abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_152494478
quote:
1s.gif Op maandag 11 mei 2015 17:00 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Het is 25 graden he? Geen 35....
Let maar op hoeveel mensen er vanavond gaan BBQ'en :D 1x mooi weer en Nederland wordt gek.
pi_152494484
Op Dumpert was ook al sex on the beach te zien _O-
pi_152494914
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2015 17:03 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Let maar op hoeveel mensen er vanavond gaan BBQ'en :D 1x mooi weer en Nederland wordt gek.
Zo lang de NS de dienstregeling niet aanpast valt het allemaal wel wat mee :')
pi_152495346
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2015 17:16 schreef Ouwesok het volgende:

[..]

Zo lang de NS de dienstregeling niet aanpast valt het allemaal wel wat mee :')
Wat, dat gebeurd bij warme temperaturen? :') You're shitting me.
pi_152495689
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2015 17:29 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Wat, dat gebeurd bij warme temperaturen? :') You're shitting me.
Er hoeft ook niet specifiek iets te kunnen gebeuren wil de NS de dienstregeling willen aanpassen :')
pi_152497197
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2015 17:03 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Let maar op hoeveel mensen er vanavond gaan BBQ'en :D 1x mooi weer en Nederland wordt gek.
Schuldig.
pi_152497489
quote:
1s.gif Op maandag 11 mei 2015 18:33 schreef Puala het volgende:

[..]

Schuldig.
:D
  maandag 11 mei 2015 @ 18:45:43 #258
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_152497594
Wij hebben getwijfeld.. Maar we eten gewoon pasta :)
I solemnly swear i'm up to no good
pi_152497977
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2015 18:45 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Wij hebben getwijfeld.. Maar we eten gewoon pasta :)
Ook lekker :9
pi_152500026
BBQ vlees op het fornuis gebakken. Heb wel een mini bbq en kolen mee genomen. Maar ons vakantie huisje heeft een rieten dak. Niet zo verstandig om dan met houtskool te gaan lopen klooien ;)
Uiteraard wel buiten gezeten en heerlijk gegeten!
Zit nu nog aan het water buiten, wat een geluk met het weer :D
  maandag 11 mei 2015 @ 22:32:27 #261
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_152507503
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2015 17:39 schreef Ouwesok het volgende:

[..]

Er hoeft ook niet specifiek iets te kunnen gebeuren wil de NS de dienstregeling willen aanpassen :')
Reis jij wel eens met de trein?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_152507625
quote:
1s.gif Op maandag 11 mei 2015 22:32 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Reis jij wel eens met de trein?
Nope. Geen noodzaak toe als je broodheer je auto bekostigt.
  dinsdag 12 mei 2015 @ 06:18:00 #263
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_152513658
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2015 22:34 schreef Ouwesok het volgende:

[..]

Nope. Geen noodzaak toe als je broodheer je auto bekostigt.
Hang dan niet van die rare verhalen op.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_152516628
quote:
1s.gif Op maandag 11 mei 2015 17:00 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Het is 25 graden he? Geen 35....
Zonder airco wordt het in de ruimte waar ik zit makkelijk 35 ;)
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
pi_152516676
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 06:18 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Hang dan niet van die rare verhalen op.
Die berichten in de pers dat de NS de halve dienstregeling eruit gooit als de wind draait of de lucht betrekt verzin ik niet zelf,die krijg ik netjes aangereikt. De NS doet zelf niet eens moeite om het te weerleggen,is er zelf ook wel een soort van trots op als de helft van de treinen weer eens niet rijdt :')
  dinsdag 12 mei 2015 @ 10:37:50 #266
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_152516736
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 10:35 schreef Ouwesok het volgende:

[..]

Die berichten in de pers dat de NS de halve dienstregeling eruit gooit als de wind draait of de lucht betrekt verzin ik niet zelf,die krijg ik netjes aangereikt. De NS doet zelf niet eens moeite om het te weerleggen,is er zelf ook wel een soort van trots op als de helft van de treinen weer eens niet rijdt :')
En hoe vaak komt het nou echt voor dat je vertraging hebt? Het komt mij zelden tot nooit voor.
Gelukkig sta je met de auto nooit in de file :)
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_152530905
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 10:35 schreef Ouwesok het volgende:

[..]

Die berichten in de pers dat de NS de halve dienstregeling eruit gooit als de wind draait of de lucht betrekt verzin ik niet zelf,die krijg ik netjes aangereikt. De NS doet zelf niet eens moeite om het te weerleggen,is er zelf ook wel een soort van trots op als de helft van de treinen weer eens niet rijdt :')
Hoe vaak er iets met de treinen mis is is bijna crimineel ja :P
Ik reis de laatste tijd af en toe met de trein, hurray OV angst al grotendeels overwonnen O+ maar ik heb gelukkig nogm aar weinig vertraging gehad.

Wel is het prijzig (maarja een auto ook), al vind ik wel dat je wel de tijd (en rust) hebt om ff dingen te doen zoals een boek(je) lezen oid :) filmpje kijken op de tablet.
pi_152539506
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 17:58 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Hoe vaak er iets met de treinen mis is is bijna crimineel ja :P
Ik reis de laatste tijd af en toe met de trein, hurray OV angst al grotendeels overwonnen O+ maar ik heb gelukkig nogm aar weinig vertraging gehad.

Wel is het prijzig (maarja een auto ook), al vind ik wel dat je wel de tijd (en rust) hebt om ff dingen te doen zoals een boek(je) lezen oid :) filmpje kijken op de tablet.
Ik heb een tijdje geprobeerd om het filegedeelte tussen Almere en Amsterdam 'over te slaan' in de tijd dat je in het centrum van Almere nog gratis kon parkeren (voor de oorlog dus). Hoe het nu is durf ik niet te stellen, maar in die tijd kon je weinig extra's doen in de trein waarin de reizigers als haringen in een ton bijeengepropt stonden en soms op Weeps een onbedoelde stop werd gemaakt omdat er mensen in het gedrang onwel waren geraakt.
Op zo'n moment heeft zelfs een file zo zijn charme :Y
  dinsdag 12 mei 2015 @ 21:48:59 #269
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_152541343
En dat is de reden dat ik mijn motor rijbewijs heb 8-)
I solemnly swear i'm up to no good
  dinsdag 12 mei 2015 @ 21:50:19 #270
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_152541424
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 17:58 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Hoe vaak er iets met de treinen mis is is bijna crimineel ja :P
Ik reis de laatste tijd af en toe met de trein, hurray OV angst al grotendeels overwonnen O+ maar ik heb gelukkig nogm aar weinig vertraging gehad.
lees het nog eens en bedenk hoe tegenstrijdig het is.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_152548102
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 21:50 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

lees het nog eens en bedenk hoe tegenstrijdig het is.
Waarom? Op het traject waar ik heb gereden was er niets aan de hand, maar op andere trajecten en perrons genoeg meldingen. Kan toch? :P
  FOK!Fotograaf woensdag 13 mei 2015 @ 06:34:44 #272
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_152549801
Mogguh
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  woensdag 13 mei 2015 @ 07:00:54 #273
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_152549895
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 00:12 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Waarom? Op het traject waar ik heb gereden was er niets aan de hand, maar op andere trajecten en perrons genoeg meldingen. Kan toch? :P
Dat kan. Toch blijft het altijd typisch dat de mensen die om het hardst roepen dat het kut is er zelf niet/nauwelijks gebruik van maken. Dan doel ik niet op jullie 2 in het bijzonder, maar in het algemeen.

Zeker als vervolgens file wel als normaal beschouwd word.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  woensdag 13 mei 2015 @ 14:08:16 #274
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_152558359
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  FOK!Fotograaf woensdag 13 mei 2015 @ 15:09:41 #275
372645 spreading
pi_152560394
quote:
Nice :7
Al zou het ook tof zijn om een DSLR eraan te kunnen koppelen voor foto's
pi_152561021
quote:
Maar is het echt? :P Voelt echt nep aan.
  woensdag 13 mei 2015 @ 15:38:03 #277
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_152561288
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 15:29 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Maar is het echt? :P Voelt echt nep aan.
Volgens mij wel. Ik zou nog wel zo'n ding kopen. Waterdicht enzo, ideaal voor tijdens het fietsen en kanoen :D
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_152561333
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 15:38 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Volgens mij wel. Ik zou nog wel zo'n ding kopen. Waterdicht enzo, ideaal voor tijdens het fietsen en kanoen :D
Absoluut :D en dat ie je volgt is nice, dat wil je juist.
pi_152561364
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 15:09 schreef spreading het volgende:

[..]

Nice :7
Al zou het ook tof zijn om een DSLR eraan te kunnen koppelen voor foto's
Dat gaat die nooit kunnen tillen. En zo ja; dan is de accuduur bedroevend.
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 15:29 schreef Geo4kant het volgende:
Maar is het echt? :P Voelt echt nep aan.
Veel van deze dingen kunnen al met huidige multicopters (follow me e.d.).
In de lucht gooien en dat die dan automatisch vliegt weet ik zo niet, maar dat is ook niet moelijk te impliceren.

Ding heeft wel een hoog narcistisch gehalte :{
  FOK!Fotograaf woensdag 13 mei 2015 @ 16:39:14 #280
372645 spreading
pi_152563281
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 15:40 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Dat gaat die nooit kunnen tillen. En zo ja; dan is de accuduur bedroevend.

[..]

Klopt, maar het zou wel tof zijn
pi_152616766
Rustig hier. Niemand aan het werk :?
pi_152616899
Jawel
pi_152616990
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2015 11:36 schreef Puala het volgende:
Jawel
Gelukkig, ik dacht even dat ik de enige was :')
pi_152617039
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2015 11:40 schreef Ouwesok het volgende:

[..]

Gelukkig, ik dacht even dat ik de enige was :')
We zijn wel ernstig in de minderheid. Dat weet ik wel :P
pi_152617084
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2015 11:41 schreef Puala het volgende:

[..]

We zijn wel ernstig in de minderheid. Dat weet ik wel :P
Het is de prijs van het externenbestaan moet je maar denken.
pi_152617115
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2015 11:42 schreef Ouwesok het volgende:

[..]

Het is de prijs van het externenbestaan moet je maar denken.
Het hangt van het bedrijf af waar je werkt merk ik vooral. Hier draaien ze zelfs in de weekenden door, dus was niet verbaasd dat ze vandaag ook aan het werk waren
pi_152617283
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2015 11:43 schreef Puala het volgende:

[..]

Het hangt van het bedrijf af waar je werkt merk ik vooral. Hier draaien ze zelfs in de weekenden door, dus was niet verbaasd dat ze vandaag ook aan het werk waren
Het kan zelfs binnen hetzelfde bedrijf nog per projectclub verschillen. Sommige hokken zijn hier uitgestorven, anderen zitten op volle bezetting.
pi_152617364
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2015 11:49 schreef Ouwesok het volgende:

[..]

Het kan zelfs binnen hetzelfde bedrijf nog per projectclub verschillen. Sommige hokken zijn hier uitgestorven, anderen zitten op volle bezetting.
Herkenbaar. Applicatiebeheer is alleen voor prio's bereikbaar vanuit huis bijv.
pi_152618087
Het leuke van zo'n tweede maandag in de week is dat het voor je gevoel lekker vroeg weekend is :')
pi_152618439
Hier de laatste dag van de "vakantie"
Heerlijk gehad in het huisje, gisteren de bbq aangestoken met alle vrienden incl. alle blagen :P

Vandaag nog een beetje prutsen in en om huis.
Fijn zonnetje erbij *D
  FOK!Fotograaf vrijdag 15 mei 2015 @ 21:22:09 #291
73911 ultra_ivo
pi_152633457
Ik heb nog t/m maandag vakantie.
  zaterdag 16 mei 2015 @ 20:18:09 #292
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_152658899
Bijna 24u geen nieuwe post hier, wat is er aan de hand :o?
Hmz...
  zaterdag 16 mei 2015 @ 20:38:21 #293
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_152659583
Ik was weg. Zat in ivo's achtertuin.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_152660910
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2015 20:18 schreef Koelkastje het volgende:
Bijna 24u geen nieuwe post hier, wat is er aan de hand :o?
Ben op vakantie
I solemnly swear i'm up to no good
pi_152661689
Zo hoiiiiii :W
  zondag 17 mei 2015 @ 11:26:10 #296
238326 Worteltjestaart
Lid van de Copycat-fanclub
pi_152671888
Hallo :)
Helaas voor mij ook de laatste dag van en paar dagen vakantie. Eerste kampeerdagen van het jaar zitten er weer op.
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2422880/2/50#p176814828" target="_blank" >maandag 29 januari 2018 10:31</a> schreef richolio het volgende:[/b]
Kijk even naar de post van worteltjestaart en neem het goed in je op.
  FOK!Fotograaf zondag 17 mei 2015 @ 11:47:13 #297
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_152672380
Goedemorgen!
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_152679443
Goooooooooeeeeedemiddag jaja, Gaston hier
  zondag 17 mei 2015 @ 16:00:11 #299
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_152679929
Goedemiddag :) wij zijn weer thuis
I solemnly swear i'm up to no good
pi_152682754
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2015 16:00 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Goedemiddag :) wij zijn weer thuis
Waar ben je geweest? :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')