SPOILER: GifsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij is er verdedigend en opbouwend wel goed genoeg voor denk ikquote:Op zaterdag 25 april 2015 13:32 schreef Downwards het volgende:
[..]
Zou in de praktijk zo kunnen zijn, maar bedoel meer dat Alderweireld als DM gaat spelen vandaag.
Hij staat gewoon in de basisquote:Op zaterdag 25 april 2015 13:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Kan Alderweireld toch spelen?
http://www.vi.nl/nieuws/k(...)in-cruciale-fase.htm
1-0 voor Mourinho. Laat Wenger daar maar eens een verdediging op vindenquote:Wenger liet zich eerder deze week laatdunkend uit over het afwachtende spel van de koploper uit West-Londen. "Het is makkelijk om te verdedigen."
Mourinho diende de Arsenal-coach van repliek door hem nog eens te wijzen op het verloren tweeluik met AS Monaco. "Verdedigen is helemaal niet makkelijk. Als het makkelijk zou zijn, zou je niet met 3-1 verliezen van Monaco in eigen huis."
Zou je denken, maar ik heb vaak genoeg op tv gezien of zelf meegemaakt dat er toch zat geluid isquote:Op zaterdag 25 april 2015 13:46 schreef Downwards het volgende:
[..]
Moet ook wel lukken met maar 32.000 man.
Mourinho is sowieso een fucking eindbaas. Zoiets flikte hij destijds ook al eens bij Ferguson, toen hij (Mou) bij Chelsea kwam.quote:Op zaterdag 25 april 2015 13:38 schreef Zorro het volgende:
Haha, baas
[..]
1-0 voor Mourinho. Laat Wenger daar maar eens een verdediging op vinden
Alleen jammer dat het voetbal onder Mourinho niet om aan te gluren is.quote:Op zaterdag 25 april 2015 14:00 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Mourinho is sowieso een fucking eindbaas. Zoiets flikte hij destijds ook al eens bij Ferguson, toen hij (Mou) bij Chelsea kwam.
Ferguson gaf aan dat die miljoenenimpuls bij Chelsea niet automatisch betekent dat ze nu prijzen zouden gaan winnen, waarna Mourinho het subtiel met Ferguson eens was door er even aan te herinneren dat Man Utd ook niet wist te winnen in de CL van zijn veel armere Porto...
Ik heb liever dat Spurs gewoon helemaal niet scoortquote:Op zaterdag 25 april 2015 14:22 schreef Pedroso het volgende:
Wordt tijd voor een goal van Eriksen, hij scoort nl. altijd tegen Koeman.
Mwah, het verschilt. Chelsea heeft dit seizoen ook meerdere keren prima voetbal met goede combinaties laten zien, maar soms kiest hij idd iets teveel voor 'zekerheid'.quote:Op zaterdag 25 april 2015 14:20 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Alleen jammer dat het voetbal onder Mourinho niet om aan te gluren is.
Dat valt ook wel weer mee.quote:Op zaterdag 25 april 2015 14:22 schreef Pedroso het volgende:
Wordt tijd voor een goal van Eriksen, hij scoort nl. altijd tegen Koeman.
Ik kan ook wel lachen om de opmerkingen van Mourinho maar voor voetbalplezier moet je niet bij hem zijn.quote:Op zaterdag 25 april 2015 14:23 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Mwah, het verschilt. Chelsea heeft dit seizoen ook meerdere keren prima voetbal met goede combinaties laten zien, maar soms kiest hij idd iets teveel voor 'zekerheid'.
Fabregas vind ik wel een meerwaarde voor het huidige Chelsea, en tactisch gezien heb ik veel waardering voor Mourninho.
Bij een Wenger heb ik respect voor de intentie (aanvallend combinerend voetbal), maar tactisch is het een onbenul zonder plan B en op beslissende momenten wijkt hij vaak af van wat hij zou moeten doen, waarna ze kansloos onderuit gaan...
Daar ging Mourinho ook enorm de fout in na die rode kaart door te blijven gokken op de controlerende speelstijl en te wachten op dat momentjequote:Op zaterdag 25 april 2015 14:25 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ik kan ook wel lachen om de opmerkingen van Mourinho maar voor voetbalplezier moet je niet bij hem zijn.
Uitschakeling tegen PSG in de CL was tekenend, tegen 10 man aanvallend onmachtig.
Eriksen gun ik wel meer dan 1 goal, Spurs niet zoquote:Op zaterdag 25 april 2015 14:22 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik heb liever dat Spurs gewoon helemaal niet scoort
Bert Jacobs zou zeggen Hotseknotsebegonia voetbal maar wel vermakelijk.quote:Op zaterdag 25 april 2015 14:27 schreef hafcfan het volgende:
Is het nog wat of is het een echte PL wedstrijd?
Dan schakel ik toch maar niet inquote:Op zaterdag 25 april 2015 14:28 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Bert Jacobs zou zeggen Hotseknotsebegonia voetbal maar wel vermakelijk.
Je bent enthousiast voor iemand die liever niet heeft dat Tottenham scoort.quote:Op zaterdag 25 april 2015 14:29 schreef Sked het volgende:
GOAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAL
LAMELAAAAAAAAAAAAAA
Ik schreeuw graagquote:Op zaterdag 25 april 2015 14:30 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Je bent enthousiast voor iemand die liever niet heeft dat Tottenham scoort.
quote:Op zaterdag 25 april 2015 14:30 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Je bent enthousiast voor iemand die liever niet heeft dat Tottenham scoort.
Hebben geluk dat een keeper van wereldklasse hun ass al talloze malen heeft gered dit seizoen.quote:Op zaterdag 25 april 2015 14:41 schreef Toto69 het volgende:
Tottenham's verdediging is echt onthutsend slecht. Aanvallend en qua middenveld echt geen slecht elftal. Maar die verdediging
Ik dacht even na die 100 mil voor Bale zo die gaan om de CL mee doen, maar kwam weinig van terecht.quote:Op zaterdag 25 april 2015 14:41 schreef Toto69 het volgende:
Tottenham's verdediging is echt onthutsend slecht. Aanvallend en qua middenveld echt geen slecht elftal. Maar die verdediging
Gomes is een fucking HELD. Geweldige keeper destijds. Volgend seizoen blijkbaar dus weer terug in de PL!? Mooi zoquote:
Jep. Lloris is een baas. Met een fatsoenlijke verdediging kon Tottenham gewoon meedoen om CL voetbalquote:Op zaterdag 25 april 2015 14:42 schreef Downwards het volgende:
[..]
Hebben geluk dat een keeper van wereldklasse hun ass al talloze malen heeft gered dit seizoen.
Jep.quote:Op zaterdag 25 april 2015 14:43 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik dacht even na die 100 mil voor Bale zo die gaan om de CL mee doen, maar kwam weinig van terecht.
Hebben ze die 100 miljoen fatsoenlijk gebruikt dan?quote:Op zaterdag 25 april 2015 14:43 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik dacht even na die 100 mil voor Bale zo die gaan om de CL mee doen, maar kwam weinig van terecht.
Zeker niet als je Soldado en Lamela samen voor 56 miljoen pond koopt. Of Paulinho voor 17 miljoen.quote:Op zaterdag 25 april 2015 14:43 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Was idd een goede keeper in zijn tijd bij PSV maar daarna is het mis gegaan. Bij Tottenham heeft ie het door de meest vreemde blunders niet gered.quote:Op zaterdag 25 april 2015 14:43 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Gomes is een fucking HELD. Geweldige keeper destijds. Volgend seizoen blijkbaar dus weer terug in de PL!? Mooi zo
Had verwacht dat hij vanmiddag de bank nog wel zou halen.quote:Op zaterdag 25 april 2015 14:50 schreef Pedroso het volgende:
Elia is ook weer op de plek beland waar ie de laatste jaren gewend is te zitten.
Genot ja.quote:Op zaterdag 25 april 2015 14:50 schreef Ajacied422 het volgende:
1 Watford FC 44 85
2 Bournemouth 44 84
------------------------------------------------
3 Middlesbrough 44 84
4 Norwich City 44 82
quote:Op zaterdag 25 april 2015 14:50 schreef Ajacied422 het volgende:
1 Watford FC 44 85
2 Bournemouth 44 84
------------------------------------------------
3 Middlesbrough 44 84
4 Norwich City 44 82
Watford zal wel bij de eerste twee eindigen, gok ik.quote:
Dacht dat ie daar ook zat maar hij zit op de tribune blijkbaar ?quote:Op zaterdag 25 april 2015 14:51 schreef Downwards het volgende:
[..]
Had verwacht dat hij vanmiddag de bank nog wel zou halen.
Nee, gewoon op het bankje.quote:Op zaterdag 25 april 2015 14:53 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Dacht dat ie daar ook zat maar hij zit op de tribune blijkbaar ?
Duricic sowieso niet.quote:Op zaterdag 25 april 2015 14:57 schreef Yi-Long het volgende:
Dus zometeen Elia en Duricic er weer in...!? Mooi zo.
Die gaat niet naar dat soort clubs schat ik in.quote:Op zaterdag 25 april 2015 14:58 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Misschien moet Koeman dan maar Klaassen halen, ipv Clasie...
Clasie ook niet denk ik. Waren al hogere clubs met interesse.quote:Op zaterdag 25 april 2015 15:02 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Die gaat niet naar dat soort clubs schat ik in.
Ik vind Clasie meer passen in Italië.quote:Op zaterdag 25 april 2015 15:04 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Clasie ook niet denk ik. Waren al hogere clubs met interesse.
Nu heeft hij wel lekker in de gewichten gehangen.quote:Op zaterdag 25 april 2015 15:04 schreef Pedroso het volgende:
Siem de Jong eindelijk weer op de bank bij Newcastle. Zonde dat ie in zijn eerste jaar amper gespeeld heeft door blessures.
Lekker naar Fiorentina gaanquote:Op zaterdag 25 april 2015 15:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind Clasie meer passen in Italië.
quote:Op zaterdag 25 april 2015 15:06 schreef Downwards het volgende:
Hey Ronald, je mist een Alan Shearer he?
Staat in de basis toch?quote:Op zaterdag 25 april 2015 15:08 schreef hafcfan het volgende:
Balo zien we ook nooit meer terug als het zo gaat
Neem aan dat hij dat in de rust nog even heeft gecheckt bij de Nederlandse autoriteiten.quote:Op zaterdag 25 april 2015 15:12 schreef Yi-Long het volgende:
Hoe weet die commentator nou dat er maar 1 Ronald Koeman is....?
Ah gelukkig, dan klopt het hopelijk allemaal.quote:Op zaterdag 25 april 2015 15:13 schreef Downwards het volgende:
[..]
Neem aan dat hij dat in de rust nog even heeft gecheckt bij de Nederlandse autoriteiten.
3e voorronde Europa League omdat Chelsea de League Cup heeft.quote:Op zaterdag 25 april 2015 15:17 schreef Pedroso het volgende:
The Saints moeten eigenlijk wel winnen om nog een plekje te stijgen.
Wat is overigens het verschil tussen plek 6 en 7 in Engeland ?
Geen ballen in ieder geval...quote:Op zaterdag 25 april 2015 15:19 schreef Pedroso het volgende:
Wat zal Vorm nou vangen om bij Tottenham op de bank te gaan zitten ?
En de nr. 7 geen Europees ?quote:Op zaterdag 25 april 2015 15:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
3e voorronde Europa League omdat Chelsea de League Cup heeft.
Zevende plek geeft geen Europa League als Aston Villa de FA Cup wintquote:Op zaterdag 25 april 2015 15:17 schreef Pedroso het volgende:
The Saints moeten eigenlijk wel winnen om nog een plekje te stijgen.
Wat is overigens het verschil tussen plek 6 en 7 in Engeland ?
2 miljoen pond per jaar?quote:Op zaterdag 25 april 2015 15:19 schreef Pedroso het volgende:
Wat zal Vorm nou vangen om bij Tottenham op de bank te gaan zitten ?
Meen dat hij bij Swansea zo'n 1,5 miljoen pond verdiende en hij zal er dan wel wat op vooruit zijn gegaan.quote:
Genoeg tijd voor Vertonghen om hem de enkels te breken.quote:Op zaterdag 25 april 2015 15:24 schreef Yi-Long het volgende:
Hmmm... nog maar ongeveer 15 minuutjes.... dan kan hij er maar 2 of 3 maken...
Loopt uiteindelijk wel teveel met de bal om echt iets toe te voegen bij de absolute top.quote:Op zaterdag 25 april 2015 15:26 schreef Pedroso het volgende:
Dembele komt erin. Had gedacht dat die wel hogerop kon dan Tottenham maar dat gaat niet meer gebeuren.
Komt misschien te kort qua handelingssnelheid en explosiviteit. In een rol zoals Bony in de spits bij een team als Swansea, dus gewoon een sterk aanspeelpunt, dan had hij misschien nog kunnen verrassen, maar nu speelt hij vaak vanaf het middenveld, en dan heeft hij ook wel zijn waarde, maar toch ook weer 'net niet'.quote:Op zaterdag 25 april 2015 15:26 schreef Pedroso het volgende:
Dembele komt erin. Had gedacht dat die wel hogerop kon dan Tottenham maar dat gaat niet meer gebeuren.
Dat wordt haast makenquote:Op zaterdag 25 april 2015 15:34 schreef Downwards het volgende:
[..]
Kutzooi, ik moet 16:00 op 't station zijn.
Ah joh, trein komt toch te laat. Don't worry.quote:Op zaterdag 25 april 2015 15:34 schreef Downwards het volgende:
[..]
Kutzooi, ik moet 16:00 op 't station zijn.
Waarom zelf opleiden als je hem kan kopen?quote:Op zaterdag 25 april 2015 15:36 schreef Downwards het volgende:
Een Vlad moet je zelf kunnen opleiden.
twitter:sanderjonkman twitterde op zaterdag 25-04-2015 om 18:21:56Scout Grads Fühler zei het 2 jaar geleden al: droom van familie Pozzo (eigenaar Watford, Granada, Udinese) is promoveren naar PL. Nu gelukt. reageer retweet
Inderdaad ongelooflijk, de 4-3 van Fulham in 3e minuut blessuretijd. Jammer wel, zonder tegelijk te spelen gepromoveerd.quote:
Dat moest er ook wel een keer van komen, na al die spelers die gehaald zijn (vooral van Udinese en Granada)quote:Op zaterdag 25 april 2015 18:20 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:sanderjonkman twitterde op zaterdag 25-04-2015 om 18:21:56Scout Grads Fühler zei het 2 jaar geleden al: droom van familie Pozzo (eigenaar Watford, Granada, Udinese) is promoveren naar PL. Nu gelukt. reageer retweet
De suppporters van Southampton hadden gisteren 'uitgeroepen' tot Ronald Koeman Day; veel meer dan een blijk van waardering voor dit seizoen is het ook niet.quote:
De_Koequote:Op zondag 26 april 2015 12:10 schreef Downwards het volgende:
[..]
De suppporters van Southampton hadden gisteren 'uitgeroepen' tot Ronald Koeman Day; veel meer dan een blijk van waardering voor dit seizoen is het ook niet.
[ afbeelding ]![]()
Spijtig dat Martin dit niet meer heeft mogen meemaken; de gebroeders Koeman doen het toch wel bovenverwachting in een topcompetitie.quote:
Carrick is ook maar een huis-tuin en keukenvoetballer.quote:Op zondag 26 april 2015 14:35 schreef Downwards het volgende:
Carrick had die counter er feilloos uitgehaald.
Ja en Miles Davis was een eenvoudige straatmuzikant.quote:Op zondag 26 april 2015 14:37 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Carrick is ook maar een huis-tuin en keukenvoetballer.
Inderdaad, Blind kan op geen enkele manier tippen aan Carrick. Al is dat geen schande.quote:Op zondag 26 april 2015 14:41 schreef Sked het volgende:
Carrick is minstens tien keer beter dan Blind op het middenveld
quote:
Dat ligt meer aan het feit dat jij Carrick enorm onderschatquote:Op zondag 26 april 2015 14:47 schreef Pedroso het volgende:
Als Man. United het moet hebben van spelers als Carrick dan is het triest gesteld.
En jij overschat.quote:Op zondag 26 april 2015 14:47 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat ligt meer aan het feit dat jij Carrick enorm onderschat
Ja inderdaad, je snapt toch niet dat nitwits als Sir Alex en Van Gaal hem (bijna) altijd opstellen en niet genoeg kunnen benadrukken hoe belangrijk hij is voor een team.quote:Op zondag 26 april 2015 14:47 schreef Pedroso het volgende:
Als Man. United het moet hebben van spelers als Carrick dan is het triest gesteld.
Nuttige speler maar meer ook niet. Daar zijn er meer van.quote:Op zondag 26 april 2015 14:48 schreef Downwards het volgende:
[..]
Ja inderdaad, je snapt toch niet dat nitwits als Sir Alex en Van Gaal hem (bijna) altijd opstellen en niet genoeg kunnen benadrukken hoe belangrijk is voor een team.
Ja, gewoon een hele belangrijke speler voor een van de grootste clubs in Europa. Meer is het inderdaad ook niet.quote:Op zondag 26 april 2015 14:50 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Nuttige speler maar meer ook niet. Daar zijn er meer van.
Laatste jaren presteren ze niet als een grote club, erg matige resultaten.quote:Op zondag 26 april 2015 14:51 schreef Downwards het volgende:
[..]
Ja, gewoon een hele belangrijke speler voor een van de grootste clubs in Europa. Meer is het inderdaad ook niet.
Ik ben niet echt een fan van hem, maar je moet wel heel slecht hebben opgelet de laatste jaren als je zijn grote waarde voor Man. United niet onderkent.quote:Op zondag 26 april 2015 14:52 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Laatste jaren presteren ze niet als een grote club, erg matige resultaten.
Maar laten we het er maar op houden dat jij fan van hem bent en ik niet.
Waar baseer je dat nou weer opquote:
30 miljoen pond, dus het valt allemaal nog wel mee.quote:Op zondag 26 april 2015 16:09 schreef Yi-Long het volgende:
Hoeveel kostte die Shaw ook al weer? Had je beter Willems kunnen halen.
Zou Ajax mooi op sleeptouw kunnen nemen aankomend seizoen.quote:Op zondag 26 april 2015 16:10 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Die moet lekker gaan afbouwen bij Excelsior
Ah, koopje. Zijn geld dubbel en dwars waard geweest dit seizoen.quote:Op zondag 26 april 2015 16:10 schreef Downwards het volgende:
[..]
30 miljoen pond, dus het valt allemaal nog wel mee.
Een beetje uitkomen voor de club waarvan de supporters destijds hem bijna probeerde af te tuigen...?quote:Op zondag 26 april 2015 16:11 schreef Downwards het volgende:
[..]
Zou Ajax mooi op sleeptouw kunnen nemen aankomend seizoen.
Derksen zei het niet voor niets afgelopen vrijdag.quote:Op zondag 26 april 2015 16:12 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Een beetje uitkomen voor de club waarvan de supporters destijds hem bijna probeerde af te tuigen...?
Die weet idd altijd wel waar hij over praat...quote:Op zondag 26 april 2015 16:12 schreef Downwards het volgende:
[..]
Derksen zei het niet voor niets afgelopen vrijdag.
Had er blijkbaar wel goed over nagedacht, want hij opperde ook dat ze hem dan zouden kunnen beloven dat hij na zijn carriere bij Ajax in de technische staf zou mogen komen.quote:Op zondag 26 april 2015 16:15 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Die weet idd altijd wel waar hij over praat...
Van Persie is idd ook altijd wel iemand geweest met people-skills, dus dat zou ook echt een aanwinst zijn...quote:Op zondag 26 april 2015 16:22 schreef Downwards het volgende:
[..]
Had er blijkbaar wel goed over nagedacht, want hij opperde ook dat ze hem dan zouden kunnen beloven dat hij na zijn carriere bij Ajax in de technische staf zou mogen komen.
En de goalquote:Op zondag 26 april 2015 16:57 schreef Sked het volgende:
Leo Oldenburger als commentator, om te huilen
Stukken beter dan Snoeks, Grueter, Leo Driessen, etc etc.quote:Op zondag 26 april 2015 16:57 schreef Sked het volgende:
Leo Oldenburger als commentator, om te huilen
En nog steeds een dramaquote:Op zondag 26 april 2015 17:01 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Stukken beter dan Snoeks, Grueter, Leo Driessen, etc etc.
Zelfs een jankende kat is beterquote:Op zondag 26 april 2015 17:01 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
We hebben allemaal kutcommentatoren in dit landquote:Op zondag 26 april 2015 17:01 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Dat krijg je als je de Voetbalmoordenaar aanstelt als coachquote:Op zondag 26 april 2015 17:11 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Walgelijk blijft dat toch met zulke voetballers het nog niet leuk kunnen maken.
Elshof is prima. Kooke ook wel.quote:Op zondag 26 april 2015 17:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We hebben allemaal kutcommentatoren in dit land
Op Sierdgod na dan
Evert ten Napelquote:Op zondag 26 april 2015 17:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We hebben allemaal kutcommentatoren in dit land
Op Sierdgod na dan
Ik vind Evert echt stront vervelend.quote:Op zondag 26 april 2015 17:17 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Evert ten Napel
Eddie Poelman
en dat is het wel z,on beetje
Ik mag zijn enthousiasme wel.quote:
Eddie Poelman ken ik niet.quote:Op zondag 26 april 2015 17:17 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Evert ten Napel
Eddie Poelman
en dat is het wel z,on beetje
Ik word daar een beetje moe van.quote:Op zondag 26 april 2015 17:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik mag graag naar Kieft luisteren als commentator
EYONG TARKANG ENOHquote:Op zondag 26 april 2015 17:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eddie Poelman ken ik niet.
Evert erger ik me dood aan dankzij FIFA
quote:Op zondag 26 april 2015 17:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eddie Poelman ken ik niet.
Evert erger ik me dood aan dankzij FIFA
Toen was ik net 11 dagen oudquote:
Ik kijk geen Italiaans voetbalquote:Op zondag 26 april 2015 17:27 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die man doet soms nog de Italiaanse baggerwedstrijden
Ik doel op wedstrijdjes zoals Verona tegen pakweg Cagliari bijvoorbeeld .quote:
Het is geen vrouwenvoetbal hčquote:Op zondag 26 april 2015 17:29 schreef Trebo het volgende:
Hebben die spelers nou niet iets in de rust van, nou zullen we 2e helft in iets minder tempo gaan spelen? Ben kapot!
Maar we hebben 6 kansen gekregenquote:Op zondag 26 april 2015 17:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Aan Ajax heb ik mijn wekelijkse portie doodsaai voetbal wel weer genoeg.
Luca Tonigodquote:Op zondag 26 april 2015 17:29 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik doel op wedstrijdjes zoals Verona tegen pakweg Cagliari bijvoorbeeld .
Dat is gewoon een verschrikking toch ?
Lekker op het bankie blijven liggen, René.quote:Op zondag 26 april 2015 17:30 schreef Trebo het volgende:
[..]
True, maar als ik er naar kijk word ik al moe
Ik heb vandaag nog met een half oog gekeken ook, anders hou ik het niet volquote:Op zondag 26 april 2015 17:30 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Maar we hebben 6 kansen gekregen
quote:Op zondag 26 april 2015 17:31 schreef Downwards het volgende:
[..]
Lekker op het bankie blijven liggen, René.
Ohja dat klopt natuurlijk wel. Ik heb deze week eigenlijk nog geen een leuke wedstrijd gezien op mijn clubs na dan.quote:Op zondag 26 april 2015 17:29 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik doel op wedstrijdjes zoals Verona tegen pakweg Cagliari bijvoorbeeld .
Dat is gewoon een verschrikking toch ?
Overal wel zo'n beetje beslist, dan krijg je datquote:Op zondag 26 april 2015 17:31 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ohja dat klopt natuurlijk wel. Ik heb deze week eigenlijk nog geen een leuke wedstrijd gezien op mijn clubs na dan.
Vaak ook maar 3 kijkersquote:Op zondag 26 april 2015 17:31 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ohja dat klopt natuurlijk wel. Ik heb deze week eigenlijk nog geen een leuke wedstrijd gezien op mijn clubs na dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |