SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik hoop dat je niet serieus bent.quote:Op vrijdag 24 april 2015 18:15 schreef Yi-Long het volgende:
Tegen Ron Jans, toekomstig succescoach van Ajax.![]()
zelfbewustzijn.quote:
Tete dus verlengd. Mooi.'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
zondag waarschijnlijk
Cillessen
Tete-Veltman-Viergever-Riedewald
Bazoer-Serero-Klaassen
El Ghazi-Fischer-Andersen![]()
Fischer spits lijkt me geen goed plan.quote:Op vrijdag 24 april 2015 18:19 schreef Ajacied422 het volgende:
zondag waarschijnlijk
Cillessen
Bazoer-Serero-Klaassen
El Ghazi-Fischer-AndersenAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Want?quote:Op vrijdag 24 april 2015 18:32 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Fischer spits lijkt me geen goed plan.Oh.![]()
Fischer was in de jeugd wel altijd een killer voor de goal en kan prima meevoetballen. Ik vind het nog niet eens zo'n gekke keuze om hem in de spits te proberen.
Daarbij is alles beter dan IJsgodOh.![]()
Hopelijk gaan we nu eens goed druk zetten.quote:Op vrijdag 24 april 2015 18:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Met Fischer heb je sowieso 90% inzet meer dan de rest.Oh.![]()
Optimist.quote:Op vrijdag 24 april 2015 19:00 schreef PowerLoungen het volgende:
Met meer inzet die balletjes achterin rondtikkenAFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Het is geen spits. Goede voetballer maar heeft ook niet de eigenschappen van een spits. Niet lichamelijk sterk, niet balvast en geen killer.quote:Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Hij was in de jeugd juist een killer en in zijn eerste seizoen maakte hij ook genoeg goals. Dat bezit hij dus zeker wel, alleen in zijn tweede seizoen had hij een dip en was hij onrustig.quote:Op vrijdag 24 april 2015 19:16 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Het is geen spits. Goede voetballer maar heeft ook niet de eigenschappen van een spits. Niet lichamelijk sterk, niet balvast en geen killer.Oh.![]()
Onana, Lartey Sanniez, Sporkslede, Van Bruggen, Owusu; Noordhoff, Bakker, Warmerdam; Acolatse, Hendriks, Menig.
Straks om 20:00 tegen Helmond Sport.
Bank: Mous, Vissie, Dankerlui, Mirani en.... Nouri + VD Beek![]()
Nu komt er iets heel ergs: Ik ben voor beide.
(ben een blauwvinger)Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.![]()
twitter:BvdPloegg twitterde op vrijdag 24-04-2015 om 19:27:38Van de Beek en Nouri op de bank bij Jong #Ajax. Slim om ze niet te laten starten, morgen wacht de eventuele kampioenswedstrijd met A1. reageer retweet
![]()
Heeft een mindere periode dus hij kan er geen klote van en kan beter bij FC Emmen gaan voetballenquote:Op vrijdag 24 april 2015 19:39 schreef Brammess het volgende:
Wat is er met RVR2 "de koning van de zwabber" aan de hand?![]()
Wat een vreselijk matig team zegquote:Op vrijdag 24 april 2015 19:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Onana, Lartey Sanniez, Sporkslede, Van Bruggen, Owusu; Noordhoff, Bakker, Warmerdam; Acolatse, Hendriks, Menig.
Straks om 20:00 tegen Helmond Sport.
Bank: Mous, Vissie, Dankerlui, Mirani en.... Nouri + VD Beek
Dat middenveld is dit hele jaar al kut bij Jong Ajax. Gelukkig volgend jaar met Nouri en vd Beek een stuk beter dan.Oh.![]()
Riedewald en Viergever wisselen van positie en je hebt een prima elftal.quote:Op vrijdag 24 april 2015 18:19 schreef Ajacied422 het volgende:
zondag waarschijnlijk
Cillessen
Bazoer-Serero-Klaassen
Romige dijenBehulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Fischerquote:Op vrijdag 24 april 2015 20:33 schreef Heeinz het volgende:
[ afbeelding ]
Smoofie komt klaar bij het zien van deze benen
Oh.![]()
Niet alleen Smoofiequote:Op vrijdag 24 april 2015 20:33 schreef Heeinz het volgende:
[ afbeelding ]
Smoofie komt klaar bij het zien van deze benenNarf!![]()
twitter:ajaxlife twitterde op vrijdag 24-04-2015 om 21:27:48Van de Beek houdt de bal op wilskracht, mooi passje van Nouri en dan een veel te hoge voorzet van Warmerdam... #ajahel reageer retweet
![]()
Bedanktquote:Op vrijdag 24 april 2015 21:28 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:ajaxlife twitterde op vrijdag 24-04-2015 om 21:27:48Van de Beek houdt de bal op wilskracht, mooi passje van Nouri en dan een veel te hoge voorzet van Warmerdam... #ajahel reageer retweet
![]()
Al zou ik best wat "betrouwbare" geruchten willen horenquote:Op zaterdag 25 april 2015 00:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Nooit meer haten op de telegraaf
Speculeren is toch altijd wel leukOh.![]()
Van Persie komt - Johan Derksenquote:Op zaterdag 25 april 2015 00:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Al zou ik best wat "betrouwbare" geruchten willen horen
Speculeren is toch altijd wel leuk![]()
''Lieve Marc, is een te lastige jongen. Tot morgen!''quote:Op zaterdag 25 april 2015 00:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Overmars zijn smsje vandaag aan de Boer:
"Van Persie?"![]()
monnietwitter:MikeVerweij twitterde op zaterdag 25-04-2015 om 00:18:29Ja @SchoorlAZ dit is een sportieve keuze (tussenstap), hoewel @nemanjagudelj bij #Ajax veel meer gaat verdienen dan bij #AZ reageer retweet
![]()
![]()
zou echt van waarde zijn maar grotere onzin is er bijna niet, VdV gaat met een wandelstok voor 4 miljoen per jaar in de zandbak spelen en de veel fittere van Persie zou naar NL gaan voor minder.quote:![]()
Zag net dat filmpje van Frank de Boer. Wat hij zegt geldt voor meer spelers in Nederland, enige wat me opvalt is dat de manier waarop hij Ajax laat spelen nou niet bepaald het spelen 'vanuit je hart' stimuleert.. er wordt teveel nagedacht bij Ajaxquote:Het is verdomme schitterend weer. Kom hier twintig minuten van te voren. Ga wat doen. Jullie komen allemaal sjokkend aanlopen. Wat hebben jullie een zwaar leven... Je moet blij wezen dat je dit kunt doen! Binnen zestien jaar is het over, als je geluk hebt. Het moet vanuit hier komen (wijzend naar zijn hart, red.). Dat heb ik vorige week ook al gezegd''![]()
Ben ik niet met je eens, het gaat om de uitvoeringquote:Op zaterdag 25 april 2015 10:24 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Zag net dat filmpje van Frank de Boer. Wat hij zegt geldt voor meer spelers in Nederland, enige wat me opvalt is dat de manier waarop hij Ajax laat spelen nou niet bepaald het spelen 'vanuit je hart' stimuleert.. er wordt teveel nagedacht bij Ajax![]()
Kan ook een combinatie zijn van beide.. dat oeverloze gebrei van Ajax zou je ook eens kunnen afwisselen met een lange bal naar voren, beetje onrust zaaien, strijd.. maar het altijd zo voorspelbaar en traag. Dat ligt niet alleen aan de spelers denk ikquote:Op zaterdag 25 april 2015 10:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens, het gaat om de uitvoering![]()
Prima. Had wel wat eerder mogen beginnen met dit soort experimenten, maar ja dat is Frank eigen (geeft 'ie zelf ook toe)quote:Op vrijdag 24 april 2015 18:19 schreef Ajacied422 het volgende:
zondag waarschijnlijk
Cillessen
Bazoer-Serero-Klaassen
Toen Cillesen een beetje onrust ging zaaien en zorgde voor strijd was het land te klein. Verder is de opdracht van Frank gewoon om acties proberen te maken, het is alleen niet zo makkelijk. En als je dan drie keer de bal verliest, wat fluitconcertjes opsteken op en je had al niet zo veel vertrouwen... Dan is het balletje breed of terug met de hoop dat iemand anders toevallig een briljante omgeving heeft een jammer, maar logisch gevolg.quote:Op zaterdag 25 april 2015 10:30 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Kan ook een combinatie zijn van beide.. dat oeverloze gebrei van Ajax zou je ook eens kunnen afwisselen met een lange bal naar voren, beetje onrust zaaien, strijd.. maar het altijd zo voorspelbaar en traag. Dat ligt niet alleen aan de spelers denk ik![]()
Zulke strijd bedoel ik ook niet.. dat was een beetje overacting van een speler zonder enige persoonlijkheidquote:Op zaterdag 25 april 2015 10:37 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Toen Cillesen een beetje onrust ging zaaien en zorgde voor strijd was het land te klein.Dan is dat rondspelen dus eigenlijk bedoeld om te verhullen dat je er eigenlijk vrij weinig van kan.. Jammer dat Feyenoord er de laatste seizoenen niet van heeft geprofiteerd.. kennelijk waren wij nog slechter.quote:Verder is de opdracht van Frank gewoon om acties proberen te maken, het is alleen niet zo makkelijk. En als je dan drie keer de bal verliest, wat fluitconcertjes opsteken op en je had al niet zo veel vertrouwen... Dan is het balletje breed of terug met de hoop dat iemand anders toevallig een briljante omgeving heeft een jammer, maar logisch gevolg.![]()
Strijd dat kan ook met dit systeem, als ze dat er meer in zouden gooien wordt het al meteen aantrekkelijker, er is echt niet zoveel voor nodig om het beter uit te voeren maar het begint met inzet en concentratie.quote:Op zaterdag 25 april 2015 10:30 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Kan ook een combinatie zijn van beide.. dat oeverloze gebrei van Ajax zou je ook eens kunnen afwisselen met een lange bal naar voren, beetje onrust zaaien, strijd.. maar het altijd zo voorspelbaar en traag. Dat ligt niet alleen aan de spelers denk ik
En lange ballen is bij Ajax vaak moeilijk omdat de meeste tegenstanders zich laten terugzakken![]()
Dat kan wel kloppen maar misschien ligt het ook aan de kwaliteit van de spelers. Barcelona speelt ook op balbezit en als ik die zie spelen denk ik altijd.. ja, daar zit een idee achter. Bij Ajax heb ik dat nooit.. willen jullie wel scoren, denk ik als ik dat gebrei zie. Het is helemaal doorgeslagen naar het uit de weg gaan van risico'squote:Op zaterdag 25 april 2015 10:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Strijd dat kan ook met dit systeem, als ze dat er meer in zouden gooien wordt het al meteen aantrekkelijker, er is echt niet zoveel voor nodig om het beter uit te voeren maar het begint met inzet en concentratie.![]()
Je bent je er hopelijk van bewust dat dat compleet subjectief en willekeurig isquote:Op zaterdag 25 april 2015 10:40 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Zulke strijd bedoel ik ook niet.. dat was een beetje overacting van een speler zonder enige persoonlijkheid
[..]
Dan is dat rondspelen dus eigenlijk bedoeld om te verhullen dat je er eigenlijk vrij weinig van kan.. Jammer dat Feyenoord er de laatste seizoenen niet van heeft geprofiteerd.. kennelijk waren wij nog slechter..
Ik ken Feyenoord niet goed genoeg om haar probleem te doorgronden. In onderlinge wedstrijden met Ajax vond ik ze de laatste tijd over het algemeen beter (zeker dit seizoen natuurlijk). Erg vreemd dat ze dan steeds zo ver onder Ajax eindigen. Misschien moeten ze wat geduldiger spelen, meer breien, en minder energie kwijt raken aan zinloos opgefokt gedrag.
![]()
Het gaat erom om de diepste man in te spelen en zo een linie over te slaan, simpel gezegd 2 linies vooruit 1 terug, dat zie je zelden, het gaat eigenlijk al fout omdat continue de cvm ingespeeld wordt waardoor je al teveel mensen achter de bal hebt, daardoor krijg je dat breedte en tikkie terug gebrei want die staan logischerwijs vrij.quote:Op zaterdag 25 april 2015 10:40 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Zulke strijd bedoel ik ook niet.. dat was een beetje overacting van een speler zonder enige persoonlijkheid
[..]
Dan is dat rondspelen dus eigenlijk bedoeld om te verhullen dat je er eigenlijk vrij weinig van kan.. Jammer dat Feyenoord er de laatste seizoenen niet van heeft geprofiteerd.. kennelijk waren wij nog slechter.![]()
Ik wil Barcelona niet met Ajax vergelijken maar die zijn dit seizoen ook niet zo goed wat dat betreft maar uiteraard nog vele niveaus hoger.quote:Op zaterdag 25 april 2015 10:46 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dat kan wel kloppen maar misschien ligt het ook aan de kwaliteit van de spelers. Barcelona speelt ook op balbezit en als ik die zie spelen denk ik altijd.. ja, daar zit een idee achter. Bij Ajax heb ik dat nooit.. willen jullie wel scoren, denk ik als ik dat gebrei zie. Het is helemaal doorgeslagen naar het uit de weg gaan van risico's
Maar ook Barcelona en bijvoorbeeld Bayern hebben mensen nodig die 1 tegen 1 wat kunnen, in de aanval is het bij Ajax te mager, alleen El Ghazi heeft dreiging, aan de andere kant is het rendement beneden 0, in de spits blijft het behelpen dan wordt het natuurlijk moeilijk en is het makkelijk te verdedigen, want uiteindelijk gaat het om doelpunten maken.![]()
Omdat ze tegen Ajax het wel op kunnen brengen met super inzet, zoals zoveel ploegen tegen Ajax boven hun kunnen spelen, maar in een competitie word je op je gemiddelde niveau afgerekendquote:Op zaterdag 25 april 2015 10:47 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Je bent je er hopelijk van bewust dat dat compleet subjectief en willekeurig is.
Ik ken Feyenoord niet goed genoeg om haar probleem te doorgronden. In onderlinge wedstrijden met Ajax vond ik ze de laatste tijd over het algemeen beter (zeker dit seizoen natuurlijk). Erg vreemd dat ze dan steeds zo ver onder Ajax eindigen. Misschien moeten ze wat geduldiger spelen, meer breien, en minder energie kwijt raken aan zinloos opgefokt gedrag.
![]()
En Ajax kan die inzet tegen Feyenoord niet opbrengen?quote:Op zaterdag 25 april 2015 10:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Omdat ze tegen Ajax het wel op kunnen brengen met super inzet, zoals zoveel ploegen tegen Ajax boven hun kunnen spelen, maar in een competitie word je op je gemiddelde niveau afgerekend![]()
Ajax kan dat alleen zo af en toe tegen Barcelona, PSG of Milan.quote:Op zaterdag 25 april 2015 11:13 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
En Ajax kan die inzet tegen Feyenoord niet opbrengen?![]()
Bij Feyenoord speelt ook een rol dat we alleen goed kunnen spelen tegen ploegen die zelf willen voetballen en ruimte weggeven. Als Feyenoord zelf het spel moet maken is het 9 van de 10x niet om aan te zienquote:Op zaterdag 25 april 2015 10:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Omdat ze tegen Ajax het wel op kunnen brengen met super inzet, zoals zoveel ploegen tegen Ajax boven hun kunnen spelen, maar in een competitie word je op je gemiddelde niveau afgerekend![]()
Dat afjagen en pressie spelen als je de bal kwijt bent zie je ook veel te weinig, dat is ook een van de basisprincipes van AjaxOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Daarnaast ook plankgas in de omschakeling als de kans zich voordoet ipv dat altijd dat gebrei, de anderen niet de kans geven zich weer te organiseren.quote:Op zaterdag 25 april 2015 11:49 schreef TheVulture het volgende:
Dat afjagen en pressie spelen als je de bal kwijt bent zie je ook veel te weinig, dat is ook een van de basisprincipes van Ajax
Hebben we zelf ook veel moeite mee als andere teams dat goed doenproberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg![]()
Ajax speelt straks toch 2e voorronde CL toch? Als ze verliezen, komen ze dan automatisch in de groep fase EL?“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”![]()
Dat ik dit moet uitleggen is an sich al treurig genoeg, maar ik doe het toch even.quote:Op zaterdag 25 april 2015 12:04 schreef ErwinDikkie het volgende:
Ajax speelt straks toch 2e voorronde CL toch? Als ze verliezen, komen ze dan automatisch in de groep fase EL?
Ajax stroomt in de derde ronde vCL in.
• Verlies = Play-offronde Europa League
• Winst = Vierde voorronde CL/Verzekerd van poulefase EL.
Vierde voorronde
• Verlies = Groepsfase Europa League
• Winst = Groepsfase Champions League![]()
Waarom treurig? Ik houd mezelf daar mee niet bezig.quote:Op zaterdag 25 april 2015 12:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat ik dit moet uitleggen is an sich al treurig genoeg, maar ik doe het toch even.
Vierde voorronde
• Winst = Groepsfase Champions League
Dus totaal 4 voorrondes? Tering, wanneer beginnen die gasten, die zich geplaatst hebben voor de eerste voorronde?“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”![]()
Begin juli, is gewoon wat voetbal voor de vorm. Gaat om de vier kampioenen van Andorra, Gibraltar, San Marino etc.Gourmetten of steengrillen?![]()
Zoiets ja. Frankquote:Op zaterdag 25 april 2015 13:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Natuurlijk niet.
Morgen wordt hij terechtgesteld aan de schandpaal in de achtertuin van Frank.
'Wish I was old and a little sentimental'
Precies andersom juist. Ik vind Ajax tijdens de klassiekers juist meestal de ploeg die zich kan opladen.quote:Op zaterdag 25 april 2015 10:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Omdat ze tegen Ajax het wel op kunnen brengen met super inzet
Feyenoord daarentegen speelt 8 a 9 van de 10 klassiekers alsof het de spelers geen zak kan schelen.
Utrecht bijvoorbeeld zet zich juist wel altijd voor 200 % in tegen Ajax.![]()
Ajax heeft een type Lex Immers nodig dusquote:Op zaterdag 25 april 2015 11:49 schreef TheVulture het volgende:
Dat afjagen en pressie spelen als je de bal kwijt bent zie je ook veel te weinig, dat is ook een van de basisprincipes van Ajax![]()
![]()
Dat speelt bij Ajax zeker ook een rol. Uit bij Heerenveen bijvoorbeeld speelde Ajax denk ik haar beste wedstrijd dit jaar in de eredivisie.quote:Op zaterdag 25 april 2015 11:44 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Bij Feyenoord speelt ook een rol dat we alleen goed kunnen spelen tegen ploegen die zelf willen voetballen en ruimte weggeven. Als Feyenoord zelf het spel moet maken is het 9 van de 10x niet om aan te zien![]()
Aanvallend is het wel erg mager inderdaad. Met Kishna en Schöne die zelden wat creeëren.quote:Op zaterdag 25 april 2015 10:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik wil Barcelona niet met Ajax vergelijken maar die zijn dit seizoen ook niet zo goed wat dat betreft maar uiteraard nog vele niveaus hoger.
Maar ook Barcelona en bijvoorbeeld Bayern hebben mensen nodig die 1 tegen 1 wat kunnen, in de aanval is het bij Ajax te mager, alleen El Ghazi heeft dreiging, aan de andere kant is het rendement beneden 0, in de spits blijft het behelpen dan wordt het natuurlijk moeilijk en is het makkelijk te verdedigen, want uiteindelijk gaat het om doelpunten maken.
Hopelijk kan Kishna volgend jaar eens echt goed spelen en kan een Cerny of Muric aansluiten.Oh.![]()
Key passesquote:Op zaterdag 25 april 2015 13:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Aanvallend is het wel erg mager inderdaad. Met Kishna en Schöne die zelden wat creeëren.
Hopelijk kan Kishna volgend jaar eens echt goed spelen en kan een Cerny of Muric aansluiten.
Ghazy: 21
Kishna: 25
Schöne: 37
Chances created
Ghazy: 29
Kishna: 29
Schöne: 45
Waarbij opgemerkt moet worden dat Kishna veel minder minuten heeft gemaakt dan de andere twee. Jij laat derhalve je kijk op zaken ernstig vertroebelen door je persoonlijke voorkeuren (o.i.d.)![]()
El Ghazi zijn rendement is hoger en Kishna speelt toch heel vaak wel erg onzichtbaar. Of wou je dat ontkennen? Want ik vind Kishna intrisiek meer talent hebben dan El Ghaziquote:Op zaterdag 25 april 2015 13:51 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Key passes
Ghazy: 21
Kishna: 25
Schöne: 37
Chances created
Ghazy: 29
Kishna: 29
Schöne: 45
Waarbij opgemerkt moet worden dat Kishna veel minder minuten heeft gemaakt dan de andere twee. Jij laat derhalve je kijk op zaken ernstig vertroebelen door je persoonlijke voorkeuren (o.i.d.)Oh.![]()
quote:Alleen A-junioren brengen frisheid bij Jong Ajax
En dat is zes… Jong Ajax heeft de reeks nederlagen niet kunnen onderbreken tegen Helmond Sport. Op De Toekomst wonnen de Brabanders met 2-0 in een zeer matig duel. Lichtpuntjes waren de invalbeurten van Appie Nouri en Donny van de Beek.
Ze gaven elkaar een korte omhelzing, vlak voordat ze mochten invallen in de 58ste minuut. Appie Nouri en Donny van de Beek hadden tijdens het warmlopen al gezien waar het aan schortte op het veld. “We misten een beetje frisheid,” zei Donny van de Beek na het duel tegenover Ajax Life. “We zeiden al tegen elkaar dat we dat moesten brengen. Het ging aardig.”
Wat heet. De twee A-junioren onderscheidden zich meteen. Het leverde geen treffers op, wel enkele kansen. Die waren het eerste uur eigenlijk ook uitgebleven. Na een halfuurtje spelen stond de eindstand al op het scorebord: 0-2. Keeper André Onana liet zich de bal van zijn voeten ontfutselen, wat de 0-1 inluidde, tegen een harde kopbal van dichtbij kon de Ajaxkeeper weinig beginnen.
Het was al met al (weer) een teleurstellende avond. Dat vond ook trainer Andries Ulderink, die zijn ploeg voor de zesde keer op rij zag verliezen. Hoopte Jong Ajax op een plaats bij de eerste vijf, de ploeg moet nu hopen in het linkerrijtje te eindigen dit seizoen.
Ulderink pikte na afloop zijn middenvelders eruit. “Ze laten de laatste wedstrijden niet zien wat ze kunnen. Ze herkennen situaties maar mondjesmaat, en als ze het al zien, is de uitvoering verkeerd. Dan wordt het heel lastig,” zei de kritische trainer. “Ik noem nu de middenvelders, maar dat geldt ook voor de backs en vleugelaanvallers.”
“Misschien zijn ze een beetje op,” stelde Ulderink. “Spelers als Danny Bakker en Django Warmerdam hebben niet eerder zoveel gespeeld tijdens een seizoen. Maar ze hebben zelf nog niet aangegeven dat ze op zijn. Het geeft ons als trainers ook wel te denken als je ziet hoe Nouri en Van de Beek hun 35 minuten speeltijd invullen. Bij hun zit er wel een bepaalde vastigheid in hun vaardigheid. En ook zij hebben een lang seizoen gehad. Dat moet een signaal zijn naar de anderen dat er een tandje bij moet.”
Ulderink had de twee A-junioren liever eerder binnen de lijnen gebracht. De A1 kan echter zaterdag in theorie landskampioen worden, en beide middenvelders zijn ook in het duel met ADO Den Haag A1 hard nodig. “Daar moet je wel rekening mee houden,” aldus Ulderink. “Er zijn meerdere belangen. We willen ook graag dat de A1 volgend jaar weer in de Youth League speelt.”
En Van de Beek zelf wil het duel met ADO ook niet missen. Hij wilde dan ook snel na de wedstrijd naar huis. “Morgen een cruciale wedstrijd,” stelde hij. “We kunnen kampioen worden, en willen volgend jaar weer in de Youth League spelen. Althans, de A1 moet zich weer plaatsen.”
Van de Beek weet ook dat hij volgend jaar niet meer in dat elftal zal spelen. Hij is klaar voor Jong Ajax. En misschien wel meer.![]()
Daar ging het niet over.quote:Op zaterdag 25 april 2015 13:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
El Ghazi zijn rendement is hoger en Kishna speelt toch heel vaak wel erg onzichtbaar. Of wou je dat ontkennen? Want ik vind Kishna intrisiek meer talent hebben dan El Ghazi
Maar goed, het rendement van El Ghazy is inderdaad iets hoger. Het lastige van rendement is dat het wel meer van toeval afhankelijk is. Ben met je eens dat op Kishna het meest aan te merken valt hoor, maar feitelijk heeft hij niet eens zo slecht gepresteerd. Alleen waar de andere twee naar hun mogelijkheden lijken te presteren, lijkt dit bij Kishna juist niet het geval. Al blijft dat een zeer lastige inschatting, die bijvoorbeeld beïnvloed wordt door Kishna's arrogante uitstraling (wat je eigenlijk niet mee zou moeten nemen).![]()
Zivkovic weer is disciplinair geschorst en daarom niet bij de selectie![]()
Heeft ondertussen wel een goed gesprek met De Boer gehad en alles is weer opgelost...
Hoop dat het kwartje een keer valt bij die jongen anders hoor je daar over een paar jaar niets meer van.
[ Bericht 0% gewijzigd door Pedroso op 25-04-2015 14:51:10 ]Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Hoe zit het met die geplaatste status waar men het over had?quote:Op zaterdag 25 april 2015 12:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat ik dit moet uitleggen is an sich al treurig genoeg, maar ik doe het toch even.
Vierde voorronde
• Winst = Groepsfase Champions League![]()
Echt onbegrijpelijk. Hoe moeilijk kan het zijn om op tijd op afspraken te komen en enigszins je best te doen als je op de drempel staat miljoenen te gaan verdienenquote:Op zaterdag 25 april 2015 14:41 schreef Pedroso het volgende:
Heeft ondertussen wel een goed gesprek met De Boer gehad en alles is weer opgelost...
Hoop dat het kwartje een keer val bij die jongen anders hoor je daar over een paar jaar niets meer van.![]()
![]()
Hij maakt er ook een gewoonte van om te laat te komen schijnbaar. Hoop dat ie op tijd wakker gaat worden voordat het te laat is.quote:Op zaterdag 25 april 2015 14:50 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Echt onbegrijpelijk. Hoe moeilijk kan het zijn om op tijd op afspraken te komen en enigszins je best te doen als je op de drempel staat miljoenen te gaan verdienenAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Als je is een keer een wedstrijdje jong Ajax hebt gezien zul je snappen waarom Zivkovic geen kansen krijgt.![]()
Ik ben bang dat Zivkovic ook niet echt geschikt is voor ons voetbal.quote:Op zaterdag 25 april 2015 14:53 schreef Brammess het volgende:
Als je is een keer een wedstrijdje jong Ajax hebt gezien zul je snappen waarom Zivkovic geen kansen krijgt.Oh.![]()
Zivkovic is een 4-4-2 spits die ruimte nodig heeft . Waarom weer geforceerd er iets van willen maken wat ie waarschijnlijk nooit gaat zijn ?RED ONS HENNIEGOD![]()
Gewoon verkeerd gescout. Ze dachten zeker van "Ah die Zivkovic schopt er een paar in bij Groningen en is nog jong, dat is iets voor Ajax", zonder daarbij te kijken of hij in ons voetbal past.quote:Op zaterdag 25 april 2015 15:31 schreef PowerLoungen het volgende:
Zivkovic is een 4-4-2 spits die ruimte nodig heeft . Waarom weer geforceerd er iets van willen maken wat ie waarschijnlijk nooit gaat zijn ?
Ajax speelde zijn beste wedstrijden onder de Boer met een sterk aanspeelpunt in de spits die mee kon voetballen.Oh.![]()
[quote]Op zaterdag 25 april 2015 15:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon verkeerd gescout. Ze dachten zeker van "Ah die Zivkovic schopt er een paar in bij Groningen en is nog jong, dat is iets voor Ajax", zonder daarbij te kijken of hij in ons voetbal past.
Ajax speelde zijn beste wedstrijden onder de Boer met een sterk aanspeelpunt in de spits die mee kon voetballen.
[/quote
Ajax speelde sowieso altijd zijn beste wedstrijden met een targetman voorinRED ONS HENNIEGOD![]()
Pantelicgodquote:Op zaterdag 25 april 2015 15:39 schreef PowerLoungen het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zaterdag 25 april 2015 15:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon verkeerd gescout. Ze dachten zeker van "Ah die Zivkovic schopt er een paar in bij Groningen en is nog jong, dat is iets voor Ajax", zonder daarbij te kijken of hij in ons voetbal past.
Ajax speelde zijn beste wedstrijden onder de Boer met een sterk aanspeelpunt in de spits die mee kon voetballen.
[/quote
Ajax speelde sowieso altijd zijn beste wedstrijden met een targetman voorinOh.![]()
Sorry hoor maar wat een mongoolquote:Op zaterdag 25 april 2015 14:41 schreef Pedroso het volgende:
Hoop dat het kwartje een keer valt bij die jongen anders hoor je daar over een paar jaar niets meer van.![]()
![]()
Altijd al gezegd hoor.quote:
En als '10' met Pantelic had hij ook zijn waarde. Als rechtshalf kon hij er alleen niks vanOh.![]()
Siem op 10 en Pantelic in de spits
Als een trein jeweet
Siem vandaag weer eindelijk op de bank bij Newcastle, zal misschien zijn eerste minuten gaan pakken na al dat blessureleed.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Zivkovic is weer een verneukt talent bij Ajax.
Gelukkig geven jullie de jeugd echt de kans jongens
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Hahaha ja hèquote:Op zaterdag 25 april 2015 16:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gelukkig geven jullie de jeugd echt de kans jongensOh.![]()
Bazoer als CVquote:Op zaterdag 25 april 2015 16:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gelukkig geven jullie de jeugd echt de kans jongens![]()
![]()
![]()
![]()
de coach zei dat dat wel de bedoeling was.quote:Op zaterdag 25 april 2015 16:40 schreef Pedroso het volgende:
Siem vandaag weer eindelijk op de bank bij Newcastle, zal misschien zijn eerste minuten gaan pakken na al dat blessureleed.Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
quote:![]()
![]()
![]()
![]()
PettersonGOD
![]()
![]()
![]()
Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius![]()
Bazoerquote:Op zaterdag 25 april 2015 16:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gelukkig geven jullie de jeugd echt de kans jongens
Wie nog meer dan?quote:Op zaterdag 25 april 2015 16:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zivkovic is weer een verneukt talent bij Ajax.![]()
![]()
Oh god, de lampjes zijn ook weer eens kampioen geworden hoor.quote:Op zaterdag 25 april 2015 16:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ze noemen zich meteen de voetbalhoofdstad van Nederland. Heb ik nooit begrepen. Ajax is in alles een grotere club oo het boerengehalte na.quote:Op zaterdag 25 april 2015 18:13 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Oh god, de lampjes zijn ook weer eens kampioen geworden hoor.AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Dijks > BoilHeel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
In een jaartje verneukt, geen toekomst meer die jongenquote:Op zaterdag 25 april 2015 16:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op zaterdag 25 april 2015 18:13 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Oh god, de lampjes zijn ook weer eens kampioen geworden hoor.Kijk eens hoe mad ze zijn.quote:Op zaterdag 25 april 2015 18:16 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ze noemen zich meteen de voetbalhoofdstad van Nederland. Heb ik nooit begrepen. Ajax is in alles een grotere club oo het boerengehalte na.
Boilesen, Fischer, Andersen...quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
En natuurlijk Brutil Hose
leuke troll manquote:Op zaterdag 25 april 2015 19:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Boilesen, Fischer, Andersen...![]()
Matige troll.quote:Op zaterdag 25 april 2015 19:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Boilesen, Fischer, Andersen...Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Nouja, het woordje weer was wellicht een beetje dom van mijn kant, maar Boilesen heeft wel gefaald.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Toonde voor zijn blessure potentie, met name door zijn aanvallende rushes, maar daarna is het zowel aanvallend als verdedigend zeer triest.quote:Op zaterdag 25 april 2015 19:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja, het woordje weer was wellicht een beetje dom van mijn kant, maar Boilesen heeft wel gefaald.![]()
Maar niet omdat Ajax zijn talent verneukt heeft, maar omdat hij er zelf gewoon niet zoveel van kan.quote:Op zaterdag 25 april 2015 19:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja, het woordje weer was wellicht een beetje dom van mijn kant, maar Boilesen heeft wel gefaald.Oh.![]()
Als ergens jonge spelers een kans krijgen is het over het algemeen wel bij Ajax onder de Boer. Dus je maakt jezelf betrekkelijk belachelijk.quote:Op zaterdag 25 april 2015 16:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Je hebt het over Mexicanobakker, das zeg maar de Dven van PSV.quote:Op zaterdag 25 april 2015 21:40 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Als ergens jonge spelers een kans krijgen is het over het algemeen wel bij Ajax onder de Boer. Dus je maakt jezelf betrekkelijk belachelijk.![]()
Welke rol heeft Dven bij jullie dan?quote:Op zaterdag 25 april 2015 21:45 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je hebt het over Mexicanobakker, das zeg maar de Dven van PSV.
Meleg en Kishna ben ik ook wel het vertrouwen in aan het verliezen. Van Rhijn lijkt al een tijdje stil te staan in zijn ontwikkeling. Fisher was een dalende lijn, hopelijk kan hij die omkeren. Andersen maakt zijn potentie echt niet waar.
Maar goed, blijft altijd lastig inschatten wie daar schuldig aan is, if at all![]()
Ik moet wel zeggen dat ik de hele gang van zaken omtrent Zivkovic niet zo snap, maar kennelijk maakt die het zichzelf ook vrij onmogelijk.quote:Op zaterdag 25 april 2015 21:45 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je hebt het over Mexicanobakker, das zeg maar de Dven van PSV.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Ik snap niet waar die jongen mee bezig is, maar ik snap ook niet zo goed wat jullie hem voor rol hebben willen toedichten. Als Sigthorsson zo slecht is, waarom krijgt Zivkovic dan alsnog nul kans?quote:Op zaterdag 25 april 2015 21:48 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik moet wel zeggen dat ik de hele gang van zaken omtrent Zivkovic niet zo snap, maar kennelijk maakt die het zichzelf ook vrij onmogelijk.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Meleg kan niet eens een basisplaats krijgen bij Cambuur , dan weet je genoeg lijkt mequote:Op zaterdag 25 april 2015 21:48 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Meleg en Kishna ben ik ook wel het vertrouwen in aan het verliezen. Van Rhijn lijkt al een tijdje stil te staan in zijn ontwikkeling. Fisher was een dalende lijn, hopelijk kan hij die omkeren. Andersen maakt zijn potentie echt niet waar.
Maar goed, blijft altijd lastig inschatten wie daar schuldig aan is, if at allRED ONS HENNIEGOD![]()
SC Cambuur wist toch mooi gelijk te spelen in de ArenA vorig jaar.quote:Op zaterdag 25 april 2015 21:51 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Meleg kan niet eens een basisplaats krijgen bij Cambuur , dan weet je genoeg lijkt me[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Net als NAC dit jaar.quote:Op zaterdag 25 april 2015 21:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
SC Cambuur wist toch mooi gelijk te spelen in de ArenA vorig jaar.RED ONS HENNIEGOD![]()
Dat is geen prestatiequote:Op zaterdag 25 april 2015 21:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
SC Cambuur wist toch mooi gelijk te spelen in de ArenA vorig jaar.Oh.![]()
Met name dat laatste snap ik niet zo. Wat siggy betreft is het gewoon een kwestie van je verlies nemen. Zivkovic is echter zowel bij Ajax als bij de nationale teams wel flink bezig om zichzelf onmogelijk te maken, begrijp ik.quote:Op zaterdag 25 april 2015 21:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik snap niet waar die jongen mee bezig is, maar ik snap ook niet zo goed wat jullie hem voor rol hebben willen toedichten. Als Sigthorsson zo slecht is, waarom krijgt Zivkovic dan alsnog nul kans?Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
A1 wint van ADO Den Haag met 3-0. Volgende week kan de kampioenschap officieel worden binnengehaald in Eindhoven tegen PSV A1.![]()
Nogmaals: al die talenten mislukken nu gewoon omdat ze niemand hebben om zich aan op te trekken.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
In dat geval zal een type Dirk kuijt niet verkeerd zijn jaquote:Op zondag 26 april 2015 01:25 schreef MouzurX het volgende:
Nogmaals: al die talenten mislukken nu gewoon omdat ze niemand hebben om zich aan op te trekken.
Gewoon een speler die een doe maar normaal mentaliteit heeft, volledig inzet op de training en hard knokt in wedstrijden.hardcoholic![]()
Kampioen zijn, en alsnog maakt de gemiddelde PSV'er zich meer druk om de gang van zaken bij het mooie AJAXquote:Op zaterdag 25 april 2015 16:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
![]()
Optrekken op wat voor manier? Op of buiten het veld?quote:Op zondag 26 april 2015 01:25 schreef MouzurX het volgende:
Nogmaals: al die talenten mislukken nu gewoon omdat ze niemand hebben om zich aan op te trekken."Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Gewoon 20 mil aan Sneijder geven en hem de komende 5 jaar op het middenveld laten staan. Leider+ervaring+kan nog wel wat.
Maar goed markie netto koopt wellicht liever die betonnen bak.
Of 5 jaar lang 1 a 2 mil per jaar uitgeven aan mislukkingen als Zimling
Narf!![]()
In het veld, buiten het veld heet het aftrekken.quote:Op zondag 26 april 2015 03:24 schreef gniffie het volgende:
[..]
Optrekken op wat voor manier? Op of buiten het veld?![]()
Precies, iemand die die jonge ventjes in het veld ook corrigeert als verlengstuk van De Boer.
Ben benieuwd wie ze daarvoor op het oog hebben want die rol kun je van Gudelj ook niet verlangenOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Siemliengquote:Op zondag 26 april 2015 09:30 schreef TheVulture het volgende:
Precies, iemand die die jonge ventjes in het veld ook corrigeert als verlengstuk van De Boer.
Ben benieuwd wie ze daarvoor op het oog hebben want die rol kun je van Gudelj ook niet verlangen![]()
Forum is om te discussiëren he. En hij heeft hier wel een punt. Groot talent natuurlijk, maar volkomen verkeerd gescout.quote:Op zondag 26 april 2015 03:00 schreef IMVHI het volgende:
[..]
Kampioen zijn, en alsnog maakt de gemiddelde PSV'er zich meer druk om de gang van zaken bij het mooie AJAX
Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
Karakter en persoonlijkheid zijn net zo belangrijk als een bal kunnen controlerenOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Sla jij een wedstrijd over?quote:Op zondag 26 april 2015 10:23 schreef Scorpie het volgende:
180 minuten pure oogkanker en het seizoen zit er weer op
Nog 270 minuten, sjenkspenk.![]()
Babel terughalen voor de ervaring? Heeft in ieder geval snelheid en wat lengte/body. Emanuelson voor LB?![]()
Ik kom telkens terug bij Nigel de Jong, maar die wil niet
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Jij geeft er niks om wat er bij PSV gebeurt zeker? Maakt je niet uit of ze Depay verkopen of Messi kopen?quote:Op zondag 26 april 2015 03:00 schreef IMVHI het volgende:
[..]
Kampioen zijn, en alsnog maakt de gemiddelde PSV'er zich meer druk om de gang van zaken bij het mooie AJAX
Daarnaast, bij Groningen had ie gewoon een basisplaats. Hadden ze hem niet daar kunnen stallen?quote:Op zondag 26 april 2015 09:35 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Forum is om te discussiëren he. En hij heeft hier wel een punt. Groot talent natuurlijk, maar volkomen verkeerd gescout.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Mooi kutquote:Op zondag 26 april 2015 10:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sla jij een wedstrijd over?
Nog 270 minuten, sjenkspenk.![]()
![]()
Dan zou het (nog) lastiger zijn geweest om hem te transformeren tot Ajax-spits. Of dat uberhaubt wenselijk is, is een tweede.quote:Op zondag 26 april 2015 11:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daarnaast, bij Groningen had ie gewoon een basisplaats. Hadden ze hem niet daar kunnen stallen?
Je had iig ook kunnen overwegen hem te verhuren aan teams die vergelijkbaar voetbal spelen als Ajax; bijvoorbeeld Willem II of Heerenveen.![]()
Op en buiten het veld.quote:Op zondag 26 april 2015 03:24 schreef gniffie het volgende:
[..]
Optrekken op wat voor manier? Op of buiten het veld?When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
stelletje successupporters ik blijf altijd achter mijn club staan altijd ajax kom op boys vak410 afca no surrender we wont surrender we are the best next year ben al uitgenodigd voor ajax kampioen evenement voor 2015/2016 en ik ga daar heen want ik vertrouw in ajax bank de foer kom op boys wit rood wit ik ben trots op mijn club we zijn de beste hebben geen aankopen nodig we doen het gewoon met de jeugd we zijn de beste van nederland en zullen binnenkort ook de beste van europa zijn want johan cruijf zal de daadwerkelijke revolutie voortbrengen en wij zullen weer heersen![]()
Ik ben er ook wel een beetje klaar mee deze laatste weken, zeker omdat het spel echt niet meer om aan te zien is. Ga het toch weer proberen vandaag, hopen maar dat er wat spelvreugde in zit.![]()
Cillessen
Tete - Veltman - Riedewald - Viergever
Bazoer - Serero - Klaassen
El Ghazi - Fischer - Andersen![]()
Ah leuke opstelling. Ben zeer benieuwd
quote:Op zondag 26 april 2015 13:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Cillessen
Tete - Veltman - Riedewald - Viergever
Bazoer - Serero - Klaassen
El Ghazi - Fischer - Andersen![]()
![]()
Nice, zo heb ik er toch weer zin in. Laat dat alleen eens niet al na 5 wedstrijdminuten voorbij zijn.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Het feit dat Sigthorsson niet meedoet verhoogt mijn zin om deze wedstrijd te bekijken met zo'n 300%Oh.![]()
Mooie jinx. Fischer eraf met een blessure na 10 minuten en je kan weer genieten.quote:Op zondag 26 april 2015 13:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
Het feit dat Sigthorsson niet meedoet verhoogt mijn zin om deze wedstrijd te bekijken met zo'n 300%"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Niks, maar Klaassen is nog zo normaal en dat in tijd waarin iedereen zichzelf belangrijker vindt dan het elftal. Klaassen is zo'n jongen die je niet kunt haten. Het is eigenlijk een supporter in een voetbalshirt.quote:Op zondag 26 april 2015 13:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat heeft hij twee weken geleden gedaan dat je zo positief over hem bent?![]()
Ik zie liever Andersen dan Kishna eigenlijk op dit moment.quote:Op zondag 26 april 2015 13:31 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Enige minpuntjes zijn Andersen i.p.v. Kishna, en Bazoer niet op 6.
Kishna moet maar gewoon weer hard werken en iets van concurrentie voelen, misschien dat hij dan weer gaat presteren. En Andersen is ook gewoon een goede voetballer natuurlijk.Oh.![]()
Dan heb ik nog liever dat van der Hoorn in de spits komt te spelenquote:Op zondag 26 april 2015 13:36 schreef gniffie het volgende:
[..]
Mooie jinx. Fischer eraf met een blessure na 10 minuten en je kan weer genieten.Oh.![]()
Van Rhijn die consequent al jaren door het ijs zakt, door elke matige buitenspeler in de Eredivisie wordt weggespeeld en die aanvallend weinig brengt. Ja dan vind ik het tijd voor iemand anders ja.quote:Oh.![]()
Valt ook wel wat voor te zeggen.quote:Op zondag 26 april 2015 13:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zie liever Andersen dan Kishna eigenlijk op dit moment.
Kishna moet maar gewoon weer hard werken en iets van concurrentie voelen, misschien dat hij dan weer gaat presteren. En Andersen is ook gewoon een goede voetballer natuurlijk.
Maar bij arrogante mensen is het altijd de vraag of er een laag van narcisme, of een laag van onzekerheid onder zit. In het laatste geval wordt dat zeker gevoed door Franks opstelling richting Kishna. Ben benieuwd hoe Kishna had gepresteerd dit jaar als hij het onvoorwaardelijke vertrouwen had gekregen dat sommige spelers bij Ajax wel lang genoten.![]()
Dat valt wel mee eerlijk gezegd, verdedigend is ie juist wel vooruit gegaan. Noem is wat spelers door wie hij weggespeeld is dit seizoen ?quote:Op zondag 26 april 2015 13:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Van Rhijn die consequent al jaren door het ijs zakt, door elke matige buitenspeler in de Eredivisie wordt weggespeeld en die aanvallend weinig brengt. Ja dan vind ik het tijd voor iemand anders ja.
Zijn voortzetting is juist een probleem, levert de meest eenvoudige ballen soms in bij de tegenstander.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Zelfs tegen een matige Tigdahouini vorige week had hij het heel erg lastig. En zo staat hij wel vaker te slapen daar en wordt hij weer heel simpel voorbij gelopen (gebeurd diverse malen, weet niet precies tegen welke spelers).quote:Op zondag 26 april 2015 13:59 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Dat valt wel mee eerlijk gezegd, verdedigend is ie juist wel vooruit gegaan. Noem is wat spelers door wie hij weggespeeld is dit seizoen ?
Zijn voortzetting is juist een probleem, levert de meest eenvoudige ballen soms in bij de tegenstander.
Het is allemaal zo nonchalant bij hem en hij ontwikkeld zich nauwelijks. Hij had een periode dit seizoen dat het wat leek te worden, maar is weer ver teruggevallen.Oh.![]()
Ben ik wel met je eens hoor, oogt erg onzeker soms. Daardoor oogt het waarschijnlijk ook nonchalant. Maar verdedigend an sich staat ie er meestal wel.quote:Op zondag 26 april 2015 14:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zelfs tegen een matige Tigdahouini vorige week had hij het heel erg lastig. En zo staat hij wel vaker te slapen daar en wordt hij weer heel simpel voorbij gelopen (gebeurd diverse malen, weet niet precies tegen welke spelers).
Het is allemaal zo nonchalant bij hem en hij ontwikkeld zich nauwelijks. Hij had een periode dit seizoen dat het wat leek te worden, maar is weer ver teruggevallen.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Vaak tegen de goede tegenstanders kan hij het opeens wel. Hij heeft een beetje het "van der Wiel/Urby-syndroom"quote:Op zondag 26 april 2015 14:07 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ben ik wel met je eens hoor, oogt erg onzeker soms. Daardoor oogt het waarschijnlijk ook nonchalant. Maar verdedigend an sich staat ie er meestal wel.Oh.![]()
De goal die zorgde voor uitschakeling in de EL (in Oekraïne) vond ik wel erg schrijnend.quote:Op zondag 26 april 2015 13:59 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Dat valt wel mee eerlijk gezegd, verdedigend is ie juist wel vooruit gegaan. Noem is wat spelers door wie hij weggespeeld is dit seizoen ?
Zijn voortzetting is juist een probleem, levert de meest eenvoudige ballen soms in bij de tegenstander.![]()
Kunstgras he. Speelt Sigthorsson nooit opquote:Op zondag 26 april 2015 14:17 schreef Heeinz het volgende:
Sigthórsson op de bank
Het einde van een tijdperk
Volgende pot weer basis"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Kutzooiquote:Op zondag 26 april 2015 14:19 schreef gniffie het volgende:
[..]
Kunstgras he. Speelt Sigthorsson nooit op
Volgende pot weer basis![]()
![]()
quote:Op zondag 26 april 2015 14:17 schreef Heeinz het volgende:
Sigthórsson op de bank
Het einde van een tijdperkGoeie
Oh.![]()
Eens.quote:Op zondag 26 april 2015 14:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Andersen erg zwak in het eerste kwartier![]()
zeker. Had gewoon moeten scoren.quote:Op zondag 26 april 2015 14:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Andersen erg zwak in het eerste kwartier![]()
2 weken geleden nog tegen Heracles in de basis en scorendquote:Op zondag 26 april 2015 14:19 schreef gniffie het volgende:
[..]
Kunstgras he. Speelt Sigthorsson nooit op
Volgende pot weer basis
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Maar is een wereldtopper.quote:Op zondag 26 april 2015 14:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Andersen haalt het tempo uit iedere aanval. Echt om gek van te worden.
Gr Gr JR style.![]()
Dit is nog niet de slechtste wedstrijd hoorquote:Op zondag 26 april 2015 14:54 schreef Scorpie het volgende:
Ik dacht dat we dit seizoen de ondergrens wel gezien hadden, naar het kan blijkbaar nog slechter.![]()
Ik zag gister NAC heracles en dat was aanzienlijk vermakelijkerHeel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Vorige week was 10x slechter hoor.quote:Op zondag 26 april 2015 14:54 schreef Scorpie het volgende:
Ik dacht dat we dit seizoen de ondergrens wel gezien hadden, naar het kan blijkbaar nog slechter.![]()
Hoeft ook niet, je weet namelijk dat de voorzetten toch slecht zijn. Ze zijn niet voor niks verhuurd of verkocht.quote:Op zondag 26 april 2015 14:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Viergever doet ook geen moeite om Becker en Lukoki te verdedigen.![]()
Becker levert prima voorzetten vandaag. Sowieso maakt hij in een paar wedstrijden een veeeeel betere indruk dan Lukoki in een heel seizoen.quote:Op zondag 26 april 2015 14:58 schreef Syntix het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, je weet namelijk dat de voorzetten toch slecht zijn. Ze zijn niet voor niks verhuurd of verkocht.![]()
Heeft Becker ook een brommer?quote:Op zondag 26 april 2015 14:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Becker levert prima voorzetten vandaag. Sowieso maakt hij in een paar wedstrijden een veeeeel betere indruk dan Lukoki in een heel seizoen."Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Frank die spelers in de rust wisseltquote:Op zondag 26 april 2015 15:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik word er zo wild van.
Hopelijk wordt Kishna in de rust gebracht.![]()
![]()
Dat lost amper iets op. Die staat ook 1 tegen 2. Wel minder balverlies natuurlijkquote:Op zondag 26 april 2015 15:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik word er zo wild van.
Hopelijk wordt Kishna in de rust gebracht.
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Kishna gaat echt niet tien seconden door de verdediging van PEC slalommen.quote:Op zondag 26 april 2015 15:04 schreef gniffie het volgende:
[..]
Dat lost amper iets op. Die staat ook 1 tegen 2. Wel minder balverlies natuurlijk![]()
Niet alleen PEC, ook andere clubs.quote:Op zondag 26 april 2015 15:04 schreef Ajacied422 het volgende:
als pec kan uitbreken is het iedere keer gevaarlijk.“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”![]()
Benieuwd naar de gedachtengang van Frankie hoe precies die ervaren spelers dit team gaan helpen.quote:
1. Ervaren spelers kopen
2. ?????
3. Profit"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Ah we missen iemand die het vuurtje opstookt, laten we een speler kopen die zogenaamd 'gif' brengt.quote:Op zondag 26 april 2015 15:07 schreef gniffie het volgende:
[..]
Benieuwd naar de gedachtengang van Frankie hoe precies die ervaren spelers dit team gaan helpen.
1. Ervaren spelers kopen
2. ?????
3. Profit
Ipv spelers scouten die qua voetballend vermogen echt iets toevoegen. Allemaal zo simpel gedacht
Oh.![]()
Gaan we deze week weer een kansloos propaganda stukje zien waar De Boer uit zijn dak gaat ? Kan niet wachtenRED ONS HENNIEGOD![]()
Zeker weten?quote:Op zondag 26 april 2015 14:55 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dit is nog niet de slechtste wedstrijd hoor![]()
Ik wil graag weten op welke positie precies Frank een versterking wil hebben. Daarna moet de huidige speler enkele wedstrijden gevolgd worden en moet Frank precies aangeven wat die speler verkeerd doet en de aankoop wel gaat doen. En waarom de huidige speler hier niet toe in staat is na enkele begeleidende trainingen.quote:Op zondag 26 april 2015 15:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ah we missen iemand die het vuurtje opstookt, laten we een speler kopen die zogenaamd 'gif' brengt.
Ipv spelers scouten die qua voetballend vermogen echt iets toevoegen. Allemaal zo simpel gedacht"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Ik hoor je straks wel na de 4-0 voor Zwolle.quote:Op zondag 26 april 2015 15:12 schreef Syntix het volgende:
[..]
Zeker weten. Vorige week was veeeeel slechter.![]()
Dan nog is het niet slechter dan vorige week. We hebben nu al een paar 100% kansen gehad.quote:Op zondag 26 april 2015 15:13 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik hoor je straks wel na de 4-0 voor Zwolle.![]()
Frank wil een linksback die ook LCV kan volgens mij, weer geen specialist dus.quote:Op zondag 26 april 2015 15:12 schreef gniffie het volgende:
[..]
Ik wil graag weten op welke positie precies Frank een versterking wil hebben. Daarna moet de huidige speler enkele wedstrijden gevolgd worden en moet Frank precies aangeven wat die speler verkeerd doet en de aankoop wel gaat doen. En waarom de huidige speler hier niet toe in staat is na enkele begeleidende trainingen.
En hij zal wel weer een spits willen halen die er gewoon 30 inknalt om dan weer met een spits te komen die niet kan meevoetballen en er maar 5 in een jaar maaktOh.![]()
Waarom moet er eerst drie keer over en weer gespeeld worden VOOR DIE BAL EENS FUKKING VOOR KOMT.Amen.![]()
Tegenstander kapot spelen en domineren.quote:Op zondag 26 april 2015 15:15 schreef Jivis het volgende:
Waarom moet er eerst drie keer over en weer gespeeld worden VOOR DIE BAL EENS FUKKING VOOR KOMT.
Gr Frank.![]()
Op wilskracht die tegenstander wegspelen , geen zorgen de wunderwapens komen zo voor versterkingRED ONS HENNIEGOD![]()
Als je een paar gerichte aankopen doet (stuk of 6) heb je gewoon een aardig team staanHeel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
El Ghazi en Fischer hebben volgens mij een hekel aan elkaar. El Ghazi maakt vandaag de verkeerde keuzes![]()
Ze kunnen er allebei gewoon niet zo heel veel van. Die eindigen allebei zoals Lukoki.quote:Op zondag 26 april 2015 15:19 schreef Ajacied422 het volgende:
El Ghazi en Fischer hebben volgens mij een hekel aan elkaar. El Ghazi maakt vandaag de verkeerde keuzes![]()
Ok.quote:Op zondag 26 april 2015 15:23 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Ze kunnen er allebei gewoon niet zo heel veel van. Die eindigen allebei zoals Lukoki.![]()
Je bedoelt zoals boetius?quote:Op zondag 26 april 2015 15:23 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Ze kunnen er allebei gewoon niet zo heel veel van. Die eindigen allebei zoals Lukoki.![]()
quote:Op zondag 26 april 2015 15:23 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Ze kunnen er allebei gewoon niet zo heel veel van. Die eindigen allebei zoals Lukoki.slechte troll
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
nog ergerquote:Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Die spaart zichzelf al in zijn bedquote:Op zondag 26 april 2015 15:34 schreef Yi-Long het volgende:
Zivkovic moet weer gespaard worden voor het B-elftal...!?RED ONS HENNIEGOD![]()
I aint even madHeel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
SIGTHORSSON KOM ER MAAR IN!!
Bedankt voor de jinx in dit topic"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Daar gaan types als Pedroso het wel op gooien jaquote:Op zondag 26 april 2015 15:39 schreef Syntix het volgende:
El Ghazi had al 2x moeten scoren de eerste helft.RED ONS HENNIEGOD![]()
De kwaliteit van de shirts is dit jaar net zo goed als het spelHeel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Dat is een belediging voor de shirtsquote:Op zondag 26 april 2015 15:43 schreef Catch22- het volgende:
De kwaliteit van de shirts is dit jaar net zo goed als het spel![]()
Ajax had eigenlijk ook allang kampioen moeten zijn, dan had dit allemaal niks meer uitgemaakt. Maarja. Life..quote:Op zondag 26 april 2015 15:39 schreef Syntix het volgende:
El Ghazi had al 2x moeten scoren de eerste helft.If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
Met dit voetbal is het inderdaad bizar dat we niet dik kampioen zijn gewordenquote:Op zondag 26 april 2015 15:45 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ajax had eigenlijk ook allang kampioen moeten zijn, dan had dit allemaal niks meer uitgemaakt. Maarja. Life..Oh.![]()
Hopelijk blijft Cillessen nog wel een jaartje, anders gaat het volgend jaar al helemaal drama wordenOh.![]()
Die gaat na het EK weg, net zoals Klaassen en Veltman natuurlijk.quote:Op zondag 26 april 2015 15:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hopelijk blijft Cillessen nog wel een jaartje, anders gaat het volgend jaar al helemaal drama worden![]()
Klaassen en Veltman zijn nog wel te vervangen, maar Cillessen wordt een stuk lastigerquote:Op zondag 26 april 2015 15:49 schreef Syntix het volgende:
[..]
Die gaat na het EK weg, net zoals Klaassen en Veltman natuurlijk.Oh.![]()
Veltman kun je voor iedere mongool vervangen.quote:Op zondag 26 april 2015 15:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klaassen en Veltman zijn nog wel te vervangen, maar Cillessen wordt een stuk lastiger![]()
Wel een goede speler hoor, maar niet zo top dat hij onvervangbaar isquote:Op zondag 26 april 2015 15:53 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Veltman kun je voor iedere mongool vervangen.Oh.![]()
Dat hoeven we bij Ajax ook niet, want we domineren altijd.quote:Op zondag 26 april 2015 15:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik geloof écht niet dat Ajax op de training oefent met countermogelijkheden.Oh.![]()
Ze oefenen op meer inzitquote:Op zondag 26 april 2015 15:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik geloof écht niet dat Ajax op de training oefent met countermogelijkheden.RED ONS HENNIEGOD![]()
Waar moet Veltman naar toe dan?quote:Op zondag 26 april 2015 15:49 schreef Syntix het volgende:
[..]
Die gaat na het EK weg, net zoals Klaassen en Veltman natuurlijk.![]()
Dat probleem Andersen los je ook niet op met het inbrengen van Schöne. Verder is iedere uitval van PEC gevaarlijk.
Slik.![]()
We moeten gewoon echt een goede buitenspeler halen deze zomerquote:Op zondag 26 april 2015 15:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat probleem Andersen los je ook niet op met het inbrengen van Schöne. Verder is iedere uitval van PEC gevaarlijk.
Slik.Oh.![]()
We hadden Louis er nooit uit moeten gooien. Cruijff is een seniele oude gek.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Frank gelooft in de visie van Louisquote:Op zondag 26 april 2015 15:56 schreef Mani89 het volgende:
We hadden Louis er nooit uit moeten gooien. Cruijff is een seniele oude gek.RED ONS HENNIEGOD![]()
Ja en vervolgens koopt Overmars Viergever, Duarte etc. Stijl tegen de visie van Johan in.quote:Op zondag 26 april 2015 15:57 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Frank gelooft in de visie van Louis![]()
Frank is een aanhanger van de Bert van Marwijk voetbalschoolquote:Op zondag 26 april 2015 15:57 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Frank gelooft in de visie van LouisOh.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: