Heeft niemand daar een antwoord op? Het was een serieuze vraag. Waarom doen motorrijders dat?quote:Op zaterdag 25 april 2015 18:04 schreef k_man het volgende:
Wat is dat trouwens met motorrijders dat ze hun motor vaak nog een paar minuten moeten laten draaien, terwijl ze al stil staan? Kun je een motor niet zomaar uitzetten of zo?
Dat denk jij blijkbaar.quote:Op zaterdag 25 april 2015 18:36 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
De technische keuring bestaat in dit geval uit een geluidsmeting. Kon je dat zelf niet verzinnen?
Wat denk ik blijkbaar?quote:
Dat hoef jij ook niet in te zien als de politie dat maar ziet.quote:Op zaterdag 25 april 2015 18:40 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wat denk ik blijkbaar?
Daarnaast, al zou die technische keuring meer behelzen dan is die redelijke termijn nog steeds van toepassing en zie ik niet in waarom dit een "gecompliceerd geval" zou moeten zijn.
En dan dienen ze "het voertuig in belang van het onderzoek in beslag te nemen". Iets dat dus niet gebeurd is.quote:Op zaterdag 25 april 2015 18:43 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Dat hoef jij ook niet in te zien als de politie dat maar ziet.
dan vraag je om een boete jaquote:Op zaterdag 25 april 2015 17:28 schreef thenxero het volgende:
Dacht dat dit min of meer gedoogd werd in regio Utrecht. Maar ja, als je door het centrum gaat rijden zonder dB-killer vraag je er ook wel om...
Gewoon even rustig afwachten, zit niks anders op.
Nee dat staat er niet: dan heeft het de voorkeur volgens de ombudsman.quote:Op zaterdag 25 april 2015 18:45 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
En dan dienen ze "het voertuig in belang van het onderzoek in beslag te nemen". Iets dat dus niet gebeurd is.
Ik snap je punt niet, wat probeer je te vertellen?
waarschijnlijk...quote:Op zaterdag 25 april 2015 18:37 schreef k_man het volgende:
[..]
Heeft niemand daar een antwoord op? Het was een serieuze vraag. Waarom doen motorrijders dat?
vervanging uitlaat is geen reden om kenteken ongeldig te maken, dus daar heb je geen onderzoek voor nodigquote:Op zaterdag 25 april 2015 18:48 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Nee dat staat er niet: dan heeft het de voorkeur volgens de ombudsman.
Dat je een eikel bent door technische veranderingen aan de motor te doen en nu de vruchten plukt. Men heeft het blijkbaar druk en geen haast met jouw brommer, mogelijk staken ze nog wel een paar dagen. Huur een advocaat in en vraag wat die kan doen.
oordoppen heb je tegen rijdwind, niet je uitlaat, droeftoeterquote:Op zaterdag 25 april 2015 18:02 schreef Duur het volgende:
[..]
voertuig eigenaren die alleen aan het ikke kunnen en/of willen denken zijn imho nog minder serieus te nemen.
oh zelf duwen ze wel oorproppen in enzo... maar iedereen in de wijde omgeving zit nog minuten lang met pijnlijke oren omdat ze iets meer vermogen, soepelheid of gewoon penis compensatie willen.
(helaas telang gewoond naast een HD reperatie service punt...)
Inderdaadquote:Op zaterdag 25 april 2015 18:51 schreef fs180 het volgende:
[..]
oordoppen heb je tegen rijdwind, niet je uitlaat, droeftoeter
Deze vrouw weet.quote:Op zaterdag 25 april 2015 18:56 schreef Anne het volgende:
[..]
Inderdaad
En die oordoppen (de mijne in ieder geval) hebben filters, zodat ik mijnuitlaat
WEL kan horen.
nooit kritiek gehad op mijn 2takt, je rechterhand zit uiteindelijk aan je hersenen vast...quote:Op zaterdag 25 april 2015 18:11 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Een KTM zonder DB-killer, geloof je het zelf dat die niet te luid is
en mijn moeder nietquote:Op zaterdag 25 april 2015 18:56 schreef Anne het volgende:
[..]
Inderdaad
En die oordoppen (de mijne in ieder geval) hebben filters, zodat ik mijnuitlaat
WEL kan horen.
quote:Op zaterdag 25 april 2015 19:01 schreef Amplifier het volgende:
Wat zit iedereen te zeiken op TS, moraalridders. TS geeft toch ook netjes aan wat de reden is.
Kan je niet naar een ander bureau en daar je verhaal doen?
Dat heeft volgens mij niet zo'n zin, ik krijg hem pas terug wanneer hij wordt vrijgegeven door de verantwoordelijke verbalisant. Waarmee dus niet echt fatsoenlijk te communiceren valt.quote:
Wat een eindbaas.quote:Op zaterdag 25 april 2015 19:05 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
[..]
Dat heeft volgens mij niet zo'n zin, ik krijg hem pas terug wanneer hij wordt vrijgegeven door de verantwoordelijke verbalisant. Waarmee dus niet echt fatsoenlijk te communiceren valt.
Ik kan een klacht indienen die naar alle waarschijnlijkheid gegrond gaat worden verklaard (geheel tegen de algehele consensus in dit topic in) en dan krijgt de agent / de afdeling een mooie FOEI!. Dat zullen ze allicht niet leuk vinden maar veel schiet ik daar niet mee op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |