kiwi-maagje gespotquote:Op zaterdag 16 mei 2015 22:23 schreef Butterflower het volgende:
Door Son speel ik nu ook mee in Cracottes met kaas, de musical![]()
[ afbeelding ]
Te weinig kaas.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 22:23 schreef Butterflower het volgende:
Door Son speel ik nu ook mee in Cracottes met kaas, de musical![]()
[ afbeelding ]
Fullness: hét medicijn voor de hongerige carrièretijgerquote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:54 schreef Cee het volgende:
[..]
Beter een mind full dan een maag full wheheheh.
Heerlijk.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:55 schreef megamandy het volgende:
[..]
Fullness: hét medicijn voor de hongerige carrièretijger
quote:Op zaterdag 16 mei 2015 21:03 schreef Cee het volgende:
Wat is dit, Cracker met Kaas: De Musical? Verdomme.
Godverquote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:54 schreef Cee het volgende:
[..]
Wtfquote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:55 schreef megamandy het volgende:
[..]
Fullness: hét medicijn voor de hongerige carrièretijger
quote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:54 schreef Cee het volgende:
[..]
http://www.bekendeburen.n(...)het-sjouwen-met-etenquote:Sonja Silva veel kilo's afvallen en heeft daarom een maagverkleining laten doen. Maar wat ziet onze fotograaf?
Nog maar net is Sonja Silva uit het ziekenhuis waar ze een maagverkleining heeft ondergaan of onze fotograaf zag haar alweer sjouwen met eten. En dat terwijl Sonja juist tientallen kilos' wil afvallen. En omdat het haar door middel van dieten maar niet wilde lukken, heeft ze deze operatie laten doen.
Maar dat ze dan al zo snel weer de deur zou uitrennen voor boodschappen, daar hadden we niet op gerekend. Gelukkig kan ze door de maagverkleining weinig eten, dus vliegen die kilo's er toch wel vanzelf af.
Het is een kwestie van tijd, dat Sonja weer hetzelfde figuur heeft als in de tijd dat ze nog Playmate was. Maar dan moet ze het eten wel laten liggen.
BIJ ah is alleen eten te koop en man moet ook kiwi-maag-porties eten?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:37 schreef friekin_ het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
http://www.bekendeburen.n(...)het-sjouwen-met-eten
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:38 schreef computergirl het volgende:
[..]
BIJ ah is alleen eten te koop en man moet ook kiwi-maag-porties eten?
Ik vond het ook onzin, maar de foto's zijn boeienderquote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:39 schreef Stormqueen het volgende:
Oh ik wist niet dat je niet meer mag eten na een maagverkleining
Wat een vergezocht stukje .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |