abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_152048850
quote:
10s.gif Op zondag 26 april 2015 19:17 schreef Re het volgende:

[..]

ja als jij bij elk sprookje gillend wegrent omdat je het niet mentaal kan verwerken, tsja
Sprookjes zijn eigenlijk heel eng hè, toch?
I´m back.
pi_152048881
Laatst kreeg ik nog een christenhond aan de deur die mij vertelde dat ik zijn religie moest volgen. Hij kreeg gewoon de deur in zijn gezicht. Daar ben ik heel erg duidelijk in.
pi_152048892
quote:
10s.gif Op zondag 26 april 2015 19:17 schreef Re het volgende:

[..]

ja als jij bij elk sprookje gillend wegrent omdat je het niet mentaal kan verwerken, tsja
Ik ben er al langer achter dat je om mod te worden op Fok! slechts de mentale capaciteit moet hebben om zelfstandig te kunnen poepen, maar deze opmerking is wel weer een nieuw dieptepunt.

Ik niet bang voor sprookje. Ik bang voor domme mensen, zoals fok moderators die in sprookjes kunnen gaan geloven. Sprookje draagt op om mij te bevechten met geweld. Ik niet houden van geweld. Geweld is slecht. Geweld is au.
  zondag 26 april 2015 @ 19:22:01 #254
262 Re
Kiss & Swallow
pi_152048897
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2015 19:20 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Sprookjes zijn eigenlijk heel eng hè, toch?
de meeste wel ja
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_152048914
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2015 19:20 schreef Atak het volgende:
Als je intimideert wordt door een boek dan ben je wel heel erg zwakzinnig.
en we opeens te maken met de religieuze politie en dan wordt het leven wat minder leuk.

Ja, want er zijn nog nooit hele erge, en goede, dingen in gang gezet door een boek. In wat voor wereld leef jij?
pi_152048927
quote:
En als je er je hele hebben en houwe als mens aan ophangt?
I´m back.
pi_152048933
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2015 19:18 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Van mij mogen ze dat boek verspreiden, maar zeggen dat het een goede vriendschappelijke daad is, is gewoon gestoord als niet gelovige.
Dit inderdaad. Ze weten dat Koningsdag een erg slechte dag is om korans uit te gaan delen, maar ze kiezen deze dag ongetwijfeld uit om publiciteit te genereren. Hiermee hopen ze waarschijnlijk om nog meer sponsors te werven voor hun grote einddoel.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  zondag 26 april 2015 @ 19:24:42 #258
262 Re
Kiss & Swallow
pi_152049001
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2015 19:21 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Ik ben er al langer achter dat je om mod te worden op Fok! slechts de mentale capaciteit moet hebben om zelfstandig te kunnen poepen, maar deze opmerking is wel weer een nieuw dieptepunt.

Ik niet bang voor sprookje. Ik bang voor domme mensen, zoals fok moderators die in sprookjes kunnen gaan geloven. Sprookje draagt op om mij te bevechten met geweld. Ik niet houden van geweld. Geweld is slecht. Geweld is au.
dus je maakt je een beetje zorgen om je domme medemens?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_152049016
quote:
Dat ligt eraan hoe de mensen die in dat boek geloven ermee omgaan en dat boek over je spreekt.

Als blijkt dat er miljoenen zijn die het letterlijk nemen in hun dagelijkse leven en jij als atheist er niet zo goed vanaf komt is er best enige reden tot zorgen. De wereld vergaat niet maar je mag er dan best kritisch tegenover staan.
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
pi_152049046
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2015 19:22 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Dit inderdaad. Ze weten dat Koningsdag een erg slechte dag is om korans uit te gaan delen, maar ze kiezen deze dag ongetwijfeld uit om publiciteit te genereren. Hiermee hopen ze waarschijnlijk om nog meer sponsors te werven voor hun grote einddoel.
Het is provoceren, treiteren en intimideren. Omdat het kan.
pi_152049090
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2015 19:21 schreef Atak het volgende:
Laatst kreeg ik nog een christenhond aan de deur die mij vertelde dat ik zijn religie moest volgen. Hij kreeg gewoon de deur in zijn gezicht. Daar ben ik heel erg duidelijk in.
Maar uitdelen van 15.000 korans vind je een mooi initiatief?
pi_152049108
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2015 19:11 schreef bierdrinker93 het volgende:

[..]

Dit initiatief is pure provocatie. Op Koningsdag korans uitdelen zal alleen maar nadelig uitpakken. Als je zo'n koran aan een feestganger geeft, wat gaat er dan gebeuren? In de meeste gevallen zal het weggegooid worden, het valt in het water, ze gaan er op staan etc. En we weten allemaal wat er gebeurd als je het ''heilige boek'' op de grond gooit.
Beetje dubbel. Op koningsdag zijn er veel mensen buiten (muv zolderkamerautisten) maar dan heb je dat weer wat jij nu aankaart.
pi_152049141
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2015 19:26 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Maar uitdelen van 15.000 korans vind je een mooi initiatief?
Die gaan ze sws niet wegzetten natuurlijk hè.
I´m back.
pi_152049144
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2015 19:12 schreef Geerd het volgende:

[..]

Ik hoop het laat de ballon maar een keer klappen en misschien wordt de eu etc dan wel een keer wakker
Eerder een gesubsidieerd plan om de autochtone Nederlander er op te wijzen dat de islam verkeerd wordt geïnterpreteerd, gevolgd door verplichte islamitische lessen voor basisscholieren.
pi_152049147
quote:
1s.gif Op zondag 26 april 2015 19:24 schreef Re het volgende:

[..]

dus je maakt je een beetje zorgen om je domme medemens?
Ik ben inderdaad bang voor jou.
pi_152049177
Ik vind het een goed initiatief.
Bekijk het ook zo: Het is een toenadering bij alle ellende.

Ik neem de moslim-gelovige heel serieus.
Bij het aanbieden van de Koran geeft hij ook iets weer van: verdiep je er eens in.
Ik denk niet dat dat ook maar iets te maken heeft met het vreselijke geweld dat onder die naam plaats vindt. Ik denk ook dat er vreedzame gelovigen zijn.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_152049233
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2015 19:28 schreef Sigaartje het volgende:

Bij het aanbieden van de Koran geeft hij ook iets weer van: verdiep je er eens in.
Ik denk niet dat dat ook maar iets te maken heeft met het vreselijke geweld dat onder die naam plaats vindt. Ik denk ook dat er vreedzame gelovigen zijn.
Het uitdelen van de Koran op een dag als Koningsdag kan je onmogelijk interpreteren als toenaderingspoging.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_152049240
quote:

Ja en die zijn te laf om hun te verdedigen, daarom worden ze ook met bosjes afgeslacht. Slappe hap!
pi_152049331
quote:

http://skepticsannotatedbible.com/quran/cruelty/long.html
Mooi hoe mensen van deze onzin op fora pleuren zonder ook maar ooit één keer gegoogled te hebben waarom mensen het gekke idee hebben dat de koran poep is.
pi_152049494
quote:

Zou er minder moeite mee hebben als ze mij een broodje shoarma aanbieden
pi_152049518
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2015 19:17 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Ja graag, ik hoor zelden tot nooit iets over moslims die goede dingen doen voor niet moslims.
Vertel, is er al een inzameling gestart onder moslims voor de slachtoffers van de aardbeving in Nepal ? :)

Stort op giro 809

Gr gr
pi_152049545
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2015 19:32 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

http://skepticsannotatedbible.com/quran/cruelty/long.html
Mooi hoe mensen van deze onzin op fora pleuren zonder ook maar ooit één keer gegoogled te hebben waarom mensen het gekke idee hebben dat de koran poep is.
Dank je voor je opbouwende kritiek.
pi_152049546
Moslimtopics altijd stormlooptopics _O_
pi_152049733
274 reacties. :')

de fuck maakt dit uit
pi_152049749
Bij iedere godsdienst lopen idioten rond.
Helaas topt de Islam daar nu in, ja ook ik heb er nachtmerries van en loop wel eens te roepen: wat een stelletje idioten.
De christelijke godsdienst heeft de inquisitie gekend, een vergelijkbaar iets en de kruistochten.

Ik denk dat je de prioriteit moet stellen in de bestrijding van geweld die voorkomt uit huidige godsdiensten. Dat is het probleem op dit moment.

Maar beschuldigende vingers wijzen naar culturen en godsdiensten, daar sla je de plank mee mis, ook Nederland heeft zich schuldig gemaakt aan misdrijven die vergelijkbaar zijn met geweldsgebeurtenissen die nu plaatsvinden. Dat mag je nooit, maar dan ook nooit vergeten.
Over 4 mei wordt gezegd; dat zoiets nooit meer mag gebeuren. maar ik vind wel, trek het dan ook door naar "ons" verleden: de slavernij en de kruistochten.
Ik weet dat wij, onze personen, dat natuurlijk niet hebben gedaan, maar er is wel een les uit te trekken. Van alle fouten leer je.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')