Het Delirium café tegenover het Bimhuis vond ik prima, direct aan het water. En een zéér ruime bierkaart.quote:Op woensdag 10 juni 2015 09:52 schreef kanovinnie het volgende:
Heeft iemand nog een goede tip voor een proefbokaal met leuk terras?
http://www.at5.nl/artikel(...)-wint-1-miljoen-euroquote:Amsterdam heeft er een miljonair bij. De hoofdprijs van de Staatsloterij is namelijk gevallen op een lot dat online verkocht is aan een inwoner van Amsterdam.
Helaas... Geen prijsquote:Op donderdag 11 juni 2015 14:30 schreef Karina het volgende:
Een van jullie de gelukkige?
[..]
http://www.at5.nl/artikel(...)-wint-1-miljoen-euro
Dat terras daartegen... Anders gewoon met je biertje naar Hannekes Boomquote:Op donderdag 11 juni 2015 02:35 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Het Delirium café tegenover het Bimhuis vond ik prima, direct aan het water. En een zéér ruime bierkaart.
http://deliriumcafeamsterdam.nl/
Hannekes Boom, pleuris, wat een heerlijk plekkie is dat zegquote:Op donderdag 11 juni 2015 16:55 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Dat terras daartegen... Anders gewoon met je biertje naar Hannekes Boom
Prachtige vrouwen met dit weer aldaar
Dik een jaar denk ik, was nogal een verloederde plek nu populairquote:Op zaterdag 13 juni 2015 21:31 schreef Igen het volgende:
Is dat onder de parkeergarage Marnixstraat? Hoe lang zit dat daar al?
Ah ok.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 21:32 schreef Karzai het volgende:
[..]
Dik een jaar denk ik, was nogal een verloederde plek nu populair
kan wel kloppen op koninginnedag was er altijd een feestquote:Op zaterdag 13 juni 2015 21:33 schreef Igen het volgende:
[..]
Ah ok.
Ja ben daar een keer op een Koninginnedagfeest geweest, precies op die plek. Leuk, maar ik kon me al niet herinneren dat dit er al zat. Dus vandaar mijn vraag.
Hannekes boom is wel relaxed maar het uitzicht bij noorderlicht vind ik toch mooierquote:Op zaterdag 13 juni 2015 15:01 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Hannekes Boom, pleuris, wat een heerlijk plekkie is dat zegVooral rond deze dagen.
dat is ook sinds 2011 gestopt. Dat kwam door de regulering van de feestjes.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 21:34 schreef Karzai het volgende:
[..]
kan wel kloppen op koninginnedag was er altijd een feest
zit er ook pas sinds 2014.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 21:33 schreef Igen het volgende:
[..]
Ah ok.
Ja ben daar een keer op een Koninginnedagfeest geweest, precies op die plek. (Ook) Leuk, maar ik kon me al niet herinneren dat dit er al zat. Dus vandaar mijn vraag.
de tering, dat was altijd de plek van zwervers en junks! ik kom te weinig buiten tegenwoordig....quote:Op zaterdag 13 juni 2015 21:32 schreef Karzai het volge[b]nde:[/b]
[..]
Dik een jaar denk ik, was nogal een verloederde plek nu populair
Er zit ook een opvang voor zwervers en junks daarom hangen ze daar rondquote:Op zaterdag 13 juni 2015 22:35 schreef Againzender het volgende:
[..]
de tering, dat was altijd de plek van zwervers en junks! ik kom te weinig buiten tegenwoordig....
die zit daar nog steeds? nooit problemen daar gehad overigens.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 22:39 schreef Karzai het volgende:
[..]
Er zit ook een opvang voor zwervers en junks daarom hangen ze daar rond
ja die zit er nog steeds maar de meesten blijven niet hangen die slapen daar alleenquote:Op zaterdag 13 juni 2015 22:42 schreef Againzender het volgende:
[..]
die zit daar nog steeds? nooit problemen daar gehad overigens.
Een beetje te alternatief voor mijquote:Op zaterdag 13 juni 2015 21:41 schreef Karzai het volgende:
[..]
Hannekes boom is wel relaxed maar het uitzicht bij noorderlicht vind ik toch mooier
bronquote:Aantal bestellingen bij de Croissant Boys vertienvoudigd
Croissant Boys Bas (16) en Willem (15) hadden wel wat extra werk verwacht na een artikel in Het Parool, maar niet dat het bericht 1,5 miljoen mensen op Facebook zou bereiken. En dus hebben ze een drukke vaderdag vandaag.
Hun twee neefjes en jongere broertje stonden vorige week al in de startblokken, klaar om alles netjes bij iedereen af te leveren. Die zondagochtend bleek het gemiddelde aantal van zes bestellingen maar liefst te zijn vertienvoudigd.
'De bakker heeft nog steeds niets gezegd', lacht Bas, die vorige zondagochtend meerdere keren flinke ladingen croissants moest halen. 'Binnenkort gaan we er even langs om afspraken te maken.'
De gebruikelijke bezorgtijden liggen tussen 09.00 en 11.00 uur, maar deze keer waren de broertjes Rosier wel tot 12.30 uur bezig. Het is niet gelukt iedereen van croissantjes te voorzien. Willem: 'Met die mensen hebben we contact opgenomen en het uitgelegd. Allemaal waren ze heel begripvol.' Bas: 'Zij krijgen de volgende keer natuurlijk voorrang.'
Roem
Die middag hebben de jongens vier uur besteed aan het beantwoorden van mails. Tientallen mensen wilden hen complimenteren, tips geven en succes wensen. Bas: 'Onze vader heeft ons geleerd dat we altijd op iedereen moeten reageren, dat we altijd vriendelijk moeten zijn. Dus dat hebben we gedaan.'
'Maandag op school werd ik uitgebreid ondervraagd', zegt Willem breed lachend. 'Bijna niemand wist dat we dit deden. Iedereen vindt het leuk. Een leraar heeft zelfs op Twitter opgeschept dat we op zijn school zitten. En we hebben vaak de grap gehoord dat we eigenlijk wel kunnen stoppen met leren.'
De Croissant Boys Facebookpagina had een week geleden nog vier likes. Dat werden er zondag zeshonderd. Inmiddels zijn het er anderhalf duizend. Conclusie: 'Die zullen we wat beter moeten bijhouden.'
Vaderdag
En nu? 'We hebben van al het verdiende geld alweer nieuwe spullen ingekocht', vertelt Bas. 'Zondag moet wél alles goed gaan.' Is dat haalbaar? Dan is het immers vaderdag en er zijn al aardig wat bestellingen binnen. Willem is voorzichtig: 'Dat weten we niet helemaal zeker.' Bas, resoluut: 'Jawel. Het gaat ons lukken.'
Echt tijd om rustig na te denken hebben ze nog niet gehad, maar de jongens weten al een beetje welke stappen ze willen zetten. Zo moet het binnenkort mogelijk zijn online te betalen en zelfs een abonnement te nemen. Ter plekke schiet het de boys te binnen dat ze nog drie bedrijfspolo's moeten bijbestellen voor hun broertje en neven.
Bas en Willem kijken uit naar vaderdag. 'Het wordt leuk, want waarschijnlijk mogen we een aantal vaders gaan verrassen', zegt Bas. En hun eigen vader dan? Willem: 'Die is er niet.' En dat komt de harde werkers eigenlijk helemaal niet zo slecht uit.
is dat bij Elandsgracht in de buurt? dat gebouw komt me wel HEEL bekend voorquote:Op zaterdag 13 juni 2015 21:22 schreef Karzai het volgende:
Waterkant zit ook altijd vol
[ afbeelding ]
nogal. bij het HB van de politie.quote:Op woensdag 24 juni 2015 22:29 schreef KingRoland het volgende:
[..]
is dat bij Elandsgracht in de buurt? dat gebouw komt me wel HEEL bekend voor
bij hoofdbureau van politie dacht ik?quote:Op woensdag 24 juni 2015 22:29 schreef KingRoland het volgende:
[..]
is dat bij Elandsgracht in de buurt? dat gebouw komt me wel HEEL bekend voor
ja daaro, Appeltjesmarkt jordaan festival is daar ook elk jaar, maar je hebt er tegenwoordig twee ook eentje op de elandsgrachtquote:Op woensdag 24 juni 2015 22:35 schreef computergirl het volgende:
[..]
bij hoofdbureau van politie dacht ik?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |