Marvel's Iron Fist
Marvel's The Defenders
Marvel's Luke Cage
Preacher
Powers (is er al)
Oucast
Enormous
Dreadstar
X-Men
Young Justice
Teen Titans
DMZ
Scalped
Lucifer
Global Frequency
Huh dat zijn er wel heeeel erg veel zegquote:Op donderdag 7 mei 2015 11:58 schreef Happel het volgende:
[..]
Marvel's Iron Fist
Marvel's The Defenders
Marvel's Luke Cage
Preacher
Powers (is er al)
Oucast
Enormous
Dreadstar
X-Men
Young Justice
Teen Titans
DMZ
Scalped
Lucifer
Global Frequency
Dat lijkt precies op die ene Nederlandse comedyserie..Allebei uiteraard een hoop van Red Dwarf overgenomen, maar wie leent er nou van wie mbt deze 2 series?quote:
Ik vond Missie Aarde eigenlijk tegen de verwachting in best wel geslaagd.quote:Op donderdag 7 mei 2015 16:08 schreef Mirel het volgende:
Eigenlijk lijkt het me ook best saaiMissie Aarde vond ik overigens lame
quote:Sense 8
Netflix on Thursday released the trailer for its upcoming dramatic thriller from Matrix masterminds The Wachowskis. All 12 episodes drop Friday, June 5.
Sense8 is described as “a gripping story of eight people from around the world whose lives are suddenly and inexplicably connected in a fight for their own survival.” The cast includes Daryl Hannah, Naveen Andrews and Terrence Mann.
Komt ook op de duitse RTL.quote:Deutschland 83 (SundanceTV)
June 17
So you’re telling me that this is an eight-part spy-soap about an East German teenager infiltrating the West German army set against a backdrop of New Order and Eurythmics bangers? And that it’s basically a sexier The Americans, only the entire thing is in German? How many ways do I need to say ja? You had me at “spy-soap”!
quote:Fear the Walking Dead (AMC)
July
Unlike The Walking Dead, which thrust Rick and his righteousness into the dystopian aftermath of the plague, Fear begins with just that: terror. It’s Los Angeles, and there are rumors of a nasty flu strain back east. A grainy video appears of a crazy person taking bites of a pedestrian. (Producer Greg Nicotero has referenced the Florida bath salts “cannibal” in his early interviews about the show.) Is this a joke? Or is it all really happening?
Cliff Curtis and the sublime Kim Dickens (Friday Night Lights, Treme) star as a teacher and guidance counselor, respectively, who are forced to adapt as society melts away around them. (Six episodes will air this summer; a full season has already been ordered for 2016.) Adjustment, terror, and chaos are much richer themes to tap into than TWD’s increasingly nihilistic mantra of survival.
The Americans moet ik weer eens mee verderquote:Op donderdag 7 mei 2015 19:57 schreef PirE het volgende:
Voor de zomerperiode ben ik wel benieuwd naar:
[..]
Komt ook op de duitse RTL.
En natuurlijk:
[..]
quote:The CW has canceled #TheMessengers after four episodes
quote:For its part, DC's Legends of Tomorrow has been described as a superhero team-up that stars The Flash's Wentworth Miller (Leonard Snart/Captain Cold), Dominic Purcell (Mick Rory/Heatwave) and Victor Garber (Dr. Martin Stein/one half of Firestorm). Also signed on are Arrow's Brandon Routh as Ray Palmer/the Atom and Caity Lotz, whose Arrow character Sara Lance/Canary died earlier this season. Ciara Renee (Kendra Saunders/Hawkgirl), Franz Drameh (Jay Jackson) and Arthur Darvill round out the cast.
Here's the formal logline: "When heroes alone are not enough ... the world needs legends. Having seen the future, one he will desperately try to prevent from happening, time-traveling rogue Rip Hunter is tasked with assembling a disparate group of both heroes and villains to confront an unstoppable threat — one in which not only is the planet at stake, but all of time itself. Can this ragtag team defeat an immortal threat unlike anything they have ever known?"
With the spinoff order, The CW will have four DC Comics-inspired series on its roster for 2015-16, including recently renewed iZombie. All told, DC will have fare on three of the five broadcast networks, with Gotham also renewed at Fox, which is eyeing a series pickup for the comic book powerhouse's Lucifer take.
Wow das veel. Hoe kom je daar zo aan die info? Heb je ook beschrijvingen en wanneer ze uitkomen? Ik heb tot nu toe alleen Arrow gekeken maar daar werd ik op een gegeven moment flauw van. Daredevil ga ik zeker nog kijken en voor de rest weet ik het nog niet.quote:Op donderdag 7 mei 2015 11:58 schreef Happel het volgende:
[..]
Marvel's Iron Fist
Marvel's The Defenders
Marvel's Luke Cage
Preacher
Powers (is er al)
Oucast
Enormous
Dreadstar
X-Men
Young Justice
Teen Titans
DMZ
Scalped
Lucifer
Global Frequency
In het begin is het meer een case of the week serie maar in tegenstelling tot Arrow zit er voldoende tempo in de serie (no pun intended). Het is allemaal iets luchtiger maar ik vind de characters goed werkenquote:Op donderdag 7 mei 2015 23:02 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Wow das veel. Hoe kom je daar zo aan die info? Heb je ook beschrijvingen en wanneer ze uitkomen? Ik heb tot nu toe alleen Arrow gekeken maar daar werd ik op een gegeven moment flauw van. Daredevil ga ik zeker nog kijken en voor de rest weet ik het nog niet.
Kijk jij the Flash ook? Is dat nou een case of the week serie of een doorlopend verhaal? Hoor er verschillende berichten over..
Ok dus wel goed doorlopend verhaal naar het einde toe? En hoe zit dat bij Gotham?quote:Op donderdag 7 mei 2015 23:28 schreef megamandy het volgende:
[..]
In het begin is het meer een case of the week serie maar in tegenstelling tot Arrow zit er voldoende tempo in de serie (no pun intended). Het is allemaal iets luchtiger maar ik vind de characters goed werkenEn nu aan het einde van het eerste seizoen is dit ook stukken leuker om te volgen dan Arrow als je het mij vraagt.
Daredevil is een serie apart qua cinematografie en budget. Dus niet te vergelijken met de series van 24 afleveringen die je op de normale networks worden uitgezonden. Zeer mooi gemaakt
Ja zeker een doorlopend verhaal, zonder tijd te rekken. Gotham ben ik na een aantal afleveringen mee gestopt. Geen idee hoe het seizoen nu is maar het was voor mij niet interessant genoeg om te blijven volgen.quote:Op donderdag 7 mei 2015 23:53 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Ok dus wel goed doorlopend verhaal naar het einde toe? En hoe zit dat bij Gotham?
Gotham is toch wel de betere van de drie. Maar moet je liggen denk ik zo.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 00:25 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja zeker een doorlopend verhaal, zonder tijd te rekken. Gotham ben ik na een aantal afleveringen mee gestopt. Geen idee hoe het seizoen nu is maar het was voor mij niet interessant genoeg om te blijven volgen.
Hier gevonden: http://www.denofgeek.com/(...)g-in-2015-and-beyondquote:Op donderdag 7 mei 2015 23:02 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Wow das veel. Hoe kom je daar zo aan die info? Heb je ook beschrijvingen en wanneer ze uitkomen? Ik heb tot nu toe alleen Arrow gekeken maar daar werd ik op een gegeven moment flauw van. Daredevil ga ik zeker nog kijken en voor de rest weet ik het nog niet.
Kijk ik, ja. Het is meer en meer een doorlopend verhaal aan het worden. Beter dan The Arrow ook.quote:Kijk jij the Flash ook? Is dat nou een case of the week serie of een doorlopend verhaal? Hoor er verschillende berichten over..
Gotham ben ik ook mee gestopt na iets van 5 afleveringen trouwens, Arrow na 1 seizoen, volgde ik einde seizoen eigenlijk alleen nog vanwege die chick. The Flash had ik na 1 aflevering wel gezien.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 09:50 schreef Rossdale het volgende:
Gotham is wel de meest realistische van de drie, erg sterk ook vind ik. Arrow is duister en The Flash is behoorlijk luchtig
Volgens TVLine.com 'a safe bet', stond verder nog niets.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 10:07 schreef Maravilla het volgende:
Is er al renewal nieuws over Blue Bloods?
Je moet series ook de tijd geven he. Ik ben nu bv Southland aan het kijken en dat begint toch niet zo super sterk maar word steeds beter. Zo werkt dat wel bij meer series. Th Flash schijnt ook heel slecht te beginnen maar steeds beter te worden.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 09:58 schreef JDx het volgende:
[..]
Gotham ben ik ook mee gestopt na iets van 5 afleveringen trouwens, Arrow na 1 seizoen, volgde ik einde seizoen eigenlijk alleen nog vanwege die chick. The Flash had ik na 1 aflevering wel gezien.
Gotham is op zich wel een goede serie, maar zoals eerder gezegd, moet het je liggen, ik vond het een beetje te duister/depressief, ben meer van de zonnige/luchtige series of het moet me al echt pakken.
We zijn nu voor de 3e keer met GoT begonnen, nu bij aflevering 5, eerst alleen gekeken in 2011 tot aflevering 6 ofzo, toen 2 jaar later samen tot aflevering 4 en nu opnieuw samen. Aangezien het nog steeds loopt en mensen er lyrisch over blijven willen we sowieso tot ergens begin seizoen 2 kijken, dus een serie een kans geven doen we welquote:Op vrijdag 8 mei 2015 10:55 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Je moet series ook de tijd geven he. Ik ben nu bv Southland aan het kijken en dat begint toch niet zo super sterk maar word steeds beter. Zo werkt dat wel bij meer series. Th Flash schijnt ook heel slecht te beginnen maar steeds beter te worden.
Omdat er zo verschrikkelijk veel karakters zijn is het in het begin wat moeilijk te volgen, maar het wordt steeds leuker wanneer je alle personages begint te herkennen en hun onderlinge relaties wat beter snapt.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 10:58 schreef JDx het volgende:
[..]
We zijn nu voor de 3e keer met GoT begonnen, nu bij aflevering 5, eerst alleen gekeken in 2011 tot aflevering 6 ofzo, toen 2 jaar later samen tot aflevering 4 en nu opnieuw samen. Aangezien het nog steeds loopt en mensen er lyrisch over blijven willen we sowieso tot ergens begin seizoen 2 kijken, dus een serie een kans geven doen we wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |