Wauw. Stoere boy ben jij man.quote:Op zaterdag 25 april 2015 18:04 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ooit sla ik er nog weleens eentje van zijn motor af.
b is geen redenquote:Op zaterdag 25 april 2015 18:01 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
a) er staat nog helemaal niet vast dat mijn motor te veel geluid produceert
b) waarom een motorfiets meer geluid maakt dan een auto en waarom ik zonder killer reed heb ik een paar posts geleden al uitgelegd
en c) je speelt het op de man, je laat je wel verschrikkelijk kennen en vanaf nu reageer ik niet meer op je achterlijke gebrabbel.
Ga je moeder maar pesten of zo.
Groetjes en kusjes,
Isdatzo
Niet half zo stoer als jij toch? Misschien moeten we het aandal db's dat jullie in 't verkeer produceren even vergelijken om tot een eindoordeel te komen.quote:
Ik verwacht een welgemeende sorry van hem. Op Facebook. Linkje hier plaatsen.quote:Op zaterdag 25 april 2015 18:03 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Als jij nu de wijste bent van ons stel en begint met het rekening houden van een ander, dan doe ik het ook.
En hou je kusjes maar bij je.
Nee jij... met je stoere knalpijp...quote:
Ik doe rustig in dorpjes en in de stad, ik houd rekening met fietsers, ruiters, wandelaars, overstekende dieren, etc. Ik denk dat ik best een nette bestuurder ben.quote:Op zaterdag 25 april 2015 18:03 schreef k_man het volgende:
[..]
Tja. Wanneer je als motorrijder zo je best doet om het slechte imago van motorrijders wederom te bevestigen, ben je dan werkelijk verbaasd dat mensen je niet zo sympathiek vinden?
Jij laat je ook wel makkelijk trollen zegquote:Op zaterdag 25 april 2015 18:07 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik doe rustig in dorpjes en in de stad, ik houd rekening met fietsers, ruiters, wandelaars, overstekende dieren, etc. Ik denk dat ik best een nette bestuurder ben.
Verder heb ik in het dagelijks leven vaak genoeg last van mijn medemens alleen hoor je mij daar niet zo hard over huilen. Men laat zichzelf wel ernstig kennen, ik ben blij dat ik me niet alles zo aantrek. Dat maakt mijn leven een stuk plezieriger denk ik.
Wat doe je hier dan?quote:Op zaterdag 25 april 2015 18:07 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik doe rustig in dorpjes en in de stad, ik houd rekening met fietsers, ruiters, wandelaars, overstekende dieren, etc. Ik denk dat ik best een nette bestuurder ben.
Verder heb ik in het dagelijks leven vaak genoeg last van mijn medemens alleen hoor je mij daar niet zo hard over huilen. Men laat zichzelf wel ernstig kennen, ik ben blij dat ik me niet alles zo aantrek. Dat maakt mijn leven een stuk plezieriger denk ik.
Ongelijk heeft hij iig niet als je 't mij vraagtquote:Op zaterdag 25 april 2015 18:02 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Gelukkig was jij erbij om daar een goed oordeel over te kunnen vellen.
Dus mag je zelf ook best overlast geven als je dat fijn vindt?quote:Op zaterdag 25 april 2015 18:07 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik doe rustig in dorpjes en in de stad, ik houd rekening met fietsers, ruiters, wandelaars, overstekende dieren, etc. Ik denk dat ik best een nette bestuurder ben.
Verder heb ik in het dagelijks leven vaak genoeg last van mijn medemens alleen hoor je mij daar niet zo hard over huilen. Men laat zichzelf wel ernstig kennen, ik ben blij dat ik me niet alles zo aantrek. Dat maakt mijn leven een stuk plezieriger denk ik.
Een KTM zonder DB-killer, geloof je het zelf dat die niet te luid isquote:Op zaterdag 25 april 2015 17:39 schreef Isdatzo het volgende:
Waarbij ik nog even op wil merken dat er nog helemaal niet bewezen is dat mijn uitlaat ook daadwerkelijk te veel geluid produceert. Dus nu mijn verzoek om on-topic te reageren en frustraties en jaloezieën jegens motorrijders ergens anders te botvieren.
OK, milieuovetreding had ik mij niet gerealiseerd. Verder ben ik met je eens. Politie mag dan wel eens wat consequenter optreden. Ze kunnen vrijwel alle H-D's zo van de weg plukken met hun 'Loud pipes save lives'quote:Op zaterdag 25 april 2015 18:04 schreef Hamlapje het volgende:
[..]
Te veel geluid produceren valt niet onder verkeersovertredingen maar dat is een milieudelict.
Heel wat jaartjes geleden ben ik hiervoor mijn motor ook ongeveer een week kwijt geweest. Sindsdien ben ik me iets volwassener gaan gedragen. Maar wat meer meetelde was dat ik aan circuitrijden ging doen. En tijdens die dagen wordt je gelijk, en terecht, van het circuit afgestuurd als je teveel geluid produceert.
En verder heb ik tegenwoordig een hekel aan motorrijders die zonodig met een 'open' uitlaat moeten rijden ten nadele van de rest die zich wel kan gedragen.
Of die uitlaat met dB-killer voldoet weet ik niet. Zonder klaarblijkelijk niet als z'n motor bij 'rustig door het centrum rijden' al opvalt.quote:Op zaterdag 25 april 2015 18:11 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
OK, milieuovetreding had ik mij niet gerealiseerd. Verder ben ik met je eens. Politie mag dan wel eens wat consequenter optreden. Ze kunnen vrijwel alle H-D's zo van de weg plukken met hun 'Loud pipes save lives'geneuzel.
Heeft de uitlaat van TS, E-keur(als de killer Is gemonteerd)?
Yep. Daarom zal inbeslagname van de pijp ook zeker niet aan de orde zijn. Mochten ze wel tot inbeslagname overgaan dan zal mijn bezwaar met 99.999% kans gegrond worden verklaard.quote:Op zaterdag 25 april 2015 18:11 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Heeft de uitlaat van TS, E-keur(als de killer Is gemonteerd)?
Hun uitgangspunt is dan ook niet het op te lossen maar vast te stellen wat allemaal fout is.quote:Op zaterdag 25 april 2015 17:24 schreef Isdatzo het volgende:
Ik vind het buiten alle redelijkheid dat ik nu m'n motor kwijt ben in afwachting van dat technisch onderzoek (en niemand weet hoe lang) terwijl ik binnen één minuut de motorfiets kan laten voldoen aan alle gestelde eisen door die dB-killer er weer in te schroeven.
quote:Op zaterdag 25 april 2015 18:19 schreef quinoahipster het volgende:
[ afbeelding ]
The backfire force is strong in the thread
Helaas, die keur geldt voor de uitlaat met dB-killer.quote:Op zaterdag 25 april 2015 18:16 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Yep. Daarom zal inbeslagname van de pijp ook zeker niet aan de orde zijn. Mochten ze wel tot inbeslagname overgaan dan zal mijn bezwaar met 99.999% kans gegrond worden verklaard.
En daarom is het uit het verkeer onttrekken voor een dusdanige duur ook buiten proporties, gezien het feit dat het uitlaatsysteem binnen redelijke tijd en kosten aan alle normen zal voldoen.
Overigens rijd ik ook met een andere motor op het circuit, en de geluidsnormen zijn daar al helemaal bizar. Ik ben al eens met een uitlaatsysteem dat MINDER geluid produceert dan het fabriekssysteem van de baan gehaald. Het aanzuiggeluid was te sterk.. man man man.
Precies, en dat is niet zo veel dus is het ook niet geoorloofd om mijn motor zo lang uit het verkeer te onttrekken.quote:Op zaterdag 25 april 2015 18:22 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Hun uitgangspunt is dan ook niet het op te lossen maar vast te stellen wat allemaal fout is.
Dat weet ik.quote:Op zaterdag 25 april 2015 18:23 schreef Hamlapje het volgende:
[..]
Helaas die keur geldt voor de uitlaat met dB-killer.
Geloof mij, ook origineel wordt men van de baan getrokken omdat er te veel geluid geproduceerd wordt. Vooral Zolder is ernstig. Daarnaast scheelt het behoorlijk in vermogen of je met een open systeem en open luchtfilter racet of zonder.quote:Geluidseisen zijn inderdaad erg streng, en toch voldoe ik er met mijn motor (en de vorigen die ik heb gehad) wel aan. Gewoon origineel laten zo'n apparaat en verder op het circuit gebruiken waarvoor ze gemaakt zijn.
Jij kunt beweren dat het niet veel is maar dat zullen zij moeten onderzoeken, met knutselaars weet je nooit wat ze allemaal uitgespookt hebben.quote:Op zaterdag 25 april 2015 18:23 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Precies, en dat is niet zo veel dus is het ook niet geoorloofd om mijn motor zo lang uit het verkeer te onttrekken.
bron?quote:Op zaterdag 25 april 2015 18:23 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Precies, en dat is niet zo veel dus is het ook niet geoorloofd om mijn motor zo lang uit het verkeer te onttrekken.
quote:Op zaterdag 25 april 2015 18:24 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Jij kunt beweren dat het niet veel is maar dat zullen zij moeten onderzoeken, met knutselaars weet je nooit wat ze allemaal uitgespookt hebben.
Het uitvoeren van een geluidsmeting is duidelijk geen gecompliceerd geval.quote:Op basis van art. 160, lid 4, WVW 1994 kunnen de in art. 159 WVW 1994 genoemde opsporingsambtenaren een voertuig tijdelijk uit de macht van de bestuurder of eigenaar/houder nemen voor nader technisch onderzoek, zonder dat tot inbeslagneming van het voertuig wordt overgegaan. Bedoeld technisch onderzoek dient plaats te vinden onmiddellijk, of korte tijd nadat het voertuig uit het verkeer is genomen. In principe wordt een termijn van 24 uur gehanteerd.1 Indien in gecompliceerde gevallen een langere termijn noodzakelijk is dan heeft het de voorkeur om het voertuig in belang van het onderzoek in beslag te nemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |