met een wereldgoal die die 1x per 2 seizoenen scoort, uiteraardquote:Op zondag 26 april 2015 15:16 schreef SuperHarregarre het volgende:
Altijd een ex-Feyenoorder of potentiële Feyenoorder die tegen ons scoort.
donder toch op man, net als willie overtoom en terryl ondaan zekerquote:Op zondag 26 april 2015 15:16 schreef Henrys het volgende:
Chery kwam toch te kort voor Feyenoord? Zijn echt weinig mensen in dit topic die van voetbal verstand hebben
Chery laat al het hele seizoen goed voetbal zienquote:Op zondag 26 april 2015 15:17 schreef Cara het volgende:
[..]
donder toch op man, net als willie overtoom en terryl ondaan zeker![]()
waan van de dag![]()
Ja, nobody Kersquote:Op zondag 26 april 2015 15:18 schreef Henrys het volgende:
[..]
Chery laat al het hele seizoen goed voetbal zien
Chery kan er helemaal niets van, zwakke speler. Maar hij komt inderdaad niet te kort voor Feyenoord.quote:Op zondag 26 april 2015 15:16 schreef Henrys het volgende:
Chery kwam toch te kort voor Feyenoord? Zijn echt weinig mensen in dit topic die van voetbal verstand hebben
Ga weg.quote:Op zondag 26 april 2015 15:19 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Chery kan er helemaal niets van, zwakke speler. Maar hij komt inderdaad niet te kort voor Feyenoord.
We hebben Chery helemaal niet nodig. En Ondaan ook nietquote:Op zondag 26 april 2015 15:18 schreef Henrys het volgende:
[..]
Chery laat al het hele seizoen goed voetbal zien
Zie ook liever Chery dan Immers eigenlijk.. hoewel ik dat guppie nou ook weer geen geweldenaar vindquote:
We hebben wel een nieuwe middenvelder nodig als er één of meerdere middenvelders vertrekken komende zomer.quote:Op zondag 26 april 2015 15:20 schreef Slobeend het volgende:
[..]
We hebben Chery helemaal niet nodig. En Ondaan ook niet
Als Clasie weggaat moet je geen Chery halen.quote:Op zondag 26 april 2015 15:23 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
We hebben wel een nieuwe middenvelder nodig als er één of meerdere middenvelders vertrekken komende zomer.
Ondaan hoeft inderdaad niet te komen.
gwn clasie ruilen voor xavie + 20 miljeon, anders kkvcheel oprutte!!@quote:Op zondag 26 april 2015 15:23 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
We hebben wel een nieuwe middenvelder nodig als er één of meerdere middenvelders vertrekken komende zomer.
Ondaan hoeft inderdaad niet te komen.
Als chery meer dan 5 ton kost zou ik overslaan.quote:Op zondag 26 april 2015 15:23 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Zie ook liever Chery dan Immers eigenlijk.. hoewel ik dat guppie nou ook weer geen geweldenaar vind
Nee, hij fluit matig aan beide kanten.quote:Op zondag 26 april 2015 15:26 schreef Pleun2011 het volgende:
Bedriegen mijn ogen mij trouwens of fluit Higler nogal in het voordeel van Groningen?
Absoluut, hadden wij maar iemand die zo weergaloos vrije trappen kan nemen.quote:
Vormer destijds toch?quote:Op zondag 26 april 2015 15:32 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Absoluut, hadden wij maar iemand die zo weergaloos vrije trappen kan nemen.
Meteen (terug)halen!quote:Op zondag 26 april 2015 15:33 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
PvH scheen destijds wel een aardige trap te hebben
Toornstra.quote:Op zondag 26 april 2015 15:32 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Absoluut, hadden wij maar iemand die zo weergaloos vrije trappen kan nemen.
Toornstra schijnt het te kunnen, maar is momenteel behoorlijk uit vorm.quote:
Ziyech halenquote:Op zondag 26 april 2015 15:35 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Toornstra schijnt het te kunnen, maar is momenteel behoorlijk uit vorm.
lolquote:Op zondag 26 april 2015 15:33 schreef Kolasnoc het volgende:
https://instagram.com/p/18GutkNa43/
hahahaha ik moest lachen.
Dat zijn zowat alles spelers. Rutten kan ze niet scherp krijgen en vol vertrouwen laten spelen. Zwakke coach.quote:Op zondag 26 april 2015 15:35 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Toornstra schijnt het te kunnen, maar is momenteel behoorlijk uit vorm.
Eerste helft speelde Cherry goed hoor.quote:Op zondag 26 april 2015 15:41 schreef SuperHarregarre het volgende:
Chery speelt ook gewoon slecht hoor op die vrije trap na. Bijna assist van hem voor ons.
Ja, ongelofelijk... Zo goed als de 1e seizoenshelft de passing was..quote:Op zondag 26 april 2015 15:43 schreef SuperHarregarre het volgende:
Wat een slechte passing steeds, jezus.
Zelfde team als voor de winterstop, ongelofelijk deze terugval.quote:Op zondag 26 april 2015 15:43 schreef Pleun2011 het volgende:
Best knap eigenlijk als we met dit zooitje nog 3e worden
Wel op basis van de eerste seizoenshelft.quote:Op zondag 26 april 2015 15:44 schreef Kolasnoc het volgende:
weggespeeld worden door GAE en Groningen. Dan verdien je die derde plek niet.
Bizar inderdaad, was zelf het beste voetbal sinds jaren voor de winterstop...daar is niets meer van over.quote:Op zondag 26 april 2015 15:44 schreef H.FR het volgende:
[..]
Zelfde team als voor de winterstop, ongelofelijk deze terugval.
Gewoon hobbelen.quote:Op zondag 26 april 2015 15:47 schreef Wicky15 het volgende:
Manu, bij hem zit echt nergens een gedachte achter
Weggespeeld is een groot woord. Het is gewoon een open wedstrijd. Is ook weer eens fijn om naar te kijken.quote:Op zondag 26 april 2015 15:44 schreef Kolasnoc het volgende:
weggespeeld worden door GAE en Groningen. Dan verdien je die derde plek niet.
Inderdaad.. Hoe kan datquote:Op zondag 26 april 2015 15:46 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Bizar inderdaad, was zelf het beste voetbal sinds jaren voor de winterstop...daar is niets meer van over.
Jup, mal Adolfje.quote:Op zondag 26 april 2015 15:53 schreef Caland het volgende:
Voor zo'n situatie gaf Hitler Clasie net wel die kaart
Hij is net iets te klein voor die balquote:
Dat had wat uitgemaakt, als we nu een paar wedstrijden achter elkaar hadden gewonnnen...quote:
Wij kijken altijd 't paard in de reet.quote:Op zondag 26 april 2015 15:56 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dat had wat uitgemaakt, als we nu een paar wedstrijden achter elkaar hadden gewonnnen...
Lekker boeiend. Wij moeten zelf nog tegen PEC.quote:
Nee...quote:Op zondag 26 april 2015 16:00 schreef Haringkop het volgende:
Overigens heeft Kazim ook geen idee waar die moet lopen bin een voorzet van de zijkant.
Een uur de tijd om hem normaal weg te werken...quote:
Trainen op voetballen dus.quote:
Dan zal ie wel weer met te vrede komen.quote:Op zondag 26 april 2015 16:07 schreef Haringkop het volgende:
Zou Rutten weten dat hij nog een keer kan wisselen? Achahbar bijvoorbeeld?
Voor de wedstrijd in het positiespel gaat dat eigenlijk altijd heel goed, maar tijdens de wedstrijd kunnen ze het opeens niet meer...quote:
Kuijt/Kazim de nieuwe K2quote:Op zondag 26 april 2015 16:07 schreef Pleun2011 het volgende:
Nog een seizoen met Kazim.. kijk er nu al naar uit
Ik raise je Nelom.quote:Op zondag 26 april 2015 16:14 schreef Haringkop het volgende:
Wie zou er beter kunnen voetballen Vermeer of Boula?
Zeker.quote:Op zondag 26 april 2015 16:20 schreef Haringkop het volgende:
Tuurlijk gebeurt er niets, maar je bent als ploeg wel ontiegelijk dom bezig om je bij een 1-1 zo uit de tent te laten lokken, je wilt toch gewoon winnen vandaag?
Hele wedstrijd al.quote:Op zondag 26 april 2015 16:20 schreef Haringkop het volgende:
Tuurlijk gebeurt er niets, maar je bent als ploeg wel ontiegelijk dom bezig om je bij een 1-1 zo uit de tent te laten lokken, je wilt toch gewoon winnen vandaag?
Rutten héquote:Op zondag 26 april 2015 16:21 schreef Haringkop het volgende:
Gvd 2 punten tegen 3 achterlijke ploegen op rij, jezus wat teringbende..
Nog 2 wedstrijdjes en deze ellende is voorbij.. al zie ik Feyenoord nog wel verliezen van Vitessequote:Op zondag 26 april 2015 16:21 schreef Haringkop het volgende:
Gvd 2 punten tegen 3 achterlijke ploegen op rij, jezus wat teringbende..
Het is ook gewoon een vreselijk treurig elftal laatste weken. Het is gewoon lachwekkend hoe slecht het middenveld ook is. El Ahmadi en Immers zijn echt om te janken gewoonquote:Op zondag 26 april 2015 16:20 schreef Haringkop het volgende:
Dan 1 punt uit 2 wedstrijden halen. Je zou toch zeggen...quote:Op zondag 26 april 2015 16:23 schreef Tomatenboer het volgende:
Nu maar hopen dat FC Twente wint voor de verandering. Dan zijn we d'r bijna.
Is het ook absoluut, durft nooit eens een tactische omzetting te doen. Altijd maar buitenspeler voor een buitenspeler wisselen.quote:Op zondag 26 april 2015 16:21 schreef H.FR het volgende:
[..]
Rutten hé
Blijkt dus gewoon een slechte coach.
Alle spelers spelen zonder vertrouwen. Vergelijk alle spelers van nu met hoe ze onder Koeman konden spelen.quote:Op zondag 26 april 2015 16:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is ook gewoon een vreselijk treurig elftal laatste weken. Het is gewoon lachwekkend hoe slecht het middenveld ook is. El Ahmadi en Immers zijn echt om te janken gewoon
quote:Op zondag 26 april 2015 16:23 schreef Kolasnoc het volgende:
Wat hebben we nodig:
- Een nieuwe linksback -> zeker
- Een middenvelder die een opening kan vinden -> loopt nu niet, maar zie 1e seizoenshelft.
- Buitenspelers met een voorzet -> gewoon orders geven.
- Spits -> Kuyt
HEEL blij.quote:Op zondag 26 april 2015 16:23 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Is het ook absoluut, durft nooit eens een tactische omzetting te doen. Altijd maar buitenspeler voor een buitenspeler wisselen.
Laffe coach, blij dat hij weg gaat.
Gefixtquote:Op zondag 26 april 2015 16:23 schreef Kolasnoc het volgende:
Wat hebben we nodig:
- Een nieuwe linksback
- Een middenvelder die een opening kan vinden
- Buitenspelers met een voorzet
- Spits
- Geld
El ahmadi had ik dat laatste weken al lang een keer vervangen voor een aanvallendere speler. Thuis tegen een GAE kan je hem missen als kiespijn, speel je bijvoorbeeld gewoon met Kazim en Achahabr in het centrum..quote:Op zondag 26 april 2015 16:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is ook gewoon een vreselijk treurig elftal laatste weken. Het is gewoon lachwekkend hoe slecht het middenveld ook is. El Ahmadi en Immers zijn echt om te janken gewoon
Laten we toch maar hopen dat Twente wint, want in de huidige vorm zie ik ze 0 punten halen.quote:Op zondag 26 april 2015 16:27 schreef Irritatie100 het volgende:
Ook als AZ wint hebben we volgende week genoeg aan een overwinning zie ik. Dus dat is dan wel weer meegenomen.
Is ook wel weer zo jaquote:Op zondag 26 april 2015 16:27 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Laten we toch maar hopen dat Twente wint, want in de huidige vorm zie ik ze 0 punten halen.
Ok.quote:Op zondag 26 april 2015 16:28 schreef Wiebeldak het volgende:
Ik zit bij Feyenoord - Vitesse in de kuip. Dus zou leuk zijn als het echt om die wedstrijd gaat om de 3e plaats
Ook als FC Twente straks wint hebben we nog 1 punt nodig.quote:Op zondag 26 april 2015 16:27 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Laten we toch maar hopen dat Twente wint, want in de huidige vorm zie ik ze 0 punten halen.
Grapjas.quote:
Precies, logischer was geweest, El Ahmadi of Toornstra eruit.quote:Op zondag 26 april 2015 16:32 schreef Scrummie het volgende:
Echt, die wissel.
Hoe kan je nou in de laatste minuten kabouter Achabar brengen voor bodybuilder Kazim? Dat je 'm erbij gooit oke, maar niet voor je sterkste (in fysiek opzicht) aanvaller die nog wel eens een bal kan vasthouden.
Ach, was allang blij dat het niet Te Vrede wasquote:Op zondag 26 april 2015 16:32 schreef Scrummie het volgende:
Echt, die wissel.
Hoe kan je nou in de laatste minuten kabouter Achabar brengen voor bodybuilder Kazim? Dat je 'm erbij gooit oke, maar niet voor je sterkste (in fysiek opzicht) aanvaller die nog wel eens een bal kan vasthouden.
Kazim was om te huilen.quote:Op zondag 26 april 2015 16:32 schreef Scrummie het volgende:
Echt, die wissel.
Hele aanval was om te huilenquote:
Als je wint van Vitesse is er nog steeds weinig aan de hand natuurlijk.. Maar ja, moet je wel winnen van Vitessequote:
Hij heeft toch gewoon gelijk?quote:Op zondag 26 april 2015 16:56 schreef Kolasnoc het volgende:
Rutten:'Het lijkt wel alsof ze bij Feyenoord al met volgend seizoen bezig zijn.Het is niet verstandig dat Kuyt nu al op ons magazine staat.'
wat een sukkel he
Als je van Vitesse verliest is er nog steeds niets aan de hand.quote:Op zondag 26 april 2015 16:58 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Als je wint van Vitesse is er nog steeds weinig aan de hand natuurlijk.. Maar ja, moet je wel winnen van Vitesse
sowieso waarom bij 1-1 Boula ipv Mathijssen erin. Had dan opt middenveld iemand erbij gezet.quote:Op zondag 26 april 2015 16:32 schreef Scrummie het volgende:
Echt, die wissel.
Dan moet je resultaat halen bij Zwolle, aangezien AZ laatste 2 wedstrijden niet erg lastig heeft (NAC thuis en Excelsior uit dacht ik). Liever thuis winnen van Vitesse, dan ben je gewoon sowieso zeker vanwege het doelsaldoquote:Op zondag 26 april 2015 17:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als je van Vitesse verliest is er nog steeds niets aan de hand.
PEC-uit win je uiteraard niet.quote:Op zondag 26 april 2015 17:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als je van Vitesse verliest is er nog steeds niets aan de hand.
quote:
Dit inderdaad.quote:Op zondag 26 april 2015 17:03 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]![]()
Ja je gaat een wedstrijd voetballen en je denkt als voetballer op het veld....volgend seizoen staat kuijt daar in de spits...ik ga vanmiddag lekker niets doen. Kuyt staat daar volgend seizoen...ik ga nu me krachten sparen voor volgend seizoen![]()
echt wat een mongool is die rutte....
Waarom denk jij dan dat precies hetzelfde team als thuis tegen Groningen (4-0 winst) met uitzondering van Wilkshire en Kongolo het nu zoveel slechter doet?quote:Op zondag 26 april 2015 17:03 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]![]()
Ja je gaat een wedstrijd voetballen en je denkt als voetballer op het veld....volgend seizoen staat kuijt daar in de spits...ik ga vanmiddag lekker niets doen. Kuyt staat daar volgend seizoen...ik ga nu me krachten sparen voor volgend seizoen![]()
echt wat een mongool is die rutte....
Dat moet ik nog maar zien. Hun plek in de play offs is al zeker en als de beker winnen spelen ze al helemaal nergens meer voor.quote:
ik zei net nog dat ze rutte vier weken geleden de laan hadden uit moeten sturen...quote:Op zondag 26 april 2015 17:10 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Waarom denk jij dan dat precies hetzelfde team als thuis tegen Groningen (4-0 winst) met uitzondering van Wilkshire en Kongolo het nu zoveel slechter doet?
Het is al weken slappe hap, toevallig vanaf het moment dat de 3e plaats wel zeker leek. Dan verslapt de focus op het huidige seizoen en ga je wedstrijden niet met een 100% fanatisme in. Voetballers zijn geen robots.
Zou ook zomaar eens een gebrek aan mentaliteit en kwaliteit kunnen zijn..quote:Op zondag 26 april 2015 17:19 schreef klaasweetalles het volgende:
KORTOM...DE spelers gaan voor rutte niet meer door het vuur...
voor koeman deden ze dat tot het einde....ook de reserves
Ok Klaasquote:Op zondag 26 april 2015 17:19 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik zei net nog dat ze rutte vier weken geleden de laan hadden uit moeten sturen...
Het beste voorbeeld is vilhena die laat rutte bijna 45 minuten warmlopen terwijl hij er helemaal niet kom..
als je dit soort geintjes met spelers gaat uithalen dan ben je als trainer gauw klaar..
de rest ziet dat ook en denkt ook wat is deze trainer een mongool om zo met een collega om te gaan..
Thuis tegen Vitesse veilig stellen johquote:Op zondag 26 april 2015 17:21 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Zou ook zomaar eens een gebrek aan mentaliteit en kwaliteit kunnen zijn..
En AZ op 0-2..
Klaasweetalles, maar schijnbaar niet hoe de trainer van Feijenoord heet, en hoe om te gaan met leestekens en hoofdletters.quote:Op zondag 26 april 2015 17:19 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik zei net nog dat ze rutte vier weken geleden de laan hadden uit moeten sturen...
Het beste voorbeeld is vilhena die laat rutte bijna 45 minuten warmlopen terwijl hij er helemaal niet kom..
als je dit soort geintjes met spelers gaat uithalen dan ben je als trainer gauw klaar..
de rest ziet dat ook en denkt ook wat is deze trainer een mongool om zo met een collega om te gaan..
Je geeft 23 punten toe op PSV en 9 op Ajax, dan kun je niet zeggen dat het gat kleiner wordt zeg maar.quote:Op zondag 26 april 2015 18:06 schreef abhinnaya het volgende:
Gezeik allemaal over Rutten... Een 3e plek is voor Feyenoord een prima resultaat als je kijkt naar de laatste 15 jaar. Niks mis mee dus
Fred heeft geen ruggengraattwitter:FR1908Nieuws twitterde op zondag 26-04-2015 om 18:24:25Fred Rutten: "De man die uit een vrije trap de gelijkmaker binnenschiet, had voor #Feyenoord kunnen spelen." [NOS] #grofey reageer retweet
No offence, hij heeft hiermee gewoon gelijk. Te debiel voor woorden. Focus op dit seizoen is compleet verdwenen. Kuyt is ook geen verlosser die het in zijn eentje gaat oplossen, en zo leg je jezelf én Kuyt alleen maar onnodig veel druk op vooraf. Hij wordt hier bovendien op een zielige manier ingezet om te maskeren wat we in het bestuur misloopt.quote:Op zondag 26 april 2015 16:56 schreef Kolasnoc het volgende:
Rutten:'Het lijkt wel alsof ze bij Feyenoord al met volgend seizoen bezig zijn.Het is niet verstandig dat Kuyt nu al op ons magazine staat.'
wat een sukkel he
Zolang je maar wint van Vitesse, anders gaan we de play-offs inquote:Op zondag 26 april 2015 18:11 schreef Buitendam het volgende:
Dat worden nog twee draken van wedstrijden met AZ in je nek.
quote:Op zondag 26 april 2015 18:48 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik geef het je op een briefje mee; dit gaan we nog verneuken.
Enge man.quote:Op zondag 26 april 2015 18:30 schreef Slobeend het volgende:
Fred heeft geen ruggengraattwitter:FR1908Nieuws twitterde op zondag 26-04-2015 om 18:24:25Fred Rutten: "De man die uit een vrije trap de gelijkmaker binnenschiet, had voor #Feyenoord kunnen spelen." [NOS] #grofey reageer retweet
Een rare man vooral.. zit een jaar werkloos thuis.. komt dan bij een mooie club.. resultaten waren aanvankelijk best aardig.. wil dan toch weg zonder duidelijke reden.. waar denkt die flapdrol het beter te krijgen dan bij ons? Blij dat hij oprot hoor.. hij past niet bij Feyenoordquote:
Dat hebben we allemaal al. We hebben helaas Rutten als trainer.quote:Op zondag 26 april 2015 16:23 schreef Kolasnoc het volgende:
Wat hebben we nodig:
- Een nieuwe linksback
- Een middenvelder die een opening kan vinden
- Buitenspelers met een voorzet
- Spits
Ach Rutten lijkt na z'n aankondiging ook alleen maar volgend seizoen bezig te zijn. Ze hadden beter kunnen besluiten dat het in de winterstop genoeg was. Nu is dat natuurlijk een financieel verhaal, maar buiten dat was dat voor alle partijen het beste geweest. Het oogt nu alleen maar als een verstandshuwelijk.quote:Op zondag 26 april 2015 18:31 schreef De_Pel het volgende:
[..]
No offence, hij heeft hiermee gewoon gelijk. Te debiel voor woorden. Focus op dit seizoen is compleet verdwenen. Kuyt is ook geen verlosser die het in zijn eentje gaat oplossen, en zo leg je jezelf én Kuyt alleen maar onnodig veel druk op vooraf. Hij wordt hier bovendien op een zielige manier ingezet om te maskeren wat we in het bestuur misloopt.
Rutten vind je blijkbaar een slechte trainer en je noemt allemaal middelmatige spelers op alsof het toppers zijn. Neem je nu niet vooral jezelf in de ziek hiermeequote:Op zondag 26 april 2015 19:11 schreef elCholo het volgende:
[..]
Dat hebben we allemaal al. We hebben helaas Rutten als trainer.
- Woudenberg is een prima linksback. Nog onervaren maar nu al 3 klasse beter dan Nelom
- Karsdorp heeft alles in zich om een hele goede nummer 10 te zijn/worden
- als Boetius het vertrouwen zou krijgen dat Manu, Immers en Nelom krijgen, is het de beste buitenspeler van de Eredivisie
- Achahbar
Voor mijn gevoel is het seizoen allang voorbij. Ik kijk de wedstrijden en neem de uitslag voor kennisgeving aan. 10 mei nog een keertje goed bieren voor de wedstrijd tegen Vitesse en dat was het wel weer.quote:Op zondag 26 april 2015 19:22 schreef Scrummie het volgende:
Nog 3 wedstrijden, zelden zo gesnakt naar een einde van een seizoen (voor m'n gevoel, maar het zal vast erger zijn geweest).
Heh, dat is idd een prima instelling.quote:Op zondag 26 april 2015 19:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel is het seizoen allang voorbij. Ik kijk de wedstrijden en neem de uitslag voor kennisgeving aan. 10 mei nog een keertje goed bieren voor de wedstrijd tegen Vitesse en dat was het wel weer.
Uiteindelijk toch nog best gematigd tevreden over dit seizoen, maar dat lag eigenlijk alleen aan de Europese campagne.
Hoogtepunt dit seizoen: 2-0 tegen Sevillaquote:Op zondag 26 april 2015 19:22 schreef Scrummie het volgende:
Nog 3 wedstrijden, zelden zo gesnakt naar een einde van een seizoen (voor m'n gevoel, maar het zal vast erger zijn geweest).
Ja, dat zijn wel de twee punten die mij ook het meeste bijblijven. En die goal van Manu tegen Zorya Luhansk.quote:Op zondag 26 april 2015 19:41 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Hoogtepunt dit seizoen: 2-0 tegen Sevilla
Dieptepunt: thuiswedstrijd tegen Ajax
Verder tamelijk kleurloos.. alleen Europees was wel weer eens leuk maar dat is het wel
Dit inderdaad, in geen van de onderlinge wedstrijden deden we onder voor hen. PSV is uiteindelijk 'buitencategorie' gebleken dit seizoen, maar het verschil op de ranglijst met ajax is wel beschamend.quote:Op zondag 26 april 2015 18:09 schreef tja77 het volgende:
[..]
Je geeft 23 punten toe op PSV en 9 op Ajax, dan kun je niet zeggen dat het gat kleiner wordt zeg maar.
Dat schoolreisje heeft er ook voor gezorgd dat we de voorpaginas van buitenlandse kranten hebben gehaald, is ook lang geledenquote:Op zondag 26 april 2015 20:02 schreef Caland het volgende:
De 1-1 tegen Rome was wel het hoogtepunt voor mij. Echt zelden een vol uitvak zo uit hun tenen zien juichen/brullen.
Wat ik het "rare" vind is dat Feijenoord in de onderlinge wedstrijden met PSV en Ajax gewoon meekon en ook kon winnen. PSV mazzelde thuis tegen Feijenoord met die 4-3. Gezien het spel dat Feijenoord zo nu en dan liet zien, zou je gewoon mee hebben kunnen doen met PSV en anders wel met Ajax, maar zowel Ajax als Feijenoord hebben ook veel bijzonder zwakke wedstrijden laten zien.quote:Op zondag 26 april 2015 19:58 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Dit inderdaad, in geen van de onderlinge wedstrijden deden we onder voor hen. PSV is uiteindelijk 'buitencategorie' gebleken dit seizoen, maar het verschil op de ranglijst met ajax is wel beschamend.
Ik heb die Italiaanse kranten allemaal nog liggen. Barbariquote:Op zondag 26 april 2015 20:09 schreef Henrys het volgende:
[..]
Dat schoolreisje heeft er ook voor gezorgd dat we de voorpaginas van buitenlandse kranten hebben gehaald, is ook lang geleden
Alleen de beelden waren al tof om te zien, dus kan mij dat wel voorstellen.quote:Op zondag 26 april 2015 20:02 schreef Caland het volgende:
De 1-1 tegen Rome was wel het hoogtepunt voor mij. Echt zelden een vol uitvak zo uit hun tenen zien juichen/brullen.
1 miljoen euro imagoschade dit datquote:Op zondag 26 april 2015 20:09 schreef Henrys het volgende:
[..]
Dat schoolreisje heeft er ook voor gezorgd dat we de voorpaginas van buitenlandse kranten hebben gehaald, is ook lang geleden
Nee joh.. Volgende week gewoon Vitesse pakken en je bent klaar. Tenzij PEC met 30-0 van ons wint de week erop.quote:Op zondag 26 april 2015 20:12 schreef Pascalus het volgende:
AZ gaat ons dus nog inhalen. Het is zo voorspelbaar.
Shit zo had ik het nog niet bekeken.quote:'Feyenoord had plek drie al lang in handen moeten hebben', zegt @Mkrabby na weer geen zege #grofey
Wijze teksten van Krabbyquote:Op zondag 26 april 2015 20:34 schreef Tortugal het volgende:
[..]
Shit zo had ik het nog niet bekeken.
Onze aanval is gewoon veel te slecht. Kijk hoeveel doelpunten wij maken en hoeveel PSV en Ajax er maken.quote:Op zondag 26 april 2015 20:12 schreef tja77 het volgende:
[..]
Wat ik het "rare" vind is dat Feijenoord in de onderlinge wedstrijden met PSV en Ajax gewoon meekon en ook kon winnen. PSV mazzelde thuis tegen Feijenoord met die 4-3. Gezien het spel dat Feijenoord zo nu en dan liet zien, zou je gewoon mee hebben kunnen doen met PSV en anders wel met Ajax, maar zowel Ajax als Feijenoord hebben ook veel bijzonder zwakke wedstrijden laten zien.
Wat me vandaag opviel was de frustratie (ergens wel begrijpelijk met die scheids die inconsequent is), maar zou er iets kunnen spelen in de spelersgroep? Kijk hoe Feijenoord de wedstrijd tegen PSV benaderde en er vol invloog, en kijk hoe ze de laatste weken spelen. Tuurlijk is er weinig meer te halen, maar als je deze en de komende wedstrijden verliest, is je hele seizoen naar de klote.
Ik vind het vooral een frustrerend seizoen waarbij je aan de ene kant vaak verzuimd hebt in de grote wedstrijden punten te pakken maar aan de andere kant ook kinderlijk eenvoudig van laagvliegers verliest.quote:Op zondag 26 april 2015 19:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel is het seizoen allang voorbij. Ik kijk de wedstrijden en neem de uitslag voor kennisgeving aan. 10 mei nog een keertje goed bieren voor de wedstrijd tegen Vitesse en dat was het wel weer.
Uiteindelijk toch nog best gematigd tevreden over dit seizoen, maar dat lag eigenlijk alleen aan de Europese campagne.
quote:Op zondag 26 april 2015 21:24 schreef Scrummie het volgende:
Immers had geen blessure behandeling nodig vandaag geloof ik. Een 8 wat mij betreft. Meer verwacht ik niet van hem.
Met alle respect, als je deze spelers allemaal in de basis zet is top 5 het hoogst haalbare.quote:Op zondag 26 april 2015 19:11 schreef elCholo het volgende:
[..]
Dat hebben we allemaal al. We hebben helaas Rutten als trainer.
- Woudenberg is een prima linksback. Nog onervaren maar nu al 3 klasse beter dan Nelom
- Karsdorp heeft alles in zich om een hele goede nummer 10 te zijn/worden
- als Boetius het vertrouwen zou krijgen dat Manu, Immers en Nelom krijgen, is het de beste buitenspeler van de Eredivisie
- Achahbar
Dit dus.quote:Op zondag 26 april 2015 21:46 schreef Merkie het volgende:
[..]
Met alle respect, als je deze spelers allemaal in de basis zet is top 5 het hoogst haalbare.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |