Pauw wil toch concurreren met Tan.quote:Op vrijdag 24 april 2015 23:49 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Wat is dit voor zelfbevlekking via een feel good achterdeurtje?
Walgelijk showtje.quote:Op vrijdag 24 april 2015 23:49 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Wegens zijn onvermoeibare inzet voor de onderbuik?quote:Op vrijdag 24 april 2015 23:50 schreef luxerobots het volgende:
Ik had een docent die kreeg een lintje omdat hij tig jaar actief was voor de PvdA. Zou Geert straks, volgend jaar 10 jaar PVV, ook een lintje krijgen?
Waarom een moreel oordeel? De PvdA is een lintje waard, en de PVV verafschuwen wij?quote:Op vrijdag 24 april 2015 23:52 schreef svann het volgende:
[..]
Wegens zijn onvermoeibare inzet voor de onderbuik?
Weer eens wat anders dan de usual politieke commentatoren.quote:Op vrijdag 24 april 2015 23:49 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Ging nergens over.quote:
De toon is nog al eens wat agressiever en kwetsender -los van de verdere inhoud.quote:Op vrijdag 24 april 2015 23:53 schreef luxerobots het volgende:
Waarom een moreel oordeel? De PvdA is een lintje waard, en de PVV verafschuwen wij?
Voor bepaalde mensen kan de waarheid zeggen behoorlijk kwetsend zijn. Die hele lintjesregen is niet meer dan arbitraire bullshit.quote:Op vrijdag 24 april 2015 23:56 schreef svann het volgende:
[..]
De toon is nog al eens wat agressiever en kwetsender -los van de verdere inhoud.
Dat iets overeenkomt met jouw persoonlijke mening, maakt het niet de waarheid. De PVV vaart op populisme. De meeste andere partijen zetten zich in voor beleid en het uitvoeren daarvan. De PVV haalt haar populariteit uit het aanspreken van die onderbuik en voorstellen van simpel beleid. Heeft ook zijn functie, maar wordt inderdaad minder hoog aangeslagen. En terecht.quote:Op zaterdag 25 april 2015 00:01 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Voor bepaalde mensen kan de waarheid zeggen behoorlijk kwetsend zijn. Die hele lintjesregen is niet meer dan arbitraire bullshit.
Maar dan slaat de vergelijking met de PVV nog steeds nergens op, die hebben nog nooit verantwoordelijkheid genomen.quote:Op zaterdag 25 april 2015 00:01 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Voor bepaalde mensen kan de waarheid zeggen behoorlijk kwetsend zijn. Die hele lintjesregen is niet meer dan arbitraire bullshit.
Het koninklijke zou er om te beginnen af moeten, dan blijft maatschappelijke waardering over.quote:Op zaterdag 25 april 2015 00:01 schreef luxerobots het volgende:
Nog nooit? Rutte één vergeten? Mijn punt is niet dat de PVV fantastisch is, wel dat deze lintjesregen arbitrair is.quote:Op zaterdag 25 april 2015 00:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maar dan slaat de vergelijking met de PVV nog steeds nergens op, die hebben nog nooit verantwoordelijkheid genomen.
Rayman stoor ik me niet zo aan.quote:Op zaterdag 25 april 2015 00:20 schreef luxerobots het volgende:
Nog nooit? Rutte één vergeten? Mijn punt is niet dat de PVV fantastisch is, wel dat deze lintjesregen arbitrair is.
Raymann werkt bij de televisie, doet daarnaast dingen met de multiculturele jeugd. Dat wil hij doen, wordt hij financieel dik voor beloond. En daar krijgt hij een koninklijk lintje voor.
Connie van drie hoog maakt huizen van ouderen schoon. Komt 's avonds moe thuis, is er op achteruit gegaan omdat ze gedwongen zelfstandig moest worden. Er zijn duizenden mensen die minder leuk en minder goed betaald werk doen, en geen lintje krijgen. Ik vind het een poppenkast.
quote:Hoe verliep de eerst Koningsdag nieuwe stijl?
Astrid Kersseboom is al negen jaar het boegbeeld van Koningsdag. Hoe verliep de eerst Koningsdag nieuwe stijl? Televisiekenner en regisseur Bert van der Veer kijkt vandaag door zijn televisiebril naar de live-uitzending. Samen met historisch letterkundige Herman Pleij analyseert hij deze Koningsdag en vergelijkt deze met vroeger. En, voor hoeveel problemen zorgde de drukte in Amsterdam? Hoofd Operatiën Jan Pronker is verantwoordelijk voor de veiligheid in de hoofdstad. Op de druktste dag van het jaar geeft hij een uniek kijkje achter de schermen van de Politie Amsterdam.
quote:Van het ideale Koningsdaggerecht tot de mooiste foto van de koning
Ze zijn dichter, filosoof, componist, kok of fotograaf, maar hebben allemaal één ding gemeen: ze doen het voor het volk en vaderland. Vanavond geven Anne Vegter (Dichter des Vaderlands), Pierre Wind (Kok des Vaderlands), Marli Huijer (Denker des Vaderlands),Willem Jeths (Componist des Vaderlands) en Ahmet Polat(Fotograaf des Vaderlands) een speciale uiting aan hun oranjegevoel. Polat is woensdag gekozen en maakt speciaal voor Pauw zijn eerste serie. Van het ideale Koningsdaggerecht tot de mooiste foto van Willem-Alexander, je ziet het in Pauw.
Heb het niet gezien. Die is erg hè ? Ooit iets meegemaakt. Vertel eens. Wat deed ze ?quote:
Megalomane nicht en partner hebben beiden een lintje. Voor elkaar aangevraagd.quote:Op zaterdag 25 april 2015 00:01 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Hoezo dat dan?quote:Op maandag 27 april 2015 23:06 schreef Ambrosius het volgende:
Daar is een reden voor hè, Radar begon 20 minuten later.
Dat wordt een genotsshowquote:Op maandag 27 april 2015 23:09 schreef Karina het volgende:
Lucky
Ben benieuwd naar de Lucky van morgen trouwens.
Ik denk dat ze Sander gewoon 20 minuten tijd moeten gevenquote:Op maandag 27 april 2015 23:09 schreef Karina het volgende:
Lucky
Ben benieuwd naar de Lucky van morgen trouwens.
Ik heb maar een paar stukjes gezien van vandaag en zag al genoeg lucky's voor een hele DWDDquote:Op maandag 27 april 2015 23:09 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik denk dat ze Sander gewoon 20 minuten tijd moeten geven
Met een beetje fantasie kan je de hele uitzending verknippen en een Lucky van makenquote:Op maandag 27 april 2015 23:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb maar een paar stukjes gezien van vandaag en zag al genoeg lucky's voor een hele DWDD
De hele show was slechtquote:Op maandag 27 april 2015 23:11 schreef tralalala het volgende:
Astrid was echt slecht, kinderachtige teksten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |