Aanstaande zondag 26-04-15 om 21.45quote:Ophef om veroordeelde pedofiel in SBS-programma
Patty Brard en Jochem van Gelder, het presentatieduo van Bonje bij de Buren. © SBS.
In de uitzending van SBS-programma Bonje met de Buren van aanstaande komt zondag komt een veroordeelde pedofiel voor. Ouders van de slachtoffers van Frank B. vinden het belachelijk dat de zender hem een podium biedt.
In 2010 werd de toen 42-jarige B. veroordeeld voor drugsbezit en seks met een 15-jarig meisje. Eind 2003 werd hij al veroordeeld voor een zedenmisbruik met een destijds 13-jarig meisje. In het programma duikt hij op als goede vriend van een van de families.
,,Ik vind het niet kunnen dat hem zo'n platform wordt geboden. De man heeft een zedenverleden. Ik snap ook niet waarom SBS zich hiervoor leent'', laat een medewerker van de Stichting Stop Loverboys Nu, die het woord voert voor de familie van de slachtoffer, weten aan Metro. ,,Ik vrees dat de heer B. opnieuw een poging zal doen om zijn imago via de publieke en commerciële zenders op te poetsen.''
Talpa
Volgens producent Talpa was de identiteit tijdens de opnames niet bekend bij hen. ,,Het komt voor ons als een verrassing. Frank staat ook feitelijk los van de ruzie. Hij verleent als vriend van de familie medewerking bij het zoeken naar een oplossing. Frank is veroordeeld pedofiel, maar heeft zijn straf ook uitgezeten. Ik snap dat het pijnlijk is voor gedupeerde families, maar iedereen verdient een tweede kans."
BNN
In 2012 was B. ook al op nationale televisie te zien, tot schrik van de families van de slachtoffers. In het BNN-programma De Week van Filemon ging presentator Filemon Wesselink met B. op pad. Over het verleden van B. werd toen niets gezegd.
Bigfrank!quote:Op zondag 26 april 2015 21:49 schreef Koopsie het volgende:
Die Frank is toch de incassoman oid? Waren ook wel eens topics op fok over
+1quote:Op zondag 26 april 2015 21:53 schreef matthijst het volgende:
Lijkt wel een moffenhoer met dat kapsel
beide heren voegen weinig toe aan de discussiequote:Op zondag 26 april 2015 21:53 schreef Bouke-p het volgende:
Het is ook best lastig om tegen frank en die trien in te gaan denk ik. Die trekken wel hun bek open en zijn denk ik best hard itt dat andere stel.
Klopt Ja.quote:Op zondag 26 april 2015 21:57 schreef Broodboor het volgende:
[..]
beide heren voegen weinig toe aan de discussie
Vreselijk idd.quote:Op zondag 26 april 2015 22:00 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
Klopt Ja.
wat zijn patty en jochem hier slecht in zeg, tering....
Ik kom hier inderdaad om te kijken of iemand anders haar ook herkende, geen flauw idee waar ze van zou zijn.quote:Op zondag 26 april 2015 21:45 schreef k_man het volgende:
Die Debby komt me ook bekend voor trouwens. Geen idee waarom.
En Patty Brard is kennelijk aangevallen door een zwerm botox, wat een monsterlijk gezicht heeft die.
Ja, lijkt mij ook. Stelletje agressieve idioten waar geen normaal gesprek mer mogelijk is. Horen dat soort mensen niet ook heel erg anti-pedo te zijn trouwens? Zoals Henk Bres? Voor die lieve Frank maken ze zeker een uitzonderingetje.quote:Op zondag 26 april 2015 22:03 schreef DrDentz het volgende:
Ik woon toch liever naast die brillies dan naast de volksbuurters met huisvriend Frank. Ik zet hem dan ook op een lopen als Frank 's avonds aan mn deur staat.
Dit dus!quote:Op zondag 26 april 2015 22:03 schreef DrDentz het volgende:
Ik woon toch liever naast die brillies dan naast de volksbuurters met huisvriend Frank. Ik zet hem dan ook op een lopen als Frank 's avonds aan mn deur staat.
quote:Op zondag 26 april 2015 22:11 schreef matthijst het volgende:
Goddomme, die brilgast. Tegenwoordig zouden ze die na de vlokkentest aborteren.
Tranen in zijn ogen idd.quote:Op zondag 26 april 2015 22:13 schreef k_man het volgende:
Als Jan nog harder gaat praten, gaat die André zo huilen.
Jan en Frank.quote:Op zondag 26 april 2015 22:16 schreef NoCigar het volgende:
De mensheid zou erop vooruitgaan als ze Jan voortaan in een onderzeese kooi opsluiten.
Ik zou d'r doenquote:Op zondag 26 april 2015 21:53 schreef matthijst het volgende:
Lijkt wel een moffenhoer met dat kapsel
Hij heeft er wel weer voor gezorgd met wat intimidatie dat de openstaande elektra rekeningen niet meer betaald hoeven te worden, "wij betalen alles cash dus we hebben nergens bonnetjes van"..quote:
Gezongen liedje of die helemaal aan het einde zit?quote:Op zondag 26 april 2015 23:55 schreef Belsezar het volgende:
Iemand enig idee wat de titel van het liedje is waar je flarden van hoort aan het einde van de uitzending?
Ik heb een half uur gegoogled en ik kom er maar niet op
Dat ze dat accepteerden ooit is al gek. Maar wellicht was big Frank toen ook mee.quote:Op maandag 27 april 2015 09:03 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Hij heeft er wel weer voor gezorgd met wat intimidatie dat de openstaande elektra rekeningen niet meer betaald hoeven te worden, "wij betalen alles cash dus we hebben nergens bonnetjes van"..
Niet die van de aftiteling, in de laatste 5 minuten hoor je er 2 keer laten we zeggen 5 seconden van.quote:Op maandag 27 april 2015 09:21 schreef dolfg het volgende:
[..]
Gezongen liedje of die helemaal aan het einde zit?
Dat stel leek wel broer en zus.quote:Op zondag 26 april 2015 22:11 schreef matthijst het volgende:
Goddomme, die brilgast. Tegenwoordig zouden ze die na de vlokkentest aborteren.
Redbone - come and get your lovequote:Op maandag 27 april 2015 13:55 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Niet die van de aftiteling, in de laatste 5 minuten hoor je er 2 keer laten we zeggen 5 seconden van.
Heeft zijn straf al uitgezeten...maar volgens mij was Patty Brard er ook niet blij mee, meestal schreeuwt ze het van de daken af op sociale media dat Bonje met de Buren weer is begonnen maar ze was gisteren muisstil.quote:Op maandag 27 april 2015 15:23 schreef quirina het volgende:
Niemand schijnt het te kunnen schelen dat het om een kinderverkrachter gaat?
.....okay
Thats the one! Ik wist dat ik hem ergens recent had gehoord, guardians dus!quote:Op maandag 27 april 2015 15:29 schreef dolfg het volgende:
[..]
Redbone - come and get your love
O.a. te vinden op:
guardians of the galaxy, awesome mix vol.1
Ken haar ook ergens van.quote:Op zondag 26 april 2015 21:45 schreef k_man het volgende:
Die Debby komt me ook bekend voor trouwens. Geen idee waarom.
En Patty Brard is kennelijk aangevallen door een zwerm botox, wat een monsterlijk gezicht heeft die.
Meneer 'luister, luister, luister'? Zou hij zijn slachtoffer ook op die manier bejegend hebben?quote:Op maandag 27 april 2015 15:23 schreef quirina het volgende:
Niemand schijnt het te kunnen schelen dat het om een kinderverkrachter gaat?
.....okay
Super ingewikkeld artikeltje in de OP hč?quote:Op maandag 27 april 2015 16:49 schreef computergirl het volgende:
[..]
Meneer 'luister, luister, luister'? Zou hij zijn slachtoffer ook op die manier bejegend hebben?
http://www.kijk.nl/sbs6/b(...)IegX5Vq/aflevering-9quote:Op maandag 27 april 2015 17:28 schreef -Hakuna- het volgende:
Was gister avond druk bezig met mijn naai en breiwerk dat ik de uitzending gemist hebt. Waar kan ik deze alsnog terugkijken?
Bedankt voor de link, maar heb de zooi maar weer weg geklikt, je wordt doodziek van die opdringerige advertenties en de personages zijn voor mij ook niet om aan te zien.quote:Op maandag 27 april 2015 17:48 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
http://www.kijk.nl/sbs6/b(...)IegX5Vq/aflevering-9
KIJK HET GVD GEWOONquote:Op maandag 27 april 2015 17:57 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
Bedankt voor de link, maar heb de zooi maar weer weg geklikt, je wordt doodziek van die opdringerige advertenties en de personages zijn voor mij ook niet om aan te zien.
Nee dan toch maar liever blijven bij de publieke omroep.
Daar bestaan remedies tegen.quote:Op maandag 27 april 2015 17:57 schreef -Hakuna- het volgende:je wordt doodziek van die opdringerige advertenties
Verdorie , gemistquote:Op maandag 27 april 2015 12:30 schreef tong80 het volgende:
De eerste aflevering van het nieuwe seizoen Bonje met de buren heeft zondagavond 626.000 kijkers getrokken. Daarmee staat het programma van SBS6, waarin Patty Brard en Jochem van Gelder burenruzies oplossen, op de dertiende plaats van de best bekeken programma's op zondagavond.
Het NOS Journaal voert met bijna 2,6 miljoen kijkers de ranglijst aan, op de tweede plek staat Studio Sport Eredivisie met 2.480.000 kijkers. Bijna 1,9 miljoen kijkers stemden af op Een tegen honderd.
Bonje met de buren verhuisde vorig jaar van RTL4 naar SBS6, waar het programma aanvankelijk ruim 700.000 kijkers trok. De eerste nieuwe aflevering van Bonje met de Buren draaide om geld. De buren betichtten elkaar ervan dat ze nog geld kregen van de ander. Ze delen de energierekening en de riolering, hadden ruzie over de kosten en gunden elkaar het licht in de ogen niet.
En waarom betalen ze alles cash????quote:Op maandag 27 april 2015 09:03 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Hij heeft er wel weer voor gezorgd met wat intimidatie dat de openstaande elektra rekeningen niet meer betaald hoeven te worden, "wij betalen alles cash dus we hebben nergens bonnetjes van"..
Nee hoor, maar dat is 1 pagina en 3 dagen geleden al gepost dus die gegevens had ik niet zo present.quote:Op maandag 27 april 2015 17:39 schreef k_man het volgende:
[..]
Super ingewikkeld artikeltje in de OP hč?
Ach zoveel is er hier gisteren niet gepost.quote:Op maandag 27 april 2015 18:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja maar het is leuker om het te kijken in combinatie met FOK!
Ik denk dat een heleboel het niet wisten. Volgende week is het vast drukker.quote:Op maandag 27 april 2015 18:22 schreef k_man het volgende:
[..]
Ach zoveel is er hier gisteren niet gepost.
Laten we hopen van niet. Die SC-topics hier zijn meestal nogal kansloos.quote:Op maandag 27 april 2015 18:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik denk dat een heleboel het niet wisten. Volgende week is het vast drukker.
Ik kom hier ook met Help mijn man is klusser en Dubbeltje op zijn kant en dan is het meestal best leuk met al die verschillende reacties.quote:Op maandag 27 april 2015 18:29 schreef k_man het volgende:
[..]
Laten we hopen van niet. Die SC-topics hier zijn meestal nogal kansloos.
Hij zat in de coke handel ook had ik begrepen..quote:Op maandag 27 april 2015 18:39 schreef DrDentz het volgende:
Big Frank zal ook wel een vriend van Patty Brard zijn, die laat zich vaak wel in met randcriminelen.
Patty zit met d'r reet op Ibiza.quote:Op maandag 27 april 2015 15:30 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Heeft zijn straf al uitgezeten...maar volgens mij was Patty Brard er ook niet blij mee, meestal schreeuwt ze het van de daken af op sociale media dat Bonje met de Buren weer is begonnen maar ze was gisteren muisstil.
Jip en Janneke waren hier niet tegen opgewassen. Alles schijnt koek en ei te zijn?quote:Op maandag 27 april 2015 18:56 schreef DrDentz het volgende:
Cokehandel, kindermisbruik.. en dan aan tafel het moreel geweten uithangen en Jip en Janneke excuses laten maken.. nice!
Niet in balans,Patty schreeuwt en brult en Jochem van Gelder is het (te) zachte jongetje.quote:Op zondag 26 april 2015 22:00 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
Klopt Ja.
wat zijn patty en jochem hier slecht in zeg, tering....
Die rooie met z'n bril zou maar voorgesteld worden als je schoonzoonquote:Op maandag 27 april 2015 19:24 schreef quirina het volgende:
[..]
Jip en Janneke waren hier niet tegen opgewassen. Alles schijnt koek en ei te zijn?
Als het mijn huurders geweest waren had ik ze er uitgetieft.
Met een komische act. Verkleed als meneer De Bock of zo.quote:Op maandag 27 april 2015 22:22 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Die rooie met z'n bril zou maar voorgesteld worden als je schoonzoon
Hoe zal hij haar uberhaupt versierd hebben!
Er werd gezegd dat de boerderij als twee huizen verkocht is. Ze zijn dus beide eigenaar van hun woning.quote:Op maandag 27 april 2015 20:31 schreef quirina het volgende:
Ik begreep dat die aso's het van Jip en Janneke huurde..
Dit was één keer maar nooit weer. Ik keek voor de pedofiel. Die gozer en Brard zaten er als ondeskundige naast te hinneken. Lieten de ongeleide projectielen hun gang gaan.quote:Op dinsdag 28 april 2015 02:49 schreef -Hakuna- het volgende:
Toch is deze buren reeks van SBS6 maar een slap aftreksel van de buren juweeltjes die de VPRO in het verleden uitgezonden had, met die geniepige stem van Frans Bromet.
Dat waren nog eens echt heerlijke programma's om van te smullen.
Door dit topic te openen zorgde TS WÉËR voor aandacht voor die gozer.quote:Op dinsdag 28 april 2015 14:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dit was één keer maar nooit weer. Ik keek voor de pedofiel. Die gozer en Brard zaten er als ondeskundige naast te hinneken. Lieten de ongeleide projectielen hun gang gaan.
Sommige mensen komen altijd weer terug op tv. Al kan je niks. Er kijken er een miljoen omdat je een bekend gezicht bent.
quote:Op zondag 3 mei 2015 22:00 schreef quirina het volgende:
Een brief gestuurd? Was het een poederbrief? Want d'r bekkie zag wel wit eerder.
Vier jaar geledenquote:
Ik dacht 4 dagen, na een ernstig misdrijf of zo.quote:
Vioolmuziek ...quote:Op zondag 3 mei 2015 22:02 schreef quirina het volgende:
En dan gaan ze bij die Antilliaanse haar huis mooi opknappen en schoonmaken en leefden ze nog lang en gelukkig.
Ja dat is ook een goeiequote:Op zondag 3 mei 2015 22:02 schreef 16meter het volgende:
Die Antilliaan die beweert dat haar huis een tyfusbende is door het conflict met de buren.
Haha.... ja, mooi!quote:Op zondag 3 mei 2015 22:02 schreef 16meter het volgende:
Die Antilliaan die beweert dat haar huis een tyfusbende is door het conflict met de buren.
Als er iets met haar moeder gebeurt, dan blaast ze de flat op.quote:Op zondag 3 mei 2015 22:02 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
ADHD en Autisme en een behoorlijke portie psychotisch
Maar eerst naar de Gamma,Karwei,Hornbach of Praxis...en naar de Ikea...en naar de intratuin.quote:
Oohh... zij is natuurlijk een beetje zo'n Kees die scheldt op Duitsers.... die zou ook helemaal flippen in dit huisje.quote:Op zondag 3 mei 2015 22:04 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Als er iets met haar moeder gebeurt, dan blaast ze de flat op.
quote:Op zondag 3 mei 2015 22:06 schreef praadje het volgende:
Zou die moeder nou nooit eens denken bij die jankende dochter " wat als ik dat kussentje vroeger 1 minuut langer op haar gezicht had gehouden?"
Een haatbaardquote:Op zondag 3 mei 2015 22:07 schreef Coritchando het volgende:
Die dochter heeft een baard trouwens let maar eens op
Ja heel zielig.quote:Op zondag 3 mei 2015 22:12 schreef quirina het volgende:
De enige waar ik medelijden mee heb is dat grijze moedertje..die ziet er pas echt afgemat uit.
Niet te vroeg juichen hoor..quote:Op zondag 3 mei 2015 22:13 schreef quirina het volgende:
Wat zei ik? Gratis renovatie en everybody happy..
Nee dat zat bij die Antilliaanse in die poederbrief.. Of zat er nog wat in?quote:Op zondag 3 mei 2015 22:15 schreef J0kkebr0k het volgende:
D'r zat nog wat coke bij Patty in d'r neusgat.
Correct.quote:Op zondag 3 mei 2015 22:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik denk dat Surge op die dochter doelt.
Was geweldig, en het einde moet wel een teleurstelling zijn geweest voor Patty:quote:
Ze had al een sweater aan met "I need a drink"quote:Op zondag 3 mei 2015 22:27 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Was geweldig, en het einde moet wel een teleurstelling zijn geweest voor Patty:
Champagne ZONDER alcohol
Oh leuk!quote:
Oh ja!quote:
Zal wel lekker stinken, Bonje met de Buren was vorige week bijna de hele avond trending topic op twitter, was ook een top-aflevering.quote:
Bonje staat altijd garant for succes, en een nieuwe vloer.quote:Op zondag 10 mei 2015 20:51 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Zal wel lekker stinken, Bonje met de Buren was vorige week bijna de hele avond trending topic op twitter, was ook een top-aflevering.
Boerderij of zo?quote:Op zondag 10 mei 2015 21:29 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Mijn overbuurman in Ch heeft er 80+ o.i.d.
20 is peanuts.
Sledehonden, geeft wel lekker veel sfeer s'avonds. Prachtbeesten.quote:
Ja, die gaan maar door. Zou er ook helemaal gek van worden. Dat dat gewoon mag in een woonwijk.quote:Op zondag 10 mei 2015 21:48 schreef roos85 het volgende:
Zijn vast die kleine kut keffers die veel geluid maken..
Die kunnen echt irritant zijn idd. Paar honden kan wel, maar dat 20 mag vind ik echt bizar.quote:Op zondag 10 mei 2015 21:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, die gaan maar door. Zou er ook helemaal gek van worden. Dat dat gewoon mag in een woonwijk.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ver-20-hondjes.dhtmlquote:Roosendaalse overhoop met gemeente over 20 hondjes
Houdt Nicole Verhoeven uit Roosendaal nu wel of niet te veel dwergkeesjes en chihuahua's? En zorgt ze er goed of niet goed voor? Daarover ligt de hobbyfokster momenteel in de clinch met inspectie dierenbescherming, (dieren)politie en gemeente Roosendaal.
Bij een laatste inspectie, een week geleden, constateerden deze partijen dat mevrouw opnieuw in overtreding was, meldt BN De Stem.
Eerder kreeg Nicole Verhoeven ook al een boete, van 15.000 euro. Die wist ze op een hoorzitting bij de gemeente van tafel te krijgen. Nu is ze dat weer van plan.
Ja, dat zou iedereen zeggen als je helemaal gestoord wordt van dat kutgeblaf.quote:Op zondag 10 mei 2015 21:54 schreef matthijst het volgende:
Hou die kutbeesten de kuttekop nou s dicht. Prima toch?
Dat eten honden en daar gaan ze dood aan.quote:Op zondag 10 mei 2015 22:00 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
Waarom een gebakken spons?
Dit dus wat een snuggere zegquote:Op zondag 10 mei 2015 22:17 schreef computergirl het volgende:
Die grote hond kent hem nu toch al omdat hij binnen was?
preciesquote:Op zondag 10 mei 2015 22:17 schreef computergirl het volgende:
Die grote hond kent hem nu toch al omdat hij binnen was?
quote:Op zondag 10 mei 2015 22:21 schreef k_man het volgende:
Dit gesprekje moet je niet zonder beeld zien...
"Ik heb nog nooit zo'n grote van dichtbij gezien! Is weer eens wat anders dan een poes..."
Wat wil jij zien dan?quote:
Die hondjes aanbied op Marktplaats.quote:Op maandag 11 mei 2015 07:43 schreef computergirl het volgende:
http://www.raadvanbeheer.(...)alificaties/?type=98
ze is nu 'hobby' fokster omdat ze gediskwalificeerd is
Ja, altijd hč? Doe mij maar zo'n grote zoals die leukerd van een Deense/Duitse Dog.quote:Op zondag 10 mei 2015 21:48 schreef roos85 het volgende:
Zijn vast die kleine kut keffers die veel geluid maken..
Ja het is een herhaling. Ik had het nog niet gezien.quote:Op zondag 21 juni 2015 21:52 schreef BarryOSeven het volgende:
Kan het zijn dat dit ooit al eens uitgezonden is? Volgens mij ken ik deze case al namelijk
Kan niet nee. SBS herhaalt nooit en sowieso niet in de zomer.quote:Op zondag 21 juni 2015 21:52 schreef BarryOSeven het volgende:
Kan het zijn dat dit ooit al eens uitgezonden is? Volgens mij ken ik deze case al namelijk
Ja hoor, dat begrijp ik ook wel, maar hij is wel helemaal gek geworden,quote:Op zondag 21 juni 2015 21:52 schreef Stimorol- het volgende:
Geluidsoverlast kan je trouwens echt tot waanzin drijven. Ik begrijp de ergernis daarover er dus wel.
Ah oke danquote:Op zondag 21 juni 2015 21:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja het is een herhaling. Ik had het nog niet gezien.
ja, heb ik ook ervaring mee. ik heb wel eens gedroomd over bepaalde acties maar uiteraard nooit uitgevoerdquote:Op zondag 21 juni 2015 21:52 schreef Stimorol- het volgende:
Geluidsoverlast kan je trouwens echt tot waanzin drijven. Ik begrijp de ergernis daarover er dus wel.
Heb 1 keer staan bonken, maar dat was het wel. Dit is belachelijk tho.quote:Op zondag 21 juni 2015 21:54 schreef computergirl het volgende:
[..]
ja, heb ik ook ervaring mee. ik heb wel eens gedroomd over bepaalde acties maar uiteraard nooit uitgevoerd
Die met dat brilletje...quote:
Heb jij dat gevoel ook al ja.quote:Op zondag 21 juni 2015 21:58 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Die met dat brilletje...
Zou me echt in moeten houden dat brilletje achter in zijn hoofd te rammen.
Wat een vieze etter zeg!quote:Op zondag 21 juni 2015 21:59 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Die man haalt het bloed onder mijn nagels vandaan.
ben je nou niet heel eenzijdig? hardnekkig urenlang piano spelen is ook treiterenquote:Op zondag 21 juni 2015 21:59 schreef matthijst het volgende:
Zondag slijmen in de kerk. Rest vd week lekker buurtjes pesten.
Om te kotsen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |