Of gewoon een kleine piemel.quote:
Ik heb een erg kleine piemeltje en ik rijd niet als een asociale mongoolquote:
Mee eens, ik bedoel op dat kleine split moment dat de chauffeur kon zien dat de golf toch rechtdoor ging..quote:Op donderdag 14 mei 2015 20:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat hij wel wist dat de Golf naast hem reed, maar simpelweg niet verwacht had dat de Golf rechtdoor zou gaan.
Dat weet je daar echt pas als het te laat is.
Als in: Ik moet en zal die vrachtwagen niet voor laten gaan (lees: eigenwijs).quote:Op donderdag 14 mei 2015 21:02 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik heb een erg kleine piemeltje en ik rijd niet als een asociale mongool
@Anne. Wat bedoel je met principekwestie? Dat die nerd probeerde om niet te botsen op zijn voorganger? Ow en wat is je favoriete kleur en vind jij friet ook zo lekker? (L)
Dan heb je alsnog de ooggetuige van de auto met de dashcamquote:Op donderdag 14 mei 2015 21:46 schreef Ridocar het volgende:
Ik vraag me af wat het verhaal zou zijn als er geen dashcam in de buurt was.
Bij deze rij ik voortaan altijd met de cam achter de voorruit, voor er zo'n mongool een inschattingsfout bij mij wil neerleggen.
Ik wil ook wel overal voorlangs,maar als het gevaarlijke situaties oplevert wacht ik wel een paar tellen tot het veilig is.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 01:24 schreef twiFight het volgende:
Ben ik de enige die niet per se overal voorlangs wil?
Ik vind het helemaal niet erg om achter een vrachtwagen te zitten. Je bent er zo voorbij zodra je in mag halen en ze rijden tenminste de maximum snelheid, wat je helaas van veel mensen niet kunt zeggen. Enige nadeel is het beperkte zicht, wat ik liever wel heb.
Als ik nog ergens voor een vrachtwagen kan waar ik weet dat ik er anders kilometers achter zit, dan wel hoor. Zeker binnen de bebouwde kom met veel rotondes/kruisingen. Maar niet ten koste van alles natuurlijk. Dat lijkt me duidelijk.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 01:24 schreef twiFight het volgende:
Ik vind het helemaal niet erg om achter een vrachtwagen te zitten. Je bent er zo voorbij zodra je in mag halen en ze rijden tenminste de maximum snelheid, wat je helaas van veel mensen niet kunt zeggen. Enige nadeel is het beperkte zicht, wat ik liever wel heb.
Op die plek waar ik er voor wilde is toevallig wel een inhaalverbod daarna. Maar ik heb het per se er voor willen direct afgeleerd.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 01:24 schreef twiFight het volgende:
quote:Op donderdag 14 mei 2015 22:26 schreef Anne het volgende:
[..]
Dan heb je alsnog de ooggetuige van de auto met de dashcam.
Whut?quote:Op donderdag 14 mei 2015 21:46 schreef Ridocar het volgende:
Ik vraag me af wat het verhaal zou zijn als er geen dashcam in de buurt was.
Bij deze rij ik voortaan altijd met de cam achter de voorruit, voor er zo'n mongool een inschattingsfout bij mij wil neerleggen.
Speciaal voor jou dan, muggenzifterquote:
Zou jij het doen? Ik wel. Dus zijn er vast meer mensen die dat zouden doen (ik weet het overigens wel zeker; ik heb ook wel eens visitekaartjes in mijn handen gedrukt gekregen, voor als ik een ooggetuige nodig had). Besides: De auto's zullen wel even moeten wachten; er staan een Golf en een vrachtwagen in de weg.quote:
Dat filmpje is een paar dagen oud, toen was de APK nog wel geldig. En nu moet de auto eerst gerepareerd worden; zonder die rechterbuitenspiegel krijgt'ie geen nieuwe APK.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:39 schreef Ridocar het volgende:
Bij het wegrijden van het verkeerslicht is het kenteken eventjes te zien. [censored] als ik het juist heb. Een dag te laat met apk...
Over mobieltjesstarende droeftoeters gesproken:quote:Op vrijdag 15 mei 2015 13:39 schreef twiFight het volgende:
Ik zou ook zeker stoppen, al is het maar om die lamlul van een Golf rijder zijn verdiende loon te kunnen geven. Ik heb zo'n schurfthekel aan dat aso volk in het verkeer. Uiteraard als de situatie anders is geef ik ook een verklaring (als ik haast heb zou ik mijn nummer achter laten) en zal mijn oordeel wat minder gezouten zijnMaar een kans om zo'n aso zijn verdiende loon te kunnen geven laat ik zeker niet schieten.
Ik woon in het midden van Utrecht en zie hier ook veel fietsverkeer stomme dingen doen. Ik let er veel op. Mocht zo'n mobieltjesstarende droeftoeter aangereden worden dan wacht ik ook op de politie om mijn verklaring af te geven. Geen respect voor die lui. Overigens worden meerdere malen per jaar mensen aangereden vlak voor mijn woning. Ben er nog niet getuige van geweest.
Totaal blindstaren op dat scherm...quote:Volgens een getuige was ze met haar mobiele telefoon bezig en had ze niet door dat er voor haar op het fietspad twee mensen stil stonden. Ze is dan ook zonder af te remmen tegen een van de stilstaande personen gebotst.
In GB hadden ze een hele goede daarvoor:quote:Op zaterdag 16 mei 2015 13:06 schreef dick_laurent het volgende:
Pffff ik heb daar idd ook to-taal géén medelijden me.
Hoe fucking vaak zie ik wel niet studententutjes die al fietsend naar hun telefoon lopen te staren en zodoende al zwalkend over het fietspad gaan.
Kom ze elke dag wel tegen.
Echt, kan je gewoon zelfs die tien minuten dat je op de fiets zit niet ZONDER je telefoon??![]()
Er zou echt een campagne tegen moeten komen ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |