quote:Op dinsdag 28 april 2015 10:24 schreef mignonne het volgende:
[..]
Ja denk je?
Zou voor je grootste wel leuk zijn <3
Mijn grootste wil een broertje, de jongste een zusjespannend.
Pinq krijgt een dochter denk k
but ofcourse!quote:Op dinsdag 28 april 2015 10:26 schreef Estrys het volgende:
He zet je mij even in de OP? zelfde als Pinq
Hier ook (eind) november. En gezien mevrouw zelf ook te vroeg geboren is (27 wekenquote:Op dinsdag 28 april 2015 10:41 schreef silliegirl het volgende:
De novemberaanwas is nog maar een beetje karig hoor.
Plus dat ik niet beloof dat het november wordt. Ik ben zelf 28 oktober jarig en ik heb zomaar het gevoel dat mijn baby dat ook een mooie dag kan gaan vinden..
Die verhalen zijn er in overvloed ja, maar gelukkig gaat het nog veel vaker gewoon goed!quote:Op dinsdag 28 april 2015 10:46 schreef tharealmb het volgende:
[..]
Hier ook (eind) november. En gezien mevrouw zelf ook te vroeg geboren is (27 weken) hoop ik niet dat de baby dit na gaat doen en ook bij oktober wil horen
![]()
Vrijdag echo, god wat spannend. Vooral omdat in onze omgeving je opeens allemaal verhalen hoort over windeieren etc. Collega hier heeft al 3x achter elkaar gehad, vorige week nog het slechte nieuws te horen gekregen. Ik wacht dus nog maar even met vertellen hier bij de collega's (al was ik dat sowieso wel van plan met slechts 10 weken)
yay puntje voor mijn dnaquote:Op dinsdag 28 april 2015 10:48 schreef Mineola het volgende:
Oh mignonne, jouw babyfoto vind ik net E!
Oh ja die ken ik: schoonfamilie vindt zoon sprékend mijn man, mijn familie vindt hem ook wel eens op mij lijken. Tot ik een kinderfoto van mijzelf laat zien, dan is het wel duidelijk van wie het een kind isquote:Op dinsdag 28 april 2015 10:51 schreef mignonne het volgende:
[..]
yay puntje voor mijn dna
Mn moeder vindt het bizar, ze zegt dat allebei de meiden sprekend op mij lijken toen ik klein was, maar allebei op een hele andere manier. (mn schoonmoeder zegt uiteraard hetzelfde maar dan over B.)
hahaha dat klinkt echt als een verrassingsei jaquote:Op dinsdag 28 april 2015 10:51 schreef MissBliss het volgende:
Ik heb vandaag ook wisseldag22 weken alweer!
Leuk onderwerp! Man en ik hebben allebei bruin haar, man wat donkerder dan ik, dus ik verwacht bruin haar. Geen maagzuur, dus hopelijk wel wat haar. Bij de 20 weken echo was de baby nog kaal
Verder heb ik donkerbruine ogen (bij mn geboorte al, mn moeder schrok van mn ogen, dat ze zo donker waren) en man heeft groene ogen
Ik hoop op groene ogen voor baby.
Mn man is een donker type (wel Nederlands, maar hij zou zo doorkunnen voor Zuid-Europees ofzo) maar zijn vader is bijvoorbeeld weer rossig en zn zus is blond met blauwe ogen. Mijn hele familie heeft wel bruin haar en bruine ogen, behalve mijn zus, die heeft grijze ogen. Dus ja, afwachten wat eruit komt
ghehequote:Op dinsdag 28 april 2015 10:52 schreef Mineola het volgende:
[..]
Oh ja die ken ik: schoonfamilie vindt zoon sprékend mijn man, mijn familie vindt hem ook wel eens op mij lijken. Tot ik een kinderfoto van mijzelf laat zien, dan is het wel duidelijk van wie het een kind is
Ja, daaromquote:Op dinsdag 28 april 2015 10:53 schreef mignonne het volgende:
[..]
hahaha dat klinkt echt als een verrassingsei ja![]()
en mja, B. en ik zijn allebei ook echt donker, mijn ouders zijn allebei donker. Zijn vader is aziatisch dus mja die heeft zwart haar. En toch heb k een blond kind![]()
ik vind het nog steeds gek soms
quote:Op dinsdag 28 april 2015 10:54 schreef mignonne het volgende:
[..]
ghehemijn immer tactvolle schoonloeder riep altijd dat er niks van mij bij was. Bedankt he
![]()
Tot ik een keer een babyfoto van mezelf open had staan op mn pc en ze vroeg waarom heeft A. zo'n raar truitje aan? en waar is deze foto gemaakt dan? Ik herken het helemaal niet![]()
muts
ohja dat hadden wij ook idd. Mijn jongste is met donker haar geboren, ik riep gelijk dat het véél lichter was dan A. Waarop de verpleegkundige me aan keek van mens je bent gekquote:Op dinsdag 28 april 2015 10:56 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, daaromIk ga eigenlijk gewoon uit van bruin haar, donkere ogen, maar ik realiseer me ook dat het kind gewoon blond kan worden
Lijkt me zo raar.
Mijn zus haar dochter begon met heel donker haar (zus bruin haar, zwager Marokkaan dus heel donker), maar zij wordt steeds blonder, ook niet wat je verwacht
[..]
Ik sta er nog niet bijquote:Op dinsdag 28 april 2015 10:41 schreef silliegirl het volgende:
De novemberaanwas is nog maar een beetje karig hoor.
Plus dat ik niet beloof dat het november wordt. Ik ben zelf 28 oktober jarig en ik heb zomaar het gevoel dat mijn baby dat ook een mooie dag kan gaan vinden..
Een wisseldag is inderdaad de dag dat je precies x weken ver bent; je wisselt dan dus van zwangerschapsweek waarin je zitquote:Op dinsdag 28 april 2015 10:57 schreef tharealmb het volgende:
Wat is trouwens een wisseldag?ik zie het vaak langskomen.... maar geen idee wat het inhoud. Ik gok de dag dat je precies X weken bent?
En hier de eerste dus geen idee wat het wordt. Kwa haar is het 50/50 (vriendin donker, ik blond) en kwa oogkleur is het ook 50/50 (zij donkerbruin, maar broertje blauw... en ik blauw).
Kwa geslacht ook 50/50Alleen de huidskleur weet ik redelijk zeker. (al worden schoonma en schoonopa bijna zwart in de zon, velen denken dat schoonopa uit suriname komt
).
Maar schoonpa is roodharig, dus zo bleek als maar kan.
Alles is mogelijk, en ben zo nieuwschierig
Met wat moeite?quote:Op dinsdag 28 april 2015 07:48 schreef mignonne het volgende:
[..]
hier dus ook (en bij estrys ook) vriend is half Indisch, bij mijn oudste kun je dat als je het wilt en wat moeite doet best zien. Bij mijn jongste echt niet. Estrys dr kindjes zien er gewoon echt half uit, de mijnen zien er heel Hollands uit![]()
Ja maar dat is echt iets wat heel makkelijk is om te zeggen en je realistisch gezien in te prenten. Maar op het moment dat jij met je verse baby in het kraambed zit en helemaal verliefd naar je kind staart enzo en de één na de ander komt binnen om te kirren hoeveel het wel niet op hém lijkt, dan is dat toch niet heel leukquote:Op dinsdag 28 april 2015 11:05 schreef twist02 het volgende:
Ohja, leuk "feitje" over opmerkingen op wie het kind lijkt:
Onbewust zijn mensen eerder geneigd om te zeggen dat een kind op de vader lijkt (geldt voor beide kanten van de familie, maar nog sterker voor familie van vaders kant), dan op de moeder. Dat is waarschijnlijk 'nature's way' om de vader gerust te stellen dat hij inderdaad de vader van het kind is. Op die manier is hij namelijk eerder geneigd om zijn verantwoordelijkheid te nemen en in het kind te investeren (i.p.v. er vandoor te gaan).
En zolang de vader in beeld is, is de 'last' voor de rest van de familie kleiner.
Dus voel je als moeder vooral niet beledigd; al die opmerkingen zijn vooral bedoeld om je vent gerust te stellen
ja echt? oh ik vind dat er niet heel duidelijk uit komen ofzo. Als je die van Estrys ziet dan hoef je niet eens te twijfelenquote:Op dinsdag 28 april 2015 11:05 schreef groofskendezoveelste het volgende:
[..]
Met wat moeite?Ik vind je oudste echt overduidelijk (deels) van Indische afkomst. :-D
Oh, dat kan ik me goed voorstellen ja! Het is zo'n typisch 'feitje' wat heel leuk klinkt, maar op zo'n moment gewoon weinig waarde heeft, omdat het ook jouw baby is (en dat mag dan ook gezegd worden)!quote:Op dinsdag 28 april 2015 11:09 schreef mignonne het volgende:
[..]
Ja maar dat is echt iets wat heel makkelijk is om te zeggen en je realistisch gezien in te prenten. Maar op het moment dat jij met je verse baby in het kraambed zit en helemaal verliefd naar je kind staart enzo en de één na de ander komt binnen om te kirren hoeveel het wel niet op hém lijkt, dan is dat toch niet heel leukIk vond het niet heel leuk iig. B. was praktisch kaal als baby, hadden ze best kunnen zeggen dat ze dat haar (dat haaaaaaaar
) vast van mij hadden ofzo
![]()
Maar goed, datzelfde geldt voor als je een baby van 4 kilo of meer krijgt. Dan hoor je alleen maar "tjee wat is ie/ze groooooot!!"terwijl echt, heus, die gaan meestal ook in maatje 50 en anders in 56, en die zijn ook gewoon klein. Dat is zo zonde, veel mensen realiseren zich pas achteraf als ze foto's terug zien hoe klein hun kind ook gewoon was.
mwhehe zo'n rond gezichtquote:Op dinsdag 28 april 2015 11:10 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ze heeft de kleur wat minder, maar vorm gezicht des te meer, vind ik.
Ik vond dat zo storend en ik vond ook dat ze hem niet zagen om hemquote:Op dinsdag 28 april 2015 11:09 schreef mignonne het volgende:
Maar goed, datzelfde geldt voor als je een baby van 4 kilo of meer krijgt. Dan hoor je alleen maar "tjee wat is ie/ze groooooot!!" terwijl echt, heus, die gaan meestal ook in maatje 50 en anders in 56, en die zijn ook gewoon klein. Dat is zo zonde, veel mensen realiseren zich pas achteraf als ze foto's terug zien hoe klein hun kind ook gewoon was.
ohja, herkenbaarquote:Op dinsdag 28 april 2015 11:14 schreef Moppert het volgende:
[..]
Ik vond dat zo storend en ik vond ook dat ze hem niet zagen om hemen die zelfde mensen roepen nu ohhhhh wat is hij nog klein
![]()
Alsof ik mij niet bewust ben van het feit dat hij niet groeit
quote:Op dinsdag 28 april 2015 11:19 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ik vind Minke ook wel op jou lijken Lijnloos :-D
Oh echt? Ik zie dat dus echt niet...quote:
Maar dat komt echt door de huidskleur. De jouwe heeft best wel indische trekken.quote:Op dinsdag 28 april 2015 11:09 schreef mignonne het volgende:
[..]
ja echt? oh ik vind dat er niet heel duidelijk uit komen ofzo. Als je die van Estrys ziet dan hoef je niet eens te twijfelenals je t bij die van mij niet weet dan zie je het niet, vind ik zelf.
B. antwoordt dat nog steedsquote:Op dinsdag 28 april 2015 11:31 schreef Estrys het volgende:
[..]
Maar dat komt echt door de huidskleur. De jouwe heeft best wel indische trekken.![]()
Ze vroegen aan zoon van 3 een keer waar zijn vader vandaan kwam.![]()
"Ja gewoon uit 'de bos' van zijn werk." (Den Bosch)Dat vond ik het enige juiste antwoord. Alsof kinderen dat zien
![]()
Ze zijn leuk Groof! Maar ik zie meer gelijkenis als baby dan op de eerste verjaardag. Wacht ik zie dat jij de bovenste bentWauw, jullie lijken op elkaar!
Gedaan ;-pquote:Op dinsdag 28 april 2015 11:34 schreef Lijnloos het volgende:
Oh Groof, het zijn zulke cuties! Doe es een foto van nu van je stel? Ben zo benieuwd, vooral R omdat ie van dezelfde leeftijd is als Minke ongeveer...
Zeg je nu dat mijn kind lelijk is?!quote:Op dinsdag 28 april 2015 11:48 schreef Mineola het volgende:
Volgens mij is er als kersverse moeder gewoon heel weinig goeds over je kind te horen
Wat klein/groot >hij/zij woog xxx gr! of hij/zij past prima in maat 50!
Wat een bolle baby >mijn kind is niet obees!
Wat lijkt ie op ....>En ik dan?! HOEZO lijkt ie op xxxx?!
Nog zo gekreukt he? >wtf, mijn mooie kind!!!
Wat een lieve kleertjes >hoezo zeg je niks over mijn kind?
'Wat een mooi kindje' is uiteraard wel goed, maar dat zegt de andere partij weer niet zo snel![]()
Toch 'wat een lief kindje' dan maar
Ik zeg: 'Aaaaaw baby!'quote:
Oh, herkenbaar! En inderdaad, niet alleen zijn familie (dat zou ik gewoon begrijpelijk vinden), maar mijn familie en vooral mijn oudste zus roept de hele tijd: wat lijkt ze veel op M (mijn vriend dus). Ik heb lang geprobeerd dit prima te vinden, want ach, toch leuk dat ze op hem lijkt, maar op een gegeven moment heb ik wel enigszins verontwaardigd uitgeroepen bij een familiefeestje: ja hallo, ze lijkt ook best op mij hoor!!quote:Op dinsdag 28 april 2015 11:09 schreef mignonne het volgende:
[..]
Ja maar dat is echt iets wat heel makkelijk is om te zeggen en je realistisch gezien in te prenten. Maar op het moment dat jij met je verse baby in het kraambed zit en helemaal verliefd naar je kind staart enzo en de één na de ander komt binnen om te kirren hoeveel het wel niet op hém lijkt, dan is dat toch niet heel leukIk vond het niet heel leuk iig. B. was praktisch kaal als baby, hadden ze best kunnen zeggen dat ze dat haar (dat haaaaaaaar
) vast van mij hadden ofzo
![]()
ja maar als ze dan zeggen: ooooo wat een mooi kindje, en wat lijkt ze op haar vader. Dan is het ook weer niet goed hčquote:Op dinsdag 28 april 2015 11:55 schreef Risu het volgende:
Ik word altijd wel blij van de meeste opmerkingen over mijn kind. Meestal is het namelijk 'wat een mooi kindje' en vaak in een adem met 'wat lijkt ze op jou' en dat doet mijn ego ook weer goed.
Op zich wel een eye-opener, deze en de andere posts hierover. Bij ons roept iedereen altijd maar dat ze zo op mij lijkt, spitting image. Ik had me eigenlijk nog niet zo gerealiseerd dat dat voor B misschien helemaal niet zo leuk is om constant te moeten horen!quote:Op dinsdag 28 april 2015 11:59 schreef Franny_G het volgende:
[..]
Oh, herkenbaar! En inderdaad, niet alleen zijn familie (dat zou ik gewoon begrijpelijk vinden), maar mijn familie en vooral mijn oudste zus roept de hele tijd: wat lijkt ze veel op M (mijn vriend dus). Ik heb lang geprobeerd dit prima te vinden, want ach, toch leuk dat ze op hem lijkt, maar op een gegeven moment heb ik wel enigszins verontwaardigd uitgeroepen bij een familiefeestje: ja hallo, ze lijkt ook best op mij hoor!!
En nog zagen ze dat niet. De enige die vanaf de geboorte steeds zegt dat I precies op mij lijkt, is mijn ex..
. En en en: gisteren kwam een vriendin van mijn vriend op bezoek en die zei ook ineens: goh, ik vind dat ze veel op jou lijkt.
.
Ja, dat is echt wel leuk om te horen. Al is het natuurlijk allang duidelijk voor me dat I vooral op zichzelf lijkt..
Opmerkingen a la "wat een lekker ding!!! En wat lijkt hij op z'n vader!" vond ik altijd wat apart... Ze vinden dus mijn man ook een lekker dingquote:Op dinsdag 28 april 2015 12:01 schreef Estrys het volgende:
[..]
ja maar als ze dan zeggen: ooooo wat een mooi kindje, en wat lijkt ze op haar vader. Dan is het ook weer niet goed hč![]()
Laatst zegt iemand tegen mij: oooo jouw kindjes zijn echt heel schattig, nee maar echt heel leuk!!! Echt zo vol verbazing, in 1 adem erachteraan. 'Is jouw man ook zo schattig?' NOU toevallig lijken ze op MIJ
B heeft er ook nooit over geklaagd, wellicht vindt ie het geen probleem, maar ik zal het hem toch eens vragen. )quote:Op dinsdag 28 april 2015 12:04 schreef Estrys het volgende:
Mijn man zegt altijd: zolang ze niet op de buurman lijken, vind ik het prima.
Ik schuif alles gewoon de kant van mijn man op ... kuiken lijkt toch zo op hem?quote:Op dinsdag 28 april 2015 12:05 schreef miss_sly het volgende:
[..]
B heeft er ook nooit over geklaagd, wellicht vindt ie het geen probleem, maar ik zal het hem toch eens vragen. )
quote:Op dinsdag 28 april 2015 12:06 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik schuif alles gewoon de kant van mijn man op ... kuiken lijkt toch zo op hem?.
Hard gillen > heeft ie van z'n vader.
Harde boer laten > van z'n vader (alleen lijkt mijn man daar soms trots op)
Zeuren en drammen > van z'n vader..
Ik plaag mijn vriend steeds door te zeggen dat ze steeds meer op de buurman gaat lijken.quote:Op dinsdag 28 april 2015 12:04 schreef Estrys het volgende:
Mijn man zegt altijd: zolang ze niet op de buurman lijken, vind ik het prima.
Dat je trots vertelt: "kuiken probeerde vanmiddag te fluiten!" en nog voordat je "dat kon ik ook al heel jong" er aan toe kunt voegen, manlief al heeft gezegd: "dat heeft 'ie van mijquote:
Groot of klein was hier niet zo'n issue, maar mijn 'enorme buik' wel. Hoe vaak vooral mijn schoonmoeder het nodig vond om te melden dat ze mijn buik toch echt wel Heel Erg Groot vond.quote:Op dinsdag 28 april 2015 12:09 schreef Estrys het volgende:
Ik heb voor de geboorte van de oudste een slabber gekregen: Ik lijk op mijn moeder maar de dokter zegt dat het goed komt.Konden mijn hormonen ook heel slecht tegen.
Over groot of klein heb ik nooit iemand gehoord. Ja mijn zwager: 'zijn ze altijd zo klein als ze geboren worden?'Nee normaal zijn ze peuterformaat. Maar ja dat is die van: sjezus nog een??? Toen we deze zwangerschap aankondigde. Dus daar luister ik nooit naar.
Wat betreft karakter is het bij ons overduidelijk. Oudste is precies mijn man, jongste precies mij.
quote:Op dinsdag 28 april 2015 12:12 schreef Burdie het volgende:
[..]
Dat je trots vertelt: "kuiken probeerde vanmiddag te fluiten!" en nog voordat je "dat kon ik ook al heel jong" er aan toe kunt voegen, manlief al heeft gezegd: "dat heeft 'ie van mij".
Dan vraag je er om hoor.
.
quote:Op dinsdag 28 april 2015 11:55 schreef Risu het volgende:
Ik word altijd wel blij van de meeste opmerkingen over mijn kind. Meestal is het namelijk 'wat een mooi kindje' en vaak in een adem met 'wat lijkt ze op jou' en dat doet mijn ego ook weer goed.
Dat laatstequote:Op dinsdag 28 april 2015 12:12 schreef ingee het volgende:
[..]
Ik plaag mijn vriend steeds door te zeggen dat ze steeds meer op de buurman gaat lijken.
Wij hadden trouwens totaal geen rood kind verwacht. Ik ben blond en hij heeft bruin haar. Achteraf logisch met twee roodharige oma's, maar die zijn nu grijs dus dat waren we een beetje vergeten.
En binnenkort weer kraamvisite, vast even oefenen: Wat is hij mooooi!Sprekend zijn vader en moeder en opa en oma en *insert andere aanwezige familieleden*. En wat een mooie kleertjes!
En een mooie kamer!
En wat spuugt hij leuk!
Zo kan ik me ook niet voorstellen dat ik met 1.83 lang een echt klein baby'tje krijg. Ik ga er helemaal vanuit dat ze minstens 4 kilo is. Kan natuurlijk, maar hoeft niet. Al geloof ik er niks van.quote:Op dinsdag 28 april 2015 12:13 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Groot of klein was hier niet zo'n issue, maar mijn 'enorme buik' wel. Hoe vaak vooral mijn schoonmoeder het nodig vond om te melden dat ze mijn buik toch echt wel Heel Erg Groot vond.
Toen de vk dat ook een keer zei en ook zo'n suikertest regelde, dacht ik echt dat ik werkelijk een peuter op de wereld zou gaan zetten. Meteen starten met maat 68 ofzo
Mijn hele idee van "lief klein baby'tje" was verdwenen. Aangename verrassing dat mijn baby uit die reuzenbuik toch echt een baby was
Mijn vrouw beschreef ook menstruatie-achtige gevoelens. Volgens VK had dat met indalen te maken.quote:Op dinsdag 28 april 2015 12:43 schreef Selvaria het volgende:
Haha ingee dat spugen.![]()
Ik ben benieuwd hoe ik alles ga ervaren, ben natuurlijk nog een babynoob vergeleken met veel van jullie.Voor nu sta ik overal nog erg nuchter in, maar we zullen het wel zien.
Ik heb de hele ochtend al wat menstruatie-achtige krampjes, hoort er gewoon bij toch zo aan het eind? (donderdag 38 weken) Monstertje beukt er nog flink op los gelukkig (en au![]()
)
Duurt allemaal hassikke langquote:Op dinsdag 28 april 2015 13:08 schreef Selvaria het volgende:
Wat spannend Nikooos! Hopelijk snel jullie meisje ontmoeten en ik hoop dat je vrouw zich dan ook snel weer beter voelt.
quote:Op maandag 27 april 2015 21:45 schreef Stippelrientje het volgende:
Zijn er nog meer die het rompertje tof vonden van Quick Brat en eventueel op de info (prijs) lijst willen?
Of een andere afbeelding of tekst op een romper willen.. **Fok!baby** of zo![]()
Dan kan ik even je wensen noteren en prijzen doorspitten ^^,
Shout maar in DM
ik heb hem er even bij gezetquote:Op dinsdag 28 april 2015 13:24 schreef JantinaGr het volgende:
[..]
Ik heb dit gemist. Waar is dat rompertje te vinden?
Haha, hold your glitters girl!quote:Op dinsdag 28 april 2015 13:16 schreef ingee het volgende:
[..]
Zeg, zit ik dan met m'n collectie glitterplaatjes te wachten...
Dat was hier ook. Mijn vrouw is qua UD de laatste in de rij van de pufclub. Af en toe gaat er dan zo'n bom af in de whatsappgroep dat er weer 1 geboren is.quote:Op dinsdag 28 april 2015 13:16 schreef Selvaria het volgende:
Vertel mij wat!Ik ben zo ontzettend nieuwsgierig en het feit dat er nu haast elke dag wel iemand van mijn pufclubje (
) bevalt helpt daar niet bepaald bij.
Ikzelf ook niet ^^,quote:Op dinsdag 28 april 2015 13:27 schreef mousemicky het volgende:
Ik hou niet zo van black & metal
Wel van hysterisch gekleurde jumpsuits...![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ti amo pių di ieri ma meno di domani
Nou ja, als ik jeugdfoto's van mijn vader zie was hij ook echt witblond, als schoolkind ook nog wel. Nu zwart haar en zeer snel bruin in de zon, mensen denken ook vaak dat hij uit Zuid Europa komt.quote:Op dinsdag 28 april 2015 13:20 schreef kwakz0r het volgende:
ik voelde in de kraamtijd juist steeds de drang om iedereen die riep "oh hij lijkt zo op jou!/er zit niks van je vriend bij" (incl schoonfamilie dus he) te overtuigen dat M ook heus echt ook echt op mijn vriend lijkt
laatst een collage gemaakt met babyfotos van mij (5 en 8 maanden) en J (anderhalf) en M (5 maanden). Daarop zie je dat t een mix is. (vriend heeft nu zwart haar en zwarte baard)
[ afbeelding ]
schoonm. blijft wel herhalen dat M nog best donker kan worden maar daar geloof ik niks van, huid en haar zijn echt t zelfde als ik al baby had en J is donker geboren heeft alleen een blo de peuterperiode gehad maar niet zo wit als M nu.... Mijn blonde kind ja!!!
quote:Op dinsdag 28 april 2015 13:29 schreef Estrys het volgende:
Mijn baby heeft daar geen romper voor nodig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Schudden voor gebruik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Nee, ik ook niet. En ja kleur, kleur!quote:Op dinsdag 28 april 2015 13:27 schreef mousemicky het volgende:
Ik hou niet zo van black & metal
Wel van hysterisch gekleurde jumpsuits...![]()
Baasquote:Op dinsdag 28 april 2015 13:29 schreef Estrys het volgende:
Mijn baby heeft daar geen romper voor nodig.![]()
Stoer en liefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
een guo? ja daar zijn er meer van. Zowel guo 1 (directe indicatie) als guo 2 (na afwijkingen bij seo of andere echo's). Ik heb zelf bij de oudste een guo 2 gehad na afwijkende bevindingen bij seo.quote:Op dinsdag 28 april 2015 13:44 schreef Daui het volgende:
Oooooo wat een liefies
Heeft iemand hier bij 20 weken een geavanceerde ultra echo gehad?
quote:
wat zei je? voor dat kwartier dat jullie bij mn bevalling zijn zal het me roesten? xDquote:Op dinsdag 28 april 2015 13:56 schreef Estrys het volgende:
Vandaag vertelde de verloskundige dat ze werken met de Grow (?) methode. Dat wil zeggen dat ze maar max twee (van de 4) verschillende verloskundigen mijn buik laten meten en zo zodat de metingen betrouwbaarder zouden zijn. Zoiets begreep ik. Sommige mensen vinden dat vervelend omdat je dan een verloskundige bij je bevalling kan hebben die je nog niet zo vaak hebt gezien. Of ik daar bezwaar tegen had. Joh als er maar gewoon eentje bij de bevalling is vind ik het prima
SEO is 28 mei![]()
De reden is overigens een tikje flauwekullig, er moet minimaal 2 weken tussen de metingen zitten. Op het einde van je zwangerschap ga je elke week op controle. In de praktijk betekent dat dus dat je om de week 1 van de 2 meters zou moeten zien, en daar tussenin maakt het geen klap uit wie je ziet.quote:Op dinsdag 28 april 2015 13:56 schreef Estrys het volgende:
Vandaag vertelde de verloskundige dat ze werken met de Grow (?) methode. Dat wil zeggen dat ze maar max twee (van de 4) verschillende verloskundigen mijn buik laten meten en zo zodat de metingen betrouwbaarder zouden zijn. Zoiets begreep ik. Sommige mensen vinden dat vervelend omdat je dan een verloskundige bij je bevalling kan hebben die je nog niet zo vaak hebt gezien. Of ik daar bezwaar tegen had. Joh als er maar gewoon eentje bij de bevalling is vind ik het prima
SEO is 28 mei![]()
Nou jaaaaaa, ben je dan ook 19+6?quote:
A.s. donderdag 13:45quote:Op dinsdag 28 april 2015 14:17 schreef mignonne het volgende:
[..]
ga je nou voor geslachtsecho eerst??
please? eind mei dat hou k niet vol hoor![]()
Het is een nummer 1 dan. Ze gaan meteen uitgebreid kijken. Maar het is in principe met dezelfde apparatuur? Gewoon een hele lange echo sessie. Ik zie er nu al tegen op. Het goede nieuws is dat ik de eerste zes weken borstvoeding mag gevenquote:Op dinsdag 28 april 2015 13:49 schreef mignonne het volgende:
[..]
een guo? ja daar zijn er meer van. Zowel guo 1 (directe indicatie) als guo 2 (na afwijkingen bij seo of andere echo's). Ik heb zelf bij de oudste een guo 2 gehad na afwijkende bevindingen bij seo.
Wij krijgen deze week ook de GUO. Wat ik begrepen heb (maar wellicht heb ik het niet goed gesnapt), is het een nog wat uitgebreidere versie van de SEO en wordt het gedaan in het ziekenhuis. In ons geval gaat er extra gelet worden op een paar dingen ivm chromosoomafwijking. Vandaar dat we meteen een GUO krijgen ipv een SEO.quote:Op dinsdag 28 april 2015 14:26 schreef Daui het volgende:
[..]
Het is een nummer 1 dan. Ze gaan meteen uitgebreid kijken. Maar het is in principe met dezelfde apparatuur? Gewoon een hele lange echo sessie. Ik zie er nu al tegen op. Het goede nieuws is dat ik de eerste zes weken borstvoeding mag geven
Ja hoor, het is gewoon een echo en ze gaan net als bij de SEO het kindje van top tot teen nakijken.quote:Op dinsdag 28 april 2015 14:26 schreef Daui het volgende:
[..]
Het is een nummer 1 dan. Ze gaan meteen uitgebreid kijken. Maar het is in principe met dezelfde apparatuur? Gewoon een hele lange echo sessie. Ik zie er nu al tegen op. Het goede nieuws is dat ik de eerste zes weken borstvoeding mag geven
HahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
Ik heb ook een GUO gehad bij de tweeling. 1,5 uur stil liggen en baar de kleintjes kijken. Ik vond het interessant. Ze meten alles nauwkeurig. Er zat bij mij verschil in groei tussen L. en N. Dat wilden ze goed in de gaten houden en omdat er kans was op TTS bij een eeneiige tweeling. Ook zou het zo zijn dat als 1 een afwijking had, de andere het ook zou hebben.quote:Op dinsdag 28 april 2015 14:26 schreef Daui het volgende:
[..]
Bij mij in ieder geval niet standaard. Ik kreeg pas GUO na indicatie dat ze eea verder moesten bekijken (missend bloedvat in navelstreng).quote:Op dinsdag 28 april 2015 14:59 schreef Kyara het volgende:
Shop, doen ze bij een-eiige* tweelingen dan altijd een GUO?
* bij een-eiige tweelingen waarbij dat in de buik al duidelijk isDie disclaimer is in sommige gevallen ook nodig
Wat is de reden van maar 6 weken?quote:Op dinsdag 28 april 2015 14:26 schreef Daui het volgende:
Jij hebt ook geen een-eiige tweeling. Ook niet achteraf toch welquote:Op dinsdag 28 april 2015 15:03 schreef Cathmar het volgende:
Bij mij in ieder geval niet standaard. Ik kreeg pas GUO na indicatie dat ze eea verder moesten bekijken (missend bloedvat in navelstreng).
hier ook weinig concentratie vandaag. Ik heb mijn werk zat, kijk uit naar straks een hele tijd niet werken. Zal uiteindelijk ook erg goed zijn voor het werk, denk ik!quote:Op dinsdag 28 april 2015 15:09 schreef Estrys het volgende:
Nou concentratie is ook 0 vandaag zeg. Bleh.
Volgende week vakantielekker met de kindjes naar zee
Klopt! Maar zou het dan niet een vroege deling kunnen zijn?quote:Op dinsdag 28 april 2015 15:07 schreef Kyara het volgende:
[..]
Jij hebt ook geen een-eiige tweeling. Ook niet achteraf toch wel
Bij wetensvhappelijk onderzoek mag je altijd, op ieder moment uit het onderzoek stappen. Zonder opgave van reden. Dus past het jou niet, zeg je mooi af. Dat is je goed recht.quote:Op dinsdag 28 april 2015 15:28 schreef Malteser het volgende:
Oh, ik heb met mijn zwangere hoofd weer eens 'ja' op iets gezegd zonder er eerst bij na te denken.
Ik werd gebeld door het ziekenhuis vanmorgen. Of ik mevr. K. ben en eind deze week de GUO heb.
Ja, bingo!
Ze zijn bezig met een onderzoek naar het vroegtijdig opsporen van hartafwijkingen en ritmestoornissen bij ongeboren kinderen en of ik na de GUO mee wil doen aan het onderzoek. Duurt een half uur en ze gaan met plakkers op mijn buik e.e.a. meten aan de hartslag van de baby. Geen risico's enz. Want dat vroeg ik gelukkig wel nog... En ze zochten dus vrijwilligers.
Dus ik dacht "ach, kan geen kwaad, kost me alleen wat extra tijd dus prima."
Maar we krijgen dus een GUO, en dat is niet voor niks. Natuurlijk hopen we op een goede GUO zonder dat de afwijking (of iets anders) gevonden wordt maar je weet het nooit. En stel nou dat... Dan heb ik daarna dus toegezegd dat ze een halfuur lang de hartslag mogen onderzoeken terwijl ik daar dan misschien helemaal niet aan toe ben...
Nu ben ik teveel aan het doemdenken toch? Of wat denken jullie?
Ik heb eerlijk gezegd geen idee of het standaard was. Misschien kreeg ik die omdat de baby's niet even groot waren en ik miste in 1 navelstreng een bloedvat. Geen idee meerquote:Op dinsdag 28 april 2015 14:59 schreef Kyara het volgende:
Shop, doen ze bij een-eiige* tweelingen dan altijd een GUO?
* bij een-eiige tweelingen waarbij dat in de buik al duidelijk isDie disclaimer is in sommige gevallen ook nodig
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door Daui op 28-04-2015 17:04:52 ]
En die oude mensen hebben de HELE dag niks te doenquote:Op dinsdag 28 april 2015 15:44 schreef Krisvc het volgende:
O, en +1 op de geen concentratie (heb telefoondienst en ben buiten verwachting zo poeslief tegen iedereen dat ik er een beetje van schrik) en +1 op de (vermoedelijk) bekkeninstabiliteit. Ik kan sinds vandaag amper lopen en waggelen doet pijn. Kan ik zelf een fysio bellen of moet ik eerst de verloskundige en dán de fysio bellen?
Bloedprikken was ook weer mooi vanochtend. Het nummertjesapparaat bij de bloedbalie werkte niet. Dus iedereen een papieren nummertje pakken en wachten. Soms komen er echter mensen met spoedonderzoeken tussendoor, die niet hoeven te wachten. Nummer 68 was net geholpen en ik had nummertje 69. Maar voor mij komt er zo'n spoed onderzoek tussendoor. Een oud wijffie ziet dat gebeuren en die roept door de wachtkamer: Ja, die meneer had geen nummertje, dus nu hoeven we niet meer op de nummertjes te wachten. Heel de wachtkamer staat resoluut op en gaat voor die balie staan wachten. Toen heb ik een beetje bits uitgelegd hoe het werkt en dat iedereen op z'n nummertje moet wachten, verdorie. Ze zijn allemaal weer braaf gaan zitten.Opbokken, ik was aan de beurt.
quote:Op dinsdag 28 april 2015 16:07 schreef Estrys het volgende:
[..]
En die oude mensen hebben de HELE dag niks te doenja daarna gaan ze bij de Albert Heijn koffie drinken en in de weg zitten.
![]()
Hier was de GUO echt belachelijk snel klaar... geloof dat we in en uit waren binnen een half uur. De gyn in kwestie was volgens mij met het feestje bezig iets verderop in de gang, getuige de wijnvlek op zijn jas en het feestje dat duidelijk zichtbaar en hoorbaar was... Hij had in elk geval haast. Hij heeft wel alles goed gecheckt en uitgelegd, maar lekker lang baby-spieken was er niet bij.quote:Op dinsdag 28 april 2015 14:26 schreef Daui het volgende:
[..]
Gaan ze zitten bij jullie? Hier gaan ze gewoon gangbreed in het gangpad staan.quote:Op dinsdag 28 april 2015 16:07 schreef Estrys het volgende:
[..]
En die oude mensen hebben de HELE dag niks te doenja daarna gaan ze bij de Albert Heijn koffie drinken en in de weg zitten.
![]()
ik 2 keer. Aan het begin en met 27 weken.quote:Op dinsdag 28 april 2015 16:32 schreef Jagärtrut het volgende:
hoe vaak prikken jullie wel niet bloed?
quote:Op dinsdag 28 april 2015 15:44 schreef Krisvc het volgende:
Bloedprikken was ook weer mooi vanochtend. Het nummertjesapparaat bij de bloedbalie werkte niet. Dus iedereen een papieren nummertje pakken en wachten. Soms komen er echter mensen met spoedonderzoeken tussendoor, die niet hoeven te wachten. Nummer 68 was net geholpen en ik had nummertje 69. Maar voor mij komt er zo'n spoed onderzoek tussendoor. Een oud wijffie ziet dat gebeuren en die roept door de wachtkamer: Ja, die meneer had geen nummertje, dus nu hoeven we niet meer op de nummertjes te wachten. Heel de wachtkamer staat resoluut op en gaat voor die balie staan wachten. Toen heb ik een beetje bits uitgelegd hoe het werkt en dat iedereen op z'n nummertje moet wachten, verdorie. Ze zijn allemaal weer braaf gaan zitten.Opbokken, ik was aan de beurt.
Ik ben inmiddels 4 keer geweest geloof ik.quote:Op dinsdag 28 april 2015 16:32 schreef Jagärtrut het volgende:
Het is heel waarschijnlijk een tweeeiige tweeling.quote:Op dinsdag 28 april 2015 14:55 schreef Shopaholic1984 het volgende:
[..]
Ik heb ook een GUO gehad bij de tweeling. 1,5 uur stil liggen en baar de kleintjes kijken. Ik vond het interessant. Ze meten alles nauwkeurig. Er zat bij mij verschil in groei tussen L. en N. Dat wilden ze goed in de gaten houden en omdat er kans was op TTS bij een eeneiige tweeling. Ook zou het zo zijn dat als 1 een afwijking had, de andere het ook zou hebben.
Ben je in verwachting van een eeneiige of twee-eiige tweeling?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oooo en het ergste vind ik als ze hun wagens voor de schappen gooien en ergens gaan kletsen. Ik duw ze dan extra hard weg. De wagens niet de oude mensen
ik ken wel de bezorgservice maar niet het pickup point
[ Bericht 0% gewijzigd door Daui op 28-04-2015 18:14:55 ]
Dit was de 2e keer.quote:Op dinsdag 28 april 2015 16:32 schreef Jagärtrut het volgende:
ja hoor, want oudste zoon gaat mee. Kan het net zo goed in de krant zettenquote:Op dinsdag 28 april 2015 16:47 schreef Cassandra87 het volgende:
Twee van de drie oktober verrassingen bekend donderdaggaan jullie t delen?
Ik heb vanavond eerste reguliere controle bij de vk. Dan krijg ik ook de bloeduitslagen en een afspraak voor de seo. Want die is ook al bijna
das ook een ideequote:Op dinsdag 28 april 2015 16:49 schreef Estrys het volgende:
[..]
ja hoor, want oudste zoon gaat mee. Kan het net zo goed in de krant zetten
Ik vroeg of een GUO gebruikelijk was bij een-eiige tweeling. Maar dan een die al in de buik duidelijk een een-eiige is. Dus met gedeelde vruchtzakken en zo.quote:Op dinsdag 28 april 2015 15:30 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Klopt! Maar zou het dan niet een vroege deling kunnen zijn?
Ach je merkt... Ik heb me er niet heel erg in verdiept![]()
Maakt ook niet uit verder. Ze zijn allebei superb leuk![]()
![]()
quote:Op dinsdag 28 april 2015 16:45 schreef Estrys het volgende:
En in het kader van laten we alles tegelijk doen Pinquitik heb donderdagavond een echo voor de geslachtsbepaling.
![]()
Speciaal omdat Mignonne anders te lang moet wachten
Jazekers, anders krijgt Mignonne een hartaanval geloof ikquote:Op dinsdag 28 april 2015 16:47 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik heb vanavond eerste reguliere controle bij de vk. Dan krijg ik ook de bloeduitslagen en een afspraak voor de seo. Want die is ook al bijna
En dat jaquote:Op dinsdag 28 april 2015 16:49 schreef Estrys het volgende:
[..]
ja hoor, want oudste zoon gaat mee. Kan het net zo goed in de krant zetten
Het kan ook een vroege deling zijn. Ik vind dit plaatje heel informatiefquote:Op dinsdag 28 april 2015 15:30 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Klopt! Maar zou het dan niet een vroege deling kunnen zijn?
Ach je merkt... Ik heb me er niet heel erg in verdiept![]()
Maakt ook niet uit verder. Ze zijn allebei superb leuk![]()
![]()
Noh, die smileys op stokjes!quote:Op dinsdag 28 april 2015 18:11 schreef Daui het volgende:
[..]
Het kan ook een vroege deling zijn. Ik vind dit plaatje heel informatief[ afbeelding ]
Welke variant hadden jullie? Ik de eerste. Alles gescheiden
Ik ben zelf een maand te vroeg geboren, maar Luc kwam braaf precies op 40 weken (ingeleid dus niet helemaal eerlijkquote:Op dinsdag 28 april 2015 10:46 schreef tharealmb het volgende:
Hier ook (eind) november. En gezien mevrouw zelf ook te vroeg geboren is (27 weken ) hoop ik niet dat de baby dit na gaat doen en ook bij oktober wil horen
1 eitje met twee zaadjes wordt een mola volgens mij... niet goed...quote:Op dinsdag 28 april 2015 18:28 schreef ingee het volgende:
[..]
Noh, die smileys op stokjes!
En even een domme vraag:
1 zaadcel met 2 eitjes / 2 zaadcellen met 1 ei: is dat mogelijk?
1 placenta, 2 vruchtzakken. Eigenlijk tussen vroeg en laat inquote:Op dinsdag 28 april 2015 18:11 schreef Daui het volgende:
[..]
Het kan ook een vroege deling zijn. Ik vind dit plaatje heel informatief[ afbeelding ]
Leuk is dat he?quote:Op dinsdag 28 april 2015 18:50 schreef Sara82 het volgende:
Zo, net voor het eerst het hartje gehoord! Wat leuk is dat! Baarmoeder komt al tot aan de navel, hoppa! Verder ook helemaal goedgekeurd!
Ben benieuwd naar de geslachtsecho's van Es en Pinq!
Leuk he!!quote:Op dinsdag 28 april 2015 18:50 schreef Sara82 het volgende:
Zo, net voor het eerst het hartje gehoord! Wat leuk is dat! Baarmoeder komt al tot aan de navel, hoppa! Verder ook helemaal goedgekeurd!
Ben benieuwd naar de geslachtsecho's van Es en Pinq!
kloptquote:Op dinsdag 28 april 2015 18:40 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
1 eitje met twee zaadjes wordt een mola volgens mij... niet goed...
2 eitjes met 1 zaadje kan niet, want er is dan maar 1 celnucleus (zaadje) beschikbaar en t andere eitje heeft dan niks.
Spannend klumsy!quote:Op dinsdag 28 april 2015 19:05 schreef klumsy het volgende:
Dood aan weeën! Lig inmiddels in het zkh, hoop dat het wat doet, want net zat ik nog potdicht.... Weeen worden wel geregistreerd dus dat is positiefvraag me alleen af hoe ik in godsnaam voor een natuurlijke bevalling heb gekozen ipv een ks
Spannend, succes!quote:Op dinsdag 28 april 2015 19:05 schreef klumsy het volgende:
Dood aan weeën! Lig inmiddels in het zkh, hoop dat het wat doet, want net zat ik nog potdicht.... Weeen worden wel geregistreerd dus dat is positiefvraag me alleen af hoe ik in godsnaam voor een natuurlijke bevalling heb gekozen ipv een ks
oh!!quote:Op dinsdag 28 april 2015 19:05 schreef klumsy het volgende:
mag je niet even van het ctg af om te douchen? de warmte helpt vaak goed om tussendoor te ontspannen.quote:Op dinsdag 28 april 2015 19:18 schreef klumsy het volgende:
Nee geen inleiding... Vanmorgen al rondje Ctg gehad ivm minder leven voelen en eigeijk vanaf dat ik thuis was last van m'n rug en buik wat steeds erger werd en misselijk, dus weer gebeld en toen moest ik toch nog weer even komen goor een Ctg... En nu weet ik af en toe niet meer waar ik het moet zoeken... Pijn is constant aanwezig en om de zoveel tijd uitschieters, maar iig constante rug en buik pijn
spannend!!quote:Op dinsdag 28 april 2015 19:23 schreef klumsy het volgende:
Ja douchen maglig nu "lekker" onder een dekentje, ze komen rond 8 uur weer even kijken, ga daarna denk ik even douchen
Aaaaaaaaaah!!!! Spannend! Zet m op!quote:Op dinsdag 28 april 2015 19:23 schreef klumsy het volgende:
Ja douchen maglig nu "lekker" onder een dekentje, ze komen rond 8 uur weer even kijken, ga daarna denk ik even douchen
Had jij laatst ook niet dat je banden leeg waren gelopen? Ik weet niet wat voor buurt jij je fiets neerzet maar ze moeten je wel hebben zeg.quote:Op dinsdag 28 april 2015 20:00 schreef LuDann het volgende:
Vandaag weer onverwachts naar het ziekenhuis; een of andere *^%&%#@ heeft de bouten van mijn voorwiel losgedraaid terwijl ik in de supermarkt was. Ik stapte dus op mijn fiets en die stortte toen acuut in elkaar. Iemand die het zag gebeuren heeft me naar het ziekenhuis gebracht voor controle, gelukkig alles goed met de beeb. Ik zit alleen onder de blauwe plekken en voel me zielig en ben laaiend. Mijn telefoon is ook stuk.
Naar wat voor supermarkt ga jij?quote:Op dinsdag 28 april 2015 20:00 schreef LuDann het volgende:
Vandaag weer onverwachts naar het ziekenhuis; een of andere *^%&%#@ heeft de bouten van mijn voorwiel losgedraaid terwijl ik in de supermarkt was. Ik stapte dus op mijn fiets en die stortte toen acuut in elkaar. Iemand die het zag gebeuren heeft me naar het ziekenhuis gebracht voor controle, gelukkig alles goed met de beeb. Ik zit alleen onder de blauwe plekken en voel me zielig en ben laaiend. Mijn telefoon is ook stuk.
Ja, het zijn waarschijnlijk dezelfde rotjochies als die mijn banden leeg hebben laten lopen vorige keer. Mijn banden zijn voor de deur ook al een paar keer lek gestoken, dus mijn fiets staat nu altijd binnen.quote:Op dinsdag 28 april 2015 20:02 schreef Estrys het volgende:
[..]
Had jij laatst ook niet dat je banden leeg waren gelopen? Ik weet niet wat voor buurt jij je fiets neerzet maar ze moeten je wel hebben zeg.
Gooooo Klums!
quote:Op dinsdag 28 april 2015 19:58 schreef pessie het volgende:
Go Klumsy!
en waarom natuurlijke bevalling ipv keizersnede:
KS: tijdens de bevallingen de weken na de bevalling "IK GA DOOD"
Natuurlijke bevalling: Tijdens de bevalling "IK GA DOOD" en de weken na de bevalling
quote:Op dinsdag 28 april 2015 20:00 schreef LuDann het volgende:
Ik zeg doen!quote:Op dinsdag 28 april 2015 20:11 schreef Estrys het volgende:
Ok mensen, bikinistress! Volgende week zwemmen bedenk ik me net. En in mijn huidige push up bikini (want nogal slappe hap na twee kinderen) kan ik zo in een pornofilm met m'n nogal gegroeide voorgevel.
Nou ja ga wel ook nog drie weken naar Italië in de zomer. Dus dan in totaal vier weken zeker in gebruik. Dus toch wel de moeite denk ik.quote:Op dinsdag 28 april 2015 20:13 schreef mousemicky het volgende:
Iets lenen van een vriendin een optie Estrys?
Ik heb zelf ook nog geen oplossing. Heb geen push up bikini, maar pas er toch echt niet meer inPositiebadpakken vind ik zo duur voor die paar keer dat ik zoiets waarschijnlijk maar ga gebruiken...
Ik ook, maar dan omdat ik alleen maar padded cups kan vinden, of cups die gaan tot cup C. Hallo, zwangerschapsbadpak, ik heb iets groter nodig!quote:Op dinsdag 28 april 2015 20:20 schreef pinquit het volgende:
Ik ben nog steeds chagrijnig over de positiebadkleding![]()
Al die slappe bovenstukjes zonder versteviging of beugelsHOE DAN!?
Viel mij ook al op inderdaad. Vind ik ook niet fijn. Nu heb ik denk ik een C cup nu hoor.quote:Op dinsdag 28 april 2015 20:20 schreef pinquit het volgende:
Ik ben nog steeds chagrijnig over de positiebadkleding![]()
Al die slappe bovenstukjes zonder versteviging of beugelsHOE DAN!?
quote:Op dinsdag 28 april 2015 20:26 schreef Estrys het volgende:
[..]
Viel mij ook al op inderdaad. Vind ik ook niet fijn. Nu heb ik denk ik een C cup nu hoor.Zo spectaculair is het ook niet maar push up B cup is geen gezicht. Maar heb ook geen zin in een goedkope en me dan ergeren de hele vakantie.
Net als zwangerschaps broeken. Ook zo'n ergernis. Misschien moeten we een eigen lijn beginnen Pinq
ik heb het hartje nog steeds niet gehoord! Volgens mij in juni...dan heb ik m'n eerste echte afspraak hier, en dan verhuizen we...quote:
T/m maat 85D of maat 44 zonder beugel. Triangel bikini's zitten al jaren heel beperkt in het assortiment. Veel bandeau of balconette.quote:Op dinsdag 28 april 2015 20:25 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Mariposas, verkoopt H&M ook bikini's groter dan cup C/ met iets anders dan mini triangels? Voor BH's en bikini's heb ik daar echt al sinds m'n 16e niet meer gekeken, past toch niet was de ervaring...
Dat plaatje gebruik ik ook altijdquote:Op dinsdag 28 april 2015 18:11 schreef Daui het volgende:
[..]
Wanneer heb jij de SEO? Ik 3 juni.quote:Op dinsdag 28 april 2015 16:47 schreef Cassandra87 het volgende:
Helaasch, D pas ik niet-zwanger soms net in, maar nu zeker niet meerquote:Op dinsdag 28 april 2015 20:32 schreef Mariposas het volgende:
[..]
T/m maat 85D of maat 44 zonder beugel. Triangel bikini's zitten al jaren heel beperkt in het assortiment. Veel bandeau of balconette.
http://m.hm.com/nl/subdep(...)&Nr=4294956862#items
8 juniquote:Op dinsdag 28 april 2015 20:46 schreef JantinaGr het volgende:
[..]
Wanneer heb jij de SEO? Ik 3 juni.
Ik heb niet zwanger een D cup, dat werd E, toen F en inmiddels groei ik daar ook uitquote:Op dinsdag 28 april 2015 20:48 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Helaasch, D pas ik niet-zwanger soms net in, maar nu zeker niet meer
Goed zo!quote:Op dinsdag 28 april 2015 20:57 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
8 juni![]()
Vk was helemaal tevreden, bloeddruk goed, bloeduitslagen goed, ik heb een baby map waarin ik alle folders en uitslagen etc bewaar, Oh zegt ze, was iedereen maar zo goed voorbereid. Mwah zeg ik, ik ben gewoon een neuroot
quote:Op dinsdag 28 april 2015 20:57 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
8 juni![]()
Vk was helemaal tevreden, bloeddruk goed, bloeduitslagen goed, ik heb een baby map waarin ik alle folders en uitslagen etc bewaar, Oh zegt ze, was iedereen maar zo goed voorbereid. Mwah zeg ik, ik ben gewoon een neuroot
Met alle liefde! Ik vind het namelijk maar niks....quote:Op dinsdag 28 april 2015 21:00 schreef JantinaGr het volgende:
Doe mij eens een cup groter dan.Hier nog helemaal geen groei.
Ik heb er 1 van ikenmijnkind.nl . Beperkte keuze, maar vrij goedkoop. En voor zo'n badpak maakt 't me ook weinig uit waar ik in loop.quote:Op dinsdag 28 april 2015 20:13 schreef mousemicky het volgende:
Iets lenen van een vriendin een optie Estrys?
Ik heb zelf ook nog geen oplossing. Heb geen push up bikini, maar pas er toch echt niet meer inPositiebadpakken vind ik zo duur voor die paar keer dat ik zoiets waarschijnlijk maar ga gebruiken...
quote:Op dinsdag 28 april 2015 20:39 schreef JantinaGr het volgende:
Iemand trouwens nog wat gehoord van Twist?
Hello! Ik dacht, wie weet is ze allang bevallen.quote:Op dinsdag 28 april 2015 21:18 schreef twist02 het volgende:
[..]![]()
Nog steeds alles rustig hier hoor! Heel af en toe een harde buik, maar dat is het ook echt wel. Dus nog niet eens 'echt' voorwerk
Ik zet voorlopig in op komend weekend ofzo; dan is het mei (die maand ben ik ook jarig) en dan is m'n UD (zou ik ook wel leuk vinden)
Ik zou mijn fiets wegzetten en op de loer gaan liggenquote:Op dinsdag 28 april 2015 20:06 schreef LuDann het volgende:
Nja, de buurt is verder prima hoor! Al komt dat zo niet over nee. Er is een buurtcentrum om de hoek en daar komt wat jeugdig gespuis vandaan waarschijnlijk. De supermarkt is ook de plek waar schoolkinderen van 2 middelbare scholen hun snacks halen tussen de middag en na schooltijd.
Hangt er geen camera?quote:Op dinsdag 28 april 2015 21:56 schreef Stippelrientje het volgende:
[..]
Ik zou mijn fiets wegzetten en op de loer gaan liggen![]()
sterker nog ik wil jouw fiets weg gaan zetten en voor je op de loer gaan liggen....![]()
Bakjes met azijn wegzetten... en de boel goed ventilerenquote:Op dinsdag 28 april 2015 20:20 schreef Mariposas het volgende:
Wat idioot en gevaarlijk, LuDann!
Estrys, kan je niet bij hema of H&m voor ¤15 een bikini kopen, op past je cup niet in die maten?
Ik baal een beetje, want mijn man heeft gisteren een deur in de gang geverft, en het blijkt verf oo terpetinebasis te zijn. Blijkbaar heb ik toch een verkeerde pot gepakt bij de bouwmarkt.
Fijn dat je uitslagen goed waren.quote:Op dinsdag 28 april 2015 20:57 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
8 juni![]()
Dat weet ik niet.. maar ik zou ze zelf bij hun kladden pakken en flink rammelenquote:
ZET HEM OPquote:Op dinsdag 28 april 2015 19:05 schreef klumsy het volgende:
Ja, de ongeduldigheid begint hier nu stiekem ook wel toe te nemenquote:Op dinsdag 28 april 2015 21:56 schreef Nikooos het volgende:
Moederdag scheelt wel een kadootje
En het duurt nog te lang
Ja, bijna wel he...quote:Op dinsdag 28 april 2015 21:56 schreef Stippelrientje het volgende:
[..]
Ik zou mijn fiets wegzetten en op de loer gaan liggen![]()
sterker nog ik wil jouw fiets weg gaan zetten en voor je op de loer gaan liggen....![]()
quote:Op dinsdag 28 april 2015 22:30 schreef LuDann het volgende:
Ik ben benieuwd of er een moederdag baby komt dit jaar. Supertof.
Wat is jullie mening trouwens? ''Mogen'' wij vrouwmensen die voor het eerst zwanger zijn ook moederdag vieren? Is een beetje aan jezelf natuurlijk, ben wel benieuwd hoe jullie daar over denken.
Ik zou dit ook even aangeven bij de klantenservice van de betreffende supermarkt, dat je hierom een andere supermarkt gaat zoeken. Zij kunnen er waarschijnlijk niet direct iets aan doen, maar wellicht wel iets vaker de boel in de gaten houden en hierop aandringen bij de politie. Een ventiel losdraaien is nog wel een kwajongensstreek, dit niet meer. Gelukkig heeft het geen blijvende schade veroorzaakt.quote:Op dinsdag 28 april 2015 22:29 schreef LuDann het volgende:
[..]
Ja, bijna wel he...
Er hangen wel camera's bij de uitgang, maar niet om de hoek waar de fietsenstallingen zijn. Ik ga voorlopig naar een andere super of lopend. In ieder geval niet meer daar mijn fiets neerzetten.
En hopen dat ze ze pakken, maar daar reken ik eerlijk gezegd niet op.
Ik zal het doorgeven hier, misschien krijg ik dan elke dag een bloemetje.quote:
Ze zijn al op de hoogte.quote:Op dinsdag 28 april 2015 22:51 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Ik zou dit ook even aangeven bij de klantenservice van de betreffende supermarkt, dat je hierom een andere supermarkt gaat zoeken. Zij kunnen er waarschijnlijk niet direct iets aan doen, maar wellicht wel iets vaker de boel in de gaten houden en hierop aandringen bij de politie. Een ventiel losdraaien is nog wel een kwajongensstreek, dit niet meer. Gelukkig heeft het geen blijvende schade veroorzaakt.
En ik doe nog niet aan Moederdag dit jaar. Mijn kind kan toch nog niks in elkaar knutselen. Dat komt volgend jaar wel!
Hier moest ik wel even om grinniken. Een kind aan de binnenkant.quote:Op dinsdag 28 april 2015 22:33 schreef ingee het volgende:
[..]Je hebt toch een kind? Aan de binnenkant
Ja dat is toch veel gezelliger als de "ongeboren vrucht"?quote:Op dinsdag 28 april 2015 23:17 schreef LuDann het volgende:
[..]
Hier moest ik wel even om grinniken. Een kind aan de binnenkant.
Of zomaar ontbijtjesquote:Op dinsdag 28 april 2015 23:15 schreef LuDann het volgende:
[..]
Ik zal het doorgeven hier, misschien krijg ik dan elke dag een bloemetje.![]()
[..]
Ze zijn al op de hoogte.Ik ga Moederdag niet speciaal vieren, maar zou het wel leuk vinden als mijn
ergens mee komt. Verder gaat alle aandacht zoals elk jaar naar schoonmams.
![]()
Muhhh, ik baal wel van mijn telefoon zeg.Mooie dure Nexus 5 van anderhalf jaar oud.
Ik ben door mijn telefoonverzekering aan het spitten maar wordt een beetje moedeloos van al die uitzonderingen. Dankzij een superdeluxe beschemhoes doet hij het op zich nog wel, maar de ''radio'' lijkt stuk te zijn; ik heb geen bereik op mijn simkaart. Wifi doet het wel nog maar daar heb ik buiten het huis niets aan.
Natuurlijk mag dat! Ken genoeg mensen die dat doen.quote:Op dinsdag 28 april 2015 22:30 schreef LuDann het volgende:
Ik ben benieuwd of er een moederdag baby komt dit jaar. Supertof.
Wat is jullie mening trouwens? ''Mogen'' wij vrouwmensen die voor het eerst zwanger zijn ook moederdag vieren? Is een beetje aan jezelf natuurlijk, ben wel benieuwd hoe jullie daar over denken.
Dat was hier in elk geval wel het geval.quote:Op dinsdag 28 april 2015 22:16 schreef Estrys het volgende:
Nou het ei lijkt hier gelegd over een jongensnaam. Zal je zien dat het een meisje is
Dat zat ik ook net te denken! We zijn nieuwsgierig Klums!quote:Op woensdag 29 april 2015 06:35 schreef mignonne het volgende:
klums heeft inmiddels vast haar beebje ♡
oh wat klote klums! sterkte!quote:Op woensdag 29 april 2015 07:58 schreef klumsy het volgende:
Pfff nou 15 uur fucking rugweeen en nog 0,0 ontsluitinggaan straks kijken hoe verder, nu eerst weer een half uur aan de Ctg:...
quote:Op woensdag 29 april 2015 07:58 schreef klumsy het volgende:
Pfff nou 15 uur fucking rugweeen en nog 0,0 ontsluitinggaan straks kijken hoe verder, nu eerst weer een half uur aan de Ctg:...
Wat rot Klumsy!! Heel veel sterkte gewenst vanuit hier!quote:Op woensdag 29 april 2015 07:58 schreef klumsy het volgende:
quote:Op woensdag 29 april 2015 07:58 schreef klumsy het volgende:
Is dat niet al snel nog voor de UD? Of is er een bepaalde reden voor?quote:Op woensdag 29 april 2015 08:11 schreef Nikooos het volgende:
[..]
Wat rot Klumsy!! Heel veel sterkte gewenst vanuit hier!
Wij gaan om 11.00 uur voor controle. Maar een praten over welke mogelijkheden er zijn om de boel wat aan de gang te krijgen
Zware zwangerschap. Al heel snel last van BI, veel andere klachten gehad ook.quote:Op woensdag 29 april 2015 08:47 schreef JantinaGr het volgende:
Oef Klumsy, da's niet fijn. Hopelijk zit er snel verandering in. Succes!!
[..]
Is dat niet al snel nog voor de UD? Of is er een bepaalde reden voor?
Ook zwangerschapsvergifteging? (HELP)?quote:Op dinsdag 28 april 2015 18:34 schreef Skoap het volgende:
[..]
Ik ben zelf een maand te vroeg geboren, maar Luc kwam braaf precies op 40 weken (ingeleid dus niet helemaal eerlijk) maar i.i.g. niet te vroeg!
Ga je straks ook tegen je kind zeggen dat het iedere dag kinderdag is?quote:
O, ik kwam ook even kijken hoe het met je is. Wat rot zeg. Sterkte! Ik hoop dat je beeb niet meer al te lang op zich laat wachtenquote:Op woensdag 29 april 2015 07:58 schreef klumsy het volgende:
Lambquote:Op woensdag 29 april 2015 09:38 schreef Selvaria het volgende:
Oef klumsy, wat heftig. Hopelijk snel actie en dan je baby.![]()
Goede score lamb! Al schijnt er wel iets te doen te zijn over tweedehands autostoeltjes en veiligheid.
Die luxe heb ik nietquote:Op woensdag 29 april 2015 10:11 schreef Selvaria het volgende:
Haha oeps!Gelukkig kan ik alles makkelijk op mijn zwangere hoofd afschuiven.
O klumsy, nierstenen zijn echt evil! Ik hoop dat de pijnbestrijding gauw zijn werk doetquote:Op woensdag 29 april 2015 10:19 schreef klumsy het volgende:
Ken je dat verhaal van iemand die met rugweeen in het zkh lag...? Nou dat blijken kolieken aanvallen (???) te zijn van/door nierstenen! Die triggeren ook weeen, maar zorgen vooral voor de pijn. Krijg nu een infuus met pijnbestrijding en verder geen idee.. Dat ging een beetje aan me voorbij tijdens een aanval
sjeesis, klumsy! Sterkte...quote:Op woensdag 29 april 2015 10:19 schreef klumsy het volgende:
Ken je dat verhaal van iemand die met rugweeen in het zkh lag...? Nou dat blijken kolieken aanvallen (???) te zijn van/door nierstenen! Die triggeren ook weeen, maar zorgen vooral voor de pijn. Krijg nu een infuus met pijnbestrijding en verder geen idee.. Dat ging een beetje aan me voorbij tijdens een aanval
Elke dag is een feestjequote:Op woensdag 29 april 2015 09:38 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ga je straks ook tegen je kind zeggen dat het iedere dag kinderdag is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |