abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 9 mei 2015 @ 10:49:39 #201
238326 Worteltjestaart
Lid van de Copycat-fanclub
pi_152426043
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 20:29 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Cadeau uitzoeken voor nichtje dat 1 wordt.
Moeilijk -O- ...
Geef een avondje oppassen cadeau.
Kunnen de ouders even lekker zelf iets doen, uit eten, bioscoop, of iets anders ...
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2422880/2/50#p176814828" target="_blank" >maandag 29 januari 2018 10:31</a> schreef richolio het volgende:[/b]
Kijk even naar de post van worteltjestaart en neem het goed in je op.
pi_152428498
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 09:54 schreef spreading het volgende:

[..]

naar wat voor lens ga je kijken?
70-200 F2.8 IS USM mk2 :9
pi_152428910
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 09:53 schreef spreading het volgende:
vaak zijn die ouders blij net van alles. Voor het kind zelf hoef je het idd niet te doen, maar een leuk speeltje en een leuk shirtje oid is al leuk en hoeft ook niet duur te zijn.
Jup.
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 10:49 schreef Worteltjestaart het volgende:
Geef een avondje oppassen cadeau.
Kunnen de ouders even lekker zelf iets doen, uit eten, bioscoop, of iets anders ...
Kan ik niet meer cadeau doen. Heb ik al beloofd te doen namelijk. :P
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 13:08 schreef Geo4kant het volgende:
70-200 F2.8 IS USM mk2 :9
Boh :9~
pi_152437319
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 13:08 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

70-200 F2.8 IS USM mk2 :9
En is ie het geworden?
  FOK!Fotograaf zaterdag 9 mei 2015 @ 20:32:43 #205
372645 spreading
pi_152439353
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 13:08 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

70-200 F2.8 IS USM mk2 :9
Sweet! En is het bij kijken gebleven? :P
pi_152447482
quote:
7s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 19:23 schreef Nalbandian het volgende:

[..]

En is ie het geworden?
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 20:32 schreef spreading het volgende:

[..]

Sweet! En is het bij kijken gebleven? :P
Ja en nee.
Oftewel ik heb een zoomlens :D denk na zo'n 6 maanden twijfelen
pi_152451750
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 00:13 schreef Geo4kant het volgende:

[..]


[..]

Ja en nee.
Oftewel ik heb een zoomlens :D denk na zo'n 6 maanden twijfelen
Feli *O*
pi_152462848
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 00:13 schreef Geo4kant het volgende:
Ja en nee.
Oftewel ik heb een zoomlens :D denk na zo'n 6 maanden twijfelen
Heel vet. Naast de Tamron 24-70mm mijn droomlens. :9

Enne: FOT / [centraal] Pats hier met je nieuwe fotomeuk #35 - Lekker hoor ;)
  maandag 11 mei 2015 @ 06:52:22 #209
238326 Worteltjestaart
Lid van de Copycat-fanclub
pi_152480389
Mogguh!
Kon een half uurtje blijven liggen, vanaf start onze badkamerverbouwing *O*
Dus maar iets later naar mijn werk om de laatste puntjes met de aannemer door te nemen.
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2422880/2/50#p176814828" target="_blank" >maandag 29 januari 2018 10:31</a> schreef richolio het volgende:[/b]
Kijk even naar de post van worteltjestaart en neem het goed in je op.
pi_152481252
Goedemorgen *O*
pi_152482785
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
pi_152483246
  maandag 11 mei 2015 @ 11:11:49 #213
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_152484085
quote:
6s.gif Op maandag 11 mei 2015 10:34 schreef Puala het volgende:
[ afbeelding ]
Die danst gewoon mee op de muziek die ik er op heb :D!
Hmz...
  maandag 11 mei 2015 @ 11:15:08 #214
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_152484157
Hmz...
pi_152486735
pi_152490454
* Puala danst een rondje door de verlaten SC
pi_152490457
Jullie hebben ineens een leven he?
pi_152490459
Of druk op het werk?
pi_152490464
Het is zo rustig hier ;(
pi_152490469
Je kan gewoon wel 10 posts achter elkaar maken denk ik voor iemand het ziet :o
pi_152490474
Of in je eentje een topic vol maken :7
pi_152490480
Zou best een mooie prestatie zijn
pi_152490487
Nog 78 te gaan :+
pi_152490501
Whooptiefuckingdoo :P
pi_152490523
Holy :D
pi_152490528
Ah, een abo.. ik denk al, hoezo post je zo snel :P
pi_152490616
Gewoon 2 sec nodig om te typen hoor
pi_152490617
Maar hoi dus :W
pi_152490620
Alles goed? :P
pi_152490694
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2015 15:09 schreef Puala het volgende:
Alles goed? :P
:Y yes, met jou? Aan het genieten van het weer?
pi_152490830
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2015 15:11 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

:Y yes, met jou? Aan het genieten van het weer?
Nee aanwezig op kantoor. En het ziet er wel heel erg lekker uit :o
pi_152490985
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2015 15:15 schreef Puala het volgende:

[..]

Nee aanwezig op kantoor. En het ziet er wel heel erg lekker uit :o
26 graden hier :D
Zit nu nog binnen, maar ga dadelijk wel of op het balkon zitten of buiten lopen oid :)
Gister met een verjaardag ook de hele dag in de zon gezeten, meteen wat kleur opgedaan, wat ook wel nodig is _O- lijk wel ene melkfles.
pi_152491075
quote:
14s.gif Op maandag 11 mei 2015 15:20 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

26 graden hier :D
Zit nu nog binnen, maar ga dadelijk wel of op het balkon zitten of buiten lopen oid :)
Gister met een verjaardag ook de hele dag in de zon gezeten, meteen wat kleur opgedaan, wat ook wel nodig is _O- lijk wel ene melkfles.
Hup hup, naar buiten dan :P
pi_152491172
quote:
1s.gif Op maandag 11 mei 2015 15:23 schreef Puala het volgende:

[..]

Hup hup, naar buiten dan :P
Nee, beetje rustig aan, moet niet hard verbranden :D Nu even lekker chillen met een serie'tje, beetje fok :)
pi_152491371
Lekker lekker. Ik ben net even een frisse neus wezen halen. Lekker hoor
pi_152491399
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2015 15:34 schreef Puala het volgende:
Lekker lekker. Ik ben net even een frisse neus wezen halen. Lekker hoor
Ik heb een prettige regeling op het werk, om de 2 uur mag ik 5 tot 10min pauze, al komt dat vaak maar neer op 1 of 2 omdat de andere in de lunch pauze zit. Maar dan ga ik altijd lekker een rondje om het gebouw doen. Werkt goed een frisse neus halen :P
pi_152491513
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2015 15:35 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Ik heb een prettige regeling op het werk, om de 2 uur mag ik 5 tot 10min pauze, al komt dat vaak maar neer op 1 of 2 omdat de andere in de lunch pauze zit. Maar dan ga ik altijd lekker een rondje om het gebouw doen. Werkt goed een frisse neus halen :P
Oh lekker hoor :D
pi_152491533
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2015 15:39 schreef Puala het volgende:

[..]

Oh lekker hoor :D
Zou iedereen moeten doen. Eigenlijk moet het ook van de Arbo :P maar even naar buiten doet veel goed voor de productiviteit
pi_152491573
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2015 15:39 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Zou iedereen moeten doen. Eigenlijk moet het ook van de Arbo :P maar even naar buiten doet veel goed voor de productiviteit
Ja maar veel bedrijven willen dat niet ;(
pi_152491640
Collega's die ijs hadden gehaald bij de italiaan verderop *O*

Lekker warm buiten, maar ben blij met de airco, anders komt er van werk echt niks meer terecht.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
pi_152491716
quote:
6s.gif Op maandag 11 mei 2015 15:43 schreef Ener-G het volgende:
Collega's die ijs hadden gehaald bij de italiaan verderop *O*

:9

Goed idee, ik ga ook een ijsje pakken
pi_152491734
Nog 3 kwartier en dan thuis in de tuin een perenijsje :9
pi_152492267
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2015 15:46 schreef Puala het volgende:
Nog 3 kwartier en dan thuis in de tuin een perenijsje :9
Die van Festini? Die vind ik niet lekker :P
pi_152492359
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2015 16:04 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Die van Festini? Die vind ik niet lekker :P
Meer voor mij :7
pi_152492463
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2015 16:07 schreef Puala het volgende:

[..]

Meer voor mij :7
Alles is voor Puala
pi_152492473
Lekker likken.

En dat op maandag
pi_152492884
:9
pi_152494342
Wat zal ik eens gaan eten..
  maandag 11 mei 2015 @ 17:00:46 #249
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_152494382
quote:
6s.gif Op maandag 11 mei 2015 15:43 schreef Ener-G het volgende:
Collega's die ijs hadden gehaald bij de italiaan verderop *O*

Lekker warm buiten, maar ben blij met de airco, anders komt er van werk echt niks meer terecht.
Het is 25 graden he? Geen 35....
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_152494461
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2015 16:59 schreef Geo4kant het volgende:
Wat zal ik eens gaan eten..
Hutspot :?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')