quote:
Leuke postsquote:
quote:Op maandag 27 april 2015 13:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dordrecht kan er ook niks aan doen. Dordrecht is mooi. Als straks die hele zooi weg is is het nog mooier.
Dat moest ook.quote:Op maandag 27 april 2015 13:42 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
juist
(en ik dacht dat "bet bet bet bet" in de topictitel moest??)
Zelfs SHE en de New Kids on the Block zijn beter inderdaad.quote:
Beter dan Nielson iigquote:Op maandag 27 april 2015 13:42 schreef Mani89 het volgende:
Dit is het beste wat Dordrecht te bieden heeft.
Heb ik ook. we passen goed bij elkaarquote:Op maandag 27 april 2015 13:43 schreef houdjemond het volgende:
Ooh wat sneu, ze heeft echt een tic.. what has been seen..
Daar noem je ook wat.quote:Op maandag 27 april 2015 13:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zelfs SHE en de New Kids on the Block zijn beter inderdaad.
Tsja, ik weet waar ik je op moet pakken he.quote:
hier verderquote:
iddquote:Op maandag 27 april 2015 13:45 schreef empa1010 het volgende:
Waarom moet dit fucking geintegreer toch altijd
Kogelwerend scherm.quote:Op maandag 27 april 2015 13:45 schreef onlogisch het volgende:
Die beveilingdudes hé. Ik zie er 1 lopen met een langwerpige, smalle koffer.
Wat zou daar in zitten?
kogelwerende vestenquote:Op maandag 27 april 2015 13:45 schreef onlogisch het volgende:
Wat zou daar in zitten?
de sibian van maximaquote:Op maandag 27 april 2015 13:45 schreef onlogisch het volgende:
Wat zou daar in zitten?
Waar loopt die?quote:Op maandag 27 april 2015 13:45 schreef onlogisch het volgende:
Wat zou daar in zitten?
Een dwarsfluit.quote:Op maandag 27 april 2015 13:45 schreef onlogisch het volgende:
Wat zou daar in zitten?
Dat is wel een stuk beter ja.quote:Op maandag 27 april 2015 13:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hadden ze niet wat kunnen lenen uit Zwolle?
kogelwerend scherm.quote:Op maandag 27 april 2015 13:45 schreef onlogisch het volgende:
Wat zou daar in zitten?
De nuclear football.quote:Op maandag 27 april 2015 13:45 schreef onlogisch het volgende:
Wat zou daar in zitten?
Een stuk bamboequote:Op maandag 27 april 2015 13:45 schreef onlogisch het volgende:
Wat zou daar in zitten?
HOOFD OMHOOG KOP OP EN NEERquote:
Bedanktquote:
quote:
Kaal is inherent aan beveiligingsdude.quote:Op maandag 27 april 2015 13:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Steeds vlakbij Maxima en Wim Lex. Beetje kalende dude.
Mobiel aan het Fokken lexie? Ist leuk in Dordt?quote:
Oké zuurpruim.quote:Op maandag 27 april 2015 13:48 schreef Geerd het volgende:
Godverdomme man je zou toch meteen een taxi bellen en snel in de tuin met pils tering wat tenenkrommend dit allemaal
quote:
Vergeleken met de rest, en die dansende kindjes op t podium.quote:
Vreselijk. Straks eerst maar een pilsje nemen.quote:Op maandag 27 april 2015 13:48 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Mobiel aan het Fokken lexie? Ist leuk in Dordt?
beetje welquote:
9/10quote:Op maandag 27 april 2015 13:49 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Hierna komt Freek Vonk nog even Eva batsen op het podium.
Derksen zit in de tuin met een sigaar en Gijp ligt nog te maffenquote:Op maandag 27 april 2015 13:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat zouden Derksen en Gijp hiervan vinden?
Ditquote:Op maandag 27 april 2015 13:49 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
Dit is 10x beter dan die kutkinderen, negers of de dj
quote:Op maandag 27 april 2015 13:49 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Hierna komt Freek Vonk nog even Eva batsen op het podium.
Van wat voor muziek hou jij eigenlijk?quote:Op maandag 27 april 2015 13:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik pak elk lichtpuntje bij deze trieste vertoning.
houdjemondquote:Op maandag 27 april 2015 13:49 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Vergeleken met de rest, en die dansende kindjes op t podium.
"Je hebt toch werkelijk niets aan je leven als je daar in het oranje op een plein gaat staan"quote:Op maandag 27 april 2015 13:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op maandag 27 april 2015 13:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
M'n moeder: die is van bagagedrager toch
Pics van je moeder?quote:Op maandag 27 april 2015 13:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
M'n moeder: die is van bagagedrager toch
Hakken.quote:Op maandag 27 april 2015 13:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Van wat voor muziek hou jij eigenlijk?
Dat wordt gezelliger dan vandaag.quote:Op maandag 27 april 2015 13:51 schreef Zipportal het volgende:
Straks nog 4 mei en zijn weer weer van Willem af.
Ik zal het doorgeven aan de keuken.quote:Op maandag 27 april 2015 13:51 schreef gelestipjes het volgende:
Nou, ik ben ook geen Nielson fan, maar ik zou dit toch wel het hoogtepunt van de dag willen noemen, de rest van de dag was helemaal afgrijselijk, dit lijken die prinsesjes in ieder geval nog een soort van te waarderen
Dit.quote:Op maandag 27 april 2015 13:51 schreef gelestipjes het volgende:
Nou, ik ben ook geen Nielson fan, maar ik zou dit toch wel het hoogtepunt van de dag willen noemen, de rest van de dag was helemaal afgrijselijk, dit lijken die prinsesjes in ieder geval nog een soort van te waarderen
Ach, alsof die twee ooit uitgaanquote:Op maandag 27 april 2015 13:51 schreef Guanabana het volgende:
het is toch treurig voor Maxima dat Willem zo'n stijve boerenhork is zonder enig ritmegevoel.
Alleen dat?quote:
quote:
Ik mis Gijpie wel vandaag. Hij had spreektijd moeten hebben op dat podium.quote:Op maandag 27 april 2015 13:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Doe eens normaal, sukkel.quote:Op maandag 27 april 2015 13:52 schreef Zipportal het volgende:
Die Alexia maakt weer van die domme bewegingen met haar hoofd.
Liever niet.quote:Op maandag 27 april 2015 13:52 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Wil jij de rest van zijn CD ook nog horen dan?
Nee, Willem.quote:
Mooie tv wel.quote:Op maandag 27 april 2015 13:53 schreef teckna het volgende:
ik vraag mij sowieso af of al die mensen op het balkon het maximale draaggewicht van zo een balkonnetje niet overschrijdt.
quote:Op maandag 27 april 2015 13:53 schreef HighVolume het volgende:
geef mij die ouwe stijl maar als dit het nieuwe is
Nee nog veel meer hoor. Maar nu heb ik echt zin in hakken na deze vertoning.quote:Op maandag 27 april 2015 13:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alleen dat?
Had je op die leeftijd ook een kale kop dan?
oh!quote:
Dat dacht ik in het begin al, flikkert zo nog wel naar beneequote:Op maandag 27 april 2015 13:53 schreef teckna het volgende:
ik vraag mij sowieso af of al die mensen op het balkon het maximale draaggewicht van zo een balkonnetje niet overschrijdt.
FOR ANGERFIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIST!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Nat achter de oren.quote:Op maandag 27 april 2015 13:55 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Alsof fylax daar wat over te zeggen heeft
hopelijk hebben ze de Party Animals nog geboekt dan.quote:Op maandag 27 april 2015 13:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee nog veel meer hoor. Maar nu heb ik echt zin in hakken na deze vertoning.
Nee, geen kale kop hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |