SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Toch wel knap. Heracles had het dit jaar voor het eerst sinds jaren ECHT moeilijk.quote:Op zaterdag 25 april 2015 20:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
JAAAAAAAA
Even Hafcfan feliciteren via de app.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gaat dat echt een leuke pot worden dan?quote:Op zaterdag 25 april 2015 20:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nu kan iedereen gewoon Excelsior - PSV kijken. NAC is namelijk beslist.
quote:Op zaterdag 25 april 2015 20:15 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Nieuws uit Engeland.Interessant voor dit topic.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Ik ga GGMM's favoriete programma kijken.quote:Op zaterdag 25 april 2015 20:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja.quote:Op zaterdag 25 april 2015 20:15 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Gaat dat echt een leuke pot worden dan?
Nieuws uit Engeland.Vrij raar geformuleerde zin. Stijn is het hiermee eens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
Nieuws uit Engeland.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou wel lullig zijn als ze er uit gingen net nu hun stadion een opknapbeurt krijgtquote:Op zaterdag 25 april 2015 20:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toch wel knap. Heracles had het dit jaar voor het eerst sinds jaren ECHT moeilijk.
Nieuws uit Engeland.klopt al niet meer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
Den Haag overkwam het ook, bij intrede nieuwe stadion degraderen......quote:Op zaterdag 25 april 2015 20:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zou wel lullig zijn als ze er uit gingen net nu hun stadion een opknapbeurt krijgt
Dat doen ze al. Dat ze niet gaan kijken is een act.quote:Op zaterdag 25 april 2015 20:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op zaterdag 25 april 2015 20:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]Verdorie, gaat ook allemaal veel te snel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon je hersenen trainen om het bij te houden.quote:Op zaterdag 25 april 2015 20:17 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Verdorie, gaat ook allemaal veel te snel.
Ik geloof ook niet dat het toeval is dat er nu opeens allemaal grote scheuren in die tribune zitten, we weten allemaal hoe hij met dug-outs omgaat.quote:Op zaterdag 25 april 2015 20:16 schreef Ajacied422 het volgende:
maaskant gaat makkelie wurgen in de rust
niemand fuckt met maaskantje
Werd Volendam toen kampioen seizoen laterquote:Op zaterdag 25 april 2015 20:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Den Haag overkwam het ook, bij intrede nieuwe stadion degraderen......
Ik moet mijn hersenen al vaak genoeg gebruiken.quote:Op zaterdag 25 april 2015 20:17 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Gewoon je hersenen trainen om het bij te houden.
Bijna afgelopen.quote:
Aparte naam voor een vrouw dat wel.quote:
Die scoorde nog ooit 2x tegen PSV.quote:
Dat zijn teksten.quote:Op zaterdag 25 april 2015 20:18 schreef AFCNiels het volgende:
Als Heracles Ten Rouwelaar op doel had gehad, dan hadden ze nu achter gestaan.
Hee, Wil je dit even op tafel zetten?quote:Op zaterdag 25 april 2015 20:19 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Aparte naam voor een vrouw dat wel.
omhooggevallen sukkeltjequote:Op zaterdag 25 april 2015 20:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Irritant mannetje. Daar heb ik nog bij op school gezeten
Dat is nog niet bekend, we weten niet of ze 16e of 17e worden.quote:Op zaterdag 25 april 2015 20:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
Tegen wie moet NAC in de play-offs?
dat heb ik vannacht nog uitgelegd, zal het even opzoekenquote:Op zaterdag 25 april 2015 20:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
Tegen wie moet NAC in de play-offs?
m-m-m-m-m-m-mad-mad-mad.quote:
Maaskant heeft zeker ook een keer tegen de tribune geslagen?quote:Op zaterdag 25 april 2015 20:19 schreef AFCNiels het volgende:
Maaskant keek al woedend naar het glas van de dug-out.
In de voorbeschouwing had hij nog een plan dat in alles voorzag.quote:Op zaterdag 25 april 2015 20:20 schreef PowerLoungen het volgende:
Maaskantje nu al in paniek
mooi man
Valt wel mee.quote:Op zaterdag 25 april 2015 20:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit zeg je wel vaak de laatste tijd hè
Veel bier drinken ?quote:Op zaterdag 25 april 2015 20:21 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
In de voorbeschouwing had hij nog een plan dat in alles voorzag.
Als de stand zo blijft vrees ik het ergste voor de tribune.quote:Op zaterdag 25 april 2015 20:21 schreef Zorro het volgende:
[..]
Maaskant heeft zeker ook een keer tegen de tribune geslagen?
jaquote:Op zaterdag 25 april 2015 20:21 schreef Geo4kant het volgende:
Opstelling van PSV al bekend? Ben wel benieuwd.
quote:Op zaterdag 25 april 2015 20:22 schreef Slobeend het volgende:
Geweldige wedstrijd man, NAC heeft best een aardige ploeg.
voor de wedstrijd je helemaal naar de tering zuipen. vervolgens coke in je neus duwen. daarna helemaal jezelf laten gaan. vuisten zwaaien, been gestrekt koekoekquote:
VVV en Rodaquote:Op zaterdag 25 april 2015 20:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Ronde 1
10. Almere City v 6. De Graafschap
8. FC Oss v 7. VVV Venlo
Ronde 2
5. FC Volendam v 2. FC Eindhoven
Almere City/De Graafschap v 17. Go Ahead Eagles
-------------------------------------------------------------------------
FC Oss/VVV Venlo v 16. NAC Breda
4. FC Emmen v 3. Roda JC
Opstelling Excelsior: Coutinho; Karami, Fischer, Mattheij, Kuipers; Kruijs, Auassar, Stans; Van Mieghem, Van Weert, Gouriyequote:
Denk om je taal, jongeman.quote:
NAC moet er sowieso in blijven.quote:Op zaterdag 25 april 2015 20:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
NAC moet alleen daarom al erin blijven
Countino wil zich bewijzen dus Excelsior wint.quote:Op zaterdag 25 april 2015 20:23 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Opstelling Excelsior: Coutinho; Karami, Fischer, Mattheij, Kuipers; Kruijs, Auassar, Stans; Van Mieghem, Van Weert, Gouriye
Opstelling PSV: Pasveer; Willems, Rekik, Isimat, Tamata; Maher, Guardado, Wijnaldum; Memphis, De Jong, Narsingh
Lees verder: http://www.soccernews.nl/(...)asveer#ixzz3YLYkbWMX
Je gaat toch niet winnen.quote:Op zaterdag 25 april 2015 20:24 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Ik ben het niet eens met die wissel, slecht voor mijn Profcoach.
Excelsior staat gelijk met heracles heraclesquote:Op zaterdag 25 april 2015 20:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
NAC moet er sowieso in blijven.
Excelsior moet degraderen, maar zal wel niet meer kunnen
Aflopend contract ?quote:Op zaterdag 25 april 2015 20:24 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Countino wil zich bewijzen dus Excelsior wint.
Staan maar 3 punten voor op NACquote:Op zaterdag 25 april 2015 20:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hopelijk wint hij ooit nog eens de CL, ben benieuwd wat hij dan gaat doenquote:Op zaterdag 25 april 2015 20:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zometeen gaan we kijken naar Karim Rekiki
En ik was het net kwijtquote:Op zaterdag 25 april 2015 20:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zometeen gaan we kijken naar Karim Rekiki
quote:Op zaterdag 25 april 2015 20:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Excelsior staat gelijk met heracles heracles
GENOTquote:Op zaterdag 25 april 2015 20:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Staan maar 3 punten voor op NAC
Van Weert, Auassar, Fischer, Stansquote:Op zaterdag 25 april 2015 20:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
GENOT
Alleen Botaka vind ik wel leuk bij Excelsior
Doe hem de groeten.quote:Op zaterdag 25 april 2015 20:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
JAAAAAAAA
Even Hafcfan feliciteren via de app.
Als derde keeper jaquote:
Seuntjes is daarvan het toonbeeldquote:Op zaterdag 25 april 2015 20:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
voor de wedstrijd je helemaal naar de tering zuipen. vervolgens coke in je neus duwen. daarna helemaal jezelf laten gaan. vuisten zwaaien, been gestrekt koekoek
Stans is een verrassing.quote:Op zaterdag 25 april 2015 20:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Van Weert, Auassar, Fischer, Stans
Die ken ik nietquote:Op zaterdag 25 april 2015 20:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Van Weert, Auassar, Fischer, Stans
Van Weert vind ik eigenlijk drie keer niks. Auassar ook niet veel.quote:
Vertel eens een leuk feitje over Ludogoretsquote:Op zaterdag 25 april 2015 20:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
De commentator zei trouwens "en de goal"
Voor meer leuke feitjes kunnen jullie mij altijd inschakelen.
Schakel uit!quote:Op zaterdag 25 april 2015 20:26 schreef Sked het volgende:
Ik schakel in en de 1-2 valt.
Dit kan geen toeval zijn.
Is dat de voetbalvariant van Endemol?quote:Op zaterdag 25 april 2015 20:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
De commentator zei trouwens "en de goal"
Voor meer leuke feitjes kunnen jullie mij altijd inschakelen.
Misidjan is daar helemaal opgebloeid.quote:Op zaterdag 25 april 2015 20:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vertel eens een leuk feitje over Ludogorets
auassar is dit seizoen heel belangrijk op het middenveld.quote:Op zaterdag 25 april 2015 20:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Van Weert vind ik eigenlijk drie keer niks. Auassar ook niet veel.
De man op de brommer.quote:Op zaterdag 25 april 2015 20:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Misidjan is daar helemaal opgebloeid.
Guardado ook naar het schijnt.quote:Op zaterdag 25 april 2015 20:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
auassar is dit seizoen heel belangrijk op het middenveld.
Dit kunnen Cavaliers en ik bevestigen.quote:Op zaterdag 25 april 2015 20:28 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Guardado ook naar het schijnt.
Ook nooit een assist.quote:Op zaterdag 25 april 2015 20:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Guardado scoort nooit.
Die kan er dus geen kut van.
NAC voegt al seizoenen lang geen flikker meer toe aan de eredivisie. Toen Willem II degradeerde was ook iedereen blij dat niet NAC degradeerde, maar die laten nu in 1 seizoen al meer zien dan NAC in de afgelopen vijf jaar.quote:Op zaterdag 25 april 2015 20:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waardeloze speler.quote:
Guardado heeft wel gescoord.quote:Op zaterdag 25 april 2015 20:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Guardado scoort nooit.
Die kan er dus geen kut van.
In eigen doel?quote:Op zaterdag 25 april 2015 20:29 schreef Ajacied422 het volgende:
ik gun demy de zeeuw de winnende vandaag
Matige middenvelderquote:Op zaterdag 25 april 2015 20:29 schreef Cavaliers het volgende:
Guardado is de beste speler van Nederland.
Come at me.
Robben is de beste speler van Nederland.quote:Op zaterdag 25 april 2015 20:29 schreef Cavaliers het volgende:
Guardado is de beste speler van Nederland.
Come at me.
Leedvermaak is altijd wel leuk bij NACquote:Op zaterdag 25 april 2015 20:29 schreef Fargo het volgende:
[..]
NAC voegt al seizoenen lang geen flikker meer toe aan de eredivisie. Toen Willem II degradeerde was ook iedereen blij dat niet NAC degradeerde, maar die laten nu in 1 seizoen al meer zien dan NAC in de afgelopen vijf jaar.
Leukjens.quote:
Morgen wordt volop genieten inderdaadquote:Op zaterdag 25 april 2015 20:29 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Morgen DE wedstrijd uit het Noorden!
Dat was wel een geinig potje toenquote:Op zaterdag 25 april 2015 20:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bij Leo Oldenburger moet ik altijd aan die ene wedstrijd Nederland - Hongarije denken hoe hij "Het is nog niet voorbij he" zei net voordat het 3-3 werd
Ik weet al genoeg.quote:Op zaterdag 25 april 2015 20:30 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Morgen wordt volop genieten inderdaad
quote:
Kuyt met een wereldgoal.quote:Op zaterdag 25 april 2015 20:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat was wel een geinig potje toen
KARIEM REKIEKIE!quote:
Karim Rekikiquote:
quote:
Bij 0-0 presteerden ze ook vrij weinigquote:Op zaterdag 25 april 2015 20:32 schreef Ajacied422 het volgende:
heracles hebben we sinds de 0-2 weinig gezien
quote:
hij was weg en snel, dus hij is een snelweg.quote:Op zaterdag 25 april 2015 20:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
Was niets mis mee toch? Alleen Rekik en Bruma deden debiel, verder boeiend.
quote:
Ja ditquote:
Als die fans zijn voor PSV, dat is ook debiel.quote:Op zaterdag 25 april 2015 20:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
Was niets mis mee toch? Alleen Rekik en Bruma deden debiel, verder boeiend.
Jij bent oud.quote:Op zaterdag 25 april 2015 20:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[..]
Ja dit
Als een of andere rare bezettende je eigen naam roepen.. man man man.. beschamend.
Ben pas 26 maar had echt het idee dat ik van een totaal andere generatie ben.
Goede zin.quote:Op zaterdag 25 april 2015 20:33 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Als die fans zijn voor PSV, dat is ook debiel.
Nee, zie dit pas voor de eerste keer. Grappig filmpje. Denk dat Rekikiki vaak herhaald gaat worden.quote:
Ja, je bent oud. Oude mensen zeuren namelijk bij alles dat het aan de jongere generatie ligt.quote:Op zaterdag 25 april 2015 20:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[..]
Ja dit
Als een of andere rare bezettende je eigen naam roepen.. man man man.. beschamend.
Ben pas 26 maar had echt het idee dat ik van een totaal andere generatie ben.
Goede grap.quote:
dat kwam toch vooral in de tweede helft losquote:Op zaterdag 25 april 2015 20:33 schreef Cavaliers het volgende:
Ik vond NAC-Dordrecht een stuk leuker.
quote:Op zaterdag 25 april 2015 20:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, je bent oud. Oude mensen zeuren namelijk bij alles dat het aan de jongere generatie ligt.
"wij zijn niet bang want Bruma is een wijf"quote:
Ik denk dat Mexicano Davy Geo en Cavaliers juist wel bang zijn als hij in de basis staat.quote:Op zaterdag 25 april 2015 20:34 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
"wij zijn niet bang want Bruma is een wijf"
Wat merkt ie dan?quote:Op zaterdag 25 april 2015 20:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
je merkt het wel als het leuk wordt
Inderdaad.quote:Op zaterdag 25 april 2015 20:35 schreef Pino112 het volgende:
Die scheids bij Heerenveen kon er niks van
Omdat de scheidsrechter dat heeft bepaald.quote:
Doet de vierde official. Maar goed geprobeerd hoor.quote:Op zaterdag 25 april 2015 20:35 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Omdat de scheidsrechter dat heeft bepaald.
Met zijn team dan, de scheids bepaald uiteindelijk wanneer hij affluit.quote:Op zaterdag 25 april 2015 20:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Doet de vierde official. Maar goed geprobeerd hoor.
Dat klopt, maar de scheidsrechter is weer niet gebonden aan die vier minuten (iets wat maar weinig spelers en coaches weten volgens mij).quote:Op zaterdag 25 april 2015 20:37 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Met zijn team dan, de scheids bepaald uiteindelijk wanneer hij affluit.
''DE EXTRA TIJD! AFFLUITEN!!!!!!!!!!!!!!! DE EXTRA TIJD IS OM!!!!!!!!! KUTSCHEIDS!!!!''quote:Op zaterdag 25 april 2015 20:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat klopt, maar de scheidsrechter is weer niet gebonden aan die vier minuten (iets wat maar weinig spelers en coaches weten volgens mij).
Excit PSV! Excit PSV!quote:
Regi Blinker.quote:Op zaterdag 25 april 2015 20:38 schreef Cavaliers het volgende:
Als je die neger zo hoort, ben z'n naam even kwijt, kan Excelsior zo mee in de Champions League.
Klopt, mocht het spel één minuut stil liggen in de blessuretijd kan de scheids ervoor kiezen om deze minuut er nog eens bij op te tellen.quote:Op zaterdag 25 april 2015 20:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat klopt, maar de scheidsrechter is weer niet gebonden aan die vier minuten (iets wat maar weinig spelers en coaches weten volgens mij).
De scheidsrechter mag zo lang door laten spelen als hij wil, volgens de regels. Het mag alleen niet minder zijn dan de minimale extra speeltijd.quote:Op zaterdag 25 april 2015 20:38 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Klopt, mocht het spel één minuut stil liggen in de blessuretijd kan de scheids ervoor kiezen om deze minuut er nog eens bij op te tellen.
quote:
Volgende speelronde geschorst. Heeft bij de laatste speelronde dus nog de kans dit record te pakken.twitter:InfostradaNL twitterde op zaterdag 25-04-2015 om 20:19:01Joeri de Kamps pakte zijn 12e gele kaart van het seizoen, daarmee evenaart hij het Eredivisierecord van Guy Ramos (RKC) uit 2011/12 #nacher reageer retweet
Moet hij gewoon doen.quote:Op zaterdag 25 april 2015 20:39 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]Volgende speelronde geschorst. Heeft bij de laatste speelronde dus nog de kans dit record te pakken.twitter:InfostradaNL twitterde op zaterdag 25-04-2015 om 20:19:01Joeri de Kamps pakte zijn 12e gele kaart van het seizoen, daarmee evenaart hij het Eredivisierecord van Guy Ramos (RKC) uit 2011/12 #nacher reageer retweet
Wanneer nietquote:Op zaterdag 25 april 2015 20:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
oja Bruna met zn kanjerdomme rooie kaart
Waarom is het een kanjer? :Squote:Op zaterdag 25 april 2015 20:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
oja Bruna met zn kanjerdomme rooie kaart
quote:Op zaterdag 25 april 2015 20:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Schaars zal wel in mogen vallen.
Bedankt Paulquote:Op zaterdag 25 april 2015 20:48 schreef Paul het volgende:
En Utrecht heeft Haller nog niet gekocht
Nog maar 5 dagen
Bedankt Paul.quote:
Er stond geen vraagteken.quote:
Utrecht heeft geen geldquote:Op zaterdag 25 april 2015 20:48 schreef Paul het volgende:
En Utrecht heeft Haller nog niet gekocht
Nog maar 5 dagen
Heb jij gescoord, vroeg Karim. Ja Rek, ik.quote:
Doe eens nietquote:
Kerst toch ook, kan iemand alsnog zin in hebben.quote:
watquote:Op zaterdag 25 april 2015 20:53 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Heb jij gescoord, vroeg Karim. Nee Rek, ik.
Hetzelfde beweren als ik.quote:
Ik heb zin om ontmaagd te worden een keertjequote:Op zaterdag 25 april 2015 20:53 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Kerst toch ook, kan iemand alsnog zin in hebben.
Nee moet ja zijn.quote:
Anders ik wel.quote:Op zaterdag 25 april 2015 20:54 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik heb zin om ontmaagd te worden een keertje
wie?quote:
Zo voel ik me ook vaak op het forum heequote:Op zaterdag 25 april 2015 20:54 schreef Tchock het volgende:
Zo lullig als je grensrechter bent en de scheids negeert je gewoon
Stijn en ik ookquote:Op zaterdag 25 april 2015 20:54 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik heb zin om ontmaagd te worden een keertje
Hij heeft het snel gewijzigd, de smiechtquote:
leugensquote:Op zaterdag 25 april 2015 20:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij heeft het snel gewijzigd, de smiecht
Zijn gewoon niet goed genoeg.quote:
dat doet ggmm ook graagquote:Op zaterdag 25 april 2015 20:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jammer dat hij zo doet. Met leugens komen om mij voor schut te zetten.
dit is dubbelopquote:Op zaterdag 25 april 2015 20:57 schreef Paul het volgende:
[..]
Ja maar dat publiek ziet er zo lief uit, en allemaal blank
danny was 'm zat.quote:Op zaterdag 25 april 2015 20:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
waarom heeft hij ban?
Naaktfoto's van Nicki gepost?
Toch is een 6e van Deventer allochtoon.quote:Op zaterdag 25 april 2015 20:57 schreef Paul het volgende:
[..]
Ja maar dat publiek ziet er zo lief uit, en allemaal blank
Dat zal altijd een vraag blijven, net als de Kuip bij Feyenoord.quote:Op zaterdag 25 april 2015 20:58 schreef Tchock het volgende:
Zou die tribune van NAC al veel eerder ingestort zijn als de toeschouwers vaker iets te juichen hadden?
maar het omgekeerde is het belangrijkstequote:Op zaterdag 25 april 2015 20:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
GGMM was Danny volgens mij ook behoorlijk zat.
Kuttopicquote:Op zaterdag 25 april 2015 20:59 schreef Paul het volgende:
VBL / Waarom is publiek in voetbalstadion altijd blank?
Volgens mij kan hij dat letterlijk met drie muisklikken of zo.quote:Op zaterdag 25 april 2015 20:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zelfs Danny kan niet zomaar mensen bannen omdat hij ze niet mag
wij zijn het eens.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |