Aanstaande zondag 26-04-15 om 21.45quote:Ophef om veroordeelde pedofiel in SBS-programma
Patty Brard en Jochem van Gelder, het presentatieduo van Bonje bij de Buren. © SBS.
In de uitzending van SBS-programma Bonje met de Buren van aanstaande komt zondag komt een veroordeelde pedofiel voor. Ouders van de slachtoffers van Frank B. vinden het belachelijk dat de zender hem een podium biedt.
In 2010 werd de toen 42-jarige B. veroordeeld voor drugsbezit en seks met een 15-jarig meisje. Eind 2003 werd hij al veroordeeld voor een zedenmisbruik met een destijds 13-jarig meisje. In het programma duikt hij op als goede vriend van een van de families.
,,Ik vind het niet kunnen dat hem zo'n platform wordt geboden. De man heeft een zedenverleden. Ik snap ook niet waarom SBS zich hiervoor leent'', laat een medewerker van de Stichting Stop Loverboys Nu, die het woord voert voor de familie van de slachtoffer, weten aan Metro. ,,Ik vrees dat de heer B. opnieuw een poging zal doen om zijn imago via de publieke en commerciële zenders op te poetsen.''
Talpa
Volgens producent Talpa was de identiteit tijdens de opnames niet bekend bij hen. ,,Het komt voor ons als een verrassing. Frank staat ook feitelijk los van de ruzie. Hij verleent als vriend van de familie medewerking bij het zoeken naar een oplossing. Frank is veroordeeld pedofiel, maar heeft zijn straf ook uitgezeten. Ik snap dat het pijnlijk is voor gedupeerde families, maar iedereen verdient een tweede kans."
BNN
In 2012 was B. ook al op nationale televisie te zien, tot schrik van de families van de slachtoffers. In het BNN-programma De Week van Filemon ging presentator Filemon Wesselink met B. op pad. Over het verleden van B. werd toen niets gezegd.
Bigfrank!quote:Op zondag 26 april 2015 21:49 schreef Koopsie het volgende:
Die Frank is toch de incassoman oid? Waren ook wel eens topics op fok over
+1quote:Op zondag 26 april 2015 21:53 schreef matthijst het volgende:
Lijkt wel een moffenhoer met dat kapsel
beide heren voegen weinig toe aan de discussiequote:Op zondag 26 april 2015 21:53 schreef Bouke-p het volgende:
Het is ook best lastig om tegen frank en die trien in te gaan denk ik. Die trekken wel hun bek open en zijn denk ik best hard itt dat andere stel.
Klopt Ja.quote:Op zondag 26 april 2015 21:57 schreef Broodboor het volgende:
[..]
beide heren voegen weinig toe aan de discussie
Vreselijk idd.quote:Op zondag 26 april 2015 22:00 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
Klopt Ja.
wat zijn patty en jochem hier slecht in zeg, tering....
Ik kom hier inderdaad om te kijken of iemand anders haar ook herkende, geen flauw idee waar ze van zou zijn.quote:Op zondag 26 april 2015 21:45 schreef k_man het volgende:
Die Debby komt me ook bekend voor trouwens. Geen idee waarom.
En Patty Brard is kennelijk aangevallen door een zwerm botox, wat een monsterlijk gezicht heeft die.
Ja, lijkt mij ook. Stelletje agressieve idioten waar geen normaal gesprek mer mogelijk is. Horen dat soort mensen niet ook heel erg anti-pedo te zijn trouwens? Zoals Henk Bres? Voor die lieve Frank maken ze zeker een uitzonderingetje.quote:Op zondag 26 april 2015 22:03 schreef DrDentz het volgende:
Ik woon toch liever naast die brillies dan naast de volksbuurters met huisvriend Frank. Ik zet hem dan ook op een lopen als Frank 's avonds aan mn deur staat.
Dit dus!quote:Op zondag 26 april 2015 22:03 schreef DrDentz het volgende:
Ik woon toch liever naast die brillies dan naast de volksbuurters met huisvriend Frank. Ik zet hem dan ook op een lopen als Frank 's avonds aan mn deur staat.
quote:Op zondag 26 april 2015 22:11 schreef matthijst het volgende:
Goddomme, die brilgast. Tegenwoordig zouden ze die na de vlokkentest aborteren.
Tranen in zijn ogen idd.quote:Op zondag 26 april 2015 22:13 schreef k_man het volgende:
Als Jan nog harder gaat praten, gaat die André zo huilen.
Jan en Frank.quote:Op zondag 26 april 2015 22:16 schreef NoCigar het volgende:
De mensheid zou erop vooruitgaan als ze Jan voortaan in een onderzeese kooi opsluiten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |