Klinkt als een soort van HGT voor kleine snotneuzen. Wel leuk dat Johnny mee mag doen...quote:Train en oefen jij iedere dag om nog beter te worden in iets waar je al héél goed in bent? Voor een nieuw groots tv-programma gepresenteerd door Wendy en Johnny zijn wij op zoek naar jouw talent! Kunstschaatsen, muziek maken, zingen, dansen, turnen, goochelen; wij zoeken de toptalenten! Dit televisieprogramma biedt een serieus podium aan getalenteerde kinderen van 6 t/m 14 jaar. Wil jij jouw harde werk en training aan heel Nederland laten zien? Laat dan nú je ouders het aanmeldformulier invullen!
http://www.rtl.nl/wendy-en-johnny/#!/
Maar dat weet je als kindquote:Op vrijdag 24 april 2015 22:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Klopt, maar je moet het maar kunnen als kind.
En dus is het niet minder zwaar.quote:
Ben gewend dat dat standaard gebeurdquote:Op vrijdag 24 april 2015 22:10 schreef Burner82 het volgende:
Benny, niet eens een nummer toevoegen??
Als er al een nummer staatquote:Op vrijdag 24 april 2015 22:11 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ben gewend dat dat standaard gebeurd
Nu welllll
80% van de gtst kijkers blijft hangen... dus kijkcijfers zitten wel goed...quote:Op vrijdag 24 april 2015 22:12 schreef Pisces29 het volgende:
Er is niet heel veel reclame geweest hiervoor, voor zover ik weet, zou dat mensen nog meer prikkelen om vanavond in te schakelen of het iets is?
Ze begonnen 2 of 3 weken van te voren al met promo'squote:Op vrijdag 24 april 2015 22:12 schreef Pisces29 het volgende:
Er is niet heel veel reclame geweest hiervoor, voor zover ik weet, zou dat mensen nog meer prikkelen om vanavond in te schakelen of het iets is?
Ik roep al jaren dat alles op 4 scoort. Gewenning bij mensen. En idd dat na de soap.quote:Op vrijdag 24 april 2015 22:13 schreef Burner82 het volgende:
[..]
80% van de gtst kijkers blijft hangen... dus kijkcijfers zitten wel goed...
Het trilt door... Dan kun je de hendel pakken en er aan rammelen... dan krijg je een leuk effect (dat je hoorde...)quote:Op vrijdag 24 april 2015 22:13 schreef roos94 het volgende:
Nou leg uit. Hoe kan het dat die gitaarmuziek doorspeelde terwijl hij niet aan de gitaar zat. Ja, dan zit er dus muziek onder en dat noem ik geen gitaarsolo maar easy meeliften.
Ik roep al jaren dat ze meten op 20.31... als gtst "afgelopen" is, maar stiekem doorloopt in het vervolg van gtst...quote:Op vrijdag 24 april 2015 22:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik roep al jaren dat alles op 4 scoort. Gewenning bij mensen. En idd dat na de soap.
Zal ze wel al hebbenquote:Op vrijdag 24 april 2015 22:17 schreef hunter2011 het volgende:
Geeft die meid gewoon een studiebeurs.
Ja, voor een russisch ballet... Ik weet niet hoe ze het betaald, maar die moet wel heel veel verdienenquote:
We hebben al een flexibel Chineesje gehadquote:Op vrijdag 24 april 2015 22:20 schreef hunter2011 het volgende:
Invasie van de Russen, waar blijven de Chinezen?
Russische Jan Smit...quote:Op vrijdag 24 april 2015 22:21 schreef iBenny het volgende:
Nu begin ik me wel lichtelijk af te vragen waar ik nou eigenlijk naar kijk![]()
!
hij wordt vast erg populair in de lokale gaybarquote:Op vrijdag 24 april 2015 22:26 schreef hunter2011 het volgende:
Jongetje wordt later een echte player
Nee dit wordt juist een jankbal, net als die dude die toen zelfmoord pleegde.quote:Op vrijdag 24 april 2015 22:26 schreef hunter2011 het volgende:
Jongetje wordt later een echte player
Zal straks ook heel populair zijn bij de breezer-grietjesquote:Op vrijdag 24 april 2015 22:26 schreef Stickertje het volgende:
[..]
hij wordt vast erg populair in de lokale gaybar
Welke dude?quote:Op vrijdag 24 april 2015 22:27 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Nee dit wordt juist een jankbal, net als die dude die toen zelfmoord pleegde.
welke dude?quote:Op vrijdag 24 april 2015 22:27 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
die chinees? die leeft nogquote:Op vrijdag 24 april 2015 22:27 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Die is helemaal niet dood.quote:Op vrijdag 24 april 2015 22:29 schreef Stickertje het volgende:
[..]
[..]
ik neem aan dat hij william hung bedoeld
Danste hiphopquote:Op vrijdag 24 april 2015 22:33 schreef houdjemond het volgende:
Heb alleen de act van dat meisje in dat streepjesblousje gemist, wat deed ze?
elliot rodgerquote:Op vrijdag 24 april 2015 22:33 schreef Pizzakoppo het volgende:
Nee ik bedoelde een zoontje van een of andere hollywoodster die op youtube videos postte over zijn eenzaamheid. Weet helaas niet meer hoe hij heette.
Sweeten uit everybody loves Raymond?quote:Op vrijdag 24 april 2015 22:33 schreef Pizzakoppo het volgende:
Nee ik bedoelde een zoontje van een of andere hollywoodster die op youtube videos postte over zijn eenzaamheid. Weet helaas niet meer hoe hij heette.
Die gaat zo vaak op en neer naar balletscholen in het buitenland.. Dan kan mama wel janken in het Russisch, maar nee, die krijgt al genoeg sponsoring.quote:Op vrijdag 24 april 2015 22:34 schreef iBenny het volgende:
De act was misschien niet het beste, maar ik gun het die balletdanseres wel. Gewoon omdat ik denk dat die de prijs wel goed zouden kunnen gebruiken
Ooh, dat was die huilie die nog maagd was, en toen maar random mensen neer ging knallen toch?quote:
Mama betaald alles he. Zelfs hotel en vluchten werden niet vergoed en kind zelf krijgt geen stuiver.quote:Op vrijdag 24 april 2015 22:36 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Die gaat zo vaak op en neer naar balletscholen in het buitenland.. Dan kan mama wel janken in het Russisch, maar nee, die krijgt al genoeg sponsoring.
Dan heeft mama wel een hele goede baan en een hele flexibele werkgever.....quote:Op vrijdag 24 april 2015 22:41 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Mama betaald alles he. Zelfs hotel en vluchten werden niet vergoed en kind zelf krijgt geen stuiver.
Misschien zit haar partner bij de Russische maffia en ik wist niet dat je kon huilen op zijn Russischquote:Op vrijdag 24 april 2015 22:42 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Dan heeft mama wel een hele goede baan en een hele flexibele werkgever.....
Ja, ik vond het leukquote:Op vrijdag 1 mei 2015 18:28 schreef MissJ het volgende:
is dit nieuwe programma wat? Kon het vorige week niet zien.
ok! Ik ga een poging wagen.quote:
dus datquote:Op vrijdag 1 mei 2015 20:41 schreef roos85 het volgende:
[..]
Wendy is wel irritant, maar dat is oud nieuws
Ik mis alleen Hans van Zetten met het commentaarquote:
Hij zit! En ik zit ook!quote:Op vrijdag 1 mei 2015 20:49 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik mis alleen Hans van Zetten met het commentaar
Princess Leiaquote:
Je bent niet de enigequote:
Jupquote:Op vrijdag 1 mei 2015 20:56 schreef Pisces29 het volgende:
Wow, is er vorige week ook eens 10 of 15 gegeven?
Hunk? Ik denk dat het niet het knapste jongetje in een klas is... En dan druk ik me licht uit.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 20:56 schreef Burner82 het volgende:
Ik vind turnen knapper en de turner ook knapper... Als die nog paar jaar zo door ontwikkeld... Is hij En hunk EN top-turner.
Ah oke.quote:
Niet, ik zou hem toch wel de knapste jongen in de klas vinden... (weet niet wat er nog meer in de klas zit... Maar hij is knap)quote:Op vrijdag 1 mei 2015 20:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hunk? Ik denk dat het niet het knapste jongetje in een klas is... En dan druk ik me licht uit.
Als hij knap is, hoe betitel je dan een Jim?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 20:59 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Niet, ik zou hem toch wel de knapste jongen in de klas vinden... (weet niet wat er nog meer in de klas zit... Maar hij is knap)
Toen of nu?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 20:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als hij knap is, hoe betitel je dan een Jim?
Ze is wel heel lief met kinderen. Maar altijd die stemmetjesquote:Op vrijdag 1 mei 2015 20:59 schreef roos85 het volgende:
Ooh wat zit Wendy toch in mijn irritatie zone
Altijd.quote:
Dan zou zeggen: saai...quote:
quote:
Zondag kijk ik weer naar Danquote:
Ik vind epke niet lelijk.. Vind jelle er leuker leuker uitziet, maar scheelt ook paar jaarquote:Op vrijdag 1 mei 2015 21:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Altijd.
Maar dat noem ik knap. Een Jim of Doutzen.
Vind je Ebke ook knap?
Die vallen mij erg mee in deze show.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 21:02 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Nou kan hij dinand of tijl niet vervangen
nou, gaarnequote:Op vrijdag 1 mei 2015 21:02 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Nou kan hij dinand of tijl niet vervangen
Een beetje een bloemkool hoofd, maar heeft wel de gun factorquote:Op vrijdag 1 mei 2015 21:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Altijd.
Maar dat noem ik knap. Een Jim of Doutzen.
Vind je Ebke ook knap?
En het lijf... Wel altijd leuk om te weten dat het turnpak eigenlijk hetzelfde is, als wat de dames aan hebben... alleen doen ze er een broek overheen... (tegenwoordig hebben de herenpakken wel iets van pijpen aan het turnpakquote:Op vrijdag 1 mei 2015 21:03 schreef Laysa het volgende:
[..]
Een beetje een bloemkool hoofd, maar heeft wel de gun factor
Hij heeft zeker een irrant(e) hoofd en stem, maar is wel te pruimen richting de kids en als jurylid.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 21:07 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Dinand zeker niet vreselijke stem heeft ie. En een lelijke neus net michael jackson
Ja, maar met 15-17 ben je onderhand oud in die wereld... Bij de vrouwen dan.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 21:16 schreef roos85 het volgende:
Maar zijn toch ook jeugdkampioenschappen kunstrijden
Wat heeft iedereen met dat lelijk gezongen lied?quote:
alleen de versie van demi lovato vind ik goedquote:Op vrijdag 1 mei 2015 21:18 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Wat heeft iedereen met dat lelijk gezongen lied?
Met dat liedje weinig, maar de film is zo leukquote:Op vrijdag 1 mei 2015 21:18 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Wat heeft iedereen met dat lelijk gezongen lied?
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 21:22 schreef Pisces29 het volgende:
Poppetje van een meisje. En dan komen de handen in beeld. Gelnagels
Nog niks...quote:Op vrijdag 1 mei 2015 21:23 schreef houdjemond het volgende:
Ik heb even gemist wat meisje in die zwarte jurk heeft gedaan?
gelukkig.quote:
Op die rode poef?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 21:23 schreef houdjemond het volgende:
Ik heb even gemist wat meisje in die zwarte jurk heeft gedaan?
Nee 6 uur opstaan elke dag om anderhalf uur te spelen doet ze helemaal uit zichzelfquote:Op vrijdag 1 mei 2015 21:24 schreef houdjemond het volgende:
[..]
gelukkig.
Ot; arm kind gepusht door mammie, wedden?
Ik was op mijn 13e ook van 15 - 22 met huiswerk bezig. Alleen dan niks in de ochtend. Haar dag heeft wel die ochtend. Tja, als ze het leuk vindt dan investeer je dat makkelijk. Ze is ook geen klein kind.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 21:25 schreef Burner82 het volgende:
6.00 opstaan
6.30 viool spelen
08.00 naar school
15.30 naar huis..
16.00 viool spelen
18.00 eten
18.30 huiswerk...
Have fun.
Ja, dat telt dus niet he... Ze doet huiswerk ergens na 18..quote:Op vrijdag 1 mei 2015 21:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik was op mijn 13e ook van 15 - 22 met huiswerk bezig. Alleen dan niks in de ochtend. Haar dag heeft wel die ochtend. Tja, als ze het leuk vindt dan investeer je dat makkelijk. Ze is ook geen klein kind.
Nah muzikaal zijn is wel een vorm van excelleren. Als je daar geen aanleg voor hebt, kan je keihard studeren wat je wil, maar dan krijg je het niet voor elkaar.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 21:29 schreef Burner82 het volgende:
Ik vind dat lichamelijk excelleren toch beter dan keihard iets studeren dat al 100/200 jaar oud.
25quote:
Zelfde met turnen.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 21:30 schreef roos85 het volgende:
[..]
Nah muzikaal zijn is wel een vorm van excelleren. Als je daar geen aanleg voor hebt, kan je keihard studeren wat je wil, maar dan krijg je het niet voor elkaar.
Of je flikkert van een rekstok, of je raakt een ietwat verkeerde noot dat niemand hoortquote:Op vrijdag 1 mei 2015 21:31 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Is allemaal niet te vergelijken vind ik
quote:
quote:
okquote:
Zijn nog vrij losse schema's... Ik heb het meegemaaktquote:
Ook in zo'n strak pakje?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 21:33 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Zijn nog vrij losse schema's... Ik heb het meegemaakt
Dan heeft ze genoeg vrije tijd als ze het in de avond doet. En vrije uren kiest ze voor viool. Niks zielig aan. Als je niet wil houd je ook niet vol lijkt me.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 21:30 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ja, dat telt dus niet he... Ze doet huiswerk ergens na 18..
Helaas nietquote:
Nee, 's morgen en na school eerst viool.. daarna eten (schijnt ook te moeten) en daarna pas huiswerk.... Jij deed huiswerk hoelang? En dat dan na 19.00 denk ikquote:Op vrijdag 1 mei 2015 21:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dan heeft ze genoeg vrije tijd als ze het in de avond doet. En vrije uren kiest ze voor viool. Niks zielig aan. Als je niet wil houd je ook niet vol lijkt me.
Geen Burny Elliot dusquote:Op vrijdag 1 mei 2015 21:35 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Helaas nietTurnen toen was niet echt done voor een jongen in een klein dorp in Limburg
Nee, zelfs handbal was toen nog teveel een meisjessport...quote:
Belachelijk ergens.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 21:38 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Nee, zelfs handbal was toen nog teveel een meisjessport...
Ja, paar jaar later op de middelbare school wilde de "echte" handbalsters dan weer niet dat ik zo hard gooidequote:
Zitten wel talentjes tussenquote:
Dat schreef ik net al, huiswerk van 15 tot 22 ergens.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 21:37 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Nee, 's morgen en na school eerst viool.. daarna eten (schijnt ook te moeten) en daarna pas huiswerk.... Jij deed huiswerk hoelang? En dat dan na 19.00 denk ik
Ja, maar ik geloofde niet dat je 7 uur per dag over je huiswerk deed....quote:Op vrijdag 1 mei 2015 21:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat schreef ik net al, huiswerk van 15 tot 22 ergens.
Vanaf de brugklas kun je gewoon hard werken. Een kind van 7 zou ik het niet voor kiezen, zulke dagen, al heeft die dan juist geen huiswerk.
Min het avondeten, zat ik in die uren dus wel aan mijn huiswerk.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 21:44 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ja, maar ik geloofde niet dat je 7 uur per dag over je huiswerk deed....
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 21:44 schreef Pisces29 het volgende:
Dit meisje is minder likeable. Maar ja, show = aandacht en meer op de voorgrond.
Nummer is rommelig.
Als Jelle afvalt, kijk ik niet meer.quote:
Dochter ookquote:
Het is niet gemeendquote:Op vrijdag 1 mei 2015 21:48 schreef Pisces29 het volgende:
Sportief dat ze elkaar, gemeend of niet, steeds feliciteren.
Jawel, aanvaard het nou maarquote:Op vrijdag 1 mei 2015 21:48 schreef Burner82 het volgende:
Iemand die excelleert op 3-4 onderdelen.... Kan toch niet eruit vliegen omdat iemand 1 ding toevallig tot in den treuren heeft geoefend voor dit?
Bij The Voice of Xfactor wint ook niet automatisch de beste zang....quote:Op vrijdag 1 mei 2015 21:48 schreef Burner82 het volgende:
Iemand die excelleert op 3-4 onderdelen.... Kan toch niet eruit vliegen omdat iemand 1 ding toevallig tot in den treuren heeft geoefend voor dit?
Neequote:
Das waarquote:Op vrijdag 1 mei 2015 21:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bij The Voice of Xfactor wint ook niet automatisch de beste zang....
Ouders/broers in de gevangenis of zoquote:Op vrijdag 1 mei 2015 21:51 schreef houdjemond het volgende:
Wat voor tegenslagen heeft een 11jarige dan?
Kan er genoeg hebben hoorquote:Op vrijdag 1 mei 2015 21:51 schreef houdjemond het volgende:
Wat voor tegenslagen heeft een 11jarige dan?
En jij prefereert sport boven andere dingen. Anderen hebben het weer andersomquote:
Doelde op dit kind, in het algemeen kan ik een hoop ellende bedenken helaasquote:
Hij doet het echt leuk, vind ik.quote:
Gordon Ramsey met kids is echt een schatjequote:
Nouja dit wou ie zelf, en pas 4 jaar spelen, ik vind het geniaal ondanks de rare combinatie.quote:
Rekstok 2 meter boven de grond, en dan de stok niet op de terugweg niet halen....quote:
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 22:03 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Nouja dit wou ie zelf, en pas 4 jaar spelen, ik vind het geniaal ondanks de rare combinatie.
Nee! Ik hoop dat Kensington dan gewoon War weigert te spelen verder....quote:
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 22:09 schreef Burner82 het volgende:
Maar, qua programma, opzet en de kandidaten,![]()
![]()
Grote hoed af voor RTL
Dit zijn inderdaad echte superkids.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |