quote:Slipknot - Adam Beach
Captain Boomerang - Jai Courtney
Enchantress - Cara Delevingne
Katana - Karen Fukuhara
Rick Flagg - Joel Kinnaman
Harley Quinn - Margot Robbie
Deadshot - Will Smith
Killer Croc -Adewale Akinnuoye-Agbaje
El Diablo - Jay Hernandez
Harley Quinn ziet er blij uit ipv maniakaal, jammer.quote:
Klopt inderdaad wel. Qua film vind ik het juist wel iets hebben maar met zo'n foto's gaan er juist veel details verloren.quote:Op maandag 4 mei 2015 13:09 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik vind Captain Boomerang wel geslaagd, voor de rest is 't nogal kleurloos, zoals blijkbaar verplicht is bij Warner/DC. Letterlijk kleurloos bedoel ik dan.
Was me nog niet eerder opgevallen dat Margot Robbie blijkbaar zo'n grote Julia Roberts-mond heeft.
Wonder Woman krijgt een eigen film, dus een origin. Ze zal een appearance maken in BvS.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 11:35 schreef megamandy het volgende:
Ben wel benieuwd hoe ze zoveel nieuwe characters gaan "voorstellen" aan het publiek. Want er zijn geen origin stories en het zijn echt 8 man ofzo.
Maar dat vraag ik mij af voor de hele DC universe, ook voor wonder woman en Aquaman in Batman vs Superman.
Klopt.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 18:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
Juist die gasten in die group shot zien er niet uit.
Eens, Joker zie ik toch het liefst in zijn paarse pak. Nu ziet hij er meer uit als een lid van een rockband.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 19:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klopt.
Maar Joker is wel een beetje 2edgy4me. Vooral die tattoe op zijn voorhoofd
Dat is dus zilver geworden:quote:Op vrijdag 8 mei 2015 01:18 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Eens, Joker zie ik toch het liefst in zijn paarse pak. Nu ziet hij er meer uit als een lid van een rockband.
Wat kan gewoon?quote:Op maandag 13 juli 2015 22:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee hoor dat kan gewoon.
TV / [DC Comics] Suicide Squad (2016)
Daar verder dus Davy.
Erg vreemd idd, ze zijn ook niet midden in de opnames ofzo.quote:Op maandag 13 juli 2015 22:40 schreef Rogan het volgende:
Matig, tot toe is het helemaal niet overtuigend.
Dat heb ik ook met de Batman vs Superman trailer. Het overtuigd mij eigenlijk niet om naar de bios te gaan. Terwijl ik wel nieuwsgierig ben wat ze ervan maken, maar op basis van de trailer hebben ze mij niet te pakken.quote:Op maandag 13 juli 2015 22:40 schreef Rogan het volgende:
Matig, tot toe is het helemaal niet overtuigend.
Geen excuus om een hele matige presentatie te laten zien.quote:Op maandag 13 juli 2015 23:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Erg vreemd idd, ze zijn ook niet midden in de opnames ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat hebben ze in godsnaam met de ogen van Cara gedaan
En de volgende beelden komen van in Empire Magazine:
http://www.empireonline.c(...)-croc-amanda-waller/
Zin in de rol van Viola Davis als Amanda Waller!吴 曼 迪
Gave covers. Bij mij viel van de week deze editie op de spreekwoordelijke mat:quote:Op woensdag 4 november 2015 19:06 schreef megamandy het volgende:
Empire Mag Publishes ‘Suicide Squad’ Covers
Tof. Hoeveel betaal je voor een jaarabonnement? Koop weleens wat losse delen, blijft tof leesvoer. Had vroeger ook een abonnement op een Nederlandstalig tijdschrift met maandelijkse dvd's erbij, maar die ging faillietquote:Op donderdag 5 november 2015 14:05 schreef Breuls het volgende:
[..]
Gave covers. Bij mij viel van de week deze editie op de spreekwoordelijke mat:
[ afbeelding ]
Geeft een iets betere blik op zijn outfit. Note de broek, waarop 'Arkham' staat.
Ongeveer vijf tientjes.quote:Op donderdag 5 november 2015 14:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Tof. Hoeveel betaal je voor een jaarabonnement?
Ik ook, maar een abo is veul goedkoper dan allemaal losse nummers en Empire is toch wel het beste van de Britse filmbladen.quote:Koop weleens wat losse delen, blijft tof leesvoer.
FilmValley? Dat was best een leuk blad, ja.quote:Had vroeger ook een abonnement op een Nederlandstalig tijdschrift met maandelijkse dvd's erbij, maar die ging failliet
Klopt ja. Was kwalitatief echt prima en die dvd's waren een leuke bonus. Merk bij mezelf dat ik sinds dat faillisement veel minder leuke onbekende films ontdek. Bij een fysiek tijdschrift lees je dan toch wat meer dan wanneer je door filmsites heen scrollt.quote:Op donderdag 5 november 2015 14:14 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ongeveer vijf tientjes.
[..]
Ik ook, maar een abo is veul goedkoper dan allemaal losse nummers en Empire is toch wel het beste van de Britse filmbladen.
[..]
FilmValley? Dat was best een leuk blad, ja.
Ja die had ik inderdaad ook nog voorbij zien komen. Heerlijk die broek! En op blote voeten, maar hij kan het wel hebben zoals hij op die foto eruit ziet.quote:Op donderdag 5 november 2015 14:05 schreef Breuls het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Geeft een iets betere blik op zijn outfit. Note de broek, waarop 'Arkham' staat.
Hij heeft waarschijnlijk zijn boevenpak/broek nog aan van Arkhamquote:Op donderdag 5 november 2015 14:05 schreef Breuls het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |