SPOILER: exits 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dieren en vaste gastenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Standaard-POLL's:SPOILER: Standaard-POLL'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Echt 'n gat in de marktquote:Op dinsdag 28 april 2015 00:13 schreef 37metrijst het volgende:
[..]
Ineens weet je het.......je wordt piemelscheerder.![]()
![]()
![]()
Eerder Collie denk ik, die werkt graag met d'r allesvoelende handjesquote:Op dinsdag 28 april 2015 00:19 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Misschien kan Utopia er iets mee, lijkt me wel wat voor Gaby ....![]()
![]()
Beste Joey,quote:Op dinsdag 28 april 2015 00:19 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Misschien kan Utopia er iets mee, lijkt me wel wat voor Gaby ....
Ik zag dat jullie voor het zetten van een tattoo ook de huid even scheren. Nu wil ik geen tattoo, maar mijn schaamhaar moet er nodig af. Kan ik daar bij jullie ook voor terecht?
Groetjes,
Joezi.![]()
Godverquote:Op dinsdag 28 april 2015 00:20 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Beste Joey,
Ik zag dat jullie voor het zetten van een tattoo ook de huid even scheren. Nu wil ik geen tattoo, maar mijn schaamhaar moet er nodig af. Kan ik daar bij jullie ook voor terecht?
Groetjes,
Joezi.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 28 april 2015 00:20 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Beste Joey,
Groetjes,
Joezi.![]()
Oei een modje in de buurt
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 28 april 2015 00:20 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Beste Joey,
Groetjes,
Joezi.![]()
![]()
![]()
Als je een goeie vuist kunt maken weet ik nog wel een baantje...quote:Op dinsdag 28 april 2015 00:21 schreef 37metrijst het volgende:
[..]
Ik heb weer een kans op de arbeidsmarkt![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 28 april 2015 00:22 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Als je een goeie vuist kunt maken weet ik nog wel een baantje...![]()
![]()
![]()
![]()
Moeilijke bewegingen en omslachtig omkleden weer. Gewoon lipjes getuit, borstjes vooruit..Maar ja ze is nog in de eerste fasequote:Op dinsdag 28 april 2015 00:24 schreef Raskolnikow het volgende:
Ik was deze eerder vergeten te posten, en ik wil 'm jullie toch niet onthouden...
[ link | afbeelding ]![]()
![]()
Komt goed, komt goed.quote:Op dinsdag 28 april 2015 00:26 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Moeilijke bewegingen en omslachtig omkleden weer. Gewoon lipjes getuit, borstjes vooruit..Maar ja ze is nog in de eerste fase![]()
He wat leuk een meeting op 1 mei.quote:Op dinsdag 28 april 2015 00:24 schreef Raskolnikow het volgende:
Ik was deze eerder vergeten te posten, en ik wil 'm jullie toch niet onthouden...
[ link | afbeelding ]![]()
![]()
Een mega meeting? Wat is dat dan weer? Komen er meer dan 25?quote:Op dinsdag 28 april 2015 00:27 schreef 37metrijst het volgende:
[..]
He wat leuk een meeting op 1 mei.![]()
Waar wie hoequote:Op dinsdag 28 april 2015 00:27 schreef 37metrijst het volgende:
[..]
He wat leuk een meeting op 1 mei.My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
http://www.utopiawebwinkel.com/mega-meezing-spektakel-in-utopia.htmlquote:Op dinsdag 28 april 2015 00:28 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Een mega meeting? Wat is dat dan weer? Komen er meer dan 25?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: