met een wereldgoal die die 1x per 2 seizoenen scoort, uiteraardquote:Op zondag 26 april 2015 15:16 schreef SuperHarregarre het volgende:
Altijd een ex-Feyenoorder of potentiële Feyenoorder die tegen ons scoort.
donder toch op man, net als willie overtoom en terryl ondaan zekerquote:Op zondag 26 april 2015 15:16 schreef Henrys het volgende:
Chery kwam toch te kort voor Feyenoord? Zijn echt weinig mensen in dit topic die van voetbal verstand hebben
Chery laat al het hele seizoen goed voetbal zienquote:Op zondag 26 april 2015 15:17 schreef Cara het volgende:
[..]
donder toch op man, net als willie overtoom en terryl ondaan zeker![]()
waan van de dag![]()
Ja, nobody Kersquote:Op zondag 26 april 2015 15:18 schreef Henrys het volgende:
[..]
Chery laat al het hele seizoen goed voetbal zien
Chery kan er helemaal niets van, zwakke speler. Maar hij komt inderdaad niet te kort voor Feyenoord.quote:Op zondag 26 april 2015 15:16 schreef Henrys het volgende:
Chery kwam toch te kort voor Feyenoord? Zijn echt weinig mensen in dit topic die van voetbal verstand hebben
Ga weg.quote:Op zondag 26 april 2015 15:19 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Chery kan er helemaal niets van, zwakke speler. Maar hij komt inderdaad niet te kort voor Feyenoord.
We hebben Chery helemaal niet nodig. En Ondaan ook nietquote:Op zondag 26 april 2015 15:18 schreef Henrys het volgende:
[..]
Chery laat al het hele seizoen goed voetbal zien
Zie ook liever Chery dan Immers eigenlijk.. hoewel ik dat guppie nou ook weer geen geweldenaar vindquote:
We hebben wel een nieuwe middenvelder nodig als er één of meerdere middenvelders vertrekken komende zomer.quote:Op zondag 26 april 2015 15:20 schreef Slobeend het volgende:
[..]
We hebben Chery helemaal niet nodig. En Ondaan ook niet
Als Clasie weggaat moet je geen Chery halen.quote:Op zondag 26 april 2015 15:23 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
We hebben wel een nieuwe middenvelder nodig als er één of meerdere middenvelders vertrekken komende zomer.
Ondaan hoeft inderdaad niet te komen.
gwn clasie ruilen voor xavie + 20 miljeon, anders kkvcheel oprutte!!@quote:Op zondag 26 april 2015 15:23 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
We hebben wel een nieuwe middenvelder nodig als er één of meerdere middenvelders vertrekken komende zomer.
Ondaan hoeft inderdaad niet te komen.
Als chery meer dan 5 ton kost zou ik overslaan.quote:Op zondag 26 april 2015 15:23 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Zie ook liever Chery dan Immers eigenlijk.. hoewel ik dat guppie nou ook weer geen geweldenaar vind
Nee, hij fluit matig aan beide kanten.quote:Op zondag 26 april 2015 15:26 schreef Pleun2011 het volgende:
Bedriegen mijn ogen mij trouwens of fluit Higler nogal in het voordeel van Groningen?
Absoluut, hadden wij maar iemand die zo weergaloos vrije trappen kan nemen.quote:
Vormer destijds toch?quote:Op zondag 26 april 2015 15:32 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Absoluut, hadden wij maar iemand die zo weergaloos vrije trappen kan nemen.
Meteen (terug)halen!quote:Op zondag 26 april 2015 15:33 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
PvH scheen destijds wel een aardige trap te hebben
Toornstra.quote:Op zondag 26 april 2015 15:32 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Absoluut, hadden wij maar iemand die zo weergaloos vrije trappen kan nemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |