SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Over Louis gesproken, die wordt momenteel ook weggespeeld door Everton, en volgens mij heeft Utd een nog wel iets groter budget dan Ajax...![]()
![]()
Ach, morgen gewoon weer een donderspeech van Frank, dan staan ze er komend weekend weer, let maar op...(!)![]()
Hoezeequote:Op zondag 26 april 2015 16:09 schreef DaveDave09 het volgende:
Nja feyenoord speelt wss gelijk, 2e plek veilig gesteldAjax
![]()
Bijna topic 2500.
Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
KONING SIGGYHeel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
VERLENGEN DIE IJSLANDSE GOD WAT EEN VIKINGHeel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
5 jaar nog genieten van deze heldquote:Op zondag 26 april 2015 16:16 schreef Catch22- het volgende:
VERLENGEN DIE IJSLANDSE GOD WAT EEN VIKINGOh.![]()
Je klinkt mad.quote:Op zondag 26 april 2015 16:21 schreef Yi-Long het volgende:
Braamhaar meteen bij laten tekenen bij Ajax!![]()
Kom haten dan.quote:Op zondag 26 april 2015 16:21 schreef Intellectueel het volgende:
Wat een triest ploegje hebben jullie toch zeg.![]()
Triest spel lijkt me beter passenquote:Op zondag 26 april 2015 16:21 schreef Intellectueel het volgende:
Overwinning gaan we volgend seizoen maar behalen daar, nu was het toch lood om oud ijzer.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Nou ja als ik zo kijk naar elke speler individueel vind ik het bijzonder knap dat er zulke stront wordt getoond. Het zijn niet allemaal geweldenaren maar dit spel past er ook niet bij naar mijn meningquote:Op zondag 26 april 2015 16:23 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Het één is het gevolg van het ander.![]()
Oh, ik ben een emotioneel wrak nu. Woedend. Zojuist mijn vrouw al een paar klappen verkocht, de kat de schuttinbg over getrapt, en een post-natale abortus uitgevoerd op 3 van mijn kinderen...quote:![]()
Was idd bijna even slecht als Feyenoord wat ik er van gezien heb.quote:Op zondag 26 april 2015 16:23 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Het één is het gevolg van het ander.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
doe maar aangifte bij de jodenpolitiequote:Op zondag 26 april 2015 16:25 schreef PizzaGeit het volgende:
Toch weer knap een puntje gejat.
Kan Ajax niet eens een keer opgepakt worden voor kleptomanie?RED ONS HENNIEGOD![]()
Dat was weer tikkie takkie. Ik hoop niet voor Napoli dat ze jullie loten in de voorronde volgend seizoen.![]()
je zal maar onder dat ploegje eindigenquote:Op zondag 26 april 2015 16:21 schreef Intellectueel het volgende:
![]()
Misschien dat je je beter bezig kan houden met jullie derde plekquote:Op zondag 26 april 2015 16:25 schreef PizzaGeit het volgende:
Toch weer knap een puntje gejat.
Kan Ajax niet eens een keer opgepakt worden voor kleptomanie?![]()
Higuain zit sowieso in de zak bij Viergeverquote:Op zondag 26 april 2015 16:26 schreef hafcfan het volgende:
Dat was weer tikkie takkie. Ik hoop niet voor Napoli dat ze jullie loten in de voorronde volgend seizoen.RED ONS HENNIEGOD![]()
Wat jij hoopt, zeker wanneer dat Italiaanse ploegen bij betrokken zijn, zal mij één grote rotzorg zijnquote:Op zondag 26 april 2015 16:26 schreef hafcfan het volgende:
Dat was weer tikkie takkie. Ik hoop niet voor Napoli dat ze jullie loten in de voorronde volgend seizoen.
![]()
![]()
*erquote:Op zondag 26 april 2015 16:26 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Wat jij hoopt, zeker wanneer dat Italiaanse ploegen bij betrokken zijn, zal mij één grote rotzorg zijn
Forum Opties Forumhop: Hop naar: