quote:Op zondag 26 april 2015 18:59 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Niet mee eens. Religie is imo het tegenovergestelde van algemene ontwikkeling.
Je mag beginnen met uitleggen waarom je mensen verbranden geen enkel probleem vindt.quote:Op zondag 26 april 2015 19:01 schreef Inspireme het volgende:
[..]
Waar maak je je zo druk om? Je kunt toch en koran uitdelen aan de mensen die het willen en goede daden verrichten?
"Ga een keer iets doen" Ja goh, dit valt bij mij niet in het goede aarde aangezien moslims wel goede daden verrichten.
Moet ik nu allerlei filmpjes posten om kracht bij punt te zetten?
Het is niet voor 100% verduistering natuurlijk, veel humanistische principes komen voort uit religies.quote:Op zondag 26 april 2015 18:59 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Niet mee eens. Religie is imo het tegenovergestelde van algemene ontwikkeling.
Jij vindt het een wond op je bestaan dat er andersdenkenden zijn die nog niet gemarteld worden?quote:
Welnee. Vrijwel alle Nederlandse moslims worden langzamerhand ietsisten. Of 50 jaar zijn hardcore moslims net zo zeldzaam al hardcore christenen.quote:Op zondag 26 april 2015 19:04 schreef Geerd het volgende:
[..]
Bang? Eerder realistisch denk ik, als we zo doorgaan en dat gebeurt toch wel.
Over 50/60 jaar is er niet veel Nederland over.
Ik maak het hopelijk net niet meer mee.
Een mooi initiatief is als moslims eens iets goeds doen voor niet moslims. Dit is propaganda maken voor hun religie. De niet moslims hebben er niks aan....quote:Op zondag 26 april 2015 18:51 schreef Szikha het volgende:
Ik vind het een goed idee , dit is een mooi initiatief om niet-moslims en moslims nader tot elkaar te brengen
beetje geobserdeerd jongen?quote:Op zondag 26 april 2015 19:08 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Jij vindt het een wond op je bestaan dat er andersdenkenden zijn die nog niet gemarteld worden?
Yea right de 3e generatie spreekt amper Ned,quote:Op zondag 26 april 2015 19:08 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Welnee. Vrijwel alle Nederlandse moslims worden langzamerhand ietsisten. Of 50 jaar zijn hardcore moslims net zo zeldzaam al hardcore christenen.
Dit initiatief is pure provocatie. Op Koningsdag korans uitdelen zal alleen maar nadelig uitpakken. Als je zo'n koran aan een feestganger geeft, wat gaat er dan gebeuren? In de meeste gevallen zal het weggegooid worden, het valt in het water, ze gaan er op staan etc. En we weten allemaal wat er gebeurd als je het ''heilige boek'' op de grond gooit.quote:Op zondag 26 april 2015 19:01 schreef Inspireme het volgende:
[..]
Waar maak je je zo druk om? Je kunt toch en koran uitdelen aan de mensen die het willen en goede daden verrichten?
"Ga een keer iets doen" Ja goh, dit valt bij mij niet in het goede aarde aangezien moslims wel goede daden verrichten.
Vind je dat hardcore islamitisch?quote:Op zondag 26 april 2015 19:11 schreef Geerd het volgende:
[..]
Yea right de 3e generatie spreekt amper Ned,
Meer dan Walla walla he meisje meisje, Wat wat wat,komt er niet uit.
Ik hoop het laat de ballon maar een keer klappen en misschien wordt de eu etc dan wel een keer wakkerquote:Op zondag 26 april 2015 19:11 schreef bierdrinker93 het volgende:
[..]
Dit initiatief is pure provocatie. Op Koningsdag korans uitdelen zal alleen maar nadelig uitpakken. Als je zo'n koran aan een feestganger geeft, wat gaat er dan gebeuren? In de meeste gevallen zal het weggegooid worden, het valt in het water, ze gaan er op staan etc. En we weten allemaal wat er gebeurd als je het ''heilige boek'' op de grond gooit.
Ik vind het best wel eng hoe zelfs niet gelovigen het een goed idee kunnen vinden dat mensen literatuur verspreiden waarin staat dat ik en het grootste gedeelte van de wereld eeuwig gemarteld moeten worden met vuur. En niet één keer maar honderden keren.quote:
Hahahahaahahaha. En mijn comment ook nog serieus nemen.quote:Op zondag 26 april 2015 19:08 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Jij vindt het een wond op je bestaan dat er andersdenkenden zijn die nog niet gemarteld worden?
Ja graag, ik hoor zelden tot nooit iets over moslims die goede dingen doen voor niet moslims.quote:Op zondag 26 april 2015 19:01 schreef Inspireme het volgende:
[..]
Echt he maar gewoon wegkijken pappen en nathouden.quote:Op zondag 26 april 2015 19:15 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik vind het best wel eng hoe zelfs niet gelovigen het een goed idee kunnen vinden dat mensen literatuur verspreiden waarin staat dat ik en het grootste gedeelte van de wereld eeuwig gemarteld moeten worden met vuur. En niet één keer maar honderden keren.
Dan let je erg slecht op.quote:Op zondag 26 april 2015 19:15 schreef Geerd het volgende:
[..]
Zijn wel de zelfde die met jurken aan lopen etc dusja
ja als jij bij elk sprookje gillend wegrent omdat je het niet mentaal kan verwerken, tsjaquote:Op zondag 26 april 2015 19:15 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik vind het best wel eng hoe zelfs niet gelovigen het een goed idee kunnen vinden dat mensen literatuur verspreiden waarin staat dat ik en het grootste gedeelte van de wereld eeuwig gemarteld moeten worden met vuur. En niet één keer maar honderden keren.
Van mij mogen ze dat boek verspreiden, maar zeggen dat het een goede vriendschappelijke daad is, is gewoon gestoord als niet gelovige.quote:Op zondag 26 april 2015 19:17 schreef Geerd het volgende:
[..]
Echt he maar gewoon wegkijken pappen en nathouden.
En zeggen dan wrs "ietsisme = vrede" Lol.quote:Op zondag 26 april 2015 19:08 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Welnee. Vrijwel alle Nederlandse moslims worden langzamerhand ietsisten. Of 50 jaar zijn hardcore moslims net zo zeldzaam al hardcore christenen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |