SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Clean shit.quote:Op zondag 26 april 2015 15:58 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Ze zijn wel van de ferme uitspraken daar in Enskede.
[ afbeelding ]
Iemand heeft daar waarschijnlijk nu zijn vuvuzela ingeslikt.quote:Op zondag 26 april 2015 16:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Clasie schiet richting de tweede ring.
Opperkleurder.quote:Op zondag 26 april 2015 16:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Deze UI moeten we weggeven aan een user.
Wie o wie
ajax ook nietquote:Op zondag 26 april 2015 16:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Feyenoord gaat ook niet meer 1-2 maken
Aangetekend?quote:Op zondag 26 april 2015 16:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dit wordt 1-1. Dat geef ik jullie op een briefje.
Geef dat briefje maar dan.quote:Op zondag 26 april 2015 16:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dit wordt 1-1. Dat geef ik jullie op een briefje.
Ik niet.quote:Op zondag 26 april 2015 16:05 schreef DuvelDuvel het volgende:
Is er nog iemand Ajax aan t kijken?
Ik twijfel om de wedstrijd af te kijken of gewoon Bloodlineaan te zetten.
Ik kijk LBL.quote:Op zondag 26 april 2015 16:05 schreef DuvelDuvel het volgende:
Buitenspel.quote:
heerlijkquote:
Anders mag klaasweetalles hem welquote:Op zondag 26 april 2015 16:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ben het er ook mee eens.
Ach, plek 2 is het hoogst haalbare en een wonder an sich. Wel de minste tegendoelpunten van de Eredivisie, lekker man.quote:
Ah is dat een aanradertje?quote:Op zondag 26 april 2015 16:05 schreef DuvelDuvel het volgende:
Ik heb liever dat we weer eens de 100 goals in een seizoen halen.quote:Op zondag 26 april 2015 16:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ach, plek 2 is het hoogst haalbare en een wonder an sich. Wel de minste tegendoelpunten van de Eredivisie, lekker man.
en meest balbezit percentage. DAT is toch het belangrijkste?quote:Op zondag 26 april 2015 16:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ach, plek 2 is het hoogst haalbare en een wonder an sich. Wel de minste tegendoelpunten van de Eredivisie, lekker man.
Wie?quote:Op zondag 26 april 2015 16:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Anders mag klaasweetalles hem wel
Maar eens aanslingeren binnenkortquote:Op zondag 26 april 2015 16:07 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Ja hele toffe serie. Goede acteurs ook.
Zeker het belangrijkste. Dan weet je in ieder geval dat je gedomineerd hebt.quote:Op zondag 26 april 2015 16:07 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
en meest balbezit percentage. DAT is toch het belangrijkste?
Daar kom ik nooit.quote:Op zondag 26 april 2015 16:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Populaire user in het Feyenoord topic
NIET KLIKKEN ALS JE DEZE SERIE NOOIT GEZIEN HEBTquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
quote:Op zondag 26 april 2015 16:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
NIET KLIKKEN ALS JE DEZE SERIE NOOIT GEZIEN HEBTDat weet ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Luik - Bastenaken - Luikquote:
Van welk programma was dit nog maar weer?quote:
B_Aquote:Op zondag 26 april 2015 16:10 schreef hottentot het volgende:
[..]
Van welk programma was dit nog maar weer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het regent pijpestelen op de finish en er zijn al wat grote valpartijen geweest.quote:Op zondag 26 april 2015 16:11 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Aah, ja ben niet zo van t wielrennen. Al is t wel leuk als ze vallen.
Ik juich nooit te vroeg.quote:Op zondag 26 april 2015 16:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alvast gefeliciteerd met de overwinning, zipsnip
een baco cola ja?quote:Op zondag 26 april 2015 16:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Oké, ik heb echt geen zin meer in voetbal
Dus;
Voetbal uit - Badje aanBaco cola erbij
Niets mis mee.
Je neemt toch wel de flessen mee en niet alleen maar 1 glas.quote:Op zondag 26 april 2015 16:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dus;
Niets mis mee.
Dan blijft er amper ba over.quote:
10% rum of zo in dat geval...quote:
Zijn hele leven is een act Stijn.quote:
Zometeen nog ff Twente - AZ kijken man.quote:Op zondag 26 april 2015 16:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dus;
Niets mis mee.
Dat boeit echt niemandquote:Op zondag 26 april 2015 16:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zometeen nog ff Twente - AZ kijken man.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |