SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Clean shit.quote:Op zondag 26 april 2015 15:58 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Ze zijn wel van de ferme uitspraken daar in Enskede.
[ afbeelding ]
Iemand heeft daar waarschijnlijk nu zijn vuvuzela ingeslikt.quote:Op zondag 26 april 2015 16:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Clasie schiet richting de tweede ring.
Opperkleurder.quote:Op zondag 26 april 2015 16:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Deze UI moeten we weggeven aan een user.
Wie o wie
ajax ook nietquote:Op zondag 26 april 2015 16:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Feyenoord gaat ook niet meer 1-2 maken
Aangetekend?quote:Op zondag 26 april 2015 16:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dit wordt 1-1. Dat geef ik jullie op een briefje.
Geef dat briefje maar dan.quote:Op zondag 26 april 2015 16:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dit wordt 1-1. Dat geef ik jullie op een briefje.
Ik niet.quote:Op zondag 26 april 2015 16:05 schreef DuvelDuvel het volgende:
Is er nog iemand Ajax aan t kijken?
Ik twijfel om de wedstrijd af te kijken of gewoon Bloodlineaan te zetten.
Ik kijk LBL.quote:Op zondag 26 april 2015 16:05 schreef DuvelDuvel het volgende:
Buitenspel.quote:
heerlijkquote:
Anders mag klaasweetalles hem welquote:Op zondag 26 april 2015 16:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ben het er ook mee eens.
Ach, plek 2 is het hoogst haalbare en een wonder an sich. Wel de minste tegendoelpunten van de Eredivisie, lekker man.quote:
Ah is dat een aanradertje?quote:Op zondag 26 april 2015 16:05 schreef DuvelDuvel het volgende:
Ik heb liever dat we weer eens de 100 goals in een seizoen halen.quote:Op zondag 26 april 2015 16:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ach, plek 2 is het hoogst haalbare en een wonder an sich. Wel de minste tegendoelpunten van de Eredivisie, lekker man.
en meest balbezit percentage. DAT is toch het belangrijkste?quote:Op zondag 26 april 2015 16:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ach, plek 2 is het hoogst haalbare en een wonder an sich. Wel de minste tegendoelpunten van de Eredivisie, lekker man.
Wie?quote:Op zondag 26 april 2015 16:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Anders mag klaasweetalles hem wel
Maar eens aanslingeren binnenkortquote:Op zondag 26 april 2015 16:07 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Ja hele toffe serie. Goede acteurs ook.
Zeker het belangrijkste. Dan weet je in ieder geval dat je gedomineerd hebt.quote:Op zondag 26 april 2015 16:07 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
en meest balbezit percentage. DAT is toch het belangrijkste?
Daar kom ik nooit.quote:Op zondag 26 april 2015 16:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Populaire user in het Feyenoord topic
NIET KLIKKEN ALS JE DEZE SERIE NOOIT GEZIEN HEBTquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
quote:Op zondag 26 april 2015 16:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
NIET KLIKKEN ALS JE DEZE SERIE NOOIT GEZIEN HEBTDat weet ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Luik - Bastenaken - Luikquote:
Van welk programma was dit nog maar weer?quote:
B_Aquote:Op zondag 26 april 2015 16:10 schreef hottentot het volgende:
[..]
Van welk programma was dit nog maar weer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het regent pijpestelen op de finish en er zijn al wat grote valpartijen geweest.quote:Op zondag 26 april 2015 16:11 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Aah, ja ben niet zo van t wielrennen. Al is t wel leuk als ze vallen.
Ik juich nooit te vroeg.quote:Op zondag 26 april 2015 16:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alvast gefeliciteerd met de overwinning, zipsnip
een baco cola ja?quote:Op zondag 26 april 2015 16:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Oké, ik heb echt geen zin meer in voetbal
Dus;
Voetbal uit - Badje aanBaco cola erbij
Niets mis mee.
Je neemt toch wel de flessen mee en niet alleen maar 1 glas.quote:Op zondag 26 april 2015 16:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dus;
Niets mis mee.
Dan blijft er amper ba over.quote:
10% rum of zo in dat geval...quote:
Zijn hele leven is een act Stijn.quote:
Zometeen nog ff Twente - AZ kijken man.quote:Op zondag 26 april 2015 16:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dus;
Niets mis mee.
Dat boeit echt niemandquote:Op zondag 26 april 2015 16:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zometeen nog ff Twente - AZ kijken man.
Dan ga ik m even kijken vanavondquote:Op zondag 26 april 2015 16:12 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Het regent pijpestelen op de finish en er zijn al wat grote valpartijen geweest.
Gewoon niet slaan. niet meer, niet minder.quote:Op zondag 26 april 2015 16:17 schreef MrBanaan1 het volgende:
Higler weerDat tikje was geen rood man.
az zit er ook nog bij hequote:Op zondag 26 april 2015 16:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Blijft zo toch een beetje spannend tussen Fey en Vitesse
Die kunnen alleen nog 3e worden als Feyenoord verliest op 10 mei. Wel een gemakkelijk programma.quote:
En feyenoord staat daar onderquote:Op zondag 26 april 2015 16:19 schreef Intellectueel het volgende:
Wat een baggerelftal heeft dat Ajax toch zeg.
Nee ik heb er echt ff genoeg van. Zelfs geen zin in Arsenal - Chelseaquote:Op zondag 26 april 2015 16:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zometeen nog ff Twente - AZ kijken man.
Verloren seizoen.quote:
Uiteraard, maar vond jij het dan rood?quote:Op zondag 26 april 2015 16:18 schreef hottentot het volgende:
[..]
Gewoon niet slaan. niet meer, niet minder.
Het loopt helemaal uit de hand gvdquote:Op zondag 26 april 2015 16:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee ik heb er echt ff genoeg van. Zelfs geen zin in Arsenal - Chelsea
Plaats 3 kan volgende week beslist worden en plaats 8 is nog spannend mocht het uit maken.quote:
Nee oke, maar boeiend toch. Er worden wel vaker hoekschoppen onterecht gegeven. Als er niet gescoord zou worden door Ajax was t niet eens opgevallen.quote:
Yesquote:
Hooguit 2 glazen drink ik.quote:Op zondag 26 april 2015 16:13 schreef hottentot het volgende:
[..]
Je neemt toch wel de flessen mee en niet alleen maar 1 glas.
Over twee weken, Piet.quote:Op zondag 26 april 2015 16:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Plaats 3 kan volgende week beslist worden en plaats 8 is nog spannend mocht het uit maken.
quote:Op zondag 26 april 2015 16:21 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Nee oke, maar boeiend toch. Er worden wel vaker hoekschoppen onterecht gegeven. Als er niet gescoord zou worden door Ajax was t niet eens opgevallen.
Als de enige spanning er nog is om plaats 8 is het wel erg droevigquote:Op zondag 26 april 2015 16:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Plaats 3 kan volgende week beslist worden en plaats 8 is nog spannend mocht het uit maken.
Volgende *wedstrijd.quote:
Slaan is slaan.quote:Op zondag 26 april 2015 16:20 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Uiteraard, maar vond jij het dan rood?
Daarom zappen wij nu allemaal naar Liege - Bastogne - Liege en weer terug.quote:Op zondag 26 april 2015 16:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als de enige spanning er nog is om plaats 8 is het wel erg droevig
Als je slaat mag je altijd rood geven.quote:Op zondag 26 april 2015 16:20 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Uiteraard, maar vond jij het dan rood?
Wat vond jij van de goal van Iniesta?quote:
Jij wou Feyenoord sturen zeker?quote:Op zondag 26 april 2015 16:24 schreef Elfletterig het volgende:
Arbitrale fout helpt Ajax naast PEC. Echt bizar slecht, zoals Ajax voetbalt. En dat gaat dan voorronde Champions League spelen.
Krijgen we dit weerquote:Op zondag 26 april 2015 16:24 schreef Elfletterig het volgende:
Arbitrale fout helpt Ajax naast PEC. Echt bizar slecht, zoals Ajax voetbalt. En dat gaat dan voorronde Champions League spelen.
Frankquote:Op zondag 26 april 2015 16:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Ajax heeft sinds 4 februari niet meer verloren, pfoe.
Jammer dat eindspurt te laat is ingegaanquote:Op zondag 26 april 2015 16:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Feyenoord is wel stukken beter dan Ajax natuurlijk, hebben ze in beide Klassiekers wel bewezen.quote:
quote:Op zondag 26 april 2015 16:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat is toch een totaal andere situatie. Je krijgt weet ik hoeveel corners tegen per wedstrijd.quote:Op zondag 26 april 2015 16:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Lekker boeiend dat Henry hands maakt tegen Ierland. Dat gebeurt wel vaker.
De Boer zal wel weer roepen dat er maar 2 nieuwe spelers bij moeten.quote:Op zondag 26 april 2015 16:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Go Ahead thuis lolquote:Op zondag 26 april 2015 16:25 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Feyenoord is wel stukken beter dan Ajax natuurlijk, hebben ze in beide Klassiekers wel bewezen.
Saaaaaaiiquote:Op zondag 26 april 2015 16:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daarom zappen wij nu allemaal naar Liege - Bastogne - Liege en weer terug.
Ja, ook jij.
Echt hequote:Op zondag 26 april 2015 16:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
De Boer zal wel weer roepen dat er maar 2 nieuwe spelers bij moeten.
Welke?quote:Op zondag 26 april 2015 16:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat vond jij van de goal van Iniesta?
116' 0-1quote:
Chineesquote:Op zondag 26 april 2015 16:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik geef er ook zo de brui aan. Even op pad en daarna Chinees eten, toedels.
Heeft ook niks in Europa te zoeken. Ik bedoelde eigenlijk meer hoe belabberd het niveau in de top is. Ajax voetbalt niet om aan te zien, zo slecht.quote:
Beste selectie in jarenquote:Op zondag 26 april 2015 16:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
De Boer zal wel weer roepen dat er maar 2 nieuwe spelers bij moeten.
Feyenoord heeft niets te zoeken in Europaquote:Op zondag 26 april 2015 16:27 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Heeft ook niks in Europa te zoeken. Ik bedoelde eigenlijk meer hoe belabberd het niveau in de top is. Ajax voetbalt niet om aan te zien, zo slecht.
PEC heeft het laten liggen in andere wedstrijden, dat weet ik. Je mag niet verliezen van Heracles, bijvoorbeeld.quote:Op zondag 26 april 2015 16:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En PEC heeft zichzelf veel te kort gedaan, Elflettering. Dat weet je maar al te goed.
Daar zeikt ook iedereen over een corner.quote:Op zondag 26 april 2015 16:28 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Ja dat was niet leuk. Vanwaar deze vraag?
Ik heb het in zijn geheel over vandaag.quote:Op zondag 26 april 2015 16:28 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
PEC heeft het laten liggen in andere wedstrijden, dat weet ik. Je mag niet verliezen van Heracles, bijvoorbeeld.
Maar dat neemt niet weg dat het Ajax-doelpunt tot stand kwam door een arbitrale fout.
Joh het is de eredivisie.quote:Op zondag 26 april 2015 16:27 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Heeft ook niks in Europa te zoeken. Ik bedoelde eigenlijk meer hoe belabberd het niveau in de top is. Ajax voetbalt niet om aan te zien, zo slecht.
quote:
Nee hoor, valt mee. PEC pakt de laatste tijd maar weinig punten, dus een punt tegen Ajax is op zich netjes. PEC heeft alles zelf in de hand. Twee keer winnen van FC Groningen en je hebt een fantastisch seizoen.quote:
Ajax staat veilig plek 2.quote:Op zondag 26 april 2015 16:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ga er vandoor.
Ajax heeft gedomineerd als de beste van de rest, dus dat is GENOT.
Komt gewoon omdat Zwolle niet goed die corner wegwerktequote:Op zondag 26 april 2015 16:28 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
PEC heeft het laten liggen in andere wedstrijden, dat weet ik. Je mag niet verliezen van Heracles, bijvoorbeeld.
Maar dat neemt niet weg dat het Ajax-doelpunt tot stand kwam door een arbitrale fout.
quote:Op zondag 26 april 2015 16:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nog 15 minuten, dan kunnen we naar het genot dat FC Twente heet kijken
Pec had het nodig ja? Okequote:Op zondag 26 april 2015 16:29 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ajax staat veilig plek 2.
PEC had de 3 punten nodig.
Ajax de morele winnaar.
Is dat zo? Heb die goal niet meer teruggekeken dus zou t niet weten.quote:Op zondag 26 april 2015 16:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daar zeikt ook iedereen over een corner.
Nederland had voorafgaand aan de goal een corner moeten hebben.quote:Op zondag 26 april 2015 16:31 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Is dat zo? Heb die goal niet meer teruggekeken dus zou t niet weten.
Heb je geen Fox International dan ?quote:Op zondag 26 april 2015 16:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nog 15 minuten, dan kunnen we naar het genot dat FC Twente heet kijken
Maar ook wij willen daar wel 3 punten verdienen, er staat in theorie nog vijf ploegen onder ons die ons van de fel begeerde achtste plek kunnen houden.quote:Op zondag 26 april 2015 16:29 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee hoor, valt mee. PEC pakt de laatste tijd maar weinig punten, dus een punt tegen Ajax is op zich netjes. PEC heeft alles zelf in de hand. Twee keer winnen van FC Groningen en je hebt een fantastisch seizoen.
Sterker nog: een gelijkspel tegen Groningen volstaat om de 7e plaats binnen te slepen.
Die tactiek gebruikte Louis ook eens bij Ajax .quote:Op zondag 26 april 2015 16:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
Stormram erin omdat we niet kunnen voetballen
Incident
Snap ik. Het worden hoe dan ook twee leuke wedstrijden, de komende twee weken.quote:Op zondag 26 april 2015 16:33 schreef hottentot het volgende:
[..]
Maar ook wij willen daar wel 3 punten verdienen, er staat in theorie nog vijf ploegen onder ons die ons van de fel begeerde achtste plek kunnen houden.
quote:Op zondag 26 april 2015 16:38 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Snap ik. Het worden hoe dan ook twee leuke wedstrijden, de komende twee weken.
Ja, maar Louis liet Ajax meestal oogstrelend voetbal spelen. Louis leidde Ajax naar overtuigende landstitels, Europese prijzen en zelfs de wereldbeker.quote:Op zondag 26 april 2015 16:36 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die tactiek gebruikte Louis ook eens bij Ajax .
Toen het heel slecht ging ...
De boer wordt al lang niet meer serieus genomen. Tegenstander laat Ajax expres aan de bal en dan zegt hij dat ze domineren.quote:Op zondag 26 april 2015 16:39 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Kwam erop neer dat Ajax 6 kansen kreeg en Zwolle maar 4.
Rijp voor opname
Doel op zijn laatste seizoen met geweldige aankopen als Mariano Juan en Ivan Gabrich + een woedende Winston Bogardequote:Op zondag 26 april 2015 16:39 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja, maar Louis liet Ajax meestal oogstrelend voetbal spelen. Louis leidde Ajax naar overtuigende landstitels, Europese prijzen en zelfs de wereldbeker.
Het Ajax van Frank de Boer doet pijn aan de ogen.
Maandag weer een speech voor de camera tegen de Ajaxjugend . ik zie overeenkomsten met 1945quote:Op zondag 26 april 2015 16:39 schreef hafcfan het volgende:
[..]
De boer wordt al lang niet meer serieus genomen. Tegenstander laat Ajax expres aan de bal en dan zegt hij dat ze domineren.
Tja, je kunt maar beter op je hoogtepunt stoppen hè? Daarom kan De Boer nu ook beter weggaan bij Ajax. Hij is uitgewerkt daar.quote:Op zondag 26 april 2015 16:41 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Doel op zijn laatste seizoen met geweldige aankopen als Mariano Juan en Ivan Gabrich + een woedende Winston Bogarde
Klopt .quote:Op zondag 26 april 2015 16:42 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Tja, je kunt maar beter op je hoogtepunt stoppen hè? Daarom kan De Boer nu ook beter weggaan bij Ajax. Hij is uitgewerkt daar.
quote:Op zondag 26 april 2015 16:47 schreef Rabieluh het volgende:
De laatste keer dat ik zoveel rook zag in Enschede.
Geef mij maar de Hertog Jan Veste.quote:Op zondag 26 april 2015 16:53 schreef tompsv18 het volgende:
Wel een lekker sfeertje in de Grolsch Veste
Ze kunnen ook een nieuwe keeper aantrekken, lijkt mij niet het geval.quote:
Ze vinden allemaal dat Twente om plek 3 moet spelen, Bankroet of niet.quote:Op zondag 26 april 2015 17:03 schreef Caland het volgende:
Het Twente-publiek verdient dit wel. Wat een kneuzenbende bij elkaar zeg.
En dan op deze melodie:quote:
Zo van "wat gaat de scheids doen?, wat gaat hij doen?"quote:Op zondag 26 april 2015 17:09 schreef Jivis het volgende:
Die drie Twente-trainers die als een stel dooien voor hun dugout staan te kijken.
Gaat ie weer heerlijk bazelen, al die zinnen waar geen einde aan komt.quote:
Hoedt.quote:
Hoedt.quote:
Dat gaan populaire screencaps worden op FOK!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |