Klinkt als een soort van HGT voor kleine snotneuzen. Wel leuk dat Johnny mee mag doen...quote:Train en oefen jij iedere dag om nog beter te worden in iets waar je al héél goed in bent? Voor een nieuw groots tv-programma gepresenteerd door Wendy en Johnny zijn wij op zoek naar jouw talent! Kunstschaatsen, muziek maken, zingen, dansen, turnen, goochelen; wij zoeken de toptalenten! Dit televisieprogramma biedt een serieus podium aan getalenteerde kinderen van 6 t/m 14 jaar. Wil jij jouw harde werk en training aan heel Nederland laten zien? Laat dan nú je ouders het aanmeldformulier invullen!
http://www.rtl.nl/wendy-en-johnny/#!/
Maar dat weet je als kindquote:Op vrijdag 24 april 2015 22:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Klopt, maar je moet het maar kunnen als kind.
En dus is het niet minder zwaar.quote:
Ben gewend dat dat standaard gebeurdquote:Op vrijdag 24 april 2015 22:10 schreef Burner82 het volgende:
Benny, niet eens een nummer toevoegen??
Als er al een nummer staatquote:Op vrijdag 24 april 2015 22:11 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ben gewend dat dat standaard gebeurd
Nu welllll
80% van de gtst kijkers blijft hangen... dus kijkcijfers zitten wel goed...quote:Op vrijdag 24 april 2015 22:12 schreef Pisces29 het volgende:
Er is niet heel veel reclame geweest hiervoor, voor zover ik weet, zou dat mensen nog meer prikkelen om vanavond in te schakelen of het iets is?
Ze begonnen 2 of 3 weken van te voren al met promo'squote:Op vrijdag 24 april 2015 22:12 schreef Pisces29 het volgende:
Er is niet heel veel reclame geweest hiervoor, voor zover ik weet, zou dat mensen nog meer prikkelen om vanavond in te schakelen of het iets is?
Ik roep al jaren dat alles op 4 scoort. Gewenning bij mensen. En idd dat na de soap.quote:Op vrijdag 24 april 2015 22:13 schreef Burner82 het volgende:
[..]
80% van de gtst kijkers blijft hangen... dus kijkcijfers zitten wel goed...
Het trilt door... Dan kun je de hendel pakken en er aan rammelen... dan krijg je een leuk effect (dat je hoorde...)quote:Op vrijdag 24 april 2015 22:13 schreef roos94 het volgende:
Nou leg uit. Hoe kan het dat die gitaarmuziek doorspeelde terwijl hij niet aan de gitaar zat. Ja, dan zit er dus muziek onder en dat noem ik geen gitaarsolo maar easy meeliften.
Ik roep al jaren dat ze meten op 20.31... als gtst "afgelopen" is, maar stiekem doorloopt in het vervolg van gtst...quote:Op vrijdag 24 april 2015 22:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik roep al jaren dat alles op 4 scoort. Gewenning bij mensen. En idd dat na de soap.
Zal ze wel al hebbenquote:Op vrijdag 24 april 2015 22:17 schreef hunter2011 het volgende:
Geeft die meid gewoon een studiebeurs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |