quote:Op dinsdag 28 april 2015 10:24 schreef mignonne het volgende:
[..]
Ja denk je?
Zou voor je grootste wel leuk zijn <3
Mijn grootste wil een broertje, de jongste een zusjespannend.
Pinq krijgt een dochter denk k
but ofcourse!quote:Op dinsdag 28 april 2015 10:26 schreef Estrys het volgende:
He zet je mij even in de OP? zelfde als Pinq
Hier ook (eind) november. En gezien mevrouw zelf ook te vroeg geboren is (27 wekenquote:Op dinsdag 28 april 2015 10:41 schreef silliegirl het volgende:
De novemberaanwas is nog maar een beetje karig hoor.
Plus dat ik niet beloof dat het november wordt. Ik ben zelf 28 oktober jarig en ik heb zomaar het gevoel dat mijn baby dat ook een mooie dag kan gaan vinden..
Die verhalen zijn er in overvloed ja, maar gelukkig gaat het nog veel vaker gewoon goed!quote:Op dinsdag 28 april 2015 10:46 schreef tharealmb het volgende:
[..]
Hier ook (eind) november. En gezien mevrouw zelf ook te vroeg geboren is (27 weken) hoop ik niet dat de baby dit na gaat doen en ook bij oktober wil horen
![]()
Vrijdag echo, god wat spannend. Vooral omdat in onze omgeving je opeens allemaal verhalen hoort over windeieren etc. Collega hier heeft al 3x achter elkaar gehad, vorige week nog het slechte nieuws te horen gekregen. Ik wacht dus nog maar even met vertellen hier bij de collega's (al was ik dat sowieso wel van plan met slechts 10 weken)
yay puntje voor mijn dnaquote:Op dinsdag 28 april 2015 10:48 schreef Mineola het volgende:
Oh mignonne, jouw babyfoto vind ik net E!
Oh ja die ken ik: schoonfamilie vindt zoon sprékend mijn man, mijn familie vindt hem ook wel eens op mij lijken. Tot ik een kinderfoto van mijzelf laat zien, dan is het wel duidelijk van wie het een kind isquote:Op dinsdag 28 april 2015 10:51 schreef mignonne het volgende:
[..]
yay puntje voor mijn dna
Mn moeder vindt het bizar, ze zegt dat allebei de meiden sprekend op mij lijken toen ik klein was, maar allebei op een hele andere manier. (mn schoonmoeder zegt uiteraard hetzelfde maar dan over B.)
hahaha dat klinkt echt als een verrassingsei jaquote:Op dinsdag 28 april 2015 10:51 schreef MissBliss het volgende:
Ik heb vandaag ook wisseldag22 weken alweer!
Leuk onderwerp! Man en ik hebben allebei bruin haar, man wat donkerder dan ik, dus ik verwacht bruin haar. Geen maagzuur, dus hopelijk wel wat haar. Bij de 20 weken echo was de baby nog kaal
Verder heb ik donkerbruine ogen (bij mn geboorte al, mn moeder schrok van mn ogen, dat ze zo donker waren) en man heeft groene ogen
Ik hoop op groene ogen voor baby.
Mn man is een donker type (wel Nederlands, maar hij zou zo doorkunnen voor Zuid-Europees ofzo) maar zijn vader is bijvoorbeeld weer rossig en zn zus is blond met blauwe ogen. Mijn hele familie heeft wel bruin haar en bruine ogen, behalve mijn zus, die heeft grijze ogen. Dus ja, afwachten wat eruit komt
ghehequote:Op dinsdag 28 april 2015 10:52 schreef Mineola het volgende:
[..]
Oh ja die ken ik: schoonfamilie vindt zoon sprékend mijn man, mijn familie vindt hem ook wel eens op mij lijken. Tot ik een kinderfoto van mijzelf laat zien, dan is het wel duidelijk van wie het een kind is
Ja, daaromquote:Op dinsdag 28 april 2015 10:53 schreef mignonne het volgende:
[..]
hahaha dat klinkt echt als een verrassingsei ja![]()
en mja, B. en ik zijn allebei ook echt donker, mijn ouders zijn allebei donker. Zijn vader is aziatisch dus mja die heeft zwart haar. En toch heb k een blond kind![]()
ik vind het nog steeds gek soms
quote:Op dinsdag 28 april 2015 10:54 schreef mignonne het volgende:
[..]
ghehemijn immer tactvolle schoonloeder riep altijd dat er niks van mij bij was. Bedankt he
![]()
Tot ik een keer een babyfoto van mezelf open had staan op mn pc en ze vroeg waarom heeft A. zo'n raar truitje aan? en waar is deze foto gemaakt dan? Ik herken het helemaal niet![]()
muts
ohja dat hadden wij ook idd. Mijn jongste is met donker haar geboren, ik riep gelijk dat het véél lichter was dan A. Waarop de verpleegkundige me aan keek van mens je bent gekquote:Op dinsdag 28 april 2015 10:56 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, daaromIk ga eigenlijk gewoon uit van bruin haar, donkere ogen, maar ik realiseer me ook dat het kind gewoon blond kan worden
Lijkt me zo raar.
Mijn zus haar dochter begon met heel donker haar (zus bruin haar, zwager Marokkaan dus heel donker), maar zij wordt steeds blonder, ook niet wat je verwacht
[..]
Ik sta er nog niet bijquote:Op dinsdag 28 april 2015 10:41 schreef silliegirl het volgende:
De novemberaanwas is nog maar een beetje karig hoor.
Plus dat ik niet beloof dat het november wordt. Ik ben zelf 28 oktober jarig en ik heb zomaar het gevoel dat mijn baby dat ook een mooie dag kan gaan vinden..
Een wisseldag is inderdaad de dag dat je precies x weken ver bent; je wisselt dan dus van zwangerschapsweek waarin je zitquote:Op dinsdag 28 april 2015 10:57 schreef tharealmb het volgende:
Wat is trouwens een wisseldag?ik zie het vaak langskomen.... maar geen idee wat het inhoud. Ik gok de dag dat je precies X weken bent?
En hier de eerste dus geen idee wat het wordt. Kwa haar is het 50/50 (vriendin donker, ik blond) en kwa oogkleur is het ook 50/50 (zij donkerbruin, maar broertje blauw... en ik blauw).
Kwa geslacht ook 50/50Alleen de huidskleur weet ik redelijk zeker. (al worden schoonma en schoonopa bijna zwart in de zon, velen denken dat schoonopa uit suriname komt
).
Maar schoonpa is roodharig, dus zo bleek als maar kan.
Alles is mogelijk, en ben zo nieuwschierig
Met wat moeite?quote:Op dinsdag 28 april 2015 07:48 schreef mignonne het volgende:
[..]
hier dus ook (en bij estrys ook) vriend is half Indisch, bij mijn oudste kun je dat als je het wilt en wat moeite doet best zien. Bij mijn jongste echt niet. Estrys dr kindjes zien er gewoon echt half uit, de mijnen zien er heel Hollands uit![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |