Geef een avondje oppassen cadeau.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 20:29 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Cadeau uitzoeken voor nichtje dat 1 wordt.
Moeilijk...
Jup.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 09:53 schreef spreading het volgende:
vaak zijn die ouders blij net van alles. Voor het kind zelf hoef je het idd niet te doen, maar een leuk speeltje en een leuk shirtje oid is al leuk en hoeft ook niet duur te zijn.
Kan ik niet meer cadeau doen. Heb ik al beloofd te doen namelijk.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 10:49 schreef Worteltjestaart het volgende:
Geef een avondje oppassen cadeau.
Kunnen de ouders even lekker zelf iets doen, uit eten, bioscoop, of iets anders ...
Bohquote:
quote:
Ja en nee.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 20:32 schreef spreading het volgende:
[..]
Sweet! En is het bij kijken gebleven?
Feliquote:Op zondag 10 mei 2015 00:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[..]
Ja en nee.
Oftewel ik heb een zoomlensdenk na zo'n 6 maanden twijfelen
Heel vet. Naast de Tamron 24-70mm mijn droomlens.quote:Op zondag 10 mei 2015 00:13 schreef Geo4kant het volgende:
Ja en nee.
Oftewel ik heb een zoomlensdenk na zo'n 6 maanden twijfelen
Nee aanwezig op kantoor. En het ziet er wel heel erg lekker uitquote:Op maandag 11 mei 2015 15:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]yes, met jou? Aan het genieten van het weer?
26 graden hierquote:Op maandag 11 mei 2015 15:15 schreef Puala het volgende:
[..]
Nee aanwezig op kantoor. En het ziet er wel heel erg lekker uit
Hup hup, naar buiten danquote:Op maandag 11 mei 2015 15:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
26 graden hier![]()
Zit nu nog binnen, maar ga dadelijk wel of op het balkon zitten of buiten lopen oid![]()
Gister met een verjaardag ook de hele dag in de zon gezeten, meteen wat kleur opgedaan, wat ook wel nodig islijk wel ene melkfles.
Nee, beetje rustig aan, moet niet hard verbrandenquote:
Ik heb een prettige regeling op het werk, om de 2 uur mag ik 5 tot 10min pauze, al komt dat vaak maar neer op 1 of 2 omdat de andere in de lunch pauze zit. Maar dan ga ik altijd lekker een rondje om het gebouw doen. Werkt goed een frisse neus halenquote:Op maandag 11 mei 2015 15:34 schreef Puala het volgende:
Lekker lekker. Ik ben net even een frisse neus wezen halen. Lekker hoor
Oh lekker hoorquote:Op maandag 11 mei 2015 15:35 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik heb een prettige regeling op het werk, om de 2 uur mag ik 5 tot 10min pauze, al komt dat vaak maar neer op 1 of 2 omdat de andere in de lunch pauze zit. Maar dan ga ik altijd lekker een rondje om het gebouw doen. Werkt goed een frisse neus halen
Zou iedereen moeten doen. Eigenlijk moet het ook van de Arboquote:
Ja maar veel bedrijven willen dat nietquote:Op maandag 11 mei 2015 15:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zou iedereen moeten doen. Eigenlijk moet het ook van de Arbomaar even naar buiten doet veel goed voor de productiviteit
quote:Op maandag 11 mei 2015 15:43 schreef Ener-G het volgende:
Collega's die ijs hadden gehaald bij de italiaan verderop![]()
Die van Festini? Die vind ik niet lekkerquote:Op maandag 11 mei 2015 15:46 schreef Puala het volgende:
Nog 3 kwartier en dan thuis in de tuin een perenijsje
Meer voor mijquote:Op maandag 11 mei 2015 16:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die van Festini? Die vind ik niet lekker
Het is 25 graden he? Geen 35....quote:Op maandag 11 mei 2015 15:43 schreef Ener-G het volgende:
Collega's die ijs hadden gehaald bij de italiaan verderop![]()
Lekker warm buiten, maar ben blij met de airco, anders komt er van werk echt niks meer terecht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |