SPOILER: online shoppenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En ze waren 526,08. Kosten ze me dus 600 EUR. Nog niet echt goedkoop natuurlijk. Nouja.quote:Inklaringskosten
i
/ Rembourszending: betaal ¤ 76,21 gepast en contant aan de pakketbezorger.
Vraag om een bon, er was laatst met contant betalen iemand op FOK! genaaid.quote:Op zondag 26 april 2015 15:26 schreef Oksel het volgende:
Jep, wielen.
[..]
En ze waren 526,08. Kosten ze me dus 600 EUR. Nog niet echt goedkoop natuurlijk. Nouja.
zit je fiets al in elkaar?quote:Op zondag 26 april 2015 15:49 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Vraag om een bon, er was laatst met contant betalen iemand op FOK! genaaid.
quote:Op zondag 26 april 2015 15:52 schreef dop het volgende:
[..]
zit je fiets al in elkaar?
Als Nee: wat doe je hier?
Die tv heb ik twee huizen geleden gekocht. Kan groter maar werkt nog prima.quote:Op zondag 26 april 2015 16:20 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Zit je eind van de tv of niet, tijd voor een groter scherm
Top dat je je fiets weer in elkaar hebt gekregen.quote:Op zondag 26 april 2015 16:21 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Die tv heb ik twee huizen geleden gekocht. Kan groter maar werkt nog prima.
quote:Op zondag 26 april 2015 16:20 schreef kanovinnie het volgende:
Waar ben je dan? Ik zie geen molpaljes
quote:Op zondag 26 april 2015 16:27 schreef Wombcat het volgende:
[..]![]()
Zelfs jij zou het moeten kunnen zien
Nieuwe shirtje van Het Stadion. Ik moet wel zeggen dat ik de oude mooier vind (die had ik met de tijdrit aan).
thanksquote:Op zondag 26 april 2015 16:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Top dat je je fiets weer in elkaar hebt gekregen.
Ja, de fotograaf had bij het hotel een hokje waar je de foto's kon bekijken.quote:
Ik ben het met je eens. Op die finishfoto doe je een froomequote:Op zondag 26 april 2015 16:32 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ja, de fotograaf had bij het hotel een hokje waar je de foto's kon bekijken.
Ik moet wel zeggen dat met die nieuwe pakjes van Het Stadion ik me er makkelijk uit kan halen. Ze vallen wel op.
Die van de tijdrit vind ik 't mooist.
Ik zat te kijken of er nog eentje onderdoor zou komenquote:Op zondag 26 april 2015 16:33 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens. Op die finishfoto doe je een froome
Zijn wel mooi kleurig inderdaadquote:Op zondag 26 april 2015 16:32 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ja, de fotograaf had bij het hotel een hokje waar je de foto's kon bekijken.
Ik moet wel zeggen dat met die nieuwe pakjes van Het Stadion ik me er makkelijk uit kan halen. Ze vallen wel op.
Die van de tijdrit vind ik 't mooist.
Ik kwam vandaag een clubgenoot tegen die in het nieuwe tenue (rood-geel-zwart) reed, en onderweg was met iemand van Jan van Arkel (paars-geel-zwart)quote:
lol alleen nog een stuurlintje ?quote:
Thanks man. Leuk dat je er weer was. We komen elkaar laatste tijd veel tegen!quote:Op zondag 26 april 2015 14:35 schreef gerwinner het volgende:
Patroon heeft echt goed gereden hoor, ook het sprintje gewonnen van kop af. Ik moest er na een uur af, zo'n elite criterium gaat mij nog te hard. Rudi Kemna reed ook mee, maar moest ook snel lossen, na de tijd vertelde hij dat ie het niet meer durfde
[..]
Mart
Goed manquote:Op zaterdag 25 april 2015 21:22 schreef Patroon het volgende:
Vandaag 5e in Hengelo bij Elites. Kopgroep van 4. 20 rondes voor einde met 4 man in de achtervolging. 1 moest eraf en ik won sprint van 3tal. Stonden ook continentale renners waaronder 1 van BMC aan de start.
Nog 1 kabel maar ik heb nu bezoek.quote:
Omdat die chinezen zo slap zijn als een loempiaquote:Op zondag 26 april 2015 17:21 schreef kaasplankje het volgende:
MarcoD wrom moet je eiks nieuw kader?
Ik hoef dat alispul echt niet he? Een wielsetje zou ik mss nog overwegen, maar geef dan toch liever een paar 100 meer uit.quote:Op zondag 26 april 2015 17:22 schreef Patroon het volgende:
[..]
Omdat die chinezen zo slap zijn als een loempia
Wielset hoef ik ook niet... ik heb nu een prima set voor 550 euro van Fulcrum, doet wat het moet doen. Die china wielen zijn niet zoveel goedkoper.quote:Op zondag 26 april 2015 17:25 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik hoef dat alispul echt niet he? Een wielsetje zou ik mss nog overwegen, maar geef dan toch liever een paar 100 meer uit.
Ja en zo steun je tenminste de Europese economie ipv je geld naar die loempiavreters op te sturen.quote:Op zondag 26 april 2015 17:25 schreef Patroon het volgende:
[..]
Wielset hoef ik ook niet... ik heb nu een prima set voor 550 euro van Fulcrum, doet wat het moet doen. Die china wielen zijn niet zoveel goedkoper.
quote:Op zondag 26 april 2015 17:27 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja en zo steun je tenminste de Europese economie ipv je geld naar die loempiavreters op te sturen.
Gewoon keertje in de microwave en hij is weer lekker knapperig hoor!quote:Op zondag 26 april 2015 17:22 schreef Patroon het volgende:
[..]
Omdat die chinezen zo slap zijn als een loempia
Das waar. Loempia'squote:Op zondag 26 april 2015 17:28 schreef MarcoD het volgende:
[..]
Gewoon keertje in de microwave en hij is weer lekker knapperig hoor!
tijd voor wat nieuws kaas..
Niet zoveel denk ik, de week ervoor wil ik naar Frankrijk voor La Look en La Boucles de la Marne. En de week erna is Rund um Köln.quote:
ga ws amateurklassieker rijden met patty in belgium lijkt me wat voor jou ookquote:Op zondag 26 april 2015 17:50 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Niet zoveel denk ik, de week ervoor wil ik naar Frankrijk voor La Look en La Boucles de la Marne. En de week erna is Rund um Köln.
Hoezo?
Moet ik wel eerst een licentie nemenquote:Op zondag 26 april 2015 17:54 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
ga ws amateurklassieker rijden met patty in belgium lijkt me wat voor jou ook
Je mag ook best mee als je minder hard rijdt hoor, heb tenslotte wel knecht nodigquote:Op zondag 26 april 2015 17:56 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Moet ik wel eerst een licentie nemen
Hebbie meer info?
Overigens rijdt patty denk ik wel harder dan ik, ik zou nooit 5e worden in een criterium bij de elite. Aan de andere kant was criteriums nooit mijn ding.
Wat schuift dat?quote:Op zondag 26 april 2015 17:58 schreef Patroon het volgende:
[..]
Je mag ook best mee als je minder hard rijdt hoor, heb tenslotte wel knecht nodig
Heb je nog geen licentie dan? Rij je met basislidmaatschap op de berg dan?quote:Op zondag 26 april 2015 17:56 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Moet ik wel eerst een licentie nemen
Hebbie meer info?
Overigens rijdt patty denk ik wel harder dan ik, ik zou nooit 5e worden in een criterium bij de elite. Aan de andere kant was criteriums nooit mijn ding.
Shared premies, als aandeel van de rest genoeg isquote:Op zondag 26 april 2015 17:59 schreef Wombcat het volgende:
Hm. Overigens heb ik al een beetje zwaar programma dan. 16 mei Cote Orienne, 24 La Look, 31 mei Boucles de la Marne, 14 juni Rund um Köln. Dan moet er geschrapt worden.
[..]
Wat schuift dat?
Yep.quote:Op zondag 26 april 2015 18:00 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Heb je nog geen licentie dan? Rij je met basislidmaatschap op de berg dan?
De sprint vindt vaak plaats aan het einde van de koersquote:Op zondag 26 april 2015 18:32 schreef RealBizkit666 het volgende:
Is er nog plaats voor een sprinter?
je doet je best maarquote:Op zondag 26 april 2015 18:35 schreef Wombcat het volgende:
[..]![]()
Nou ga ik een licentie nemen om je te stangen
Dan hoef ik uiteraard geen tussensprintjes te doen, dus meer energie voor het einde.quote:Op zondag 26 april 2015 18:35 schreef Patroon het volgende:
[..]
De sprint vindt vaak plaats aan het einde van de koers
waarom ga je niet gewoon trainen nerdquote:Op zondag 26 april 2015 18:58 schreef Z het volgende:
Ik wil graag wat lezen over naven. Hebben jullie een linkje? Ik kom niet veel verder dan: http://handgespaakt.nl/styled-26/index.html
ja als je bene stilhoud doet ie WWWWWZZZZZZZZZquote:Op zondag 26 april 2015 19:07 schreef Patroon het volgende:
Een naaf is rond, zitten spaken aan en hol van binnen, daar kan de quickrelease in. Wat wil je nog meer weten?
Hebbie geen materiaalknecht nodig voor die Belgische klassieker?quote:Op zondag 26 april 2015 19:03 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
waarom ga je niet gewoon trainen nerd
nee mijn spullen doen het gewoon natuurlijkquote:Op zondag 26 april 2015 19:10 schreef cafca het volgende:
[..]
Hebbie geen materiaalknecht nodig voor die Belgische klassieker?
Ohja, Campa he?quote:Op zondag 26 april 2015 19:11 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
nee mijn spullen doen het gewoon natuurlijk
Ik vind dat niet zo'n gek idee, ff iemand die de boel proper maakt, paar barretjes in de banden...quote:Op zondag 26 april 2015 19:11 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
nee mijn spullen doen het gewoon natuurlijk
/noshimano
weet hij wel hoe dat moet danquote:Op zondag 26 april 2015 19:14 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ik vind dat niet zo'n gek idee, ff iemand die de boel proper maakt, paar barretjes in de banden...
Sorry ploegleidertquote:Op zondag 26 april 2015 19:22 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
weet hij wel hoe dat moet dan
jij bent ook wel goed van vertrouwen he?
sorry jou hoeven we nietquote:Op zondag 26 april 2015 19:42 schreef Tommeke het volgende:
Ik wil wel knechten. En als ik niet goed genoeg ben, ben wel een goeie mechanieker.
Wim Hendriks trofee?quote:Op zondag 26 april 2015 19:45 schreef Carb het volgende:
Kasseien gingen goed. Haalde zelfs renners in. Later in de koers maar gewoon het tempo aangehouden van de voorganger om krachten te besparen.
Helaas wel twee keer gevallen en DNF.
Heb een uur in het peloton gereden, dus valt niet te zeggen. Tweede uur alleen maar achtervolgen tussen de auto's, maar had wel vertrouwen dat ik terug zou komen in het peloton, als ik niet weer was gevallen.quote:Op zondag 26 april 2015 19:49 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Toch netjes, da's best een lastige koers. Zonder valpartijen was je wel gefinished?
Ja, dat is wel een inspanning, en kut dat je dan weer valt. Als je nog terug was gekomen, was je waarschijnlijk nog wel flink ver gekomen. Geen schade?quote:Op zondag 26 april 2015 19:52 schreef Carb het volgende:
[..]
Heb een uur in het peloton gereden, dus valt niet te zeggen. Tweede uur alleen maar achtervolgen tussen de auto's, maar had wel vertrouwen dat ik terug zou komen in het peloton, als ik niet weer was gevallen.
Motoman!quote:
Heb hem in koers ook niet gezien, zou goed kunnen. Hij heeft nog een best sprintje in zich, twee weken terug zette hij op de baan vanaf 15e plek aan en won de sprint alsnog.quote:Op zondag 26 april 2015 17:11 schreef Patroon het volgende:
[..]
Thanks man. Leuk dat je er weer was. We komen elkaar laatste tijd veel tegen!![]()
Als je zo doorgaat kom je er vanzelf. Jij hebt tenminste de ballen om overal te starten!
Was zeker bij de funklasse, want ik zie hem niet bij de masters +40 en bij ons in de uitslag staan.
Ik poets niet om het poetsen. Als het droog weer is, neem ik de fiets niet af. Als het elke dag slecht weer is, neem ik hem daarna ff af, tenzij ik de volgende dag weer meot trainen en het weer slecht wordt, dan stap ik op een vuile fiets. Ketting neem ik dan alleen af met een doek en doe er nieuwe squirtlube op. Verder voor elke koers zorg ik dat ik met een schone fiets aan de start sta, dus dat is eigenlijk wel wekelijks.quote:Op zondag 26 april 2015 20:27 schreef Levitas het volgende:
Wat doen jullie eigenlijk nog meer qua onderhield, op regelmatige basis?
Sowieso poets ik één keer per week m`n fiets, ketting en wielen helemaal met een sopje enzo (of ff snel na een regenachtig ritje), maar waar moet ik nog meer aan denken?
Voorwiel kapot, shifters beschadigd, kleding van overschoenen tot helm kapot. Rechterkant geschaafd + stukken blauw van been tot hoofd (minus rug), maar gelukkig geen hersenschudding of breuken. Leuke hobby.quote:Op zondag 26 april 2015 19:55 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ja, dat is wel een inspanning, en kut dat je dan weer valt. Als je nog terug was gekomen, was je waarschijnlijk nog wel flink ver gekomen. Geen schade?
Klote man. Net nieuwe fiets toch? Balen manquote:Op zondag 26 april 2015 20:46 schreef Carb het volgende:
[..]
Voorwiel kapot, shifters beschadigd, kleding van overschoenen tot helm kapot. Rechterkant geschaafd + stukken blauw van been tot hoofd (minus rug), maar gelukkig geen hersenschudding of breuken. Leuke hobby.
Frame was nieuw en lijkt nog heel, rest overgezet. Shifters denk ik alleen cosmetisch beschadigd. Ik wil hier niet zielig doen ofzo, maar wilde wel even een update geven aan de hand van het gevraagde advies.quote:Op zondag 26 april 2015 20:47 schreef Patroon het volgende:
[..]
Klote man. Net nieuwe fiets toch? Balen man
Dat bedoel ikquote:Op zondag 26 april 2015 20:09 schreef Patroon het volgende:
Opzich vind ik Tommeke bij me wel een fijn gevoel. Als ik dan gewond in de berm lig, weet ik tenminste dat er iemand stopt
Respect!quote:Op zondag 26 april 2015 21:14 schreef ddx het volgende:
Ivo's 400 gereden afgelopen nacht/dag, was leuke uitdaging.
Vooral eens kijken hoe het is om in de nacht te rijden.
Viel me alles mee, lastige is wel dat je op zaterdag niet helemaal uitgerust aan de start staat.
(poging gedaan 's middags nog paar uur op bed te liggen, maar slapen kwam er niet van)
Goed nat geworden door 2 flinke regenbuien in de nacht, gelukkig niet al te koud.
Leuk groepje gevonden, helaas 2e deel van rit veel wachten op de wat langzamere mannen.
Maar goed gemaakt door flink wat op kop te rijden en de klimmetjes goed gas te geven.
Helaas wat Garmin issues waardoor ik heb moeten klooien met gpx files te combineren.
Bij eerste echt tussenstop had ik de garmin aan de powerbank gehangen, maar op de een of andere manier is daar iets mis gegaan.
Bij kilometer 388 viel de garmin opeens uit en als ik hem weer aanzetten ging die binnen paar seconde weer uit.
Laatste deel dus met telefoon opgenomen, alleen kwam ik er bij uploaden achter dat de .fit file maar 208km was. (precies tot ik oplader erin stopte)
Waarom brengt garmin niet gewoon een model uit met batterij die het wat langer volhoudt.
Maar eens kijken voor powerbank die makkelijk op stuur oid te monteren is.
https://www.strava.com/activities/293123207
Waarom niet?quote:Op zondag 26 april 2015 20:32 schreef Wombcat het volgende:
Dat je je ketting niet in een sopje moet doen.
Zware paniekquote:Op zondag 26 april 2015 21:14 schreef ddx het volgende:
Ivo's 400 gereden afgelopen nacht/dag, was leuke uitdaging.
Vooral eens kijken hoe het is om in de nacht te rijden.
Viel me alles mee, lastige is wel dat je op zaterdag niet helemaal uitgerust aan de start staat.
(poging gedaan 's middags nog paar uur op bed te liggen, maar slapen kwam er niet van)
Goed nat geworden door 2 flinke regenbuien in de nacht, gelukkig niet al te koud.
Leuk groepje gevonden, helaas 2e deel van rit veel wachten op de wat langzamere mannen.
Maar goed gemaakt door flink wat op kop te rijden en de klimmetjes goed gas te geven.
Helaas wat Garmin issues waardoor ik heb moeten klooien met gpx files te combineren.
Bij eerste echt tussenstop had ik de garmin aan de powerbank gehangen, maar op de een of andere manier is daar iets mis gegaan.
Bij kilometer 388 viel de garmin opeens uit en als ik hem weer aanzetten ging die binnen paar seconde weer uit.
Laatste deel dus met telefoon opgenomen, alleen kwam ik er bij uploaden achter dat de .fit file maar 208km was. (precies tot ik oplader erin stopte)
Waarom brengt garmin niet gewoon een model uit met batterij die het wat langer volhoudt.
Maar eens kijken voor powerbank die makkelijk op stuur oid te monteren is.
https://www.strava.com/activities/293123207
Alles voor niks dusquote:Op zondag 26 april 2015 21:46 schreef ddx het volgende:
Ach ik heb de stempels ook nog als bewijs dat ik het gefietst heb.
Maar strava is wel nice om terug te kijken en jammer dat ik nu m'n powerwaardes niet kan terugzien voor de klimmetjes.
Nah, beetje interesse in de fiets kan toch geen kwaad en ik ben nou eenmaal een nerd. En trainen doe ik wel, al is het een beetje onduidelijk waarvoor precies.quote:Op zondag 26 april 2015 19:03 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
waarom ga je niet gewoon trainen nerd
Ontvetter erop en in laten werken terwijl ik de rest poets, natuurlijkquote:Op zondag 26 april 2015 20:32 schreef Wombcat het volgende:
Dat je je ketting niet in een sopje moet doen.
naja, ook als het droog is komt er wel wat troep op de ketting enzo. Heb er trouwens ook weekenden bij dat ik de fiets niet poets, dus wekelijks klopt niet helemaal.quote:Op zondag 26 april 2015 20:37 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ik poets niet om het poetsen. Als het droog weer is, neem ik de fiets niet af. Als het elke dag slecht weer is, neem ik hem daarna ff af, tenzij ik de volgende dag weer meot trainen en het weer slecht wordt, dan stap ik op een vuile fiets. Ketting neem ik dan alleen af met een doek en doe er nieuwe squirtlube op. Verder voor elke koers zorg ik dat ik met een schone fiets aan de start sta, dus dat is eigenlijk wel wekelijks.
Ontvet je je ketting elke week een keer ja?quote:Op zondag 26 april 2015 22:01 schreef Levitas het volgende:
[..]
Ontvetter erop en in laten werken terwijl ik de rest poets, natuurlijk
Strava is niet belangrijk. Je brevethomologatienummer is wel belangrijk.quote:Op zondag 26 april 2015 21:37 schreef Patroon het volgende:
[..]
Zware paniekfiets je dat hele klote eind, kom je er halverwege achter dat het waarschijnlijk allemaal voor niets is, want niet op strava
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |