En bij jou staat je IQ zeker gelijk aan je aantal notes?quote:Op donderdag 30 april 2015 13:42 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Komt je IQ boven je schoenmaat uit?
Ik praat niet goed wat de ander heeft gedaan. Ga lekker in de zandbak spelen en mieren uitlokken ofzo.quote:Op donderdag 30 april 2015 13:24 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je met verhuftering de hufter bedoelt die geen spiegels checkt en gewoon schijt heeft aan de rest en dus naar links komt als hij vindt dat het daar tijd voor is, ongeacht of een ander daarvoor flink in de remmen moet gaan hangen of niet.
Het zal wel mijn ding niet zijn, dat toeteren enzo, maar zelfs een klein tikje claxon hoeft wmb niet.quote:Op donderdag 30 april 2015 15:05 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Dat is toch niet hufterig man. Als jij keihard in de ankers moet om een aanrijding te voorkomen, dan is een toetertje toch niet meer dan normaal? We hebben het niet over 5 seconden op de toeter hangen en 10x seinen. Gewoon. Even kort een toeter zo van, dat was niet handig mafkees. Als je dat al hufterig vindt, dan heb ik bijna medelijden met je hoe zwaar je het wel niet moet hebben in deze maatschappij.
Echt, de capriolen die mensen uithalen. De tering.quote:Op donderdag 30 april 2015 17:35 schreef bokkepoot het volgende:
Inhalende mensen op een smalle 60-weg in een onoverzichtelijke bocht,
Echt hoe ongelooflijk stompzinnig kun je zijn, als mijn bus niet leeg was geweest had dat best anders kunnen aflopen...
En het zijn meestal dezelfde typesquote:Op donderdag 30 april 2015 18:26 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Echt, de capriolen die mensen uithalen. De tering.
Dit bijvoorbeeld zie ik ook regelmatig in de beurt,bij een meertje..quote:Op donderdag 30 april 2015 17:41 schreef Ridocar het volgende:
Bergen op Zoom, vanuit Roosendaal. De bocht bij Philip Morris. Bermbrandje. En natuurlijk zaten we de andere kant op (richting Roosendaal) achter een stel dat even moest kijken. Heel interessant, rook enzo, en dan niet in de gaten hebben dat er een sliert boze automobilisten achter je zit. Gek hé, als je met 30 opzij aan het kijken bent?
Of van die petjes die met hun hoofd halverwege de bestuurders- en bijrijdersstoel hangenquote:Op donderdag 30 april 2015 18:34 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
En het zijn meestal dezelfde types, in het verkeer kloppen de meeste stereotypes wel...
Vrouwen en oude mensen zijn nog het ergst.
Incluis civic met brulpijpquote:Op donderdag 30 april 2015 18:46 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Of van die petjes die met hun hoofd halverwege de bestuurders- en bijrijdersstoel hangen
Ik kruip er altijd achter, ik heb genoeg maniakken meegemaakt die ellenlang linksplakken en zonder knipperlicht naar rechts smijten....quote:Op donderdag 30 april 2015 18:47 schreef powerflux het volgende:
met de aankomende terugkeer van de snelwegpolitie: hoe moet ik officieel om gaan met zo'n treintje linksplakkende leasebakrijders? op mijn strookje (midden of rechts) een zee van ruimte. een beetje in hun hoek rechtsachter rondhangen en wachten tot de traagste teruggaat naar rechts gaat ook vervelen...langzaam erlangs kruipen tot je weer met goed fatsoen door kan rijden vind ik een mooie oplossing, maar daar denkt oom agent vast anders over
Daar ben ik de eerste keer op gezakt met m'n rijbewijs, maar dan juist omdat ik níet in wilde halen, maar mijn examinatrice stond erop dat ik nog even voor de bocht een grote groep fietsers met kinderen erbij in zou halen.quote:Op donderdag 30 april 2015 17:35 schreef bokkepoot het volgende:
Inhalende mensen op een smalle 60-weg in een onoverzichtelijke bocht,
Hahaha, ja inderdaadquote:
Ja, heerlijk die notes, over irrelevant antwoorden gesproken...quote:Op donderdag 30 april 2015 15:11 schreef Anne het volgende:
[..]
En bij jou staat je IQ zeker gelijk aan je aantal notes?
Hou eens op joh.
Ja ik ben ook schuldigquote:Op donderdag 30 april 2015 23:09 schreef padlarf het volgende:
Vanochtend stond ik bij het stoplicht, en ik kreeg die auto niet van zn plaats. Na drie keer afslaan kwam ik erachter dat hij in zn 3 stond![]()
![]()
Mensen achter mij niet gelukkig
Yeah baby, give it tot me!quote:Op donderdag 30 april 2015 23:22 schreef OudeBok het volgende:
bij mijn oude rijinstructrice gratis een uurtje met d'r komen rijden, om het er een beetje in te houden.
Dit klinkt fout? Hahaha. Ook zo bedoeld?quote:
Dat is wel wat ik doe. Ik weet dat het niet geheel zonder risico is, maar de frustratie dat de weg niet gebruikt wordt is groot. (Ter verduidelijking, dit doe ik niet gelijk al, maar als het treintje echt een hele tijd links blijft zitten en er geen schot in zit.) Hetzelfde bij chronische linksplakkers. Ik heb eens 30+ kilometer achter iemand gezeten die links bleef rijden op een verder lege weg. Ik wil de discussie met een agent best aangaan, graag zelfs want ik wil wel eens weten hoe zij er tegenover staan, maar ik vrees dat die boete hoe dan ook wel gegeven wordtquote:Op donderdag 30 april 2015 18:47 schreef powerflux het volgende:
met de aankomende terugkeer van de snelwegpolitie: hoe moet ik officieel om gaan met zo'n treintje linksplakkende leasebakrijders? (...) langzaam erlangs kruipen tot je weer met goed fatsoen door kan rijden vind ik een mooie oplossing, maar daar denkt oom agent vast anders over
Bij het afslaan zet ik 'm eigenlijk altijd in zijn vrij en opnieuw in de versnelling. Is een soort automatisme. Vooral bij een wat luxere bak waar de pook heel soepel in de versnelling gaat, maar waar ze vrij dicht op elkaar zitten kun je niet goed zien waar die in zit. Dat moet je voelen. Dus dan maar even opnieuw. Ook wel eens gehad bij een auto die niet altijd goed in de versnelling ging, ook al stond de pook goed.quote:Op donderdag 30 april 2015 23:09 schreef padlarf het volgende:
Vanochtend stond ik bij het stoplicht, en ik kreeg die auto niet van zn plaats. Na drie keer afslaan kwam ik erachter dat hij in zn 3 stond![]()
![]()
Ik moet zeggen dat ik bij moderne autos bijna geen verschil meer merk. Een diesel trekt dan uit zichzelf weg, maar qua afslaan van de motor moet je tegenwoordig toch erg je best doen.quote:Op donderdag 30 april 2015 23:22 schreef OudeBok het volgende:
[..]
Ja ik ben ook schuldig. Was even vergeten dat ik nu weer in benzineauto's zal rijden
. Daar sta je dan even van 'huh, oeps'. Ik kan prima benzine, maar was even diesel gewend.
Ik zou er gewoon rechts voorbij gaan. Anders ben je onnodig het andere verkeer (achter je) aan het hinderen. En dat is ook strafbaar.quote:Op donderdag 30 april 2015 18:47 schreef powerflux het volgende:
met de aankomende terugkeer van de snelwegpolitie: hoe moet ik officieel om gaan met zo'n treintje linksplakkende leasebakrijders? op mijn strookje (midden of rechts) een zee van ruimte. een beetje in hun hoek rechtsachter rondhangen en wachten tot de traagste teruggaat naar rechts gaat ook vervelen...langzaam erlangs kruipen tot je weer met goed fatsoen door kan rijden vind ik een mooie oplossing, maar daar denkt oom agent vast anders over
Je zou echter wel de eerste zijn die daarvoor in deze setting een bon zou krijgen...quote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:06 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik zou er gewoon rechts voorbij gaan. Anders ben je onnodig het andere verkeer (achter je) aan het hinderen. En dat is ook strafbaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |