SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Over Louis gesproken, die wordt momenteel ook weggespeeld door Everton, en volgens mij heeft Utd een nog wel iets groter budget dan Ajax...![]()
![]()
Ach, morgen gewoon weer een donderspeech van Frank, dan staan ze er komend weekend weer, let maar op...(!)![]()
Hoezeequote:Op zondag 26 april 2015 16:09 schreef DaveDave09 het volgende:
Nja feyenoord speelt wss gelijk, 2e plek veilig gesteldAjax
![]()
Bijna topic 2500.
Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
KONING SIGGYHeel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
VERLENGEN DIE IJSLANDSE GOD WAT EEN VIKINGHeel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
5 jaar nog genieten van deze heldquote:Op zondag 26 april 2015 16:16 schreef Catch22- het volgende:
VERLENGEN DIE IJSLANDSE GOD WAT EEN VIKINGOh.![]()
Je klinkt mad.quote:Op zondag 26 april 2015 16:21 schreef Yi-Long het volgende:
Braamhaar meteen bij laten tekenen bij Ajax!![]()
Kom haten dan.quote:Op zondag 26 april 2015 16:21 schreef Intellectueel het volgende:
Wat een triest ploegje hebben jullie toch zeg.![]()
Triest spel lijkt me beter passenquote:Op zondag 26 april 2015 16:21 schreef Intellectueel het volgende:
Overwinning gaan we volgend seizoen maar behalen daar, nu was het toch lood om oud ijzer.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Nou ja als ik zo kijk naar elke speler individueel vind ik het bijzonder knap dat er zulke stront wordt getoond. Het zijn niet allemaal geweldenaren maar dit spel past er ook niet bij naar mijn meningquote:Op zondag 26 april 2015 16:23 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Het één is het gevolg van het ander.![]()
Oh, ik ben een emotioneel wrak nu. Woedend. Zojuist mijn vrouw al een paar klappen verkocht, de kat de schuttinbg over getrapt, en een post-natale abortus uitgevoerd op 3 van mijn kinderen...quote:![]()
Was idd bijna even slecht als Feyenoord wat ik er van gezien heb.quote:Op zondag 26 april 2015 16:23 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Het één is het gevolg van het ander.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
doe maar aangifte bij de jodenpolitiequote:Op zondag 26 april 2015 16:25 schreef PizzaGeit het volgende:
Toch weer knap een puntje gejat.
Kan Ajax niet eens een keer opgepakt worden voor kleptomanie?RED ONS HENNIEGOD![]()
Dat was weer tikkie takkie. Ik hoop niet voor Napoli dat ze jullie loten in de voorronde volgend seizoen.![]()
je zal maar onder dat ploegje eindigenquote:Op zondag 26 april 2015 16:21 schreef Intellectueel het volgende:
![]()
Misschien dat je je beter bezig kan houden met jullie derde plekquote:Op zondag 26 april 2015 16:25 schreef PizzaGeit het volgende:
Kan Ajax niet eens een keer opgepakt worden voor kleptomanie?![]()
Higuain zit sowieso in de zak bij Viergeverquote:Op zondag 26 april 2015 16:26 schreef hafcfan het volgende:
Dat was weer tikkie takkie. Ik hoop niet voor Napoli dat ze jullie loten in de voorronde volgend seizoen.RED ONS HENNIEGOD![]()
Wat jij hoopt, zeker wanneer dat Italiaanse ploegen bij betrokken zijn, zal mij één grote rotzorg zijnquote:Op zondag 26 april 2015 16:26 schreef hafcfan het volgende:
Dat was weer tikkie takkie. Ik hoop niet voor Napoli dat ze jullie loten in de voorronde volgend seizoen.
![]()
![]()
*erquote:Op zondag 26 april 2015 16:26 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Wat jij hoopt, zeker wanneer dat Italiaanse ploegen bij betrokken zijn, zal mij één grote rotzorg zijn
![]()
En dan op een straatlengte achterstand eindigen op een matig tot slecht Ajax dit seizoen.quote:Op zondag 26 april 2015 16:25 schreef PizzaGeit het volgende:
Kan Ajax niet eens een keer opgepakt worden voor kleptomanie?Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Zijn ze nu geplaatst eigenlijk? Zo niet dan hoef je er niet eens aan te beginnen of ze moeten ineens een heel ander elftal hebben.quote:Op zondag 26 april 2015 16:26 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Higuain zit sowieso in de zak bij Viergever![]()
Ik weet het niet , maar ze gaan het waarschijnlijk toch niet redden zoquote:Op zondag 26 april 2015 16:28 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Zijn ze nu geplaatst eigenlijk? Zo niet dan hoef je er niet eens aan te beginnen of ze moeten ineens een heel ander elftal hebben.RED ONS HENNIEGOD![]()
Supporters die zich kapot ergeren en de verleiding krijgen om met afstandsbedieningen te gooien mag toch wel voorkomen wordenquote:![]()
het is het hele seizoen al kut, ik verwacht niet dat het de laatste wedstrijden opeens veel beter is, al helemaal niet sinds de kampioen bekend is en de tweede plek definitief gehaald isquote:Op zondag 26 april 2015 16:33 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Supporters die zich kapot ergeren en de verleiding krijgen om met afstandsbedieningen te gooien mag toch wel voorkomen worden![]()
Gewoon een waardeloos seizoen van Ajax, met eigenlijk alleen Bazoer als miniem hoogtepuntje...
Op zich heeft Ajax wel kwaliteit, maar het was zelden een team, en het speelde zelden uit een vaste tactiek.![]()
Nee ik verwacht ook geen wonderen maar ik verwacht wel dat ze alsnog alles geven om zo'n wedstrijd tot een beetje een fatsoenlijk einde brengen. Dit is natuurlijk absurd, verschrikkelijk, niet om aan te gluren, etcquote:Op zondag 26 april 2015 16:35 schreef Tyron het volgende:
[..]
het is het hele seizoen al kut, ik verwacht niet dat het de laatste wedstrijden opeens veel beter is, al helemaal niet sinds de kampioen bekend is en de tweede plek definitief gehaald is![]()
El Ghazi, Cillessen en Klaassen zijn ook gewoon prima bezig geweest dit seizoen. De rest van de selectie mag vervangen worden.quote:Op zondag 26 april 2015 16:40 schreef Yi-Long het volgende:
Gewoon een waardeloos seizoen van Ajax, met eigenlijk alleen Bazoer als miniem hoogtepuntje...
Op zich heeft Ajax wel kwaliteit, maar het was zelden een team, en het speelde zelden uit een vaste tactiek.http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-![]()
Vooral bij zulke jonge spelers zal de motivatie ver te zoeken zijn denk ik. Ik verwacht niet dat het veel beter wordt de laatste wedstrijden.quote:Op zondag 26 april 2015 16:44 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Nee ik verwacht ook geen wonderen maar ik verwacht wel dat ze alsnog alles geven om zo'n wedstrijd tot een beetje een fatsoenlijk einde brengen. Dit is natuurlijk absurd, verschrikkelijk, niet om aan te gluren, etcAmen.![]()
De motivatie om een lekker potje te voetballen?quote:Op zondag 26 april 2015 16:58 schreef Jivis het volgende:
[..]
Vooral bij zulke jonge spelers zal de motivatie ver te zoeken zijn denk ik. Ik verwacht niet dat het veel beter wordt de laatste wedstrijden.
Voetballen doe je dan toch gewoon voor je plezierOh.![]()
moet vanuit hier komen !!!quote:Op zondag 26 april 2015 17:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De motivatie om een lekker potje te voetballen?
Voetballen doe je dan toch gewoon voor je plezierRED ONS HENNIEGOD![]()
Ja, maar zo werkt het helaas niet. Dat zag je gisteren toch ook aan het spel van PSV en die zijn nota bene kampioen geworden.quote:Op zondag 26 april 2015 17:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De motivatie om een lekker potje te voetballen?
Voetballen doe je dan toch gewoon voor je plezierAmen.![]()
Spelers die niet altijd spelen moeten zich dan toch juist willen bewijzen? Ik snap dat nietquote:Op zondag 26 april 2015 17:01 schreef Jivis het volgende:
[..]
Ja, maar zo werkt het helaas niet. Dat zag je gisteren toch ook aan het spel van PSV en die zijn nota bene kampioen geworden.Oh.![]()
Ja, Bazoer, tot hij getekend had, daarna heeft ie NIETS meer gedaan, speelt alles op 70%, want meneer is toch al binnen.quote:Op zondag 26 april 2015 16:40 schreef Yi-Long het volgende:
Op zich heeft Ajax wel kwaliteit, maar het was zelden een team, en het speelde zelden uit een vaste tactiek.
Dit was echt een zielige vertoning van alle kanten, spelers en staf van Ajax, Braamhaar deed ook maar wat.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
my thoughts exactlyquote:Op zondag 26 april 2015 17:38 schreef DeTolk het volgende:
Gewoon dit boek sluiten en volgend seizoen opnieuw beginnen.
(engels voor: mijn gedachten precies)![]()
Tweede plek stelt helemaal niets voor.
Hoe de fuck gaat Ajax 2 x 2 wedstrijden in Europa overleven?Leef in het moment. Gisteren en morgen zijn een illusie.![]()
Gewoon, niet. eerste ronde gaat meestal nog wel, 2de ben je 90% van de keren totaal kansloos.quote:Op zondag 26 april 2015 18:03 schreef Planga het volgende:
Tweede plek stelt helemaal niets voor.
Hoe de fuck gaat Ajax 2 x 2 wedstrijden in Europa overleven?A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Maar Ajax is wel geplaatst, dus er liggen mogelijkhedenquote:Op zondag 26 april 2015 18:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gewoon, niet. eerste ronde gaat meestal nog wel, 2de ben je 90% van de keren totaal kansloos.Oh.![]()
Mooi daalt ie in waardequote:Op zondag 26 april 2015 18:12 schreef Heeinz het volgende:
Kijk ik een keer 10 seconden naar AZ, krijgt Gudelj rood na een debiele tackle![]()
![]()
Als er versterkingen komen, misschien.... met dit brandhout win je nergens van.quote:Op zondag 26 april 2015 18:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar Ajax is wel geplaatst, dus er liggen mogelijkheden
Elke week denk je dat het niet slechter kan, en TADA!!A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Er moet sowieso iets bijquote:Op zondag 26 april 2015 18:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als er versterkingen komen, misschien.... met dit brandhout win je nergens van.
Elke week denk je dat het niet slechter kan, en TADA!!Oh.![]()
Dat is het gif wat we missen.quote:Op zondag 26 april 2015 18:12 schreef Heeinz het volgende:
Kijk ik een keer 10 seconden naar AZ, krijgt Gudelj rood na een debiele tackle
We staan volgend jaar dus vaak met 10 manOh.![]()
Hij pakt alvast wat rust.quote:Op zondag 26 april 2015 18:12 schreef Heeinz het volgende:
Kijk ik een keer 10 seconden naar AZ, krijgt Gudelj rood na een debiele tackleVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
1 of 2 gerichte aankopen en je bent volgend jaar favoriet voor de titel. Wel de Boer binnen houden, want dat is een klasbak en nu op emotie hem eruit tyfen zou het domste ooit zijn.Dit, dus.![]()
Er zijn wel wat meer goede aankopen nodig hoorquote:Op zondag 26 april 2015 18:17 schreef Buitendam het volgende:
1 of 2 gerichte aankopen en je bent volgend jaar favoriet voor de titel. Wel de Boer binnen houden, want dat is een klasbak en nu op emotie hem eruit tyfen zou het domste ooit zijn.Oh.![]()
Welke posities precies.quote:Op zondag 26 april 2015 18:17 schreef Buitendam het volgende:
1 of 2 gerichte aankopen en je bent volgend jaar favoriet voor de titel. Wel de Boer binnen houden, want dat is een klasbak en nu op emotie hem eruit tyfen zou het domste ooit zijn."Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Dar is iedereen hier wel mee eens.quote:Op zondag 26 april 2015 18:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er zijn wel wat meer goede aankopen nodig hoor
Mij benieuwen waar mee Marc mee op de proppen komt. Gudelj is wel zo goed als zeker.“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”![]()
Een back en een centrale, sowieso. Gaat Kishna sowieso weg? Anders Corona van Twente ophalen.quote:Dit, dus.![]()
Corona en die chileen. Gewoon 30 mil uitgeven fuck dat. Psv vang wss ook wel 40 mil dus die geven 40 mil uit.quote:Op zondag 26 april 2015 19:00 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Een back en een centrale, sowieso. Gaat Kishna sowieso weg? Anders Corona van Twente ophalen.AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
We hebben de minste goals tegen gekregen van heel de Eredivisie en dan wil jij een LV en CV halen?quote:Op zondag 26 april 2015 19:00 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Een back en een centrale, sowieso. Gaat Kishna sowieso weg? Anders Corona van Twente ophalen."Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Nee, ik zou met klasbakken als Boilesen, Veltman en Viergever verder gaan.quote:Op zondag 26 april 2015 19:38 schreef gniffie het volgende:
[..]
We hebben de minste goals tegen gekregen van heel de Eredivisie en dan wil jij een LV en CV halen?Dit, dus.![]()
Wat is er mis met Veltman?quote:Op zondag 26 april 2015 19:42 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nee, ik zou met klasbakken als Boilesen, Veltman en Viergever verder gaan.![]()
Ok, krijgen we misschien nog minder goals tegen. En dan?quote:Op zondag 26 april 2015 19:42 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nee, ik zou met klasbakken als Boilesen, Veltman en Viergever verder gaan."Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
allesquote:
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
als ze de 3e voorronde overleven zal ik al blij zijn.quote:Op zondag 26 april 2015 18:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar Ajax is wel geplaatst, dus er liggen mogelijkheden![]()
Heb je kans dat je van achteruit kunt opbouwen.quote:Op zondag 26 april 2015 19:46 schreef gniffie het volgende:
[..]
Ok, krijgen we misschien nog minder goals tegen. En dan?Dit, dus.![]()
Duidelijk. Zijn verdedigende blunders dit seizoen zijn op 1 hand te tellen.quote:"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Ik vind weinig mis met Veltman hoor, die haalt altijd wel een voldoende als één van de weinige, laat die jongen lekker groeien.
Ik denk dat we al veel beter gaan spelen als we het middenveld iets anders neer zouden zetten en de verdediging iets verder vooruit voetbalt..![]()
Veltman en Viergever behoren tot de beste opbouwers van Nederland. Andere clubs hebben geen goede opbouwende verdedigers nodig om van achteruit op te kunnen bouwen, PEC vandaag nog zelfs.quote:Op zondag 26 april 2015 19:48 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Heb je kans dat je van achteruit kunt opbouwen."Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Ik vind Viergever helemaal geen goede opbouwer, hij is klein en wendbaar voor een centrale verdediger maar hij is te onrustigquote:Op zondag 26 april 2015 19:50 schreef gniffie het volgende:
[..]
Veltman en Viergever behoren tot de beste opbouwers van Nederland. Andere clubs hebben geen goede opbouwende verdedigers nodig om van achteruit op te kunnen bouwen, PEC vandaag nog zelfs.![]()
quote:Op zondag 26 april 2015 19:50 schreef gniffie het volgende:
[..]
Veltman en Viergever behoren tot de beste opbouwers van Nederland.
Dit, dus.![]()
quote:Op zondag 26 april 2015 19:50 schreef gniffie het volgende:
[..]
Veltman en Viergever behoren tot de beste opbouwers van Nederland. Andere clubs hebben geen goede opbouwende verdedigers nodig om van achteruit op te kunnen bouwen, PEC vandaag nog zelfs.
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
1.83 is niet klein zo heel kleinquote:Op zondag 26 april 2015 19:51 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ik vind Viergever helemaal geen goede opbouwer, hij is klein en wendbaar voor een centrale verdediger maar hij is te onrustig. Vind hem zelf technisch best behoorlijk en op het middenveld zag die vaak goede oplossingen.
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Dan behoren ze toch tot de beste?quote:Op zondag 26 april 2015 19:54 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we 0 degelijke opbouwers in Nederland."Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Wat zijn dan de zwakke punten van Veltman volgens jou?quote:
En nu geen flauw antwoord als alles geven, maar ga er eens op in..![]()
Het is dat ik geen compilatie kan maken met alle momenten dat ie als een schoolmeisje om wordt geduwd. Als je in Nederland niet om te duwen bent, ben je al een heel eind.quote:Op zondag 26 april 2015 19:55 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Wat zijn dan de zwakke punten van Veltman volgens jou?
En nu geen flauw antwoord als alles geven, maar ga er eens op in..Dit, dus.![]()
mwoa trouwree is een gekke peer eerlijk gezegdquote:Op zondag 26 april 2015 19:58 schreef PowerLoungen het volgende:
Veltman is de favoriete tegenstander van Traoregraag op anoniem![]()
Gaat Diego Costa uit de basis spelen bij pimp Chelseaquote:Op zondag 26 april 2015 19:59 schreef KingRoland het volgende:
[..]
mwoa trouwree is een gekke peer eerlijk gezegdRED ONS HENNIEGOD![]()
Alsof je die niet van Thiago Silva of Pique ofzo kunt maken, dat zegt niets...quote:Op zondag 26 april 2015 19:56 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het is dat ik geen compilatie kan maken met alle momenten dat ie als een schoolmeisje om wordt geduwd. Als je in Nederland niet om te duwen bent, ben je al een heel eind.
Ik kan ook wel een filmpje met missers van Messi maken, maakt dat hem dan een slechte speler?![]()
goeie trollquote:Op zondag 26 april 2015 20:02 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Alsof je die niet van Thiago Silva of Pique ofzo kunt maken, dat zegt niets...
Ik kan ook wel een filmpje met missers van Messi maken, maakt dat hem dan een slechte speler?RED ONS HENNIEGOD![]()
Zou een schande zijn als Ajax die ronde niet overleefd.quote:Op zondag 26 april 2015 19:47 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
als ze de 3e voorronde overleven zal ik al blij zijn.Oh.![]()
Ik ben om.quote:Op zondag 26 april 2015 20:02 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Alsof je die niet van Thiago Silva of Pique ofzo kunt maken, dat zegt niets...
Ik kan ook wel een filmpje met missers van Messi maken, maakt dat hem dan een slechte speler?
Veltman in Oranje.Dit, dus.![]()
Ik zit me nu wel te ergeren hoe lang deze dip duurt.quote:Op zondag 26 april 2015 20:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zou een schande zijn als Ajax die ronde niet overleefd.
Het houdt niet op niet vanzelf...graag op anoniem![]()
Ach dit seizoen uitzingen en hopelijk wat leuke aankopen, en dan hebben we er aan het begin van het volgend seizoen allemaal weer zin in.quote:Op zondag 26 april 2015 20:05 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik zit me nu wel te ergeren hoe lang deze dip duurt.
Het houdt niet op niet vanzelf...Oh.![]()
Iemand die iets boven de middelmaat uitstijgt is inderdaad de beste van Nederlandquote:
Vraag maar aan De VrijRED ONS HENNIEGOD![]()
Ik vind Veltman wel gewoon prima voor Ajax hoor.quote:Op zondag 26 april 2015 20:06 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Iemand die iets boven de middelmaat uitstijgt is inderdaad de beste van Nederland
Vraag maar aan De Vrij
Al mag hij van mij best een serieuze concurrent krijgen ipv HoorntjeOh.![]()
Onze verdediging is zo slecht als ik weet niet wat man. REMEMBA DJNEPRRRRR.AFCA
Onze aanval is ook gewoon kutquote:Op zondag 26 april 2015 20:07 schreef Smoofie het volgende:
Onze verdediging is zo slecht als ik weet niet wat man. REMEMBA DJNEPRRRRR.Oh.![]()
Veltman is niet het niveau waarnaar Ajax schijnt te strevenquote:Op zondag 26 april 2015 20:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind Veltman wel gewoon prima voor Ajax hoor.
Al mag hij van mij best een serieuze concurrent krijgen ipv HoorntjeRED ONS HENNIEGOD![]()
Verdediging als geheel misschien, maar dat komt vooral door de slappe backs, niet zo zeer door het centrum.. En zeker niet door Veltman..quote:Op zondag 26 april 2015 20:07 schreef Smoofie het volgende:
Onze verdediging is zo slecht als ik weet niet wat man. REMEMBA DJNEPRRRRR.![]()
Als we streven naar het niveau van het huidige Bayern of Barca kunnen we lang wachtenquote:Op zondag 26 april 2015 20:08 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Veltman is niet het niveau waarnaar Ajax schijnt te strevenOh.![]()
Volgend jaar Tete basis ipv Rhijntje en een vervanger halen voor Boilesenquote:Op zondag 26 april 2015 20:09 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Verdediging als geheel misschien, maar dat komt vooral door de slappe backs, niet zo zeer door het centrum.. En zeker niet door Veltman..Oh.![]()
Zelfs voor de subtop is die niet goed genoegquote:Op zondag 26 april 2015 20:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als we streven naar het niveau van het huidige Bayern of Barca kunnen we lang wachtenRED ONS HENNIEGOD![]()
Komt vooral door de invulling van het middenveld..quote:Op zondag 26 april 2015 20:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Middenveld heeft nog wel potentie maar bakt er ook maar weinig van de laatste tijd.![]()
Voor Ajax is hij gewoon een goede speler.quote:Op zondag 26 april 2015 20:09 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zelfs voor de subtop is die niet goed genoegOh.![]()
Daar verschillen wij van mening . Dat kanquote:Op zondag 26 april 2015 20:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Voor Ajax is hij gewoon een goede speler.RED ONS HENNIEGOD![]()
Volgend jaar: Gudelj-Bazoer-Klaassenquote:Op zondag 26 april 2015 20:10 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Komt vooral door de invulling van het middenveld..
Dat is ook vooral veel van hetzelfde ben ik bang voor.Oh.![]()
Middenveld heeft potentie....als ze wat meer fysiek krijgen. Ars - Chelsea gezien? Wat een tempo man, blijven opjagen met inzet en kracht. Missen wij.quote:Op zondag 26 april 2015 20:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Middenveld heeft nog wel potentie maar bakt er ook maar weinig van de laatste tijd.AFCA
Misschien over een paar jaar als hij niet van die pauper fouten maakt.quote:Op zondag 26 april 2015 20:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Voor Ajax is hij gewoon een goede speler.AFCA
Ik heb ook veel meer vertrouwen in Tete, van Rhijn heeft het te vaak niet laten zien, nu mag iemand anders wel de kans krijgen..quote:Op zondag 26 april 2015 20:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgend jaar Tete basis ipv Rhijntje en een vervanger halen voor Boilesen![]()
Ja maar die hebben spelers in de kracht van hun leven en wij doen het met talenten aan het begin van hun carriere. Dat zal je altijd houden hier.quote:Op zondag 26 april 2015 20:11 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Middenveld heeft potentie....als ze wat meer fysiek krijgen. Ars - Chelsea gezien? Wat een tempo man, blijven opjagen met inzet en kracht. Missen wij.Oh.![]()
21-jarige daar tonen ook meer inzet en hebben meer fysiek.quote:Op zondag 26 april 2015 20:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar die hebben spelers in de kracht van hun leven en wij doen het met talenten aan het begin van hun carriere. Dat zal je altijd houden hier.AFCA
Maakt hij al een tijdje niet meer hoor. Af en toe een vormdipje, maar dat raakt hij vanzelf wel kwijt.quote:Op zondag 26 april 2015 20:11 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Misschien over een paar jaar als hij niet van die pauper fouten maakt.Van Rhijn ben ik echt klaar meequote:Op zondag 26 april 2015 20:11 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Ik heb ook veel meer vertrouwen in Tete, van Rhijn heeft het te vaak niet laten zien, nu mag iemand anders wel de kans krijgen..Oh.![]()
Ik heb liever goed voetballend vermogen, want met alleen fysiek creëer je ook geen kansen.quote:Op zondag 26 april 2015 20:13 schreef Smoofie het volgende:
[..]
21-jarige daar tonen ook meer inzet en hebben meer fysiek.Oh.![]()
Ik betrap hem altijd op fouten. Niet per se verdedigend, maar ook opbouwend.quote:Op zondag 26 april 2015 20:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maakt hij al een tijdje niet meer hoor. Af en toe een vormdipje, maar dat raakt hij vanzelf wel kwijt.
[..]
Van Rhijn ben ik echt klaar meeAFCA
Je kunt ook overdrijven. Ajax kan nu eenmaal geen Hazard, Willian, of Ramsey kopen he.quote:Op zondag 26 april 2015 20:13 schreef Smoofie het volgende:
[..]
21-jarige daar tonen ook meer inzet en hebben meer fysiek.![]()
Wel opleidenquote:Op zondag 26 april 2015 20:14 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Je kunt ook overdrijven. Ajax kan nu eenmaal geen Hazard, Willian, of Ramsey kopen he.
RED ONS HENNIEGOD![]()
Komt door de ervaren spelers er naastquote:Op zondag 26 april 2015 20:13 schreef Smoofie het volgende:
[..]
21-jarige daar tonen ook meer inzet en hebben meer fysiek.![]()
![]()
Want onze spelers kunnen het krachthonk niet in?quote:Op zondag 26 april 2015 20:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb liever goed voetballend vermogen, want met alleen fysiek creëer je ook geen kansen.Dat heeft niets met de inzet te maken.quote:Op zondag 26 april 2015 20:14 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Je kunt ook overdrijven. Ajax kan nu eenmaal geen Hazard, Willian, of Ramsey kopen he.AFCA
Dat staat los van fysiek. Hier in Nederland wordt er altijd lacherig over gedaan, maar met een betere fysiek gaat je techniek en loopvermogen niet achteruit. Je wordt er alleen beter op.quote:Op zondag 26 april 2015 20:14 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Komt door de ervaren spelers er naastAFCA
Als je het voetballend niet kunt moet je het compenseren met fysiek. De spelers van Ajax laten iedere keer weer opnieuw zien dat als het fysiek wordt ze er voetballend niet uit kunnen komen. De jaarlijkse wedstrijden tegen Feyenoord, ADO, Utrecht en noem maar op.quote:Op zondag 26 april 2015 20:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb liever goed voetballend vermogen, want met alleen fysiek creëer je ook geen kansen.![]()
quote:Op zondag 26 april 2015 20:16 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Als je het voetballend niet kunt moet je het compenseren met fysiek. De spelers van Ajax laten iedere keer weer opnieuw zien dat als het fysiek wordt ze er voetballend niet uit kunnen komen. De jaarlijkse wedstrijden tegen Feyenoord, ADO, Utrecht en noem maar op.Wat ik al zei, ik weet niet welke mongool heeft gezegd dat je voetballende vermogen eruit gaat met fysiek. Kijk naar Alexis.quote:Op zondag 26 april 2015 20:15 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat staat los van fysiek. Hier in Nederland wordt er altijd lacherig over gedaan, maar met een betere fysiek gaat je techniek en loopvermogen niet achteruit. Je wordt er alleen beter op.AFCA
Het was een grapjequote:Op zondag 26 april 2015 20:15 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat staat los van fysiek. Hier in Nederland wordt er altijd lacherig over gedaan, maar met een betere fysiek gaat je techniek en loopvermogen niet achteruit. Je wordt er alleen beter op.ik vind ook dat er meer op fysiek getraind moet worden hoor, maar iedereen(bedoel niet per se hier) heeft het altijd alleen maar over ervaren spelers halen, alsof we dan fysiek ineens wel met de top van Europa mee kunnen komen..
![]()
Waarom dan zoveel geld in je opleiding steken?quote:Op zondag 26 april 2015 20:17 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Niet meer, zijn voor hun 21e weg als ze zo goed zijn.RED ONS HENNIEGOD![]()
Klopt, maar ploegen als FK Krasnodar, Sparta Praag, Panathinaikos en Young Boys zullen al weer lastig zat worden.quote:Op zondag 26 april 2015 20:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zou een schande zijn als Ajax die ronde niet overleefd.![]()
Eerder een eeuwig talent.. hij ziet het altijd wel, maar zijn passing is zo zwak..quote:Op zondag 26 april 2015 20:17 schreef PowerLoungen het volgende:
Lucie Andersen is ook klaar. Zogenaamd talent![]()
Ja voor spelers als Klaassen, Veltman, Nuri, Van Beek etc ..quote:Op zondag 26 april 2015 20:17 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Waarom dan zoveel geld in je opleiding steken?![]()
Nou ja, ervaren spelers oftewel "oudere" spelers zijn doorgaans fysiek ook wel iets sterker dan een jongetje van 19/20.quote:Op zondag 26 april 2015 20:17 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Het was een grapjeik vind ook dat er meer op fysiek getraind moet worden hoor, maar iedereen(bedoel niet per se hier) heeft het altijd alleen maar over ervaren spelers halen, alsof we dan fysiek ineens wel met de top van Europa mee kunnen komen..
![]()
Straalt in alles ''zwak'' uitquote:Op zondag 26 april 2015 20:19 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Eerder een eeuwig talent.. hij ziet het altijd wel, maar zijn passing is zo zwak..RED ONS HENNIEGOD![]()
die laatste 2 moeten dan wel een kans krijgen ipv het kopen van bijv Sinkgraven ,Gudeljquote:Op zondag 26 april 2015 20:19 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ja voor spelers als Klaassen, Veltman, Nuri, Van Beek etc ..RED ONS HENNIEGOD![]()
De Ligt over een paar jaar, wat een beest is hij nu al..quote:Op zondag 26 april 2015 20:19 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ja voor spelers als Klaassen, Veltman, Nuri, Van Beek etc ..![]()
Dat klopt, Sinkgraven is in die zin ook een achterlijke aankoop, had je beter Gudlj kunnen halen in de winter.quote:Op zondag 26 april 2015 20:20 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
die laatste 2 moeten dan wel een kans krijgen ipv het kopen van bijv Sinkgraven ,Gudelj![]()
Geen van beiden . je was toch wel 2de geworden met Nouri of vd Beekquote:Op zondag 26 april 2015 20:21 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Dat klopt, Sinkgraven is in die zin ook een achterlijke aankoop, had je beter Gudlj kunnen halen in de winter.RED ONS HENNIEGOD![]()
Gudelj brengt nog wel kracht en wat meer ervaring, Sinkgraven is 18 ofzo.quote:Op zondag 26 april 2015 20:22 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Geen van beiden . je was toch wel 2de geworden met Nouri of vd Beek![]()
Daley heeft wel potentie hoor. Zie hem soms echt geweldige dingen doen.quote:Op zondag 26 april 2015 20:21 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Dat klopt, Sinkgraven is in die zin ook een achterlijke aankoop, had je beter Gudlj kunnen halen in de winter.AFCA
Gudelj kan je wel kopen , maar dan exit Seranoquote:Op zondag 26 april 2015 20:22 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Gudelj brengt nog wel kracht en wat meer ervaring, Sinkgraven is 18 ofzo.RED ONS HENNIEGOD![]()
Serano mist scorend vermogen.quote:Op zondag 26 april 2015 20:24 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Gudelj kan je wel kopen , maar dan exit SeranoAFCA
Er passen wel 20 serano's in een dozijn met zijn 65kg en 1m70quote:Op zondag 26 april 2015 20:27 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Serano is nooit bepalend , Serano is 13 in een dozijnAFCA
Biafraantjequote:Op zondag 26 april 2015 20:28 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Er passen wel 20 serano's in een dozijn met zijn 65kg en 1m70RED ONS HENNIEGOD![]()
Ja dat weet ik ook wel, vindt het ook een prachtige speler. Maar de discussie was of hij nou zoveel meer zou toevoegen dan de jeugd of zoveel verder is dan wat we hebben en daar is het antwoord nee op.quote:Op zondag 26 april 2015 20:23 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Daley heeft wel potentie hoor. Zie hem soms echt geweldige dingen doen.![]()
Nou heb je dat ook niet echt nodig op die positie.quote:
Anita speelde ook geweldig op VM maar maakte er ook maar eentje per seizoenOh.![]()
Hij voegt nu wel gewoon creativiteit toe op het middenveld wat we niet echt hebben, en je moet niet maar blijven wachten op die talenten. Die komen vanzelf wel als ze er klaar voor zijn.quote:Op zondag 26 april 2015 20:34 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ja dat weet ik ook wel, vindt het ook een prachtige speler. Maar de discussie was of hij nou zoveel meer zou toevoegen dan de jeugd of zoveel verder is dan wat we hebben en daar is het antwoord nee op.Oh.![]()
![]()
Nog steeds mooi om te zien. Prachtige voorzetten van Van der Wiel en zelfs Ebecillio waar nu serieus geen bal meer voor wordt gegooid of aankomt. Overigens zat er toen veel meer tempo in het spel en deden ze veel minder aan tikkies terug en breed, waarom moet er nu eindeloos overgetikt worden voor jan lul.![]()
Vooral het drukzetten was in die tijd veel beterquote:Op zondag 26 april 2015 22:21 schreef Vjenne12345 het volgende:
Nog steeds mooi om te zien. Prachtige voorzetten van Van der Wiel en zelfs Ebecillio waar nu serieus geen bal meer voor wordt gegooid of aankomt. Overigens zat er toen veel meer tempo in het spel en deden ze veel minder aan tikkies terug en breed, waarom moet er nu eindeloos overgetikt worden voor jan lul.Oh.![]()
Ene Boilesen stond toen al in de basisquote:Op zondag 26 april 2015 22:21 schreef Vjenne12345 het volgende:
Nog steeds mooi om te zien. Prachtige voorzetten van Van der Wiel en zelfs Ebecillio waar nu serieus geen bal meer voor wordt gegooid of aankomt. Overigens zat er toen veel meer tempo in het spel en deden ze veel minder aan tikkies terug en breed, waarom moet er nu eindeloos overgetikt worden voor jan lul.
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Andersen, Serero en Siggy exit volgend seizoen, Boily concurrentie geven dan mag hij lekker op het bankje of oprotten, goeie spits halen en een CV en je komt een heel eind.![]()
Goede buitenspeler ook nog graagquote:Op zondag 26 april 2015 23:07 schreef Scorpie het volgende:
Andersen, Serero en Siggy exit volgend seizoen, Boily concurrentie geven dan mag hij lekker op het bankje of oprotten, goeie spits halen en een CV en je komt een heel eind.Oh.![]()
Guardado ook.quote:Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Tjah, wie zet hem dan ook linksbackquote:Op zondag 26 april 2015 23:25 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Die is niet voor niets mislukt bij Valencia.![]()
En Leverkusen.quote:Op zondag 26 april 2015 23:25 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Die is niet voor niets mislukt bij Valencia.
Maar nooit geprobeerd op zijn huidige positie. En daar heeft hij weinig scorend vermogen. Niet nodig ook om uit te blinken blijkbaar.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
twitter:MikeVerweij twitterde op maandag 27-04-2015 om 00:18:57Vandaag in De #Telegraaf twee spitsen die #Ajax nadrukkelijk volgt. Onder wie een opvallende reageer retweet
twitter:MikeVerweij twitterde op maandag 27-04-2015 om 00:19:31En de reden van de absentie van @RichairoJZ bij #Ajax reageer retweet
twitter:MikeVerweij twitterde op maandag 27-04-2015 om 00:20:11Plus meer nieuws over de toekomst van Ruben #Ligeon bij #Ajax reageer retweet
![]()
Van Persie?quote:Op maandag 27 april 2015 00:22 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:MikeVerweij twitterde op maandag 27-04-2015 om 00:18:57Vandaag in De #Telegraaf twee spitsen die #Ajax nadrukkelijk volgt. Onder wie een opvallende reageer retweet
twitter:MikeVerweij twitterde op maandag 27-04-2015 om 00:19:31En de reden van de absentie van @RichairoJZ bij #Ajax reageer retweet
twitter:MikeVerweij twitterde op maandag 27-04-2015 om 00:20:11Plus meer nieuws over de toekomst van Ruben #Ligeon bij #Ajax reageer retweet
![]()
![]()
Aron Johansson en Samuel Eto'oquote:Op maandag 27 april 2015 00:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Oh.![]()
quote:Wat is daar opvallend aan dan?quote:Op maandag 27 april 2015 00:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Oulare is 19 jaar en afkomstig van Brugge
Cardozo zit bij Trabzonspor sinds de zomer voor 5 jaarOh.![]()
En de toekomst van Ligeon.quote:Ik heb deze week van Marc Overmars gehoord dat mijn contract bij Ajax niet wordt verlengd en dat ik zal worden verkocht. Dat is het beleid met spelers die nog maar één jaar onder contract staan”, zei de huurling.![]()
Hij is ook nog eens basisklant bij Trabzonspor, speelt wekelijks, kost waarschijnlijk een vermogenquote:Op maandag 27 april 2015 01:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
Oscar Cardozogod zou wel een goede zijn, maar zo onhaalbaar als de pest natuurlijk![]()
Zal wel op hetzelfde lijstje staan met Diego Costa en Karim Benzema.quote:Op maandag 27 april 2015 01:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij is ook nog eens basisklant bij Trabzonspor, speelt wekelijks, kost waarschijnlijk een vermogen
Ja die willen we allemaal welOh.![]()
leuk jong, maar die zie ik niet bij Ajax slagen. Van Dijks kan je dat nog denken, maar ligeon helaas niet.quote:Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Ik vind Ligeon meer hebben dan Rhijntjequote:Op maandag 27 april 2015 01:10 schreef Catch22- het volgende:
[..]
leuk jong, maar die zie ik niet bij Ajax slagen. Van Dijks kan je dat nog denken, maar ligeon helaas niet.Oh.![]()
ik vind van Rhijn t niet zo slecht doen maar dat zal aan mij liggen. Ligeon is vooral erg kleinquote:Op maandag 27 april 2015 01:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind Ligeon meer hebben dan RhijntjeHeel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Van Rhijn zakt keer op keer weer door het ijs en dat als een van de meest ervarener spelersquote:Op maandag 27 april 2015 01:16 schreef Catch22- het volgende:
[..]
ik vind van Rhijn t niet zo slecht doen maar dat zal aan mij liggen. Ligeon is vooral erg kleinOh.![]()
Als guardado er ook nog 15+ in zou vegen elk seizoen had hij waarschijnlijk niet bij psv gespeeld he downie....quote:Op zondag 26 april 2015 23:25 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Die is niet voor niets mislukt bij Valencia.Nothing to see here, carry on![]()
Een nieuwe zaadwedstrijd?quote:Op maandag 27 april 2015 01:24 schreef Brammess het volgende:
Gaat er nog iets speciaals gebeuren met topic #2500?![]()
Nog 180 minuten lijdenquote:Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Ibra komt gewoonquote:Op maandag 27 april 2015 00:22 schreef Ajacied422 het volgende:
![]()
![]()
Ajax denkt aan voormalig scherpschutter van Benfica
Maandag, 27 april 2015 om 07:30
Ajax wil in de aankomende transferperiode afscheid nemen van Kolbeinn Sigthórsson, die nog een contract voor ruim een jaar heeft, en is op zoek naar een opvolger voor de IJslander. Frank de Boer hoopt op de komst van een spits met de nodige ervaring en er is een opvallende kandidaat in beeld bij de Nederlandse recordkampioen: Óscar Cardozo van Trabzonspor.
De 31-jarige Cardozo speelde tussen 2007 en 2014 voor Benfica en maakte in 175 competitieduels 112 doelpunten voor de club. Lange tijd leek het erop dat zijn toekomst bij een topclub zou liggen, maar de gewenste droomtransfer bleef uit. In de afgelopen zomer vertrok Cardozo naar Trabzonspor en in Turkije staat de teller na 24 competitiewedstrijden op 15 doelpunten.
Cardozo, 49-voudig international van Paraguay, is nu in beeld bij Ajax. Datzelfde geldt voor Obbi Oulare, die in tegenstelling tot Cardozo nog helemaal niet ervaren is: de aanvaller van Club Brugge is pas negentien jaar oud. Hij zit in zijn eerste seizoen in de hoofdmacht van Club en maakte in vijftien competitiewedstrijden, waarvan vijf als basisspeler, drie doelpunten. Oulare werd ook al in verband gebracht met Manchester United, Borussia Dortmund en Swansea City.
Marc Overmars, directeur voetbalzaken bij Ajax, kon de interesse in het duo wel bevestigen: "Zij staan net als een aantal andere spitsen op de lijst", vertelde de sportbestuurder aan De Telegraaf. De nieuwe spits moet de concurrentie aangaan met Arek Milik en Richairo Zivkovic; zondag speelde Viktor Fischer tegen PEC Zwolle in de punt van de aanval, maar het is de bedoeling dat de Deen straks weer uitwijkt naar de linkerkant van de aanval.
In Zwolle maakte Sigthórsson de gelijkmaker voor Ajax (1-1) en zijn broer en zaakwaarnemer Andri laat weten dat 'een aantal clubs' heeft geďnformeerd naar de aanvaller. De 25-jarige Sigthórsson is bezig aan zijn vierde seizoen bij Ajax en staat na 79 competitiewedstrijden op 31 doelpunten. In januari werd hij nog genoemd bij Queens Park Rangers, maar tot een transfer kwam het toen niet.![]()
Top OSS, Katwijk, Telstar?quote:In Zwolle maakte Sigthórsson de gelijkmaker voor Ajax (1-1) en zijn broer en zaakwaarnemer Andri laat weten dat 'een aantal clubs' heeft geďnformeerd naar de aanvaller.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Ondertussen in een schimmig kantoortje in de Arena:quote:Op maandag 27 april 2015 10:11 schreef FritzWepper het volgende:
Okay, hoe kunnen een ervaren rot en een groen talentje nou op dezelfde lijst staan?![]()
![]()
Cardozo is toch gewoon een leuk spelertje ja. Je mag blij zijn als die zin heeft in de eredivisiequote:Op maandag 27 april 2015 10:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Toch lekker dat er altijd wat te klagen valt.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
weer te laat, die moet gewoon weg, zinloosquote:Op maandag 27 april 2015 10:26 schreef Scorpie het volgende:
Waarom was Zivkovic dit keer weer eens bestraft?![]()
dat dacht ik ook ja, lijkt me heel stug als die komtquote:Op maandag 27 april 2015 10:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Cardozo is toch gewoon een leuk spelertje ja. Je mag blij zijn als die zin heeft in de eredivisie![]()
Laten we nog een onervaren, dat schijnt hip te zijn, verdediger/middenvelder halenquote:Op maandag 27 april 2015 10:33 schreef Scorpie het volgende:
We kunnen ook ff shoppen bij Twente. Die tapia is wel een leuk spelertje.![]()
![]()
![]()
![]()
.
![]()
Toch is het een aardige speler, daar val je geen buil aan qua investeringquote:Op maandag 27 april 2015 10:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Laten we nog een onervaren, dat schijnt hip te zijn, verdediger/middenvelder halen![]()
![]()
![]()
![]()
.
![]()
Maar op dit moment niet wat we nodig hebben.quote:Op maandag 27 april 2015 10:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Toch is het een aardige speler, daar val je geen buil aan qua investering![]()
Als daardoor Andersen en Serero oprotten wel.quote:Op maandag 27 april 2015 10:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar op dit moment niet wat we nodig hebben.![]()
Daar heb je ook weinig aanquote:Op maandag 27 april 2015 10:42 schreef Loveless85 het volgende:
Als Marcie Castaignos gaat halen doet hij gewoon echt niet meer mee![]()
Ik vrees meer voor de chaos als Cillessen een keer niet kan keepen. Als we Cillessen niet hadden, stonden we ongeveer rond de zestiende plekquote:Op maandag 27 april 2015 10:43 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Als daardoor Andersen en Serero oprotten wel..
![]()
Daar staat hij voor, denk dat dat wel meevalt hoor, het is vooral scorend vermogen wat dit seizoen ontbreektquote:Op maandag 27 april 2015 10:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vrees meer voor de chaos als Cillessen een keer niet kan keepen. Als we Cillessen niet hadden, stonden we ongeveer rond de zestiende plek.
![]()
Defensief staat het echt niet goed. Al tijden niet, misschien zelfs het hele seizoen al niet.quote:Op maandag 27 april 2015 10:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daar staat hij voor, denk dat dat wel meevalt hoor, het is vooral scorend vermogen wat dit seizoen ontbreekt
Voor een deel vind ik ook dat er dit jaar geen vastigheid is geweest. Iedere week is er wel een andere opstelling gefabriceerd waar dit de voorgaande jaren juist meeviel. Iedere week een wisselend team, daar kan je ook niet 1-2-3 van verwachten dat ze op elkaar zijn afgestemd en met elkaar er een topshow van maken. Dat zag je gisteren ook met Fischer en El Ghazi. Ik heb gisteren gehoord dat Fischer alweer spits nummer 6 was. Dat vind ik wel erg cru.
Maar ja, gisteren waren er genoeg mogelijkheden om een kans te creëren of deze af te maken. Met name Andersen verzaakte hier in, maar ook El Ghazi moest gewoon scoren.![]()
Was er ook al gezeik met Zivkovic toen hij bij Groningen liep? Kan me geen incidenten herinneren. Of dat haalde het nieuws niet.![]()
Defensief valt het gezien de tegengoals allemaal wel mee, ik weet ook wel dat links en rechtsback niet voldoen maar een goeie 6 heb je meer nodig, dan nog een linksbuiten en een spits, doelpunten moet je kopen.quote:Op maandag 27 april 2015 10:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Defensief staat het echt niet goed. Al tijden niet, misschien zelfs het hele seizoen al niet.
Voor een deel vind ik ook dat er dit jaar geen vastigheid is geweest. Iedere week is er wel een andere opstelling gefabriceerd waar dit de voorgaande jaren juist meeviel. Iedere week een wisselend team, daar kan je ook niet 1-2-3 van verwachten dat ze op elkaar zijn afgestemd en met elkaar er een topshow van maken. Dat zag je gisteren ook met Fischer en El Ghazi. Ik heb gisteren gehoord dat Fischer alweer spits nummer 6 was. Dat vind ik wel erg cru.
Maar ja, gisteren waren er genoeg mogelijkheden om een kans te creëren of deze af te maken. Met name Andersen verzaakte hier in, maar ook El Ghazi moest gewoon scoren.![]()
Je krijgt de minste goals tegen dit seizoen. Het kan verdedigend echt wel beter maar het probleem zit er met name in dat tegenover de defensieve fouten onvoldoende scorend vermogen staat.quote:Op maandag 27 april 2015 10:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Defensief staat het echt niet goed. Al tijden niet, misschien zelfs het hele seizoen al niet.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Toen zat hij waarschijnlijk nog bij zijn eigen ouders in huis, nu zal er veel minder sociale controle zijn en daar kunnen sommige jonkies echt niet mee omgaan...quote:Op maandag 27 april 2015 11:10 schreef FritzWepper het volgende:
Was er ook al gezeik met Zivkovic toen hij bij Groningen liep? Kan me geen incidenten herinneren. Of dat haalde het nieuws niet.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Ik gok op rancune vanwege het plaatje wat hij voor ogen had bij Ajax en wat nu de realiteit is.quote:Op maandag 27 april 2015 11:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Toen zat hij waarschijnlijk nog bij zijn eigen ouders in huis, nu zal er veel minder sociale controle zijn en daar kunnen sommige jonkies echt niet mee omgaan...Dit, dus.![]()
dan is hij nog dommer dan ik dacht, maar het zal zeker meewerken van "ik zit toch op de bank"quote:Op maandag 27 april 2015 11:31 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik gok op rancune vanwege het plaatje wat hij voor ogen had bij Ajax en wat nu de realiteit is.![]()
Is natuurlijk ook wel een ventje wat van jongs af aan is opgehemeld omdat ie overal de beste was. Nu het tegenzit kan ie daar blijkbaar moeilijk mee omgaan.quote:Op maandag 27 april 2015 11:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
dan is hij nog dommer dan ik dacht, maar het zal zeker meewerken van "ik zit toch op de bank"
Ik heb de hoop nog niet opgegeven, volgend seizoen zal blijken of ie het gaat redden of niet.
Kan me ook wel voorstellen dat zo'n eerste seizoen op 'vreemd terrein' ook wel even wennen is.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ik hoop met je mee maar stelselmatig te laat komen zegt toch wel wat over zijn karakterquote:Op maandag 27 april 2015 13:38 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Is natuurlijk ook wel een ventje wat van jongs af aan is opgehemeld omdat ie overal de beste was. Nu het tegenzit kan ie daar blijkbaar moeilijk mee omgaan.
Ik heb de hoop nog niet opgegeven, volgend seizoen zal blijken of ie het gaat redden of niet.
Kan me ook wel voorstellen dat zo'n eerste seizoen op 'vreemd terrein' ook wel even wennen is.![]()
Gewoon recalcitrant en misschien niet om kunnen gaan met de topsportcultuur bij Ajaxquote:Op maandag 27 april 2015 14:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik hoop met je mee maar stelselmatig te laat komen zegt toch wel wat over zijn karakterOh.![]()
Of misschien houdt Ajax zich niet aan hun belofte. Wie zal het zeggen?quote:Op maandag 27 april 2015 14:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon recalcitrant en misschien niet om kunnen gaan met de topsportcultuur bij Ajax
Die gast moet een voorbeeld aan Cillessen nemen. Die heeft zich 2 jaar lang uit de naad gewerkt om te komen waar hij nu staat.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Ik zal het zeggen. Zivkovic is altijd verteld dat hij in zijn eerste seizoen vooral bij Jong Ajax zou meedraaien.quote:Op maandag 27 april 2015 15:04 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Of misschien houdt Ajax zich niet aan hun belofte. Wie zal het zeggen?![]()
Die gaat het eerste ook niet meer halen.quote:Op maandag 27 april 2015 15:10 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ik zal het zeggen. Zivkovic is altijd verteld dat hij in zijn eerste seizoen vooral bij Jong Ajax zou meedraaien.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Ook omdat hij qua speelstijl eigenlijk niet in ons spelletje past, gewoon verkeerd gescout.quote:Op maandag 27 april 2015 15:16 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Die gaat het eerste ook niet meer halen.
Anders was hij ook wel vaker gebruikt door Frank natuurlijkOh.![]()
Voor het aankoopbedrag (dacht 2 miljoen) zou ik hem ook halen, was toch het grootste talent van Nederland in die leeftijdscategorie.quote:Op maandag 27 april 2015 15:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ook omdat hij qua speelstijl eigenlijk niet in ons spelletje past, gewoon verkeerd gescout.
Anders was hij ook wel vaker gebruikt door Frank natuurlijk
En hij is een andere speelstijl gewend dus op zich niet gek dat Ajax hem dan eerst een jaartje bij Jong Ajax stalt om hem te laten wennen aan een andere speelstijl en aan de topsportcultuur.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Dan moet hij wel gewoon het talent hebben om in de speelstijl bij ons te passen. Dat wil zeggen dat hij een goed aanspeelpunt moet zijn en goed moet mee kunnen voetballen. Terwijl Zivkovic juist een afmaker is die gebaat is bij veel ruimte.quote:Op maandag 27 april 2015 15:53 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Voor het aankoopbedrag (dacht 2 miljoen) zou ik hem ook halen, was toch het grootste talent van Nederland in die leeftijdscategorie.
En hij is een andere speelstijl gewend dus op zich niet gek dat Ajax hem dan eerst een jaartje bij Jong Ajax stalt om hem te laten wennen aan een andere speelstijl en aan de topsportcultuur.
Past gewoon niet bij ons.Oh.![]()
In dit topic weet men het beter dan de mensen die dagelijks enkele uren met de spelers zelf zitten en zelf ook proffesionele ervaringen hebben.![]()
![]()
Het voetbal is niet goed nee, maar dat komt omdat we ook de verkeerde spelers telkens hebben aangetrokken en dan iets willen spelen wat ze niet beheersen en kunnen.quote:Op maandag 27 april 2015 15:58 schreef Vjenne12345 het volgende:
Ja die speelstijl van Ajax is zo geweldig dat je nooit direct mee kan doen he.Oh.![]()
Als Zivkovic zich dit seizoen goed had ontwikkeld bij Jong Ajax dan was ie allang 1e of 2e spits geweest. Hij blijkt mentaal gewoon (nog) niet in staat om te slagen bij Ajax.quote:Op maandag 27 april 2015 15:58 schreef Vjenne12345 het volgende:
Ja die speelstijl van Ajax is zo geweldig dat je nooit direct mee kan doen he.
Dat is altijd moeilijk in te schatten bij aankopen, zeker bij jonge talenten.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Dat is gewoon een gok die je moet nemen, en met die aankoopprijs was er ook geen buil aan te vallen.quote:Op maandag 27 april 2015 16:02 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Als Zivkovic zich dit seizoen goed had ontwikkeld bij Jong Ajax dan was ie allang 1e of 2e spits geweest. Hij blijkt mentaal gewoon (nog) niet in staat om te slagen bij Ajax.
Dat is altijd moeilijk in te schatten bij aankopen, zeker bij jonge talenten.Oh.![]()
Dat is inderdaad wel lachwekkendquote:Op maandag 27 april 2015 15:58 schreef Vjenne12345 het volgende:
Ja die speelstijl van Ajax is zo geweldig dat je nooit direct mee kan doen he.![]()
quote:Op maandag 27 april 2015 15:58 schreef Vjenne12345 het volgende:
Ja die speelstijl van Ajax is zo geweldig dat je nooit direct mee kan doen he.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Een counter spits in een team dat probeert opportunistisch voetbal te spelen. Je hoeft echt geen genie te zijn om te bedenken dat dit niet gaat werken.![]()
counterspits is ook wat overdreven, gewoon een spits die niet zo goed is in de kleine ruimte, die heb je sowieso momenteel niet in Nederlandquote:Op maandag 27 april 2015 16:09 schreef Brammess het volgende:
Een counter spits in een team dat probeert opportunistisch voetbal te spelen. Je hoeft echt geen genie te zijn om te bedenken dat dit niet gaat werken.![]()
De tering Cardozo. Niet geleerd van Urzaiz, Luque en Eto'o?Leef in het moment. Gisteren en morgen zijn een illusie.![]()
En Ajax is juist gebaat bij een goed meevoetballende spits naar mijn meningquote:Op maandag 27 april 2015 16:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
counterspits is ook wat overdreven, gewoon een spits die niet zo goed is in de kleine ruimte, die heb je sowieso momenteel niet in NederlandOh.![]()
Die komt toch niet.quote:Op maandag 27 april 2015 16:16 schreef Planga het volgende:
De tering Cardozo. Niet geleerd van Urzaiz, Luque en Eto'o?
Ben wel benieuwd wat ze nu willen halen, als er een ervaren speler en een jong talent op hetzelfde lijstje staan
Oh.![]()
Ging nog eens op de vuist met Suarez in de rust van een Klassiekerquote:Op maandag 27 april 2015 16:20 schreef Gruisman het volgende:
Albert Luquedat was me d'r ook eentje
, misschien zelfs een grotere miskoop dan Sulejmani
Oh.![]()
2 miljoen salaris per jaar genotquote:Op maandag 27 april 2015 16:20 schreef Gruisman het volgende:
Albert Luquedat was me d'r ook eentje
, misschien zelfs een grotere miskoop dan Sulejmani
RED ONS HENNIEGOD![]()
wie was toen ook alweer de TD?quote:Op maandag 27 april 2015 16:23 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
2 miljoen salaris per jaar genot![]()
Modric kostte 20 miljoenquote:Op maandag 27 april 2015 16:26 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Martin van Geel
Ten Cate wilde Modric volgens mijOh.![]()
Ben ik met je eens, Luuk de Jong is achteraf toch wel een gemiste kans, niet zo'n geweldige voetballer maar wel een aanspeelpunt, heeft zowat tot de winterstop nodig gehad maar is een goede aankoop geblekenquote:Op maandag 27 april 2015 16:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En Ajax is juist gebaat bij een goed meevoetballende spits naar mijn mening![]()
20 miljoen uitgeven aan een talentje uit het Oostblok is een veel te groot risico joh.quote:
Hoevaak verkopen we nou spelers boven de 20 miljoenOh.![]()
Die vond Ajax zelf niet genoeg in de kleine ruimte.quote:Op maandag 27 april 2015 16:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ben ik met je eens, Luuk de Jong is achteraf toch wel een gemiste kans, niet zo'n geweldige voetballer maar wel een aanspeelpunt, heeft zowat tot de winterstop nodig gehad maar is een goede aankoop gebleken
Maar vervolgens wel allemaal spitsen halen die dat nog minder kunnenOh.![]()
Dat was geen talentje meer hoor. Speelde Ajax ook aan gort in een paar onderlinge ontmoetingenquote:Op maandag 27 april 2015 16:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
20 miljoen uitgeven aan een talentje uit het Oostblok is een veel te groot risico joh.
Hoevaak verkopen we nou spelers boven de 20 miljoenRED ONS HENNIEGOD![]()
Maar is toch een flink risico. Wat als hij op de eerste training zijn been breekt? Dat is voetbal hčquote:Op maandag 27 april 2015 16:28 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dat was geen talentje meer hoor. Speelde Ajax ook aan gort in een paar onderlinge ontmoetingenOh.![]()
best lastig nog. Niet vooruit denken en je creativiteit uitschakelenquote:Op maandag 27 april 2015 15:58 schreef Vjenne12345 het volgende:
Ja die speelstijl van Ajax is zo geweldig dat je nooit direct mee kan doen he.Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Wat als mijn tante een lul had?quote:Op maandag 27 april 2015 16:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar is toch een flink risico. Wat als hij op de eerste training zijn been breekt? Dat is voetbal hč![]()
Als die "ideale" spits niet uit je opleiding komt zal je hem ook nooit kunnen kopen, dus ipv proberen een spits om te vormen wat toch niet lukt is het beter je speelwijze wat aan te passen zodat hij optimaal rendeertquote:Op maandag 27 april 2015 16:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die vond Ajax zelf niet genoeg in de kleine ruimte.
Maar vervolgens wel allemaal spitsen halen die dat nog minder kunnen![]()
Beter is het idd om een uitgerangeerde vedette te halen die als een lui varken over het veld slenterde .quote:Op maandag 27 april 2015 16:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar is toch een flink risico. Wat als hij op de eerste training zijn been breekt? Dat is voetbal hč
Ze hebben gewoon een behoorlijke kans gemistRED ONS HENNIEGOD![]()
...dus het 2de van Ajax speelt alleen maar countervoetbal!? Want daar schijnt hij het wel prima te doen...!?quote:Op maandag 27 april 2015 15:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ook omdat hij qua speelstijl eigenlijk niet in ons spelletje past, gewoon verkeerd gescout.
Anders was hij ook wel vaker gebruikt door Frank natuurlijk
Lijkt me onzin. Daarnaast speelde dit Ajax dit seizoen ook helemaal niet zo dominant op de helft van de tegenstanders als Ajax hoort te spelen, dus dan had Zivkovic prima mee kunnen doen.
Daarnaast hoor je jong groot talent ook de kans te geven zich te ontwikkelen, en dat doe je door speelminuten te krijgen op het hoogste niveau. Gewoon iedere wedstrijd 20-30 minuutjes mee laten doen. Het is ook niet alsof de concurrentie (in de ploeg) dusdanig sterk was dat Zivkovic geen kans verdiende.![]()
Maar er zijn genoeg spitsen die juist uitblinken in het meevoetballen. Hoeven echt geen wereldtoppers te zijn hoor, je moet ze alleen wel goed scoutenquote:Op maandag 27 april 2015 16:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als die "ideale" spits niet uit je opleiding komt zal je hem ook nooit kunnen kopen, dus ipv proberen een spits om te vormen wat toch niet lukt is het beter je speelwijze wat aan te passen zodat hij optimaal rendeertOh.![]()
Ach dat is altijd makkelijk te zeggen, misschien had Modric toen zelf wel laten weten aan van Geel dat hij niet perse naar Ajax wilde.quote:Op maandag 27 april 2015 16:33 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Beter is het idd om een uitgerangeerde vedette te halen die als een lui varken over het veld slenterde .
Ze hebben gewoon een behoorlijke kans gemistOh.![]()
Klopt weinig van wat je zegt, Ajax krijgt weinig ruimte om te voetballen, jong Ajax veel meer, deze jongen denkt het alleen op talent te redden maar moet gewoon een paar trappen onder zijn reet hebben en aan het werk.quote:Op maandag 27 april 2015 16:33 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
...dus het 2de van Ajax speelt alleen maar countervoetbal!? Want daar schijnt hij het wel prima te doen...!?
Lijkt me onzin. Daarnaast speelde dit Ajax dit seizoen ook helemaal niet zo dominant op de helft van de tegenstanders als Ajax hoort te spelen, dus dan had Zivkovic prima mee kunnen doen.
Daarnaast hoor je jong groot talent ook de kans te geven zich te ontwikkelen, en dat doe je door speelminuten te krijgen op het hoogste niveau. Gewoon iedere wedstrijd 20-30 minuutjes mee laten doen. Het is ook niet alsof de concurrentie (in de ploeg) dusdanig sterk was dat Zivkovic geen kans verdiende.![]()
Siemquote:Op maandag 27 april 2015 16:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar er zijn genoeg spitsen die juist uitblinken in het meevoetballen. Hoeven echt geen wereldtoppers te zijn hoor, je moet ze alleen wel goed scouten![]()
![]()
Van Geel heeft hem nooit gewild volgens mij . Althans nooit serieus werk ervan gemaakt.quote:Op maandag 27 april 2015 16:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach dat is altijd makkelijk te zeggen, misschien had Modric toen zelf wel laten weten aan van Geel dat hij niet perse naar Ajax wilde.
Toen was Henkie ook klaar met AjaxRED ONS HENNIEGOD![]()
Ach dat beleid toen was ook gewoon ruk.quote:Op maandag 27 april 2015 16:37 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Van Geel heeft hem nooit gewild volgens mij . Althans nooit serieus werk ervan gemaakt.
Toen was Henkie ook klaar met Ajax
Maar nu is het technische beleid niet veel beter.Oh.![]()
Sommige jongens moet je niet non-stop an hun kop zeiken en gewoon het vertrouwen geven. Je ziet nu duidelijk dat al dat constante gezeik niets heeft opgeleverd.quote:Op maandag 27 april 2015 16:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Klopt weinig van wat je zegt, Ajax krijgt weinig ruimte om te voetballen, jong Ajax veel meer, deze jongen denkt het alleen op talent te redden maar moet gewoon een paar trappen onder zijn reet hebben en aan het werk.
Hij hoort gewoon speeltijd te krijgen, minstens 20 min per wedstrijd, en als dan na -2 seizoenen blijkt dat het niet gaat werken, tja, dan pech gehad, maar dan heb je hem in ieder geval die kans gegeven.
Ik zeg ook niet dat hij in de basis hoort te staan, maar wel dat hij speelminuten hoort te krijgen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: