Niet als je hem niet zet ..quote:Op dinsdag 28 april 2015 01:13 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Ik ga naar bed 6 uur gaat de wekker...
Slaap lekker vuurvliegjequote:Op dinsdag 28 april 2015 01:13 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Ik ga naar bed 6 uur gaat de wekker...
Lichtje van god schiet schijnt daar altijd op.quote:Op dinsdag 28 april 2015 01:14 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Oh ja...jij met je knieën![]()
althans met Gaby's knieën
Dat zei je de afgelopen nacht idd...quote:Op dinsdag 28 april 2015 01:14 schreef Punkman het volgende:
[..]
Lichtje van god schiet daar altijd op.
kwakje van ivan gaat daar nog eens op schieten bedoel jequote:Op dinsdag 28 april 2015 01:14 schreef Punkman het volgende:
[..]
Lichtje van god schiet daar altijd op.
Dat dat lekker ligt, ik snap er nog steeds niks van.quote:Op dinsdag 28 april 2015 01:15 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat zei je de afgelopen nacht idd...
Ik moet meteen aan Nico denken ,
die sliep ook wel es zo
Ze heeft toch die Tens?quote:Op dinsdag 28 april 2015 01:17 schreef Fritsie1960 het volgende:
Is die Noom nu op 2 laptops aan het werk?Die maakt echt overuren
die ligt morgen de hele dag weer in d'r nest van de spierpijn.
quote:Op dinsdag 28 april 2015 01:20 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ja die gebruikt ze meestal snachts als ze naar bed gaat... Moet Gio helpen met de plakkers.
quote:Op dinsdag 28 april 2015 01:22 schreef opabakema het volgende:
[..]
die ligt niet lang zo met gio in de buurt
Nico en Ivan zijn nogsteeds bij elkaarquote:Op dinsdag 28 april 2015 01:24 schreef Punkman het volgende:
[..]
Maar is het nu uit of aan met die twee ?
Was een tijdje sprake van dat het uit was ..
als noom een bloedneus heeft is het uit en is de bloedneus weer weg dan is het aanquote:Op dinsdag 28 april 2015 01:24 schreef Punkman het volgende:
[..]
Maar is het nu uit of aan met die twee ?
Was een tijdje sprake van dat het uit was ..
En noom en zeer armpje ?quote:Op dinsdag 28 april 2015 01:25 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Nico en Ivan zijn nogsteeds bij elkaar
dus een paar dagen in de maand is het uitquote:Op dinsdag 28 april 2015 01:26 schreef opabakema het volgende:
[..]
als noom een bloedneus heeft is het uit en is de bloedneus weer weg dan is het aan
Stom wijf, dan zouden opa en oma nijn een paar dagen in de maand gescheiden zijn omdat oma last van de rode zee heeft.quote:Op dinsdag 28 april 2015 01:28 schreef opabakema het volgende:
[..]
dus een paar dagen in de maand is het uit
Omdat ze wil slapenquote:Op dinsdag 28 april 2015 02:24 schreef AnneLo het volgende:
Waarom ligt Nicole eigenlijk in haar eigen bed?
Nee, sorry, kom hier steeds vrij laat en dan zijn de streams meestal al dood ....quote:Op dinsdag 28 april 2015 03:36 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Oh heb je me gisteren niet zien trollen
Genoegquote:Op dinsdag 28 april 2015 03:40 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Nee, sorry, kom hier steeds vrij laat en dan zijn de streams meestal al dood ....
Maar vertel, wat heb je gedaan
Jij moest gisteren lachen om Gaby, waarom was dat ?quote:Op dinsdag 28 april 2015 03:42 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Dit filmpje al gezien, wat heb ik gelachen .....![]()
[ afbeelding ]
* Video(link) verwijderd op last van Talpa
Hoi Punkie, om haar versierpoging bij Mark ....... filmpje staat ook (nog) online.quote:Op dinsdag 28 april 2015 03:43 schreef Punkman het volgende:
Jij moest gisteren lachen om Gaby, waarom was dat ?
Was ook haar keuze niet.quote:Op dinsdag 28 april 2015 03:49 schreef klabbakus het volgende:
Ik vind wel dat Gina zich er wel heel makkelijk vanaf heeft gemaakt, met de keuze, ik snap dat het voor de groep is, maar dit was te makkelijk en helemaal zonder slecht gevoel er aan over te houden
Ik had zo gehoopt dat bjorn eruit zou vliegenquote:Op dinsdag 28 april 2015 03:49 schreef klabbakus het volgende:
Ik vind wel dat Gina zich er wel heel makkelijk vanaf heeft gemaakt, met de keuze, ik snap dat het voor de groep is, maar dit was te makkelijk en helemaal zonder slecht gevoel er aan over te houden
Neeh die zorgt nog wat voor actie, net als 10, Bjorn had op moeten nokken.quote:Op dinsdag 28 april 2015 03:56 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik had gehoopt dat Colinda had moeten vertrekken.
meh, dat geloof ik nietquote:
Poging?quote:Op dinsdag 28 april 2015 03:44 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Hoi Punkie, om haar versierpoging bij Mark ....... filmpje staat ook (nog) online.
Feboooooooooooooooooooooooooooooooooquote:Op dinsdag 28 april 2015 04:00 schreef klabbakus het volgende:
[..]
meh, dat geloof ik niet
wie z'n keuze dan?
was gewoon puur voor de groep
als het voor de programmamakers was dan was het Bjorn wel geweest
lol sorryquote:Op dinsdag 28 april 2015 04:02 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Febooooooooooooooooooooooooooooooooo
Volgens mij heeft Rico dat gedaan.quote:Op dinsdag 28 april 2015 04:09 schreef klabbakus het volgende:
En complimenten voor de foto's in de OP regelt, eindelijk aangepast en niet meer dat rare geel
Wie regelt dat eigenlijk die fotoshop?
Ik snap echt niet waar die vervangers voor Chris en Laura blijven, die zouden er gewoon na 24 of 48 uur al moeten zijn imoquote:Op dinsdag 28 april 2015 04:24 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Maar goed, na vier maanden inmiddels twee stemrondes verpest, en ik zie niet zo snel
twee nieuwe inwoners binnenkomen, komop FEBO doe jullie werk eindelijk eens .....
Ze kunnen gewoon geen kandidaten meer vinden ...... ik vrees dat er binnenkortquote:Op dinsdag 28 april 2015 04:30 schreef klabbakus het volgende:
[..]
Ik snap echt niet waar die vervangers voor Chris en Laura blijven, die zouden er gewoon na 24 of 48 uur al moeten zijn imo
zijn daar dan helemaal geen regels voor?
zou wel fijn zijn als daar richtlijnen voor zouden zijn en niet dit vage gedoe
lijkt er nou ook niet echt op dat ze hele screenings houden.
Blijkbaar genoeg gekken die staan te springen om erin te mogen,
ik snap heel dat probleem niet, waarom moet dat zo lang duren?
lolquote:Op dinsdag 28 april 2015 04:35 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ze kunnen gewoon geen kandidaten meer vinden ...... ik vrees dat er binnenkort
oud-bewoners in gaan komen, zoals Billy, Ruud, Rienk,Vanessa en Charlotte.
Heb jij zoveel geld dan ?quote:Op dinsdag 28 april 2015 04:37 schreef klabbakus het volgende:
[..]
lol
ik vrees dat er genoeg zijn die erin willen
ik krijg bijna zelf de neiging, maar los van dat vrees ik dat er gewoon 1000den aanmeldingen klaarliggen
anders had er al lang een soort Terror Jaap in gezeten die tegen Laub zegt dat ze niks doet en tegen Joey dat ie uitdrukkingsloos en dictator is, en mongool tegen Gi,
als het echt om TV maken gaat
Febo lijkt er steeds serieuze mensen in te willen zetten
Maar snap gewoon niet dat het zo lang moet duren voor vervangers
geld?quote:
Nee dat zie je verkeerd, Utopia is alleen voor financieel zeer geslaagde mensen, zoals PP en Billy bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 28 april 2015 05:40 schreef klabbakus het volgende:
[..]
geld?
de borg is toch naar maatstaaf en voor iedereen anders?
teminste dat dacht ik? was/is toch gebasseerd op je jaarsalaris?
je inkomen word toch ook gewoon doorbetaald per maand? dat heb ik immers ooit gelezen toen het begon
ja precies! 50euro zorgverzekering teruggaaf per maand toch? dat is genoeg, dan zijn de basis kosten vergoedquote:Op dinsdag 28 april 2015 05:49 schreef TillyB het volgende:
[..]
Nee dat zie je verkeerd, Utopia is alleen voor financieel zeer geslaagde mensen, zoals PP en Billy bijvoorbeeld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
quote:Op dinsdag 28 april 2015 06:15 schreef Poezewoes het volgende:
Goede morgen
GM.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het wachten is op de mededeling van Lot dat ze Laura meer als een zus ziet, dan geliefde.
Zou me niks verbazen!quote:Op dinsdag 28 april 2015 07:29 schreef spapaars het volgende:
[..]
GM.
Het wachten is op de mededeling van Lot dat ze Laura meer als een zus ziet, dan geliefde.
quote:Op dinsdag 28 april 2015 07:29 schreef spapaars het volgende:
[..]
GM.
quote:Op dinsdag 28 april 2015 04:24 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Maar goed, na vier maanden inmiddels twee stemrondes verpest, en ik zie niet zo snel
twee nieuwe inwoners binnenkomen, komop FEBO doe jullie werk eindelijk eens .....
helemaal mee eens,maar vrees dat "leuk en eerlijk"niet in hun woordenboek voor komt,Gm.trouwens.quote:Op dinsdag 28 april 2015 07:52 schreef Yeszie het volgende:
[..]Heb je goed gezien de febo had Tineke moeten laten gaan toen ze weg wilde niks tegen houden onder het mom van , dan hadden wij nu een leuke/eerlijke stemronde gehad.
En die zelfde serieuze mensen die er in komen worden er met de zelfde vaart weerquote:Op dinsdag 28 april 2015 04:37 schreef klabbakus het volgende:
[..]
lol
ik vrees dat er genoeg zijn die erin willen
ik krijg bijna zelf de neiging, maar los van dat vrees ik dat er gewoon 1000den aanmeldingen klaarliggen
anders had er al lang een soort Terror Jaap in gezeten die tegen Laub zegt dat ze niks doet en tegen Joey dat ie uitdrukkingsloos en dictator is, en mongool tegen Gi,
als het echt om TV maken gaat
Febo lijkt er steeds serieuze mensen in te willen zetten
Maar snap gewoon niet dat het zo lang moet duren voor vervangers
Niet stoppon.... ga door!! Krijg je ´n paar oorbellenquote:Op dinsdag 28 april 2015 08:19 schreef Dotteke het volgende:
Hi hi hi hhi, niet doen, ik heb het zo graag hi hi hi
[ afbeelding ]
Hij voelt zich heel wat, die lelijke pasjaquote:
Arme Gaby, nu moet ze voor straf 9 wees gegroetjes doenquote:Op dinsdag 28 april 2015 08:21 schreef Dotteke het volgende:
Mark en zijn Harem, eerst lag hij met Gina, nu met Gabry
[ afbeelding ]
Was dat Gaby, ik dacht Gabry omdat ze een deken omhad gebondenquote:Op dinsdag 28 april 2015 08:23 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Arme Gaby, nu moet ze voor straf 9 wees gegroetjes doen
Was wel Gabry zie ik net, Gaby slaapt nog.quote:Op dinsdag 28 april 2015 08:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was dat Gaby, ik dacht Gabry omdat ze een deken omhad gebonden
Met Gabry had Mark het niet gered met 2 armen om haar vast te houdenquote:Op dinsdag 28 april 2015 08:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was dat Gaby, ik dacht Gabry omdat ze een deken omhad gebonden
Nou weet ik het ook niet meer, zie Gaby slapen en Gabry is er uit.quote:Op dinsdag 28 april 2015 08:26 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Met Gabry had Mark het niet gered met 2 armen om haar vast te houden
Het was Gabry die in bed lag bij Mark, Gaby slaapt inderdaad nog, en heeft geen lap omquote:Op dinsdag 28 april 2015 08:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou weet ik het ook niet meer, zie Gaby slapen en Gabry is er uit.
Ach wat maakt het ook uit, hij lag met een van de Gtjes te knuffelen
Kan maar zo zijn dat het Gaby was hoor, het valt me op dat ze als Gina bij Mark of Bjorn is zij er gelijk bij komt staan of liggen
Het is zo wel haar rustige momentje van de dagquote:Op dinsdag 28 april 2015 08:28 schreef oma-Nijn het volgende:
Zo, hop, hop. Aan je recht een soppen maar weerDat gaat toch geen paard volhouden, iedere dag de puinhopen van een ander schoonmaken
![]()
[ afbeelding ]
Echt te erg wat voor 'n teringzooi ze iedere dag weer laten liggen, zouden ze dat thuisquote:Op dinsdag 28 april 2015 08:28 schreef oma-Nijn het volgende:
Zo, hop, hop. Aan je recht een soppen maar weerDat gaat toch geen paard volhouden, iedere dag de puinhopen van een ander schoonmaken
![]()
[ afbeelding ]
Ze heeft genoeg van Utopia gezien om te weten dat ze moet scoren door TE DOEN. Houdt ze nog een paar dagen vol, dan stort ze in, net als de rest.quote:Op dinsdag 28 april 2015 08:30 schreef pullup het volgende:
[..]
Het is zo wel haar rustige momentje van de dag
Stalker 1 en 2 liggen voorlopig nog wel voor pampus
Ja, maar ik zou dat dan met een kop koffie en 2 wrijvende vingers doenquote:Op dinsdag 28 april 2015 08:30 schreef pullup het volgende:
[..]
Het is zo wel haar rustige momentje van de dag
Stalker 1 en 2 liggen voorlopig nog wel voor pampus
Oke Thanks Oma.... wat zal Gabry dus de komende dag huppelen van Gelukquote:Op dinsdag 28 april 2015 08:29 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Het was Gabry die in bed lag bij Mark, Gaby slaapt inderdaad nog, en heeft geen lap om
Thnx Oma, was al helemaal van slag, dacht dat ik aan een bril toe was omdat ik het niet goed gezien had.quote:Op dinsdag 28 april 2015 08:29 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Het was Gabry die in bed lag bij Mark, Gaby slaapt inderdaad nog, en heeft geen lap om
ik had al zo'n vermoedenquote:Op dinsdag 28 april 2015 08:21 schreef oma-Nijn het volgende:
Goedemorgen lieve cossers![]()
En even voor de goede orde, voor zover van belang. opabakema is niet opa Nijn, zoals sommigen dachten.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |