SPOILER: exits 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dieren en vaste gastenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Standaard-POLL's:SPOILER: Standaard-POLL'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Echt 'n gat in de marktquote:Op dinsdag 28 april 2015 00:13 schreef 37metrijst het volgende:
[..]
Ineens weet je het.......je wordt piemelscheerder.![]()
![]()
![]()
Eerder Collie denk ik, die werkt graag met d'r allesvoelende handjesquote:Op dinsdag 28 april 2015 00:19 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Misschien kan Utopia er iets mee, lijkt me wel wat voor Gaby ....![]()
![]()
Beste Joey,quote:Op dinsdag 28 april 2015 00:19 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Misschien kan Utopia er iets mee, lijkt me wel wat voor Gaby ....
Ik zag dat jullie voor het zetten van een tattoo ook de huid even scheren. Nu wil ik geen tattoo, maar mijn schaamhaar moet er nodig af. Kan ik daar bij jullie ook voor terecht?
Groetjes,
Joezi.![]()
Godverquote:Op dinsdag 28 april 2015 00:20 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Beste Joey,
Ik zag dat jullie voor het zetten van een tattoo ook de huid even scheren. Nu wil ik geen tattoo, maar mijn schaamhaar moet er nodig af. Kan ik daar bij jullie ook voor terecht?
Groetjes,
Joezi.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 28 april 2015 00:20 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Beste Joey,
Groetjes,
Joezi.![]()
Oei een modje in de buurt
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 28 april 2015 00:20 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Beste Joey,
Groetjes,
Joezi.![]()
![]()
![]()
Als je een goeie vuist kunt maken weet ik nog wel een baantje...quote:Op dinsdag 28 april 2015 00:21 schreef 37metrijst het volgende:
[..]
Ik heb weer een kans op de arbeidsmarkt![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 28 april 2015 00:22 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Als je een goeie vuist kunt maken weet ik nog wel een baantje...![]()
![]()
![]()
![]()
Moeilijke bewegingen en omslachtig omkleden weer. Gewoon lipjes getuit, borstjes vooruit..Maar ja ze is nog in de eerste fasequote:Op dinsdag 28 april 2015 00:24 schreef Raskolnikow het volgende:
Ik was deze eerder vergeten te posten, en ik wil 'm jullie toch niet onthouden...
[ link | afbeelding ]![]()
![]()
Komt goed, komt goed.quote:Op dinsdag 28 april 2015 00:26 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Moeilijke bewegingen en omslachtig omkleden weer. Gewoon lipjes getuit, borstjes vooruit..Maar ja ze is nog in de eerste fase![]()
He wat leuk een meeting op 1 mei.quote:Op dinsdag 28 april 2015 00:24 schreef Raskolnikow het volgende:
Ik was deze eerder vergeten te posten, en ik wil 'm jullie toch niet onthouden...
[ link | afbeelding ]![]()
![]()
Een mega meeting? Wat is dat dan weer? Komen er meer dan 25?quote:Op dinsdag 28 april 2015 00:27 schreef 37metrijst het volgende:
[..]
He wat leuk een meeting op 1 mei.![]()
Waar wie hoequote:Op dinsdag 28 april 2015 00:27 schreef 37metrijst het volgende:
[..]
He wat leuk een meeting op 1 mei.My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
http://www.utopiawebwinkel.com/mega-meezing-spektakel-in-utopia.htmlquote:Op dinsdag 28 april 2015 00:28 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Een mega meeting? Wat is dat dan weer? Komen er meer dan 25?![]()
Ik dacht een FOK meet of zoquote:Op dinsdag 28 april 2015 00:29 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
http://www.utopiawebwinkel.com/mega-meezing-spektakel-in-utopia.html
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
ow ja die....200 kaarten moeten er verkocht worden toch? Anders wordt het een meezing debacle..quote:Op dinsdag 28 april 2015 00:29 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
http://www.utopiawebwinkel.com/mega-meezing-spektakel-in-utopia.html![]()
ja 27quote:Op dinsdag 28 april 2015 00:28 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Een mega meeting? Wat is dat dan weer? Komen er meer dan 25?![]()
Ja, Oma Nijn heeft het vaak over je!quote:Op dinsdag 28 april 2015 00:35 schreef opabakema het volgende:
echt ? ik de laatste tijd niet zoveel maar dat kan ook zijn omdat ik doof wordt![]()
Opa! Van oma!quote:Op dinsdag 28 april 2015 00:34 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Verhip, het is opa! We hebben veel over je gehoord!
TEAM BAKSTEEN![]()
ik denk de concurrent ginaquote:Op dinsdag 28 april 2015 00:35 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Noom veel foto's aan het fotoshoppen, of is ze nu eens zichzelf aan het googlen?![]()
Toch niet deze Bakema ?quote:Op dinsdag 28 april 2015 00:35 schreef opabakema het volgende:
echt ? ik de laatste tijd niet zoveel maar dat kan ook zijn omdat ik doof wordt![]()
![]()
Ow vandaar die doofheid...quote:![]()
die hoor ik al niet meerquote:Op dinsdag 28 april 2015 00:35 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Ja, Oma Nijn heeft het vaak over je!
wel fijn wel beeld geen geluid
moesten we bij noom ook invoeren maar die mag ook wel van beeld en gehoor van mij![]()
Opa Nijnquote:Op dinsdag 28 april 2015 00:35 schreef opabakema het volgende:
![]()
![]()
Leuk u te ontmoeten![]()
![]()
![]()
![]()
[quote:Op dinsdag 28 april 2015 00:30 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Jij mag wel bij mij komen eten als je wil.![]()
[ Bericht 26% gewijzigd door Puzzie op 28-04-2015 00:50:39 ]My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
quote:Op dinsdag 28 april 2015 00:38 schreef opabakema het volgende:
[..]
die hoor ik al niet meer
wel fijn wel beeld geen geluid
moesten we bij noom ook invoeren maar die mag ook wel van beeld en gehoor van mij![]()
![]()
jawelquote:Op dinsdag 28 april 2015 00:39 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
BAKEMA!! Wat gek hij antwoord niet meer![]()
Sorry, ik moest daar gelijk aan denken, ben ik nu officieel oud ?quote:Op dinsdag 28 april 2015 00:39 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
BAKEMA!! Wat gek hij antwoord niet meer![]()
![]()
Vast aan het chatten met d'r moeder.... of weer 'n bestelling plaatsen voor nieuwequote:Op dinsdag 28 april 2015 00:32 schreef Raskolnikow het volgende:
Noom zit nog op de bank achter de laptop.
alabastine![]()
![]()
Ja, maar heel scherpquote:Op dinsdag 28 april 2015 00:40 schreef Punkman het volgende:
[..]
Sorry, ik moest daar gelijk aan denken, ben ik nu officieel oud ?![]()
![]()
op zoek naar een nieuwe puistenknijper want haar aanduwer gaat binnenkort vast wegquote:Op dinsdag 28 april 2015 00:40 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Vast aan het chatten met d'r moeder.... of weer 'n bestelling plaatsen voor nieuwe
alabastine![]()
Moet die uitknijper wel 2 werkende handen/armen hebbenquote:Op dinsdag 28 april 2015 00:41 schreef opabakema het volgende:
[..]
op zoek naar een nieuwe puistenknijper want haar aanduwer gaat binnenkort vast weg![]()
![]()
Dat kan B wel overnemen van Gio, zij heeft ervaringquote:Op dinsdag 28 april 2015 00:41 schreef opabakema het volgende:
[..]
op zoek naar een nieuwe puistenknijper want haar aanduwer gaat binnenkort vast weg![]()
quote:Op dinsdag 28 april 2015 00:42 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Dat kan B wel overnemen van Gio, zij heeft ervaring![]()
![]()
ik denk dat hij het tussen duim en wijsvinger doetquote:Op dinsdag 28 april 2015 00:42 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Moet die uitknijper wel 2 werkende handen/armen hebben
![]()
![]()
En als het heel ernstig is toch met z'n tandjesquote:Op dinsdag 28 april 2015 00:43 schreef opabakema het volgende:
[..]
ik denk dat hij het tussen duim en wijsvinger doet
![]()
![]()
Ow is dat dan het spuitend orgasme??quote:Op dinsdag 28 april 2015 00:44 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En als het heel ernstig is toch met z'n tandjes![]()
kan niet meer want de rek zijn uit de lipjes sinds gio haar de laatste maanden wild bereden heeftquote:![]()
Jah, als ze klaarkomt spuit er pus uit.quote:Op dinsdag 28 april 2015 00:45 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Ow is dat dan het spuitend orgasme??![]()
![]()
quote:Op dinsdag 28 april 2015 00:45 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Ow is dat dan het spuitend orgasme??Gio haalde het een met het ander door elkaar denk ik
![]()
![]()
Ja, nu snap ik die grap beterquote:Op dinsdag 28 april 2015 00:46 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]Gio haalde het een met het ander door elkaar denk ik
![]()
![]()
Oooowwquote:Op dinsdag 28 april 2015 00:35 schreef opabakema het volgende:
echt ? ik de laatste tijd niet zoveel maar dat kan ook zijn omdat ik doof wordtBen jij DE Opa???
![]()
Veel over je gehoord
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Opa niet over ons, want hij is hardhorendquote:Op dinsdag 28 april 2015 00:47 schreef puzziepie het volgende:
[..]
OooowwBen jij DE Opa???
![]()
Veel over je gehoord![]()
![]()
echt ?quote:Op dinsdag 28 april 2015 00:47 schreef puzziepie het volgende:
[..]
OooowwBen jij DE Opa???
![]()
Veel over je gehoord
als het maar goed is wat je gehoord hebt![]()
En wie niet horen wil ...quote:Op dinsdag 28 april 2015 00:48 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Opa niet over ons, want hij is hardhorend![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alleen maar gezellige dingen heeft ze gezegdquote:Op dinsdag 28 april 2015 00:48 schreef opabakema het volgende:
[..]
echt ?
als het maar goed is wat je gehoord hebt
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ik ben ooit wel es wakker geworden van mijn eigen gesnurkquote:Op dinsdag 28 april 2015 01:01 schreef Raskolnikow het volgende:
Ivan snurkt zichzelf wakker?
Edit: Ownee, hij snurkt alweer.
Heel channant![]()
Volgens mij snurk ik niet meer
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
In ieder geval rochelt hij nu niet, en spuugt geen fluimen, het is bijna aangenaam om naar zijn gesnurk te luisteren...Een KNO arts kan hier vast een diagnose uit opmakenquote:Op dinsdag 28 april 2015 01:01 schreef Raskolnikow het volgende:
Ivan snurkt zichzelf wakker?
Edit: Ownee, hij snurkt alweer.![]()
jaquote:Op dinsdag 28 april 2015 01:05 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
In ieder geval rochelt hij nu niet, en spuugt geen fluimen, het is bijna aangenaam om naar zijn gesnurk te luisteren...Een KNO arts kan hier vast een diagnose uit opmaken
niet te helpen![]()
Er is helemaal niets mis met Ivans (heerlijke) hoofdquote:
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
neequote:
ivan moet op zijn zij gaan liggen want zijn zak hangt precies voor zijn poepgaatje
daarom maakt hij zo'n lawaai
de lucht ordt geblokkeerd![]()
Ah, vandaar dat Mark niet snurkt.quote:Op dinsdag 28 april 2015 01:10 schreef opabakema het volgende:
[..]
nee
ivan moet op zijn zij gaan liggen want zijn zak hangt precies voor zijn poepgaatje
daarom maakt hij zo'n lawaai
de lucht ordt geblokkeerd![]()
Net zo als de knieen van Gaby dus, niks meer aan doen.quote:Op dinsdag 28 april 2015 01:10 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Er is helemaal niets mis met Ivans (heerlijke) hoofd![]()
![]()
Dat moet het zijn !!!!!!!!quote:Op dinsdag 28 april 2015 01:11 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Ah, vandaar dat Mark niet snurkt.![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
mark heeft een ander probleemquote:Op dinsdag 28 april 2015 01:11 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Ah, vandaar dat Mark niet snurkt.
als je die te hard op zijn schouder slaat heeft hij zijn onderbroek vol poep![]()
quote:Op dinsdag 28 april 2015 01:12 schreef opabakema het volgende:
[..]
mark heeft een ander probleem
als je die te hard op zijn schouder slaat heeft hij zijn onderbroek vol poep![]()
![]()
rek uit de sterquote:Op dinsdag 28 april 2015 01:12 schreef opabakema het volgende:
[..]
mark heeft een ander probleem
![]()
![]()
Oh ja...jij met je knieënquote:Op dinsdag 28 april 2015 01:11 schreef Punkman het volgende:
[..]
Net zo als de knieen van Gaby dus, niks meer aan doen.![]()
althans met Gaby's knieën
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Niet als je hem niet zet ..quote:Op dinsdag 28 april 2015 01:13 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Ik ga naar bed 6 uur gaat de wekker...
Welterusten.![]()
![]()
![]()
![]()
Slaap lekker vuurvliegjequote:Op dinsdag 28 april 2015 01:13 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Ik ga naar bed 6 uur gaat de wekker...
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Lichtje van god schiet schijnt daar altijd op.quote:Op dinsdag 28 april 2015 01:14 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Oh ja...jij met je knieën![]()
althans met Gaby's knieën
Edit: lol, foutje ..![]()
![]()
![]()
Dat zei je de afgelopen nacht idd...quote:Op dinsdag 28 april 2015 01:14 schreef Punkman het volgende:
[..]
Lichtje van god schiet daar altijd op.
Ik moet meteen aan Nico denken ,
die sliep ook wel es zoMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
kwakje van ivan gaat daar nog eens op schieten bedoel jequote:Op dinsdag 28 april 2015 01:14 schreef Punkman het volgende:
[..]
Lichtje van god schiet daar altijd op.![]()
Dat dat lekker ligt, ik snap er nog steeds niks van.quote:Op dinsdag 28 april 2015 01:15 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat zei je de afgelopen nacht idd...
Ik moet meteen aan Nico denken ,
die sliep ook wel es zo
Nico deed dat inderdaad ook.![]()
Is die Noom nu op 2 laptops aan het werk?Die maakt echt overuren
die ligt morgen de hele dag weer in d'r nest van de spierpijn.![]()
![]()
Ze heeft toch die Tens?quote:Op dinsdag 28 april 2015 01:17 schreef Fritsie1960 het volgende:
Is die Noom nu op 2 laptops aan het werk?Die maakt echt overuren
die ligt morgen de hele dag weer in d'r nest van de spierpijn.![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
quote:Op dinsdag 28 april 2015 01:20 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ja die gebruikt ze meestal snachts als ze naar bed gaat... Moet Gio helpen met de plakkers.![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
quote:Op dinsdag 28 april 2015 01:22 schreef opabakema het volgende:
[..]
die ligt niet lang zo met gio in de buurt
Irritant gedoe met die 2
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Nico en Ivan zijn nogsteeds bij elkaarquote:Op dinsdag 28 april 2015 01:24 schreef Punkman het volgende:
[..]
Maar is het nu uit of aan met die twee ?
Was een tijdje sprake van dat het uit was ..![]()
![]()
als noom een bloedneus heeft is het uit en is de bloedneus weer weg dan is het aanquote:Op dinsdag 28 april 2015 01:24 schreef Punkman het volgende:
[..]
Maar is het nu uit of aan met die twee ?
Was een tijdje sprake van dat het uit was ..![]()
En noom en zeer armpje ?quote:Op dinsdag 28 april 2015 01:25 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Nico en Ivan zijn nogsteeds bij elkaar![]()
dus een paar dagen in de maand is het uitquote:Op dinsdag 28 april 2015 01:26 schreef opabakema het volgende:
[..]
als noom een bloedneus heeft is het uit en is de bloedneus weer weg dan is het aan![]()
Als je naar deze dombo's luistert, dan weet je waarom dit project mislukt is .......![]()
* Video(link) verwijderd op last van Talpa
.![]()
Stom wijf, dan zouden opa en oma nijn een paar dagen in de maand gescheiden zijn omdat oma last van de rode zee heeft.quote:Op dinsdag 28 april 2015 01:28 schreef opabakema het volgende:
[..]
dus een paar dagen in de maand is het uit![]()
![]()
![]()
![]()
Omdat ze wil slapenquote:Op dinsdag 28 april 2015 02:24 schreef AnneLo het volgende:
Waarom ligt Nicole eigenlijk in haar eigen bed?![]()
![]()
Nee, sorry, kom hier steeds vrij laat en dan zijn de streams meestal al dood ....quote:Op dinsdag 28 april 2015 03:36 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Oh heb je me gisteren niet zien trollen
Maar vertel, wat heb je gedaan
.![]()
Genoegquote:Op dinsdag 28 april 2015 03:40 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Nee, sorry, kom hier steeds vrij laat en dan zijn de streams meestal al dood ....
Maar vertel, wat heb je gedaan![]()
![]()
Jij moest gisteren lachen om Gaby, waarom was dat ?quote:Op dinsdag 28 april 2015 03:42 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Dit filmpje al gezien, wat heb ik gelachen .....![]()
[ afbeelding ]
* Video(link) verwijderd op last van Talpa![]()
Hoi Punkie, om haar versierpoging bij Mark ....... filmpje staat ook (nog) online.quote:Op dinsdag 28 april 2015 03:43 schreef Punkman het volgende:
Jij moest gisteren lachen om Gaby, waarom was dat ?.![]()
Ik vind wel dat Gina zich er wel heel makkelijk vanaf heeft gemaakt, met de keuze, ik snap dat het voor de groep is, maar dit was te makkelijk en helemaal zonder slecht gevoel er aan over te houden![]()
Was ook haar keuze niet.quote:Op dinsdag 28 april 2015 03:49 schreef klabbakus het volgende:
Ik vind wel dat Gina zich er wel heel makkelijk vanaf heeft gemaakt, met de keuze, ik snap dat het voor de groep is, maar dit was te makkelijk en helemaal zonder slecht gevoel er aan over te houden![]()
Ik had zo gehoopt dat bjorn eruit zou vliegenquote:Op dinsdag 28 april 2015 03:49 schreef klabbakus het volgende:
![]()
Dat gesprekje vandaag tussen Mark en LauraB over Gina en Vanessa, ik denk dat er
een scriptje gaat komen dat Vanessa terug komt om die kut op haar nummer te zetten..![]()
Neeh die zorgt nog wat voor actie, net als 10, Bjorn had op moeten nokken.quote:Op dinsdag 28 april 2015 03:56 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik had gehoopt dat Colinda had moeten vertrekken.![]()
![]()
meh, dat geloof ik nietquote:
wie z'n keuze dan?
was gewoon puur voor de groep
als het voor de programmamakers Febo was dan was het Bjorn wel geweest
als het voor haarzelf was geweest zou het ook Bjorn zijn denk ik
als het voor de groep was, is de enige logische Tineke![]()
Poging?quote:Op dinsdag 28 april 2015 03:44 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Hoi Punkie, om haar versierpoging bij Mark ....... filmpje staat ook (nog) online.
Mark is niet gevallen?
Vond haar al wel erg voortvarend, zeggend dat Vanes zich geen zorgen hoeft te maken.![]()
Feboooooooooooooooooooooooooooooooooquote:Op dinsdag 28 april 2015 04:00 schreef klabbakus het volgende:
[..]
meh, dat geloof ik niet
wie z'n keuze dan?
was gewoon puur voor de groep
als het voor de programmamakers was dan was het Bjorn wel geweest![]()
![]()
lol sorryquote:Op dinsdag 28 april 2015 04:02 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Febooooooooooooooooooooooooooooooooo![]()
was gewoon te makkelijk dit, de volgende die over 2 maanden Laub, Joey of Gio moet stemmen heeft een 100x lastigere taak![]()
En complimenten voor degene die de foto's in de OP regelt, eindelijk aangepast en niet meer dat rare geel
Wie regelt dat eigenlijk die fotoshop?
[ Bericht 3% gewijzigd door klabbakus op 28-04-2015 04:22:08 ]![]()
Volgens mij heeft Rico dat gedaan.quote:Op dinsdag 28 april 2015 04:09 schreef klabbakus het volgende:
En complimenten voor de foto's in de OP regelt, eindelijk aangepast en niet meer dat rare geel
Wie regelt dat eigenlijk die fotoshop?![]()
Maar goed, na vier maanden inmiddels twee stemrondes verpest, en ik zie niet zo snel
twee nieuwe inwoners binnenkomen, komop FEBO doe jullie werk eindelijk eens ......![]()
Ik snap echt niet waar die vervangers voor Chris en Laura blijven, die zouden er gewoon na 24 of 48 uur al moeten zijn imoquote:Op dinsdag 28 april 2015 04:24 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Maar goed, na vier maanden inmiddels twee stemrondes verpest, en ik zie niet zo snel
twee nieuwe inwoners binnenkomen, komop FEBO doe jullie werk eindelijk eens .....
zijn daar dan helemaal geen regels voor?
zou wel fijn zijn als daar richtlijnen voor zouden zijn en niet dit vage gedoe
lijkt er nou ook niet echt op dat ze hele screenings houden.
Blijkbaar genoeg gekken die staan te springen om erin te mogen,
ik snap heel dat probleem niet, waarom moet dat zo lang duren?
sta bijna op het punt mezelf op te geven lol, zal ze es laten zien hoe je 'snachts leeft en gewoon idioten eruit flikkert
[ Bericht 9% gewijzigd door klabbakus op 28-04-2015 04:36:06 ]![]()
Ze kunnen gewoon geen kandidaten meer vinden ...... ik vrees dat er binnenkortquote:Op dinsdag 28 april 2015 04:30 schreef klabbakus het volgende:
[..]
Ik snap echt niet waar die vervangers voor Chris en Laura blijven, die zouden er gewoon na 24 of 48 uur al moeten zijn imo
zijn daar dan helemaal geen regels voor?
zou wel fijn zijn als daar richtlijnen voor zouden zijn en niet dit vage gedoe
lijkt er nou ook niet echt op dat ze hele screenings houden.
Blijkbaar genoeg gekken die staan te springen om erin te mogen,
ik snap heel dat probleem niet, waarom moet dat zo lang duren?
oud-bewoners in gaan komen, zoals Billy, Ruud, Rienk,Vanessa en Charlotte..![]()
lolquote:Op dinsdag 28 april 2015 04:35 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ze kunnen gewoon geen kandidaten meer vinden ...... ik vrees dat er binnenkort
oud-bewoners in gaan komen, zoals Billy, Ruud, Rienk,Vanessa en Charlotte.
ik vrees dat er genoeg zijn die erin willen
ik krijg bijna zelf de neiging, maar los van dat vrees ik dat er gewoon 1000den aanmeldingen klaarliggen
anders had er al lang een soort Terror Jaap in gezeten die tegen Laub zegt dat ze niks doet en tegen Joey dat ie uitdrukkingsloos en dictator is, en mongool tegen Gi,
als het echt om TV maken gaat
Febo lijkt er steeds serieuze mensen in te willen zetten
Maar snap gewoon niet dat het zo lang moet duren voor vervangers![]()
Heb jij zoveel geld dan ?quote:Op dinsdag 28 april 2015 04:37 schreef klabbakus het volgende:
[..]
lol
ik krijg bijna zelf de neiging, maar los van dat vrees ik dat er gewoon 1000den aanmeldingen klaarliggen
anders had er al lang een soort Terror Jaap in gezeten die tegen Laub zegt dat ze niks doet en tegen Joey dat ie uitdrukkingsloos en dictator is, en mongool tegen Gi,
Maar snap gewoon niet dat het zo lang moet duren voor vervangers![]()
geld?quote:
de borg is toch naar maatstaaf en voor iedereen anders?
teminste dat dacht ik? was/is toch gebasseerd op je jaarsalaris?
je inkomen word toch ook gewoon doorbetaald per maand? dat heb ik immers ooit gelezen toen het begon
[ Bericht 4% gewijzigd door klabbakus op 28-04-2015 05:47:30 ]![]()
Nee dat zie je verkeerd, Utopia is alleen voor financieel zeer geslaagde mensen, zoals PP en Billy bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 28 april 2015 05:40 schreef klabbakus het volgende:
[..]
geld?
de borg is toch naar maatstaaf en voor iedereen anders?
teminste dat dacht ik? was/is toch gebasseerd op je jaarsalaris?
je inkomen word toch ook gewoon doorbetaald per maand? dat heb ik immers ooit gelezen toen het begon
TEAM BAKSTEEN![]()
ja precies! 50euro zorgverzekering teruggaaf per maand toch? dat is genoeg, dan zijn de basis kosten vergoedquote:Op dinsdag 28 april 2015 05:49 schreef TillyB het volgende:
[..]
Nee dat zie je verkeerd, Utopia is alleen voor financieel zeer geslaagde mensen, zoals PP en Billy bijvoorbeeld![]()
Goede morgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!![]()
quote:Op dinsdag 28 april 2015 06:15 schreef Poezewoes het volgende:
Goede morgen
GM.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het wachten is op de mededeling van Lot dat ze Laura meer als een zus ziet, dan geliefde.![]()
Koe vraagt zich af waar hij deze ellende nu weer aan heeft verdiend
Ik hoorde hem net om Tsjoekie!! vragen
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Zou me niks verbazen!quote:Op dinsdag 28 april 2015 07:29 schreef spapaars het volgende:
[..]
GM.
Het wachten is op de mededeling van Lot dat ze Laura meer als een zus ziet, dan geliefde.Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!![]()
quote:Op dinsdag 28 april 2015 07:29 schreef spapaars het volgende:
[..]
GM.
Het wachten is op de mededeling van Lot dat ze Laura meer als een zus ziet, dan geliefde.GM dat zal inderdaad naar enige tijd wel komen
.
![]()
quote:Op dinsdag 28 april 2015 04:24 schreef DGK_Tegengas het volgende:
twee nieuwe inwoners binnenkomen, komop FEBO doe jullie werk eindelijk eens .....Heb je goed gezien de febo had Tineke moeten laten gaan toen ze weg wilde niks tegen houden onder het mom van , dan hadden wij nu een leuke/eerlijke stemronde gehad.
![]()
helemaal mee eens,maar vrees dat "leuk en eerlijk"niet in hun woordenboek voor komt,Gm.trouwens.quote:Op dinsdag 28 april 2015 07:52 schreef Yeszie het volgende:
[..]Heb je goed gezien de febo had Tineke moeten laten gaan toen ze weg wilde niks tegen houden onder het mom van , dan hadden wij nu een leuke/eerlijke stemronde gehad.
![]()
En die zelfde serieuze mensen die er in komen worden er met de zelfde vaart weerquote:Op dinsdag 28 april 2015 04:37 schreef klabbakus het volgende:
[..]
lol
Maar snap gewoon niet dat het zo lang moet duren voor vervangers
uitgestemt door de `oude` garde omdat ze geen veranderingen willen....
Goeiemorgen Cos![]()
![]()
Mark gaat toch even lepelen met Gina
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
![]()
Daar zit je dan in de loods Gina
De hele dag stalker Bjorn achter je aan en s'nachts wordt je half besprongen door stalker Mark
HiihihihihBefore I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Hi hi hi hhi, niet doen, ik heb het zo graag hi hi hi
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
![]()
Goedemorgen lieve cossers![]()
En even voor de goede orde, voor zover van belang. opabakema is niet opa Nijn, zoals sommigen dachten.![]()
Ik zie de mannen bij de koetjes, en Gina uit bed. Tot nu toe houdt ze het vol, het vroege opstaan.Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!![]()
Mark en zijn Harem, eerst lag hij met Gina, nu met Gabry
![]()
Niet stoppon.... ga door!! Krijg je ´n paar oorbellenquote:Op dinsdag 28 april 2015 08:19 schreef Dotteke het volgende:
Hi hi hi hhi, niet doen, ik heb het zo graag hi hi hi
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Als je een strak broekie aan doet kan je hem er zo inhangen zegt Mark tegen Gina
Hij voelt zich heel wat, die lelijke pasjaquote:
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Arme Gaby, nu moet ze voor straf 9 wees gegroetjes doenquote:Op dinsdag 28 april 2015 08:21 schreef Dotteke het volgende:
Mark en zijn Harem, eerst lag hij met Gina, nu met Gabry
[ afbeelding ]![]()
![]()
Was dat Gaby, ik dacht Gabry omdat ze een deken omhad gebondenquote:Op dinsdag 28 april 2015 08:23 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Arme Gaby, nu moet ze voor straf 9 wees gegroetjes doen
Was wel Gabry zie ik net, Gaby slaapt nog.quote:Op dinsdag 28 april 2015 08:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was dat Gaby, ik dacht Gabry omdat ze een deken omhad gebondenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Met Gabry had Mark het niet gered met 2 armen om haar vast te houdenquote:Op dinsdag 28 april 2015 08:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was dat Gaby, ik dacht Gabry omdat ze een deken omhad gebonden![]()
![]()
Nou weet ik het ook niet meer, zie Gaby slapen en Gabry is er uit.quote:Op dinsdag 28 april 2015 08:26 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Met Gabry had Mark het niet gered met 2 armen om haar vast te houden
Ach wat maakt het ook uit, hij lag met een van de Gtjes te knuffelen
Kan maar zo zijn dat het Gaby was hoor, het valt me op dat ze als Gina bij Mark of Bjorn is zij er gelijk bij komt staan of liggenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het was Gabry die in bed lag bij Mark, Gaby slaapt inderdaad nog, en heeft geen lap omquote:Op dinsdag 28 april 2015 08:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou weet ik het ook niet meer, zie Gaby slapen en Gabry is er uit.
Ach wat maakt het ook uit, hij lag met een van de Gtjes te knuffelen
Kan maar zo zijn dat het Gaby was hoor, het valt me op dat ze als Gina bij Mark of Bjorn is zij er gelijk bij komt staan of liggenAls ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Het is zo wel haar rustige momentje van de dagquote:Op dinsdag 28 april 2015 08:28 schreef oma-Nijn het volgende:
Zo, hop, hop. Aan je recht een soppen maar weerDat gaat toch geen paard volhouden, iedere dag de puinhopen van een ander schoonmaken
![]()
[ afbeelding ]
Stalker 1 en 2 liggen voorlopig nog wel voor pampusBefore I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Echt te erg wat voor 'n teringzooi ze iedere dag weer laten liggen, zouden ze dat thuisquote:Op dinsdag 28 april 2015 08:28 schreef oma-Nijn het volgende:
Zo, hop, hop. Aan je recht een soppen maar weerDat gaat toch geen paard volhouden, iedere dag de puinhopen van een ander schoonmaken
![]()
[ afbeelding ]
ook zo doen.![]()
![]()
Ze heeft genoeg van Utopia gezien om te weten dat ze moet scoren door TE DOEN. Houdt ze nog een paar dagen vol, dan stort ze in, net als de rest.quote:Op dinsdag 28 april 2015 08:30 schreef pullup het volgende:
[..]
Het is zo wel haar rustige momentje van de dag
Stalker 1 en 2 liggen voorlopig nog wel voor pampusDance me to your beauty with a burning violin Dance me through the panic 'til I'm gathered safely in.Lift me like an olive branch and be my homeward dove.Dance me to the end of love...![]()
Ja, maar ik zou dat dan met een kop koffie en 2 wrijvende vingers doenquote:Op dinsdag 28 april 2015 08:30 schreef pullup het volgende:
[..]
Het is zo wel haar rustige momentje van de dag
Stalker 1 en 2 liggen voorlopig nog wel voor pampusen ik heb nou niet echt het idee dat ze het erg vervelend vindt, dat geplak dan.
Oke Thanks Oma.... wat zal Gabry dus de komende dag huppelen van Gelukquote:Op dinsdag 28 april 2015 08:29 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Het was Gabry die in bed lag bij Mark, Gaby slaapt inderdaad nog, en heeft geen lap om![]()
![]()
Ze hebben in ieder geval wel voldoende zakken verse groenten, het hoeft niet eens in de ijskast
Nou, 10us de Tweede met een mooiere kontalhoewel, die deed alleen de was. Dus dat klopt niet eigenlijk
Thnx Oma, was al helemaal van slag, dacht dat ik aan een bril toe was omdat ik het niet goed gezien had.quote:Op dinsdag 28 april 2015 08:29 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Het was Gabry die in bed lag bij Mark, Gaby slaapt inderdaad nog, en heeft geen lap omWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
![]()
Hier het levende bewijs dat creme smeren niet helpt
Daar is nummer 1 al weer
Mark gaat Gina helpen met schoonmaken
ik had al zo'n vermoedenquote:Op dinsdag 28 april 2015 08:21 schreef oma-Nijn het volgende:
Goedemorgen lieve cossers![]()
En even voor de goede orde, voor zover van belang. opabakema is niet opa Nijn, zoals sommigen dachten.![]()
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul![]()
Voor zo ver petje af. En denk dat er geen eentje zo vlug zich thuis heeft gevoeld. Niks geen afwachtende houding.quote:![]()
![]()
Mogguh![]()
VaGina nog steeds druk met schoonmaken?
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst![]()
Even een tell sell momentje tussen Mark en Col wat een nep gedoe zegWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee geen eentje, voelen zich allemaal te goed daarvoor. Misschien als ze nu zien dat het flauwekul is gaan misschien wel meerdere het doen. Wie weet is het wel een tweede Vanes.quote:![]()
![]()
Gina krijgt les van Mark hoe ze moet schoonmaken
Gaan we vandaag nog iets doen?Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Jan de tuinman? oftewel de vervanger van Chrisquote:Op dinsdag 28 april 2015 09:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
De nieuwe tussen 12 en 1Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Of Mier de Hovenierquote:
Ze gebben graag meer vrouwen op TV = meer dramaIk snap alles, begrijp er niets van.![]()
GM...ik zat nog laat te lezen hier vannacht en vond het ook al zo vreemd dat opa aan oma Nijn gekoppeld werd....ergens vond ik het niet kloppen.
W.b. de vervangers die er in komen: er is wel degelijk aanbod van mensen die er in willen. Ik ken iemand die afgewezen is en vervolgens weer een verzoek gedaan heeft om in die loods te mogen bivakkeren....volgens mij smeekt ze bijna om in die loods te mogen.
Het criteria om door de selectie heen te komen snap ik echt niet.
Mark die Gina les geeft in schoonmaken? Het moet niet gekker worden.De enige reden waarom ik wat dikker ben, is omdat al mijn persoonlijkheid niet in een klein lichaam past.![]()
neeneenee er komt een brandweermanquote:Op dinsdag 28 april 2015 09:10 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Jan de tuinman? oftewel de vervanger van Chris![]()
Er wordt verwacht iemand met groene vingers en een hele heftige doe vandaag maar een hele heftige die flink los gaat tegen al dat lui gespuis .![]()
quote:Op dinsdag 28 april 2015 09:15 schreef Yeszie het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaa en die spuit B zo over het hek![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
zou toch mooi zijn
radijsjes op 4!!!![]()
![]()
Ik wil geen radijsjes...ik wil bananenquote:Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
meloenenquote:Op dinsdag 28 april 2015 09:16 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik wil geen radijsjes...ik wil bananen![]()
![]()
![]()
banaantje op 1quote:Op dinsdag 28 april 2015 09:16 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik wil geen radijsjes...ik wil bananen![]()
![]()
geen meloenen helaas
Komt vast nog wel een keer, gewoon goed blijven oplettenquote:Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Vlag kan ook weer naar beneden
Dit evenement gaat de knaller van het jaar worden zeker?
Mark gaat achter nog even dweilen en dan de was opvouwen
Hielp Mark dan destijds Vaness ook met schoonmaken? Ja hij dweilde toen heel veel he, tenminste daar zag ik redelijk wat caps van voorbij komen. Toen kon je er nog wat mee verdienen.Silence breaks apart, Brightness comes to life
Nou nou Mark , je bent actief de rest ligt nog in bed of zijn die buiten aan het werk?quote:Op dinsdag 28 april 2015 09:29 schreef HiDiHo het volgende:
Mark gaat achter nog even vegen en dan de was opvouwen![]()
Ik zie alleen Ivan en Wacko buitenquote:Op dinsdag 28 april 2015 09:30 schreef Yeszie het volgende:
[..]
Nou nou Mark , je bent actief de rest ligt nog in bed of zijn die buiten aan het werk?Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Printer van een paar tientjes zeker....de inkt is waarschijnlijk duurder
Vervang toner? is het een laserprinter dan?Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Meer zijn ze ook niet waard. Dit is minimaal de 3de al, als het niet de 4de nieuwe is. Gelukkig hebben ze tegenwoordig een vide, daar groeit ook vast wel een printerboom die in bloei staat.quote:Op dinsdag 28 april 2015 09:34 schreef HiDiHo het volgende:
Printer van een paar tientjes zeker....de inkt is waarschijnlijk duurderAls ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
En daar is de nieuwe tonerAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
waar zou je zo'n vide kunnen kopen? Lijkt mij wel heel handigquote:Op dinsdag 28 april 2015 09:36 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Meer zijn ze ook niet waard. Dit is minimaal de 3de al, als het niet de 4de nieuwe is. Gelukkig hebben ze tegenwoordig een vide, daar groeit ook vast wel een printerboom die in bloei staat.
Ik heb die Gnoom achter de laptop gezien. Col is ook uit bed, en Gabri. De directie zal wel blijven liggen tot de vloer droog isquote:Op dinsdag 28 april 2015 09:30 schreef Yeszie het volgende:
[..]
Nou nou Mark , je bent actief de rest ligt nog in bed of zijn die buiten aan het werk?
ik denk zodra ze vragen of ze niet wat zachjes kan doen op de vroege morgen want die zit er ook nog aan te komenquote:Op dinsdag 28 april 2015 08:31 schreef Biridijothogo het volgende:
[..]
Ze heeft genoeg van Utopia gezien om te weten dat ze moet scoren door TE DOEN. Houdt ze nog een paar dagen vol, dan stort ze in, net als de rest.Je kunt iedereen belazeren behalve jezelf![]()
ik denk zodra ze vragen of ze niet wat zachjes kan doen op de vroege morgen want die zit er ook nog aan te komenquote:Op dinsdag 28 april 2015 08:31 schreef Biridijothogo het volgende:
[..]
Ze heeft genoeg van Utopia gezien om te weten dat ze moet scoren door TE DOEN. Houdt ze nog een paar dagen vol, dan stort ze in, net als de rest.en er komen nog maar 4 stemrondes dit jaar als het zo blijft gaanquote:Op dinsdag 28 april 2015 04:24 schreef DGK_Tegengas het volgende:
twee nieuwe inwoners binnenkomen, komop FEBO doe jullie werk eindelijk eens .....Je kunt iedereen belazeren behalve jezelf![]()
lol.....ik verwacht dat wel......mja Laura is wegquote:Op dinsdag 28 april 2015 09:38 schreef schizolientje het volgende:
[..]
ik denk zodra ze vragen of ze niet wat zachjes kan doen op de vroege morgen want die zit er ook nog aan te komenAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Ik ben nog steeds op zoek naar zo'n kluis, ook nog niet gevonden. Die van ons vult niet zomaar bijquote:Op dinsdag 28 april 2015 09:38 schreef Prisha het volgende:
[..]
waar zou je zo'n vide kunnen kopen? Lijkt mij wel heel handig
Had maandag klaar moeten zijn, maar helaas zoals met alles loopt het niet zoals het lopen moet daar.quote:Op dinsdag 28 april 2015 09:28 schreef oma-Nijn het volgende:
Dit evenement gaat de knaller van het jaar worden zeker?
[ afbeelding ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Misschien moet Gina even meehelpen dan is het zo afquote:Op dinsdag 28 april 2015 09:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had maandag klaar moeten zijn, maar helaas zoals met alles loopt het niet zoals het lopen moet daar.Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
het heeft hier vannacht gevroren trouwens, de fruittelers hebben hier flink beregend. Ben benieuwd of en hoe de plantjes van Chris het hebben volgehouden. Of heeft het in Laren niet gevroren?Silence breaks apart, Brightness comes to life
quote:Op dinsdag 28 april 2015 09:41 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Misschien moet Gina even meehelpen dan is het zo af, denk niet dat die kan bouwen, schoonmaken wel
![]()
Mark is ook zijn nest maar weer ingedoken, hij zal de mannen buiten eens gaan helpen.
Ook Joey zien we niet helpen, en waar is Gio ook nog in zijn nest zekers.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Haha, volgens mij hebben ze nog nooit een deadline gehaald. Maar ja 500 - 700 mensen, dat wordt wel een klapper qua inkomen. Marieke mag wel piepers gaan schillen ondertussen.quote:Op dinsdag 28 april 2015 09:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had maandag klaar moeten zijn, maar helaas zoals met alles loopt het niet zoals het lopen moet daar.Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Van mij mag hij als volgende eruit.....quote:Op dinsdag 28 april 2015 09:41 schreef oma-Nijn het volgende:
Die moet waarschijnlijk eerst een steenkoud washandje in zijn kruis hebben voor hij uit bed kan![]()
[ afbeelding ]
Ik heb een hekel aan Colinda maar voor hem maak ik een uitzondering
Las in twente -9,7 op klomp hoogtequote:Op dinsdag 28 april 2015 09:42 schreef Prisha het volgende:
het heeft hier vannacht gevroren trouwens, de fruittelers hebben hier flink beregend. Ben benieuwd of en hoe de plantjes van Chris het hebben volgehouden. Of heeft het in Laren niet gevroren?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Denk het ook Oma, hij ligt daar echt zo'n zweefblik in z'n ogen..... beetje last van 'n odol?quote:Op dinsdag 28 april 2015 09:41 schreef oma-Nijn het volgende:
Die moet waarschijnlijk eerst een steenkoud washandje in zijn kruis hebben voor hij uit bed kan![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
En jawel hoor Gaby over de zeik omdat ze lawaai maakten bij het schoonmaken vanochtendBefore I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Is niet voor hun toch, doen ze voor de brandwonden stichting meen ik begreoen te hebben.quote:Op dinsdag 28 april 2015 09:42 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Haha, volgens mij hebben ze nog nooit een deadline gehaald. Maar ja 500 - 700 mensen, dat wordt wel een klapper qua inkomen. Marieke mag wel piepers gaan schillen ondertussen.
Zo dan moet je heel wat pieper schillen,Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mooi morgen ochtend kan zij het doenquote:Op dinsdag 28 april 2015 09:43 schreef pullup het volgende:
En jawel hoor Gaby over de zeik omdat ze lawaai maakten bij het schoonmaken vanochtendAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Ja las het ook in Twente -9 graden brrrrrquote:Op dinsdag 28 april 2015 09:42 schreef Prisha het volgende:
het heeft hier vannacht gevroren trouwens, de fruittelers hebben hier flink beregend. Ben benieuwd of en hoe de plantjes van Chris het hebben volgehouden. Of heeft het in Laren niet gevroren?
http://www.telegraaf.nl/t(...)OUD__MIN_9.7___.html![]()
ze wil zich er op kunnen voorbereidenquote:Op dinsdag 28 april 2015 09:43 schreef pullup het volgende:
En jawel hoor Gaby over de zeik omdat ze lawaai maakten bij het schoonmaken vanochtend![]()
![]()
![]()
Dan had ze er ook mee uit moeten komen , had ze kunnen meehelpen.quote:Op dinsdag 28 april 2015 09:43 schreef pullup het volgende:
En jawel hoor Gaby over de zeik omdat ze lawaai maakten bij het schoonmaken vanochtend
Luie doos.![]()
Oh ja, ik heb het niet zo goed gevolgd, eerlijk gezegdquote:Op dinsdag 28 april 2015 09:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is niet voor hun toch, doen ze voor de brandwonden stichting meen ik begreoen te hebben.
Zo dan moet je heel wat pieper schillen,Maar aan patat, snacks en drank zal er toch wel flink verkocht worden. Ik neem niet aan dat alles voor de stichting is?
Yeahhhhhhhhhhhhhh punkman zijn dag is ook weer goed, oke het zijn wel niet haar knieeen maar toch!
Ik heb nog steeds de grootste hekel aan die Neus met haar sneuneus, die mogen van mij samen Bali aan gaan vegen.quote:Op dinsdag 28 april 2015 09:43 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Van mij mag hij als volgende eruit.....
Ik heb een hekel aan Colinda maar voor hem maak ik een uitzondering
Dan moet je haar het de avond ervoor al vragenquote:Op dinsdag 28 april 2015 09:45 schreef Yeszie het volgende:
[..]
Dan had ze er ook mee uit moeten komen , had ze kunnen meehelpen.
Luie doos.
Bla bla is ook weer wakker, hij heeft weer gedroomd. Hij heeft weer gevlogen, droomt hij vaak over, is benieuwd wat dat betekend
Sinds Gina is da house is lopen de mannen met blote bast en slapen ze in hun onderbroekkie, was dat toch
Luie miep is ook wakker, het beweegt alleen niet al te veel, dit is een gif
Dat zou gewoon verboden moeten worden...er kijken ook kinderen meequote:Op dinsdag 28 april 2015 09:50 schreef Dotteke het volgende:
Bla bla is ook weer wakker, hij heeft weer gedroomd. Hij heeft weer gevlogen, droomt hij vaak over, is benieuwd wat dat betekend
Sinds Gina is da house is lopen de mannen met blote bast en slapen ze in hun onderbroekkie, was dat toch
[ afbeelding ]
Onze harde werker ligt nog uitgeteld in zijn bedje
Ja noompje, hij is dromenland en daar lopen hele mooie lieve vrouwen
![]()
quote:Op dinsdag 28 april 2015 09:50 schreef Dotteke het volgende:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik neem aan dat hij met angst vloog![]()
Spannend
Klant voor een Tattoo van JoeyAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Dat is de man van de date met 10neke die komt voor een tatoo
Je weet pas wat je mist als het er niet is.![]()
De super gezellig betweters zijn ook weer wakker, en dat meen ik serieus
De klant is er al, maar meester Joey neemt niet de moeite iets eerder op te staan.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
dat lijkt van lieverlee de enige sponsor nog van Utopiaquote:Op dinsdag 28 april 2015 09:59 schreef PTLe het volgende:
[ afbeelding ]Je kunt iedereen belazeren behalve jezelf![]()
Ja, en hij wil niet verklappen, we verwachten het niet, maar we moeten wel wachten tot het klaar is.quote:Op dinsdag 28 april 2015 09:59 schreef PTLe het volgende:
[ afbeelding ]
Wat boeit mij dat nu met wat voor tattoo die vent zijn lijf laat verminken.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Die komt ook aandacht tekort zeker?quote:Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Zo is het ze rotzooien maar lekker aanquote:Op dinsdag 28 april 2015 10:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, en hij wil niet verklappen, we verwachten het niet, maar we moeten wel wachten tot het klaar is.
Wat boeit mij dat nu met wat voor tattoo die vent zijn lijf laat verminken.
Je weet pas wat je mist als het er niet is.![]()
Het Utopia logo,denk ik.quote:Op dinsdag 28 april 2015 10:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, en hij wil niet verklappen, we verwachten het niet, maar we moeten wel wachten tot het klaar is.
Wat boeit mij dat nu met wat voor tattoo die vent zijn lijf laat verminken.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Colinda boven zijn leuter denk ikquote:Op dinsdag 28 april 2015 10:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat boeit mij dat nu met wat voor tattoo die vent zijn lijf laat verminken.Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Dan ben je nog gekker dan gek als je dat zou laten doen of niet dan.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
Ja ja, zelfs de lepeltjes moeten netjes op elkaar liggen
Ze houdt van Lepeltje Lepeltje
Zou Gina er als schoonmaakster in gezet zijn? Ze werkt zo rustig en systematisch en zij weet straks ook precies wat er in huis is want ze gaat alle kasten en lades doorJe kunt iedereen belazeren behalve jezelf![]()
![]()
SportBilly weer aan de poortBefore I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
dat zei joey eergisteren idd ... joey wilde daar toen tineke onder gaan zetten. tineke vond het geen goed planquote:![]()
Ze heeft gewoon goed opgelet...als je schoonmaakt verdien je respectquote:Op dinsdag 28 april 2015 10:05 schreef schizolientje het volgende:
Zou Gina er als schoonmaakster in gezet zijn? Ze werkt zo rustig en systematisch en zij weet straks ook precies wat er in huis is want ze gaat alle kasten en lades doorAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Daar hebben we Arjuna kan Gabry weer mopperen, zal ze afgevallen zijn deze ronde?
Gabri heeft rare stekenAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
quote:Op dinsdag 28 april 2015 10:14 schreef Yeszie het volgende:
[..]
Ohhhh koekiebakkie is er![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
koekiebakkie
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik mis alleen dat outfit nogquote:
Is die man koekiebakkie?quote:Op dinsdag 28 april 2015 10:14 schreef Yeszie het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
koekiebakkie
Pakt neus nou de kleding van djowwwwwiequote:Op dinsdag 28 april 2015 09:59 schreef Chanel5 het volgende:
Tjonge jonge, even snel uit zijn nest rollen....![]()
119,5
1,7 erafAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Vast een tattoo van FOKquote:Op dinsdag 28 april 2015 10:14 schreef Yeszie het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
koekiebakkie
![]()
![]()
![]()
GM all
Volg je hart, want dat klopt....![]()
Hij wist toch dat die klant kwam, waarom dan nog in z'n nest liggen..... en hij zegt buiten de poortquote:Op dinsdag 28 april 2015 09:59 schreef pullup het volgende:
[..]
Die baalt als een stekker want nu moet hij opstaan![]()
[ afbeelding ]
beginnend ondernemer te zijn![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: