Nou ik denk dat ik het goed recht heb om iemand xtc te verbieden die bijna dronken is. Of het nou mijn vriendin is of een goede vriend, in beide gevallen had ik hetzelfde gedaan en ik zou het ook fijn vinden als mensen het bij mij zouden doen.quote:Op zondag 26 april 2015 12:06 schreef NanKing het volgende:
Godsamme wie denk je dan dat je bent om te zeggen dat je het verbiedt.
Dat jij het niet leuk vindt, er consequenties aan verbindt (alleen slapen), prima. Maar je praat hier over je vriendin alsof ze een patiënt van je is.
Ik vind het niet raar, je geeft tenslotte om haar. Het is echter geen effectieve methode, je bereikt er weinig mee.quote:Op zondag 26 april 2015 12:12 schreef Anti-P het volgende:
Oke, misschien overdrijf ik om het haar het rest van het jaar te verbieden zonder dat ik erbij ben. Maar is het zo raar dat ik uitgevallen ben omdat ze met eigen ogen heeft gezien wat er kan gebeuren en dit alsnog negeert?
Ze heeft er overigens elke keer weer spijt van als ze het gedaan heeft, het is niet zo dat achteraf trots erop is dat ze het heeft gedaan.
Lijkt me een totaal andere situatie en niet relevant. Aan veel drinken zitten weinig risico's en xtc zonder alcohol ook, maar de combinatie van beide kan wel goed mis gaan.quote:Op zondag 26 april 2015 12:09 schreef Ronaldsen het volgende:
Wat een zeikerd ben je TS, je schrijft dat je zelf ook erg veel had gedronken. Vind je dat wel normaal dan? Je bent een hypocriete lul.
Jij bent vrijgezel binnen een half jaar. Je vriendin zal toch doen waar ze zin in heeft en uiteindelijk tegen iemand aan lopen die niet net doet alsof hij haar vader is. Krijgt ze ook straf als ze niet doet wat jij wil?quote:Op zondag 26 april 2015 12:12 schreef Anti-P het volgende:
Oke, misschien overdrijf ik om het haar het rest van het jaar te verbieden zonder dat ik erbij ben. Maar is het zo raar dat ik uitgevallen ben omdat ze met eigen ogen heeft gezien wat er kan gebeuren en dit alsnog negeert?
Ze heeft er overigens elke keer weer spijt van als ze het gedaan heeft, het is niet zo dat achteraf trots erop is dat ze het heeft gedaan.
Daarnaast zijn haar voorwaarden over het gebruik van xtc normaal gesproken hetzelfde als die van mij. Daarom heb ik er ook echt geen problemen mee als ze het gaat doen, omdat ik weet dat ze er normaal gesproken wél verantwoordelijk mee omgaat. Ik ben gewoon bang dat het een keer mis gaat.
je hebt nooit het recht om iemand iets te verbieden?quote:Op zondag 26 april 2015 12:09 schreef Anti-P het volgende:
[..]
Nou ik denk dat ik het goed recht heb om iemand xtc te verbieden die bijna dronken is. Of het nou mijn vriendin is of een goede vriend, in beide gevallen had ik hetzelfde gedaan en ik zou het ook fijn vinden als mensen het bij mij zouden doen.
Je vertrouwt haar helemaal niet man, anders zou het je geen bal interesseren hoe, waar en met wie ze xtc neemt.quote:Op zondag 26 april 2015 12:16 schreef Anti-P het volgende:
Ze is 25 en ik geef haar echt genoeg vrijheid om te doen en laten wat ze wilt, het klopt dat het haar leven is en ik laat haar genoeg los hierin. Dit is juist één van de sterke punten van onze relatie, we vertrouwen elkaar volledig. Ik maak me gewoon zorgen om haar mentale weerstand en dat ze dingen doet waar ze achteraf gewoon spijt van heeft.
Nee, je hebt het recht om iemand te adviseren en jouw mening te vertellen.quote:Op zondag 26 april 2015 12:09 schreef Anti-P het volgende:
[..]
Nou ik denk dat ik het goed recht heb om iemand xtc te verbieden die bijna dronken is. Of het nou mijn vriendin is of een goede vriend, in beide gevallen had ik hetzelfde gedaan en ik zou het ook fijn vinden als mensen het bij mij zouden doen.
In mijn beleving is het een geweldige cocktail van awesomeness.quote:Op zondag 26 april 2015 12:19 schreef Anti-P het volgende:
[..]
Lijkt me een totaal andere situatie en niet relevant. Aan veel drinken zitten weinig risico's en xtc zonder alcohol ook, maar de combinatie van beide kan wel goed mis gaan.
Haha wat een onzin, je hebt een relatie met elkaar dus dan is het toch logisch dat je dit soort dingen bespreekt. Zij weet ook wanneer ik het doe, want dit vertel ik haar en zij verteld het mij.quote:Op zondag 26 april 2015 12:21 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Je vertrouwt haar helemaal niet man, anders zou het je geen bal interesseren hoe, waar en met wie ze xtc neemt.
Ze heeft er spijt van en geeft mij gelijk dat ik zo boos ben geworden. Ze snapt zelf ook niet waarom ze het heeft gedaan. Het was ook helemaal niet nodig, we vermaakten ons gewoon prima met al onze alcoholische versnaperingen.quote:Op zondag 26 april 2015 12:22 schreef NanKing het volgende:
[..]
Nee, je hebt het recht om iemand te adviseren en jouw mening te vertellen.
Ik begrijp je wel, je maakt je zorgen (imo ook terecht ), je brengt het allen erg rottig over.
Wat zegt je vriendin er nu over? Nu ze nuchter is bedoel ik.
Maar een volgende keer doet ze het net zo.quote:Op zondag 26 april 2015 12:24 schreef Anti-P het volgende:
[..]
Ze heeft er spijt van en geeft mij gelijk dat ik zo boos ben geworden. Ze snapt zelf ook niet waarom ze het heeft gedaan. Het was ook helemaal niet nodig, we vermaakten ons gewoon prima met al onze alcoholische versnaperingen.
Wie denk je wel niet wie je bent? Haar pa? God?quote:Op zondag 26 april 2015 12:09 schreef Anti-P het volgende:
Ja fijn he? Man je snapt best wat ik bedoel. En dat ik zo overdreven ben uitgevallen die avond lag ook een beetje aan de hoeveelheid alcohol van mijn kant hier heb ik de volgende dag al mijn excuses over gemaakt.quote:Op zondag 26 april 2015 12:28 schreef WJMW het volgende:
"Ze is 25 en ik geef haar echt genoeg vrijheid om te doen en laten wat ze wilt,"
Wat fijn dat jij haar, als haar heer en meester, toch die ruimte gunt. Tjongejonge.
Ja, allebei zelfs.quote:Op zondag 26 april 2015 12:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wie denk je wel niet wie je bent? Haar pa? God?
Ja misschien heb je gelijk, ik snap alleen gewoon niet waarom ze er normaal gesproken zo stellig over is. De laatste keer dat we het samen deden dronk ik een paar biertjes van te voren en toen zei ze al dat ik moest oppassen en dat ik niet te veel zou gaan drinken. Iedereen maakt fouten, dus de eerste keer dat ze het deed terwijl ze had gedronken wimpelde ik nog af en heb ik gezegd dat ze het beter niet allebei tegelijk kan doen. De tweede keer ben ik wel boos geworden en heeft ze letterlijk tegen mij gezegd dat ze haar vriendin het ziekenhuis heeft ingeholpen. Ik had verwacht dat dit wel een eye opener voor haar zou zijn, maar blijkbaar niet.quote:Op zondag 26 april 2015 12:28 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Maar een volgende keer doet ze het net zo.Ze snapt het heus wel waarom ze het doet. Ze wilt gewoon grenzen opzoeken. Zich beter voelen dan dat ze al doet. Daar gebruik je nou eenmaal XTC voor. Dat moet gewoon een keer goed misgaan, daar leert ze van.
Ze heeft er geen spijt van, dat zegt ze alleen maar zodat ze van jouw gezeik af is. Als ze ECHT spijt zou hebben, dan zou ze dit gewoon niet meer doen.quote:Op zondag 26 april 2015 12:12 schreef Anti-P het volgende:
Daarnaast zijn haar voorwaarden over het gebruik van xtc normaal gesproken hetzelfde als die van mij. Daarom heb ik er ook echt geen problemen mee als ze het gaat doen, omdat ik weet dat ze er normaal gesproken wél verantwoordelijk mee omgaat. Ik ben gewoon bang dat het een keer mis gaat.
Ik neem aan dat je een ordinaire troll bent?quote:Op zondag 26 april 2015 13:03 schreef Doum het volgende:
Ik snap je wel TS, het probleem ligt bij je vriendin en niet bij jou. Nog beter is om allebei te stoppen met die meuk
Wat een tranentrekkers van quotes zeg. Oh, oh, man, ma. Schrijven we allemaal mee?quote:Op zondag 26 april 2015 12:19 schreef Anti-P het volgende:
[..]
Aan veel drinken zitten weinig risico's en xtc zonder alcohol ook, maar de combinatie van beide kan wel goed mis gaan.
Nieuwsflash; xtc heeft zeker risico's, ook zonder alcohol. En alcohol zorgt als ik me niet vergis voor de meeste doden.quote:Op zondag 26 april 2015 12:19 schreef Anti-P het volgende:
[..]
Lijkt me een totaal andere situatie en niet relevant. Aan veel drinken zitten weinig risico's en xtc zonder alcohol ook, maar de combinatie van beide kan wel goed mis gaan.
Oh wat klinkt dat vreselijk autoritair!quote:Op zondag 26 april 2015 12:16 schreef Anti-P het volgende:
Ze is 25 en ik geef haar echt genoeg vrijheid om te doen en laten wat ze wilt
Ben ik volledig met je eens gozer, gebruik zelf ook regelmatig. Maar er zijn grenzen. Zou ook geen relatie met een junkie willen. Je moet wel begrijpen dat dit soort gedrag een symptoom is van een ander probleem.quote:Op zondag 26 april 2015 12:09 schreef Anti-P het volgende:
[..]
En je vriendin vindt het blijkbaar niet fijn als mensen dat bij haar doen. Dan kan je twee dingen doen ... Haar keuze respecteren, of je als een triest kneusje gedragen. Blijkbaar heb je voor het laatste gekozen.quote:Op zondag 26 april 2015 12:09 schreef Anti-P het volgende:
[..]
Is dat nu niet een beetje overdreven? Junk, problemen,...quote:Op zondag 26 april 2015 16:56 schreef Teydelyk het volgende:
[..]
Ben ik volledig met je eens gozer, gebruik zelf ook regelmatig. Maar er zijn grenzen. Zou ook geen relatie met een junkie willen. Je moet wel begrijpen dat dit soort gedrag een symptoom is van een ander probleem.
Derde keer in een jaar dat ze gebruikt terwijl ze lam is. Ze heeft gezien wat er kan gebeuren als 't fout gaat en heeft eeeeeeelke keer weer spijt van haar daden. toch is dit numero 3. Zoals het dus klinkt kan ze niet van het spul afblijven als ze lam is en het voor dr neus krijgt geduwd, wat zegt dat dan over een persoon?quote:Op zondag 26 april 2015 18:20 schreef Blosje het volgende:
[..]
Is dat nu niet een beetje overdreven? Junk, problemen,...
Alstublief zeg, ze is 25 en gebruikt blijkbaar 6 à 8 keer per jaar xtc en die bewuste avond was ze BIJNA dronken
Ruzies moet je bewaren tot je beide weer nuchter bent.quote:Op zondag 26 april 2015 12:12 schreef Anti-P het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |