Nou ik denk dat ik het goed recht heb om iemand xtc te verbieden die bijna dronken is. Of het nou mijn vriendin is of een goede vriend, in beide gevallen had ik hetzelfde gedaan en ik zou het ook fijn vinden als mensen het bij mij zouden doen.quote:Op zondag 26 april 2015 12:06 schreef NanKing het volgende:
Godsamme wie denk je dan dat je bent om te zeggen dat je het verbiedt.
Dat jij het niet leuk vindt, er consequenties aan verbindt (alleen slapen), prima. Maar je praat hier over je vriendin alsof ze een patiënt van je is.
Ik vind het niet raar, je geeft tenslotte om haar. Het is echter geen effectieve methode, je bereikt er weinig mee.quote:Op zondag 26 april 2015 12:12 schreef Anti-P het volgende:
Oke, misschien overdrijf ik om het haar het rest van het jaar te verbieden zonder dat ik erbij ben. Maar is het zo raar dat ik uitgevallen ben omdat ze met eigen ogen heeft gezien wat er kan gebeuren en dit alsnog negeert?
Ze heeft er overigens elke keer weer spijt van als ze het gedaan heeft, het is niet zo dat achteraf trots erop is dat ze het heeft gedaan.
Lijkt me een totaal andere situatie en niet relevant. Aan veel drinken zitten weinig risico's en xtc zonder alcohol ook, maar de combinatie van beide kan wel goed mis gaan.quote:Op zondag 26 april 2015 12:09 schreef Ronaldsen het volgende:
Wat een zeikerd ben je TS, je schrijft dat je zelf ook erg veel had gedronken. Vind je dat wel normaal dan? Je bent een hypocriete lul.
Jij bent vrijgezel binnen een half jaar. Je vriendin zal toch doen waar ze zin in heeft en uiteindelijk tegen iemand aan lopen die niet net doet alsof hij haar vader is. Krijgt ze ook straf als ze niet doet wat jij wil?quote:Op zondag 26 april 2015 12:12 schreef Anti-P het volgende:
Oke, misschien overdrijf ik om het haar het rest van het jaar te verbieden zonder dat ik erbij ben. Maar is het zo raar dat ik uitgevallen ben omdat ze met eigen ogen heeft gezien wat er kan gebeuren en dit alsnog negeert?
Ze heeft er overigens elke keer weer spijt van als ze het gedaan heeft, het is niet zo dat achteraf trots erop is dat ze het heeft gedaan.
Daarnaast zijn haar voorwaarden over het gebruik van xtc normaal gesproken hetzelfde als die van mij. Daarom heb ik er ook echt geen problemen mee als ze het gaat doen, omdat ik weet dat ze er normaal gesproken wél verantwoordelijk mee omgaat. Ik ben gewoon bang dat het een keer mis gaat.
je hebt nooit het recht om iemand iets te verbieden?quote:Op zondag 26 april 2015 12:09 schreef Anti-P het volgende:
[..]
Nou ik denk dat ik het goed recht heb om iemand xtc te verbieden die bijna dronken is. Of het nou mijn vriendin is of een goede vriend, in beide gevallen had ik hetzelfde gedaan en ik zou het ook fijn vinden als mensen het bij mij zouden doen.
Je vertrouwt haar helemaal niet man, anders zou het je geen bal interesseren hoe, waar en met wie ze xtc neemt.quote:Op zondag 26 april 2015 12:16 schreef Anti-P het volgende:
Ze is 25 en ik geef haar echt genoeg vrijheid om te doen en laten wat ze wilt, het klopt dat het haar leven is en ik laat haar genoeg los hierin. Dit is juist één van de sterke punten van onze relatie, we vertrouwen elkaar volledig. Ik maak me gewoon zorgen om haar mentale weerstand en dat ze dingen doet waar ze achteraf gewoon spijt van heeft.
Nee, je hebt het recht om iemand te adviseren en jouw mening te vertellen.quote:Op zondag 26 april 2015 12:09 schreef Anti-P het volgende:
[..]
Nou ik denk dat ik het goed recht heb om iemand xtc te verbieden die bijna dronken is. Of het nou mijn vriendin is of een goede vriend, in beide gevallen had ik hetzelfde gedaan en ik zou het ook fijn vinden als mensen het bij mij zouden doen.
In mijn beleving is het een geweldige cocktail van awesomeness.quote:Op zondag 26 april 2015 12:19 schreef Anti-P het volgende:
[..]
Lijkt me een totaal andere situatie en niet relevant. Aan veel drinken zitten weinig risico's en xtc zonder alcohol ook, maar de combinatie van beide kan wel goed mis gaan.
Haha wat een onzin, je hebt een relatie met elkaar dus dan is het toch logisch dat je dit soort dingen bespreekt. Zij weet ook wanneer ik het doe, want dit vertel ik haar en zij verteld het mij.quote:Op zondag 26 april 2015 12:21 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Je vertrouwt haar helemaal niet man, anders zou het je geen bal interesseren hoe, waar en met wie ze xtc neemt.
Ze heeft er spijt van en geeft mij gelijk dat ik zo boos ben geworden. Ze snapt zelf ook niet waarom ze het heeft gedaan. Het was ook helemaal niet nodig, we vermaakten ons gewoon prima met al onze alcoholische versnaperingen.quote:Op zondag 26 april 2015 12:22 schreef NanKing het volgende:
[..]
Nee, je hebt het recht om iemand te adviseren en jouw mening te vertellen.
Ik begrijp je wel, je maakt je zorgen (imo ook terecht ), je brengt het allen erg rottig over.
Wat zegt je vriendin er nu over? Nu ze nuchter is bedoel ik.
Maar een volgende keer doet ze het net zo.quote:Op zondag 26 april 2015 12:24 schreef Anti-P het volgende:
[..]
Ze heeft er spijt van en geeft mij gelijk dat ik zo boos ben geworden. Ze snapt zelf ook niet waarom ze het heeft gedaan. Het was ook helemaal niet nodig, we vermaakten ons gewoon prima met al onze alcoholische versnaperingen.
Wie denk je wel niet wie je bent? Haar pa? God?quote:Op zondag 26 april 2015 12:09 schreef Anti-P het volgende:
Ja fijn he? Man je snapt best wat ik bedoel. En dat ik zo overdreven ben uitgevallen die avond lag ook een beetje aan de hoeveelheid alcohol van mijn kant hier heb ik de volgende dag al mijn excuses over gemaakt.quote:Op zondag 26 april 2015 12:28 schreef WJMW het volgende:
"Ze is 25 en ik geef haar echt genoeg vrijheid om te doen en laten wat ze wilt,"
Wat fijn dat jij haar, als haar heer en meester, toch die ruimte gunt. Tjongejonge.
Ja, allebei zelfs.quote:Op zondag 26 april 2015 12:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wie denk je wel niet wie je bent? Haar pa? God?
Ja misschien heb je gelijk, ik snap alleen gewoon niet waarom ze er normaal gesproken zo stellig over is. De laatste keer dat we het samen deden dronk ik een paar biertjes van te voren en toen zei ze al dat ik moest oppassen en dat ik niet te veel zou gaan drinken. Iedereen maakt fouten, dus de eerste keer dat ze het deed terwijl ze had gedronken wimpelde ik nog af en heb ik gezegd dat ze het beter niet allebei tegelijk kan doen. De tweede keer ben ik wel boos geworden en heeft ze letterlijk tegen mij gezegd dat ze haar vriendin het ziekenhuis heeft ingeholpen. Ik had verwacht dat dit wel een eye opener voor haar zou zijn, maar blijkbaar niet.quote:Op zondag 26 april 2015 12:28 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Maar een volgende keer doet ze het net zo.Ze snapt het heus wel waarom ze het doet. Ze wilt gewoon grenzen opzoeken. Zich beter voelen dan dat ze al doet. Daar gebruik je nou eenmaal XTC voor. Dat moet gewoon een keer goed misgaan, daar leert ze van.
Ze heeft er geen spijt van, dat zegt ze alleen maar zodat ze van jouw gezeik af is. Als ze ECHT spijt zou hebben, dan zou ze dit gewoon niet meer doen.quote:Op zondag 26 april 2015 12:12 schreef Anti-P het volgende:
Daarnaast zijn haar voorwaarden over het gebruik van xtc normaal gesproken hetzelfde als die van mij. Daarom heb ik er ook echt geen problemen mee als ze het gaat doen, omdat ik weet dat ze er normaal gesproken wél verantwoordelijk mee omgaat. Ik ben gewoon bang dat het een keer mis gaat.
Ik neem aan dat je een ordinaire troll bent?quote:Op zondag 26 april 2015 13:03 schreef Doum het volgende:
Ik snap je wel TS, het probleem ligt bij je vriendin en niet bij jou. Nog beter is om allebei te stoppen met die meuk
Wat een tranentrekkers van quotes zeg. Oh, oh, man, ma. Schrijven we allemaal mee?quote:Op zondag 26 april 2015 12:19 schreef Anti-P het volgende:
[..]
Aan veel drinken zitten weinig risico's en xtc zonder alcohol ook, maar de combinatie van beide kan wel goed mis gaan.
Nieuwsflash; xtc heeft zeker risico's, ook zonder alcohol. En alcohol zorgt als ik me niet vergis voor de meeste doden.quote:Op zondag 26 april 2015 12:19 schreef Anti-P het volgende:
[..]
Lijkt me een totaal andere situatie en niet relevant. Aan veel drinken zitten weinig risico's en xtc zonder alcohol ook, maar de combinatie van beide kan wel goed mis gaan.
Oh wat klinkt dat vreselijk autoritair!quote:Op zondag 26 april 2015 12:16 schreef Anti-P het volgende:
Ze is 25 en ik geef haar echt genoeg vrijheid om te doen en laten wat ze wilt
Ben ik volledig met je eens gozer, gebruik zelf ook regelmatig. Maar er zijn grenzen. Zou ook geen relatie met een junkie willen. Je moet wel begrijpen dat dit soort gedrag een symptoom is van een ander probleem.quote:Op zondag 26 april 2015 12:09 schreef Anti-P het volgende:
[..]
En je vriendin vindt het blijkbaar niet fijn als mensen dat bij haar doen. Dan kan je twee dingen doen ... Haar keuze respecteren, of je als een triest kneusje gedragen. Blijkbaar heb je voor het laatste gekozen.quote:Op zondag 26 april 2015 12:09 schreef Anti-P het volgende:
[..]
Is dat nu niet een beetje overdreven? Junk, problemen,...quote:Op zondag 26 april 2015 16:56 schreef Teydelyk het volgende:
[..]
Ben ik volledig met je eens gozer, gebruik zelf ook regelmatig. Maar er zijn grenzen. Zou ook geen relatie met een junkie willen. Je moet wel begrijpen dat dit soort gedrag een symptoom is van een ander probleem.
Derde keer in een jaar dat ze gebruikt terwijl ze lam is. Ze heeft gezien wat er kan gebeuren als 't fout gaat en heeft eeeeeeelke keer weer spijt van haar daden. toch is dit numero 3. Zoals het dus klinkt kan ze niet van het spul afblijven als ze lam is en het voor dr neus krijgt geduwd, wat zegt dat dan over een persoon?quote:Op zondag 26 april 2015 18:20 schreef Blosje het volgende:
[..]
Is dat nu niet een beetje overdreven? Junk, problemen,...
Alstublief zeg, ze is 25 en gebruikt blijkbaar 6 à 8 keer per jaar xtc en die bewuste avond was ze BIJNA dronken
Ruzies moet je bewaren tot je beide weer nuchter bent.quote:Op zondag 26 april 2015 12:12 schreef Anti-P het volgende:
Ik vind het hele voorval echt overroepen. Dit zegt juist niets over een persoon.quote:Op zondag 26 april 2015 18:26 schreef RaveNeef het volgende:
[..]
Zoals het dus klinkt kan ze niet van het spul afblijven als ze lam is en het voor dr neus krijgt geduwd, wat zegt dat dan over een persoon?
Ja! Of bier door spiritus! Zo!quote:Op zondag 26 april 2015 19:45 schreef Bekermok het volgende:
Verander voor de grap ook eens xtc in meth of heroïne. Heb je dan nog zoiets van ach niet zeiken joh je hebt niks te zeggen laat haar lekker proberen? Probably not.
quote:Op zondag 26 april 2015 20:20 schreef Blosje het volgende:
[..]
Ik vind het hele voorval echt overroepen. Dit zegt juist niets over een persoon.
Als je uitgaat in het weekend en je hebt gedronken en ze bieden je xtc of coke aan vind ik het heel normaal dat je daar dan wel zin in hebt, zeker op die leeftijd.
Als ze dit nu zou doen op een weekdag terwijl ze voor haar 3 kinderen moet zorgen, ja dán is er een probleem.
Haha, echt he. Van dat "ik verbied het haar" krijg ik meteen een nare smaak ik mijn mond.quote:Op zondag 26 april 2015 12:28 schreef WJMW het volgende:
"Ze is 25 en ik geef haar echt genoeg vrijheid om te doen en laten wat ze wilt,"
Wat fijn dat jij haar, als haar heer en meester, toch die ruimte gunt. Tjongejonge.
Ze heeft er alleen spijt van omdat jij een zeikerd bent, ze geeft je alleen gelijk omdat ze het gevoel heeft zich te moeten verantwoorden tegenover jou.quote:Op zondag 26 april 2015 12:24 schreef Anti-P het volgende:
[..]
Ze heeft er spijt van en geeft mij gelijk dat ik zo boos ben geworden. Ze snapt zelf ook niet waarom ze het heeft gedaan. Het was ook helemaal niet nodig, we vermaakten ons gewoon prima met al onze alcoholische versnaperingen.
quote:Op zondag 26 april 2015 18:09 schreef SugeLucky het volgende:
xtc en drinken kan prima samen. ik heb het zelfs nog nooit gebruikt zonder erbij te drinken.
Als pillen getest zijn, hoe kan die vriendin dan in het ziekenhuis zijn beland terwijl je vriendin die geregeld heeft?quote:Op dinsdag 28 april 2015 11:27 schreef Anti-P het volgende:
Bedankt allemaal voor jullie mening. Ik heb nog even goed met haar gesproken en alles neer gelegd.
Het hele punt is dat we prima op 1 lijn zitten over het gebruik van xtc. We laten onze pillen altijd testen en zij wil ook niet dat ik veel drink als ik xtc gebruik en zou hier ook boos over worden als ik dit wel zou doen. De kans is groot dat het in de toekomst nog wel een keer zal gaan gebeuren en daar heb ik me ook bij neergelegd. Zolang het niet uit de hand loopt accepteer ik het, al heb ik natuurlijk liever dat ze gewoon van te voren beslist dat ze het gaat nemen en daarvoor niet zoveel drinkt. Mocht het echt uit te hand lopen dan zal ik haar er wel op aanspreken, maar goed eerst maar even afwachten hoe het nu allemaal loopt
Als jullie daadwerkelijk op één lijn zaten dan was er geen aanleiding geweest om dit topic te openen.quote:Op dinsdag 28 april 2015 11:27 schreef Anti-P het volgende:
Het hele punt is dat we prima op 1 lijn zitten over het gebruik van xtc
Denken dat je met geteste pillen niet in het ziekenhuis kunt belanden.quote:Op dinsdag 28 april 2015 11:38 schreef Myrr het volgende:
[..]
Als pillen getest zijn, hoe kan die vriendin dan in het ziekenhuis zijn beland terwijl je vriendin die geregeld heeft?
Hoe?quote:Op dinsdag 28 april 2015 11:50 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Denken dat je met geteste pillen niet in het ziekenhuis kunt belanden.
Je beantwoord je eigen vraag nu.quote:Op dinsdag 28 april 2015 11:52 schreef Myrr het volgende:
[..]
Hoe?
Oververhit en uitgedroogd, wellicht. Of er is iets mis met je fysiek.
Als je genoeg en niet overdreven drinkt, af en toe rust, er niets mis is met je organen en geen zes pillen tegelijk tikt, moet het toch wel goed komen lijkt me.
Dat ligt dan aan die vriendin en niet de drugs.quote:Op dinsdag 28 april 2015 11:55 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Je beantwoord je eigen vraag nu.
Ja en als de vriendin van TS zo'n pil in d'r mik gooit terwijl ze lam is, komt dat vast wel goed.quote:Op dinsdag 28 april 2015 11:52 schreef Myrr het volgende:
[..]
Hoe?
Oververhit en uitgedroogd, wellicht. Of er is iets mis met je fysiek.
Als je genoeg en niet overdreven drinkt, af en toe rust, er niets mis is met je organen en geen zes pillen tegelijk tikt, moet het toch wel goed komen lijkt me.
Want als je lam bent stop je spontaan met nadenken en komt alle kennis die je hebt over xtc-gebruik te vervallen.quote:Op dinsdag 28 april 2015 11:56 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja en als de vriendin van TS zo'n pil in d'r mik gooit terwijl ze lam is, komt dat vast wel goed.
Voor velen incl. de vriendin van TS wel ja, in dit topic terug te lezen.quote:Op dinsdag 28 april 2015 11:56 schreef Myrr het volgende:
[..]
Want als je lam bent stop je spontaan met nadenken en komt alle kennis die je hebt over xtc-gebruik te vervallen?
Je hebt de OP gelezen?quote:Op dinsdag 28 april 2015 11:56 schreef Myrr het volgende:
Want als je lam bent stop je spontaan met nadenken en komt alle kennis die je hebt over xtc-gebruik te vervallen?
Wat een onzin, de enige blackouts die ik heb meegemaakt waren ALTIJD wanneer XTC en alcohol gecombineerd waren.quote:Op dinsdag 28 april 2015 12:02 schreef Myrr het volgende:
Okay, TS weet blijkbaar niet dat alcohol en xtc elkaar enkel afzwakt, en de vriendin van TS gebruikt die laatste drie keer dus geen geteste pillen.
TS laat vriendin van tevoren gewoon pillen regelen, in plaats van krampachtig (deels terecht) moeilijk te doen, en laat zijn vriendin zich meteen even inlezen.
Stoppen gaat ze toch niet, dan maar verstandig gebruiken lijkt mij.
Lees jij je anders ook nog ff in.quote:Op dinsdag 28 april 2015 12:02 schreef Myrr het volgende:
Okay, TS weet blijkbaar niet dat alcohol en xtc elkaar enkel afzwakt
Omdat die vriendin die pillen op dat feest heeft geregeld.quote:Op dinsdag 28 april 2015 11:38 schreef Myrr het volgende:
[..]
Als pillen getest zijn, hoe kan die vriendin dan in het ziekenhuis zijn beland terwijl je vriendin die geregeld heeft?
Ik heb ook nergens gezegd dat ik wil dat ze stopt met het gebruik van xtc, ik zou het fijn vinden als ze er met wat meer verantwoording mee om zou gaan.quote:Op dinsdag 28 april 2015 12:02 schreef Myrr het volgende:
Okay, TS weet blijkbaar niet dat alcohol en xtc elkaar enkel afzwakt, en de vriendin van TS gebruikt die laatste drie keer dus geen geteste pillen.
TS laat vriendin van tevoren gewoon pillen regelen, in plaats van krampachtig (deels terecht) moeilijk te doen, en laat zijn vriendin zich meteen even inlezen.
Stoppen gaat ze toch niet, dan maar verstandig gebruiken lijkt mij.
Nee joh, die zwarte gaten in je geheugen zeggen verder helemaal niets natuurlijk.quote:Op dinsdag 28 april 2015 12:53 schreef Ranjit het volgende:
Het enige wat je van de combi alcohol en mdma merkt is een ontieglijk scheve kop en grote zwarte gaten in je geheugen. Zo lang je er fatsoenlijk water bij drinkt (alcohol is vochtafdrijvend) kan het allemaal niet zo kwaad hoor.
''Alcohol combi'' valt al onder ''andere drugs'' bij ''andere omstandigheden''.quote:Op dinsdag 28 april 2015 12:53 schreef Ranjit het volgende:
Dat iemand in het ziekenhuis is beland heeft waarschijnlijk meer te maken met de kwaliteit pillen of andere omstandigheden (warmte, vochtverlies, ander drugs etc) dan met de alcohol combi.
"alcohol is vochtafdrijvend" en "vochtverlies" hebben geen verband met elkaar denk je?quote:Op dinsdag 28 april 2015 12:53 schreef Ranjit het volgende:
Het enige wat je van de combi alcohol en mdma merkt is een ontieglijk scheve kop en grote zwarte gaten in je geheugen. Zo lang je er fatsoenlijk water bij drinkt (alcohol is vochtafdrijvend) kan het allemaal niet zo kwaad hoor.
Dat iemand in het ziekenhuis is beland heeft waarschijnlijk meer te maken met de kwaliteit pillen of andere omstandigheden (warmte, vochtverlies, ander drugs etc) dan met de alcohol combi.
Moet wel toeval zijn.quote:Op dinsdag 28 april 2015 13:01 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
"alcohol is vochtafdrijvend" en "vochtverlies" hebben geen verband met elkaar denk je?
Heb je sowieso weleens XTC gebruikt of heb je het alleen maar van horen zeggen?quote:Op dinsdag 28 april 2015 13:00 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Nee joh, die zwarte gaten in je geheugen zeggen verder helemaal niets natuurlijk.
[..]
''Alcohol combi'' valt al onder ''andere drugs'' bij ''andere omstandigheden''.
Ruim 20 jaar ervaring mee ja.quote:Op dinsdag 28 april 2015 23:08 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Heb je sowieso weleens XTC gebruikt of heb je het alleen maar van horen zeggen?
Degenen die hier namelijk beweren dat XTC en alcohol prima samen gaan, hebben er namelijk wel ervaring mee.
Het is vaak ook wel een bepaald soort mensen dat vindt dat mdma en alcohol prima samen kunnen gaan. In mijn ogen en ervaring niet degenen van wie ik het liefste advies aanneem.quote:Op dinsdag 28 april 2015 23:08 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Heb je sowieso weleens XTC gebruikt of heb je het alleen maar van horen zeggen?
Degenen die hier namelijk beweren dat XTC en alcohol prima samen gaan, hebben er namelijk wel ervaring mee.
Mensen die naar een feestje gaan, wat gebruiken en een biertje drinken zijn een bepaald soort mensen? Of thuis een relaxte avond hebben met partner op die manier zijn een bepaald soort mensen?quote:Op woensdag 29 april 2015 11:04 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Het is vaak ook wel een bepaald soort mensen dat vindt dat mdma en alcohol prima samen kunnen gaan. In mijn ogen en ervaring niet degenen van wie ik het liefste advies aanneem.
Nee hoor. Je hebt geen ervaring met XTC en praat maar wat. Dat was me al duidelijk voor ik dat bericht postte, vandaar dat ik verder ook geen aandacht aan je ga besteden en die smiley afdoende is.quote:
Over het algemeen zijn de mensen die ik zie die flink alcohol en mdma combineren niet de mensen waar ik advies van kan gebruiken. Ik vind dat geen verstandig, verantwoord gebruik en vind dan ook niet dat je dat iemand kunt aanraden.quote:Op woensdag 29 april 2015 14:34 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Mensen die naar een feestje gaan, wat gebruiken en een biertje drinken zijn een bepaald soort mensen? Of thuis een relaxte avond hebben met partner op die manier zijn een bepaald soort mensen?
Mensen die uitspraken doen zoals jij zijn een bepaald soort mensen.
Ah je bent aan het trollen, zeg dat dan gewoon, hoef ik je posts niet meer te lezen voortaan.quote:Op woensdag 29 april 2015 14:38 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Nee hoor. Je hebt geen ervaring met XTC en praat maar wat. Dat was me al duidelijk voor ik dat bericht postte, vandaar dat ik verder ook geen aandacht aan je ga besteden en die smiley afdoende is.
quote:Op woensdag 29 april 2015 14:38 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Nee hoor. Je hebt geen ervaring met XTC en praat maar wat. Dat was me al duidelijk voor ik dat bericht postte, vandaar dat ik verder ook geen aandacht aan je ga besteden en die smiley afdoende is.
wie heeft het over flink? ik heb het over normaal gebruik. in grote mate is alles niet goed voor je, dat lijkt me duidelijk.quote:Op woensdag 29 april 2015 14:40 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Over het algemeen zijn de mensen die ik zie die flink alcohol en mdma combineren niet de mensen waar ik advies van kan gebruiken. Ik vind dat geen verstandig, verantwoord gebruik en vind dan ook niet dat je dat iemand kunt aanraden.
Vroegerquote:Op woensdag 29 april 2015 14:41 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Weet je nog, in de Energiehallen?
quote:Op woensdag 29 april 2015 14:42 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Vroeger
Toen Sugelucky nog op de kleuterschool zat?
Grappig. Ik ben van jullie leeftijd en heb die gabbertijd ook meegemaakt hoorquote:Op woensdag 29 april 2015 14:42 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Vroeger
Toen Sugelucky nog op de kleuterschool zat?
Woop Woopquote:Op woensdag 29 april 2015 14:47 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Grappig. Ik ben van jullie leeftijd en heb die gabbertijd ook meegemaakt hoor
Held hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fylax is op televisie geweest
Nee, ik bedoelde wat ik schreef.quote:Op woensdag 29 april 2015 14:50 schreef SugeLucky het volgende:
Dat jeschijnbaar een herinnering van 20 jaar geleden of zo moeten ophalen, lijkt me al een hoop zeggen. Je bedoelt niet 20 jaar ervaring, maar 20 jaar geleden ervaring zeker?
quote:Op woensdag 29 april 2015 14:50 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde wat ik schreef.
Mensen die mensen junks noemenquote:Op woensdag 29 april 2015 16:46 schreef MadJackthePirate het volgende:
Dit topicKk junks die andere junks willen 'behoeden'
Ga om je euro bedelen ofzo
Vast wel.quote:Op dinsdag 28 april 2015 13:01 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
"alcohol is vochtafdrijvend" en "vochtverlies" hebben geen verband met elkaar denk je?
Die knappe koppen zijn alleen vergeten dat je niet onbeperkt water kunt drinken en daarnaast blijft ondanks dat je het probleem deels kunt ondervangen de combinatie dus wel schadelijk, men moet immers nog meer water drinken terwijl de alcoholische dranken zelf al de water inname in de weg staan.quote:Op donderdag 30 april 2015 11:12 schreef Ranjit het volgende:
[..]
Vast wel.
Maar een paar hele knappe koppen hebben daar eeuwen terug iets voor uitgevonden.
Het heet water drinken.
quote:Op zondag 26 april 2015 12:10 schreef Paxcon het volgende:
Waarom denk jij haar dat te mogen verbieden?
engerd
Deze indruk kreeg ik ook....quote:Op woensdag 29 april 2015 09:31 schreef Leipo666 het volgende:
Fok lijkt wel de verzamelplek van Neerlandse recreatieve drugsgebruikers....
'kijk mij eens verantwoord met drugs omgaan'quote:Op zondag 26 april 2015 12:09 schreef Anti-P het volgende:
[..]
Ja, ik heb het misschien niet helemaal lekker verwoord. Toen ze het eerst aan mij voorlegde om met haar zatte kop nog aan de xtc te gaan, heb ik gewoon gezegd dat het niet verstandig was en dat ik naar huis zou gaan als ze het wel zou doen. Toen ze het achter mijn rug om alsnog had gedaan, werd ik boos omdat ze dus blijkbaar mijn mening op dat moment toch niet serieus nam. Doordat ik zelf ook dronken was reageerde ik nogal heftig. Maar goed, alles is allang uitgesproken en alles is weer kommer en kwelquote:Op donderdag 7 mei 2015 23:41 schreef ChefvanOekels het volgende:
Hulde voor je TS, ik wou dat er meer mensen zoals jou waren, qua drugs gebruik. Het is nooit verkeerd om iemand met een half zatte kop erop te wijzen wat er mis kan gaan.
Heb het helaas vaak genoeg gezien op dikke feesten dat mensen met schuim op de bakkes werden weggedragen
Het verbieden gaat me dan wel wat ver..
Wie?quote:Op donderdag 7 mei 2015 20:37 schreef fathank het volgende:
Maar goed, verantwoord drugs gebruik is een fabeltje. Ik geef je nog een jaar voordat jullie samen in een tv-programma van John Williams en Natascha Froger zitten.
Het verschil is dat verbieden (tot een bepaalde mate) werkt bij kinderen, want die kun je nog vormen en kneden en dergelijke. Bij iemand die al volwassen is, is het kneedbare en vormbare er niet meer. Iemand die 18 is doet toch wat-ie wil en waar-ie zin in heeft.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 11:37 schreef Cockwhale het volgende:
Wat is er mis met verbieden op het moment dat iemand niet in staat is om weloverwogen keuzes te maken en consequenties te overzien? Dat is namelijk de reden waarom we kinderen dingen verbieden, exact om die twee eigenschappen.
Dit zou zijn vriendin dus moeten beseffen en haar gedrag erop aanpassen. En dit moet al vanzelf aanwezig zijn (aan elkaar denken).quote:Gevolgen voor haar zijn ook gevolgen voor hem.
Alleen als zij in bescherming tegen haarzelf wil genomen gaat dat lukken. Als zij het zelf onnodig vindt en geen behoefte heeft aan zoiets, lukt het hem toch niet.quote:Hij neemt zijn vriendin in bescherming tegen haarzelf.
Weer awesomequote:Op vrijdag 8 mei 2015 11:58 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het verschil is dat verbieden (tot een bepaalde mate) werkt bij kinderen, want die kun je nog vormen en kneden en dergelijke. Bij iemand die al volwassen is, is het kneedbare en vormbare er niet meer. Iemand die 18 is doet toch wat-ie wil en waar-ie zin in heeft.
Verder is je relatie met je kind niet te vergelijken met de relatie met je partner. In de relatie met je kind is het kind afhankelijk van je, de relatie met je partner is echter gelijkwaardig.
[..]
Dit zou zijn vriendin dus moeten beseffen en haar gedrag erop aanpassen. En dit moet al vanzelf aanwezig zijn (aan elkaar denken).
[..]
Alleen als zij in bescherming tegen haarzelf wil genomen gaat dat lukken. Als zij het zelf onnodig vindt en geen behoefte heeft aan zoiets, lukt het hem toch niet.
Deze snap ik niet zo.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 09:34 schreef Anti-P het volgende:
[..]
Ja, ik heb het misschien niet helemaal lekker verwoord. Toen ze het eerst aan mij voorlegde om met haar zatte kop nog aan de xtc te gaan, heb ik gewoon gezegd dat het niet verstandig was en dat ik naar huis zou gaan als ze het wel zou doen.
Jullie hebben beiden gedronken en zijn op dat moment dus niet helder. Je verwacht vervolgens wel dat ze verstandige keuzes gaat maken, terwijl haar beoordelinsvermogen is aangetast.quote:Toen ze het achter mijn rug om alsnog had gedaan, werd ik boos omdat ze dus blijkbaar mijn mening op dat moment toch niet serieus nam.
Door de drank reageert jij te heftig en bij haar haalt het remmingen weg...quote:Doordat ik zelf ook dronken was reageerde ik nogal heftig.
En hebben jullie (nieuwe) afspraken gemaakt of zo? Wat is het resultaat van dat uitspreken?quote:Maar goed, alles is allang uitgesproken en alles is weer kommer en kwel
Echt! Wat is dit walgelijk overdreven!!! Geen drugs, en ook geen feesten? Please...quote:Op vrijdag 8 mei 2015 11:42 schreef Sapstengel het volgende:
Daarom ook geen vrouwen daten die drugs gebruiken en feesten bezoeken. Het is wachten op de dag dat ze haar kontje verkoopt voor een fix en jij thuis huilend op de bank zit. Of ze komt op een feest in een soort roes terecht en zuigt een stuk of 5 mannen die misbruik van haar maken af op de wc.
Ik ben het niet met hem eens omwille van zijn redenen, maar ik ben het eens dat als je zelf niet lekker aan de drugs zit, je beter bij dergelijk types uit de buurt kan blijven. Ik ken maar weinig vrouwen die 'recreatief' aan de pillen of zwaardere middelen zitten die verstandig zijn of een glansrijk pad voor zich hebben liggen in hun leven.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 22:00 schreef Blosje het volgende:
[..]
Echt! Wat is dit walgelijk overdreven!!! Geen drugs, en ook geen feesten? Please...
Het is niet omdat iemand drugs gebruikt op een feestje daar direct zijn lichaam voor gaat verkopen.
Als je niet weet waarover je spreekt moet je gewoon zwijgen.
Trouwen TS gebruikt zelf, moet zijn vriendin nu ook bang zijn dat hij zijn kont verkoopt voor een pilletje?
Angsthaas...
Ik ken er genoeg. Maar als die aan de pillen zitten doen ze vrijwel allemaal dat debiele konijnendansje, en dat is ook niet om aan te zien.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 22:20 schreef RaveNeef het volgende:
[..]
Ik ben het niet met hem eens omwille van zijn redenen, maar ik ben het eens dat als je zelf niet lekker aan de drugs zit, je beter bij dergelijk types uit de buurt kan blijven. Ik ken maar weinig vrouwen die 'recreatief' aan de pillen of zwaardere middelen zitten die verstandig zijn of een glansrijk pad voor zich hebben liggen in hun leven.
En plantje oproken op zijn tijd prima, maar met grote kijkers stampen op één of ander obscuur feestje, move along
Volgens mij ken jij heel weinig mensen die 'recreatief' gebruiken. Als je dit koppelt aan marginaliteit weet je echt niet waar je over spreekt.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 22:20 schreef RaveNeef het volgende:
[..]
Ik ken maar weinig vrouwen die 'recreatief' aan de pillen of zwaardere middelen zitten die verstandig zijn of een glansrijk pad voor zich hebben liggen in hun leven.
Nee, want 90% van de users op fok! Is autist en die zijn sociaal invalidequote:Op zaterdag 9 mei 2015 08:54 schreef Overrun het volgende:
Niemand die inziet dat ts oprecht bezorgd kan zijn?
Verbieden is niet het juiste woord maar de inhoud onderstreep ik: alcohol en xtc is een slechte combinatie.
Overigens wel een combinatie die ik ook toepas.
Idd, dat is toch geen combo. Beter beginnen met een nakkie pep, bier zuipen paar schijven erin knallen. Als je lekker gaat paar punten keta en thuis op de after lekker G'tjes en ballonnetjes klappen.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 11:39 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nee, want 90% van de users op fok! Is autist en die zijn sociaal invalide
Echt, alcohol en XTC
Coke is JUIST high-society.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 08:28 schreef Blosje het volgende:
[..]
Volgens mij ken jij heel weinig mensen die 'recreatief' gebruiken. Als je dit koppelt aan marginaliteit weet je echt niet waar je over spreekt.
Trouwens, drugs is van alle tijden en alle lagen van de bevolking, zelfs in de hoogste kringen wordt er drugs gebruikt.
En een plantje roken of alcohol drinken kan net zo slecht zijn als xtc of coke als je hierin overdrijft. Dus zó onschuldig is dit ook niet. Ik denk zelfs dat alcohol vaker ellende veroorzaakt dan partydrugs.
Inderdaad high society, free falling hahaquote:
G?quote:Op zaterdag 9 mei 2015 12:17 schreef fathank het volgende:
[..]
Idd, dat is toch geen combo. Beter beginnen met een nakkie pep, bier zuipen paar schijven erin knallen. Als je lekker gaat paar punten keta en thuis op de after lekker G'tjes en ballonnetjes klappen.
Alcohol en xtc. Dat kan echt niet meer, wie unne huismus ben je dan.
Deze man weet..quote:Op zaterdag 9 mei 2015 12:17 schreef fathank het volgende:
[..]
Idd, dat is toch geen combo. Beter beginnen met een nakkie pep, bier zuipen paar schijven erin knallen. Als je lekker gaat paar punten keta en thuis op de after lekker G'tjes en ballonnetjes klappen.
Mja, doe mij maar AASquote:Op zaterdag 9 mei 2015 12:17 schreef fathank het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 8 mei 2015 09:34 schreef Anti-P het volgende:
[..]
Ja, ik heb het misschien niet helemaal lekker verwoord. Toen ze het eerst aan mij voorlegde om met haar zatte kop nog aan de xtc te gaan, heb ik gewoon gezegd dat het niet verstandig was en dat ik naar huis zou gaan als ze het wel zou doen. Toen ze het achter mijn rug om alsnog had gedaan, werd ik boos omdat ze dus blijkbaar mijn mening op dat moment toch niet serieus nam. Doordat ik zelf ook dronken was reageerde ik nogal heftig. Maar goed, alles is allang uitgesproken en alles is weer kommer en kwel
Dat was sarcastischquote:Op zaterdag 9 mei 2015 16:15 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Op een relatie die alleen maar kommer en kwel is? Nee
Ja lekker iedere week die naald in je bilquote:
quote:Op zaterdag 9 mei 2015 17:19 schreef fathank het volgende:
[..]
Ja lekker iedere week die naald in je bil
Echt superchill hele jaar in de sportschool hangen een klein vermogen aan troep in je lichaam gespoten kun je nog niet eens met goed fatsoen je shirt uittrekken op het strandquote:
Hmm, waar precies koppel ik drugsgebruik aan marginaliteit? Dat je centjes hebt betekent niet per definitie een leven vol wijsheid, geluk en een overvloed aan beslissingen waar je trots op kan zijn (oftewel, een glansrijk levenspad! "Geld maakt niet gelukkig"). Het feit dat drugs dan ook in alle klassen van de bevolking wordt gebruikt kan me m'n reet roesten. Ik zeg het nog maar eens, ik ken in mijn sociale kringen, wat wellicht 'high-class' valt te noemen, genoeg mensen die 'recreatief' drugs gebruiken (coke, wiet, LSD, GHB etc.) en waarvan ik gerust durf te zeggen dat het leven niet even soepeltjes loopt door dat gebruik ervan als had gekund. Tuuuuuurlijk, uitzonderingen daargelaten, maar puur door wat ik zie, zou ik zeggen, ga geen relatie aan met iemand die daar gebruik van maakt als je dat zelf niet doet.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 08:28 schreef Blosje het volgende:
[..]
Volgens mij ken jij heel weinig mensen die 'recreatief' gebruiken. Als je dit koppelt aan marginaliteit weet je echt niet waar je over spreekt.
Trouwens, drugs is van alle tijden en alle lagen van de bevolking, zelfs in de hoogste kringen wordt er drugs gebruikt.
En een plantje roken of alcohol drinken kan net zo slecht zijn als xtc of coke als je hierin overdrijft. Dus zó onschuldig is dit ook niet. Ik denk zelfs dat alcohol vaker ellende veroorzaakt dan partydrugs.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |