Dat is die zaak op de Nieuwendijk, niet? Wat is daar zo lekker aan? Er staat altijd een gigantisch lange rij, en volgens mij hebben ze maar één smaak?quote:Op maandag 6 juli 2015 22:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik wilde sowieso nog een keer de stad in om een ijsje te halen bij vd Linden dus dan kan ik mooi even gaan kijken. Ben ook wel benieuwd naar VS, ik heb dat nog nooit 'in het echt' gezien.
Ja die tegenover de Hema. Het is superlekker zelfgemaakt ijs. Ik ben niet zo een ijseter maar datquote:Op maandag 6 juli 2015 22:15 schreef Negentiendertig het volgende:
[..]
Dat is die zaak op de Nieuwendijk, niet? Wat is daar zo lekker aan? Er staat altijd een gigantisch lange rij, en volgens mij hebben ze maar één smaak?
Ik weet niet of VS al open is hoor! Het is in ieder geval in aantochtquote:Op maandag 6 juli 2015 22:00 schreef Negentiendertig het volgende:
[..]
Wow, Claudia en VS op het CS?! Morgen even kijken dan
Ja beetje dooie mus dus dit hequote:Op maandag 6 juli 2015 22:23 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik weet niet of VS al open is hoor! Het is in ieder geval in aantocht
Op maandagmiddag is niet erg druk, maar kan me voorstellen dat dat op vrijdag anders is.quote:Op maandag 6 juli 2015 21:27 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh daar wil ik nog steeds een keertje heen. Is het toen doen of is het er erg druk?
Behoorlijk! Ik lees net dat 'ie pas op 1 september open gaat.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.With the stars as her umbrella
Waar is dat dan?quote:Op maandag 6 juli 2015 22:27 schreef Saisai het volgende:
Ik ga altijd naar Koel, lekker yoghurtijs met megaveel toppings
quote:Op maandag 6 juli 2015 22:33 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Behoorlijk! Ik lees net dat 'ie pas op 1 september open gaat.
Sorry mensen
ja dat gaan we dan maar doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.geen idee wat dat spul kost maar het zal wel behoorlijk aan de prijs zijn.
Zal toch wel een 'gewone' winkel zijn met een pashokje en zo?quote:Op maandag 6 juli 2015 22:38 schreef Bleie het volgende:
Ik zou geloof ik toch niet zo snel op het station een bh kopen, maar dat kan aan mij liggen.
Als ik het zo moet geloven valt het mee qua prijsquote:Op maandag 6 juli 2015 22:37 schreef Karina het volgende:
[..]
ja dat gaan we dan maar doengeen idee wat dat spul kost maar het zal wel behoorlijk aan de prijs zijn.
Als je een redelijke standaardmaat hebt, kun je daar goed uit de voeten denk ik. Heb je dat niet, loop maar doorquote:Op maandag 6 juli 2015 22:38 schreef Bleie het volgende:
Ik zou geloof ik toch niet zo snel op het station een bh kopen, maar dat kan aan mij liggen.
Ah arm Zuidoost, komt nooit van het slechte imago afquote:
quote:
Ja, van het image van de H buurt kom je niet zo snel meer af.quote:Op maandag 6 juli 2015 23:18 schreef Negentiendertig het volgende:
[..]`
De Bijlmer valt alles mee, vind ik. Ben er in de buurt opgegroeid (niet in Amsterdam zelf, maar een durp grenzend aan), en kwam er vaak. En nog steeds wel, eigenlijk. Boodschapjes haal ik met liefde op de Poort, en heb me er verder nooit onveilig gevoeld. In de zomer is het er eigenlijk wel gezellig op straat met barbecuende mensen en muziek.
Maar dat imago he.. Zal nog wel tig jaar duren voordat ze daar van af zijn.
Oh god, H-buurt. Hoptillequote:Op maandag 6 juli 2015 23:19 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Ja, van het image van de H buurt kom je niet zo snel meer af.
Bestaan Ganzenhoef en Kraaiennest nog? Die twee vond ik best wel een beetje eng. 's Avonds door die creepy garagesquote:Op maandag 6 juli 2015 23:32 schreef Negentiendertig het volgende:
[..]
Oh god, H-buurt. HoptilleHogevecht
Hoogoord
. Ghetto pur sang, ja.
West vind ik ook veel erger idd. Maar daar word ik dan ook steevast lastiggevallen.
die heb je nog steeds. Geen idee of er nog steeds junkies zijn.quote:Op maandag 6 juli 2015 23:33 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Bestaan Ganzenhoef en Kraaiennest nog? Die twee vond ik best wel een beetje eng. 's Avonds door die creepy garages
Ik ben één keer door een man achtervolgd, dat vond ik wel heel eng.quote:Op maandag 6 juli 2015 23:37 schreef Karina het volgende:
Ik had familie in de Nieuwmarktbuurt. Als je daar op visite ging zaten de junks ook op de stoep. Maar toch vond ik het verder niet eng. Nergens eigenlijk. Ben nooit lastiggevallen, ook niet 's nachts wachtende op de nachtbus op het CS vroeger. Hooguit een zwerver die om een sigaret vroeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |