abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_152049780
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2015 19:37 schreef Sigaartje het volgende:

[..]

Dank je voor je opbouwende kritiek.
Dank je dat je zonder het te weten mij in de brand zetten promoot en dan opbouwende kritiek verwacht!
quote:
10s.gif Op zondag 26 april 2015 19:37 schreef Inspireme het volgende:
Moslimtopics altijd stormlooptopics _O_
Moslim topics altijd topics vol mensen die iets roepen zonder een seconde research en dan mensen die wel wat moeite stoppen in hun mening negeren *O*
pi_152049838
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2015 19:43 schreef Sigaartje het volgende:

Over 4 mei wordt gezegd; dat zoiets nooit meer mag gebeurden. maar ik vind wel, trek het dan ook door naar "ons" verleden: de slavernij en de kruistochten.
Ik weet dat wij, onze personen, dat natuurlijk niet hebben gedaan, maar er is wel een les uit te trekken. Van alle fouten leer je.
Het geciviliseerde Westen en het christendom hebben wel geleerd van het verleden hoor.. de islam is echter blijven steken in de Middeleeuwen dus daar valt nog een hoop te leren.
pi_152049844
quote:
Bij iedere godsdienst lopen idioten rond.
Helaas topt de Islam daar nu in, ja ook ik heb er nachtmerries van en loop wel eens te roepen: wat een stelletje idioten.
De christelijke godsdienst heeft de inquisitie gekend, een vergelijkbaar iets en de kruistochten.

Ik denk dat je de prioriteit moet stellen in de bestrijding van geweld die voorkomt uit huidige godsdiensten. Dat is het probleem op dit moment.

Maar beschuldigende vingers wijzen naar culturen en godsdiensten, daar sla je de plank mee mis, ook Nederland heeft zich schuldig gemaakt aan misdrijven die vergelijkbaar zijn met geweldsgebeurtenissen die nu plaatsvinden. Dat mag je nooit, maar dan ook nooit vergeten.
Over 4 mei wordt gezegd; dat zoiets nooit meer mag gebeurden. maar ik vind wel, trek het dan ook door naar "ons" verleden: de slavernij en de kruistochten.
Ik weet dat wij, onze personen, dat natuurlijk niet hebben gedaan, maar er is wel een les uit te trekken. Van alle fouten leer je.
Jij zegt nooit meer, maar mensen die 200 jaar in het verleden leven moet je niet belachelijk maken of afzeiken. Over 50 jaar zeg je tegen je kleinkinderen dat je het allemaal niet geweten hebt vroeger.
pi_152049849
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2015 19:43 schreef jamesdeen het volgende:
274 reacties. :')

de fuck maakt dit uit
Bange Randstedelingen.

Ik lig persoonlijk niet wakker van gelovigen die boekjes uitdelen. Of het nou moslims en christenen zijn.

Laat die mensen lekker.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_152049864
quote:
Bij iedere godsdienst lopen idioten rond.
Helaas topt de Islam daar nu in, ja ook ik heb er nachtmerries van en loop wel eens te roepen: wat een stelletje idioten.
De christelijke godsdienst heeft de inquisitie gekend, een vergelijkbaar iets en de kruistochten.

Ik denk dat je de prioriteit moet stellen in de bestrijding van geweld die voorkomt uit huidige godsdiensten. Dat is het probleem op dit moment.

Maar beschuldigende vingers wijzen naar culturen en godsdiensten, daar sla je de plank mee mis, ook Nederland heeft zich schuldig gemaakt aan misdrijven die vergelijkbaar zijn met geweldsgebeurtenissen die nu plaatsvinden. Dat mag je nooit, maar dan ook nooit vergeten.
Juist omdat we foute dingen hebben gedaan, hebben we geleerd en dus nooit meer, toch? Daar zijn we het hier in NL wel over eens, links en rechts. Maar mogen we dan meteen ook niet meer een islam bekritiseren daardoor, omdat onze handen vuil zijn?
Mijn handen zijn iig niet vuil, ik ken de lessen uit onze geschiedenis, waarom moet ik maar mijn mond houden dan?
Vreemde redenatie.
I´m back.
pi_152049865
Geef dan eens 1 positief iets wat de Islam voortbrengt dan, net als alle andere geloven alleen maar oorlog en shit.
Ik zwaai naar dieren.
pi_152049891
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2015 19:48 schreef Geerd het volgende:
Geef dan eens 1 positief iets wat de Islam voortbrengt dan, net als alle andere geloven alleen maar oorlog en shit.
De "nul".
I´m back.
pi_152049903
quote:
1s.gif Op zondag 26 april 2015 19:47 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Bange Randstedelingen.

Ik lig persoonlijk niet wakker van gelovigen die boekjes uitdelen. Of het nou moslims en christenen zijn.

Laat die mensen lekker.
Niemand is hier bang.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_152049904
quote:

[..]

Bange Randstedelingen.

Laat die mensen lekker.
Interesseert mij ook niet bijbel mot ik ook niet of weet ik veel welke sprookjesboeken ook
Ik zwaai naar dieren.
pi_152049944
quote:

[..]

Bange Randstedelingen.

Mijn indruk is juist dat de autochtone Nederlanders van buiten de Randstad meer neiging hebben tot angst voor islam en racisme e.d.. hier in de Randstad zijn we wel gewend aan al die verschillende culturen
pi_152049964
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2015 19:49 schreef Geerd het volgende:

[..]

Interesseert mij ook niet bijbel mot ik ook niet of weet ik veel welke sprookjesboeken ook
Dan zeg je toch 'nee, bedankt' tegen die vent?

Druktemakerij hier om niks.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_152049970
KoosVogels in da house?
Ga ik even koken. :D.
I´m back.
pi_152049981
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2015 19:51 schreef Ryan3 het volgende:
KoosVogels in da house?
Ga ik even koken. :D.
Wat schaft de pot?
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_152049988
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2015 19:51 schreef Sigaartje het volgende:

[..]

Wat schaft de pot?
Ik zwaai naar dieren.
pi_152050000
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2015 19:51 schreef Sigaartje het volgende:

[..]

Wat schaft de pot?
Spaanse omelet à la Ryan3, met champions dus.
I´m back.
pi_152050043
quote:
1s.gif Op zondag 26 april 2015 19:50 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dan zeg je toch 'nee, bedankt' tegen die vent?

Druktemakerij hier om niks.
Precies.

Natuurlijk moet je je drukmaken om geweld en oorlogen. Zou niet best zijn als je dat niet deed.

Maar je druk maken om andere gelovigen die gewoon zoals jij en ik leven, laat ze toch. Als je die Koran niet wil, dan hoef je hem toch niet?
pi_152050059
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2015 19:52 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Oh, dat is lekker. :9
pi_152050076
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2015 19:53 schreef Sigaartje het volgende:

[..]

Oh, dat is lekker. :9
You bet, bud.
I´m back.
pi_152050082
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2015 19:52 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Nice
Ik zwaai naar dieren.
pi_152050269
Wollah Ieshlam gaat hier de boel overnemen!
pi_152050783
Storm in een glas water natuurlijk, bestaan al jarenlang site's waar je gratis korans kan aanvragen. Enig praktisch verschil is dat nu mensen in een kraam ze gaan uitdelen.

HET PROBLEEM

Deze stichtingen/organisaties worden vaak gefund vanuit het M-O, door landen waar de doodstraf/stenigingen dagelijkse kost zijn en mensen die niet zo lief denken over ons land. O.a. in Oostenrijk is het geld uit deze landen niet meer welkom wat betreft geloofsverspreiding. Zie http://www.nrc.nl/nieuws/(...)assing-van-islamwet/
GGGG
pi_152051152
Lijkt mij een zeer interessant boek. In de landen waar men het goed heeft bestudeerd, loopt alles behoorlijk op rolletjes.
pi_152051256
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2015 20:16 schreef einszweiachtung het volgende:
Storm in een glas water natuurlijk, bestaan al jarenlang site's waar je gratis korans kan aanvragen. Enig praktisch verschil is dat nu mensen in een kraam ze gaan uitdelen.

HET PROBLEEM

Deze stichtingen/organisaties worden vaak gefund vanuit het M-O, door landen waar de doodstraf/stenigingen dagelijkse kost zijn en mensen die niet zo lief denken over ons land. O.a. in Oostenrijk is het geld uit deze landen niet meer welkom wat betreft geloofsverspreiding. Zie http://www.nrc.nl/nieuws/(...)assing-van-islamwet/
Als ze Korans uitdelen aan hotels dan zullen die ze ook graag op de kamers leggen. En mensen die uit zichzelf besluiten om zich te bekeren die raken ook makkelijk aan een gratis Koran.
Dat ze precies voor deze dag gekozen hebben en dat ook nadrukkelijk wereldkundig maken is om een duidelijke reden gedaan. Ze willen naamsbekendheid krijgen en zoveel mogelijk publiciteit om
nog meer (buitenlandse) sponsors aan te trekken.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_152051631
Istie nou weg?
Omelet staat te sudderen.
I´m back.
pi_152051754
quote:
5s.gif Op zondag 26 april 2015 20:43 schreef Ryan3 het volgende:
Istie nou weg?
Omelet staat te sudderen.
Een omelet laten sudderen? Waarom zou je dat doen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')