Sprookjes zijn eigenlijk heel eng hè, toch?quote:Op zondag 26 april 2015 19:17 schreef Re het volgende:
[..]
ja als jij bij elk sprookje gillend wegrent omdat je het niet mentaal kan verwerken, tsja
Ik ben er al langer achter dat je om mod te worden op Fok! slechts de mentale capaciteit moet hebben om zelfstandig te kunnen poepen, maar deze opmerking is wel weer een nieuw dieptepunt.quote:Op zondag 26 april 2015 19:17 schreef Re het volgende:
[..]
ja als jij bij elk sprookje gillend wegrent omdat je het niet mentaal kan verwerken, tsja
de meeste wel jaquote:Op zondag 26 april 2015 19:20 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Sprookjes zijn eigenlijk heel eng hè, toch?
en we opeens te maken met de religieuze politie en dan wordt het leven wat minder leuk.quote:Op zondag 26 april 2015 19:20 schreef Atak het volgende:
Als je intimideert wordt door een boek dan ben je wel heel erg zwakzinnig.
En als je er je hele hebben en houwe als mens aan ophangt?quote:Op zondag 26 april 2015 19:20 schreef Atak het volgende:
Dit inderdaad. Ze weten dat Koningsdag een erg slechte dag is om korans uit te gaan delen, maar ze kiezen deze dag ongetwijfeld uit om publiciteit te genereren. Hiermee hopen ze waarschijnlijk om nog meer sponsors te werven voor hun grote einddoel.quote:Op zondag 26 april 2015 19:18 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Van mij mogen ze dat boek verspreiden, maar zeggen dat het een goede vriendschappelijke daad is, is gewoon gestoord als niet gelovige.
dus je maakt je een beetje zorgen om je domme medemens?quote:Op zondag 26 april 2015 19:21 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik ben er al langer achter dat je om mod te worden op Fok! slechts de mentale capaciteit moet hebben om zelfstandig te kunnen poepen, maar deze opmerking is wel weer een nieuw dieptepunt.
Ik niet bang voor sprookje. Ik bang voor domme mensen, zoals fok moderators die in sprookjes kunnen gaan geloven. Sprookje draagt op om mij te bevechten met geweld. Ik niet houden van geweld. Geweld is slecht. Geweld is au.
Dat ligt eraan hoe de mensen die in dat boek geloven ermee omgaan en dat boek over je spreekt.quote:Op zondag 26 april 2015 19:20 schreef Atak het volgende:
Het is provoceren, treiteren en intimideren. Omdat het kan.quote:Op zondag 26 april 2015 19:22 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Ze weten dat Koningsdag een erg slechte dag is om korans uit te gaan delen, maar ze kiezen deze dag ongetwijfeld uit om publiciteit te genereren. Hiermee hopen ze waarschijnlijk om nog meer sponsors te werven voor hun grote einddoel.
Maar uitdelen van 15.000 korans vind je een mooi initiatief?quote:Op zondag 26 april 2015 19:21 schreef Atak het volgende:
Laatst kreeg ik nog een christenhond aan de deur die mij vertelde dat ik zijn religie moest volgen. Hij kreeg gewoon de deur in zijn gezicht. Daar ben ik heel erg duidelijk in.
Beetje dubbel. Op koningsdag zijn er veel mensen buiten (muv zolderkamerautisten) maar dan heb je dat weer wat jij nu aankaart.quote:Op zondag 26 april 2015 19:11 schreef bierdrinker93 het volgende:
[..]
Dit initiatief is pure provocatie. Op Koningsdag korans uitdelen zal alleen maar nadelig uitpakken. Als je zo'n koran aan een feestganger geeft, wat gaat er dan gebeuren? In de meeste gevallen zal het weggegooid worden, het valt in het water, ze gaan er op staan etc. En we weten allemaal wat er gebeurd als je het ''heilige boek'' op de grond gooit.
Die gaan ze sws niet wegzetten natuurlijk hè.quote:Op zondag 26 april 2015 19:26 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Maar uitdelen van 15.000 korans vind je een mooi initiatief?
Eerder een gesubsidieerd plan om de autochtone Nederlander er op te wijzen dat de islam verkeerd wordt geïnterpreteerd, gevolgd door verplichte islamitische lessen voor basisscholieren.quote:Op zondag 26 april 2015 19:12 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik hoop het laat de ballon maar een keer klappen en misschien wordt de eu etc dan wel een keer wakker
Ik ben inderdaad bang voor jou.quote:Op zondag 26 april 2015 19:24 schreef Re het volgende:
[..]
dus je maakt je een beetje zorgen om je domme medemens?
Het uitdelen van de Koran op een dag als Koningsdag kan je onmogelijk interpreteren als toenaderingspoging.quote:Op zondag 26 april 2015 19:28 schreef Sigaartje het volgende:
Ik vind het een goed initiatief.
Bekijk het ook zo: Het is een toenadering bij alle ellende.
Ik neem de moslim-gelovige heel serieus.
Bij het aanbieden van de Koran geeft hij ook iets weer van: verdiep je er eens in.
Ik denk niet dat dat ook maar iets te maken heeft met het vreselijke geweld dat onder die naam plaats vindt. Ik denk ook dat er vreedzame gelovigen zijn.
Ja en die zijn te laf om hun te verdedigen, daarom worden ze ook met bosjes afgeslacht. Slappe hap!quote:Op zondag 26 april 2015 19:28 schreef Sigaartje het volgende:
Bij het aanbieden van de Koran geeft hij ook iets weer van: verdiep je er eens in.
Ik denk niet dat dat ook maar iets te maken heeft met het vreselijke geweld dat onder die naam plaats vindt. Ik denk ook dat er vreedzame gelovigen zijn.
http://skepticsannotatedbible.com/quran/cruelty/long.htmlquote:Op zondag 26 april 2015 19:28 schreef Sigaartje het volgende:
Zou er minder moeite mee hebben als ze mij een broodje shoarma aanbiedenquote:Op zondag 26 april 2015 19:28 schreef Sigaartje het volgende:
Stort op giro 809quote:Op zondag 26 april 2015 19:17 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Ja graag, ik hoor zelden tot nooit iets over moslims die goede dingen doen voor niet moslims.
Vertel, is er al een inzameling gestart onder moslims voor de slachtoffers van de aardbeving in Nepal ?
Dank je voor je opbouwende kritiek.quote:Op zondag 26 april 2015 19:32 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
http://skepticsannotatedbible.com/quran/cruelty/long.html
Mooi hoe mensen van deze onzin op fora pleuren zonder ook maar ooit één keer gegoogled te hebben waarom mensen het gekke idee hebben dat de koran poep is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |