SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik hoop dat je niet serieus bent.quote:Op vrijdag 24 april 2015 18:15 schreef Yi-Long het volgende:
Tegen Ron Jans, toekomstig succescoach van Ajax.![]()
zelfbewustzijn.quote:
Tete dus verlengd. Mooi.'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
zondag waarschijnlijk
Cillessen
Tete-Veltman-Viergever-Riedewald
Bazoer-Serero-Klaassen
El Ghazi-Fischer-Andersen![]()
Fischer spits lijkt me geen goed plan.quote:Op vrijdag 24 april 2015 18:19 schreef Ajacied422 het volgende:
zondag waarschijnlijk
Cillessen
Bazoer-Serero-Klaassen
El Ghazi-Fischer-AndersenAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Want?quote:Op vrijdag 24 april 2015 18:32 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Fischer spits lijkt me geen goed plan.Oh.![]()
Fischer was in de jeugd wel altijd een killer voor de goal en kan prima meevoetballen. Ik vind het nog niet eens zo'n gekke keuze om hem in de spits te proberen.
Daarbij is alles beter dan IJsgodOh.![]()
Hopelijk gaan we nu eens goed druk zetten.quote:Op vrijdag 24 april 2015 18:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Met Fischer heb je sowieso 90% inzet meer dan de rest.Oh.![]()
Optimist.quote:Op vrijdag 24 april 2015 19:00 schreef PowerLoungen het volgende:
Met meer inzet die balletjes achterin rondtikkenAFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Het is geen spits. Goede voetballer maar heeft ook niet de eigenschappen van een spits. Niet lichamelijk sterk, niet balvast en geen killer.quote:Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Hij was in de jeugd juist een killer en in zijn eerste seizoen maakte hij ook genoeg goals. Dat bezit hij dus zeker wel, alleen in zijn tweede seizoen had hij een dip en was hij onrustig.quote:Op vrijdag 24 april 2015 19:16 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Het is geen spits. Goede voetballer maar heeft ook niet de eigenschappen van een spits. Niet lichamelijk sterk, niet balvast en geen killer.Oh.![]()
Onana, Lartey Sanniez, Sporkslede, Van Bruggen, Owusu; Noordhoff, Bakker, Warmerdam; Acolatse, Hendriks, Menig.
Straks om 20:00 tegen Helmond Sport.
Bank: Mous, Vissie, Dankerlui, Mirani en.... Nouri + VD Beek![]()
Nu komt er iets heel ergs: Ik ben voor beide.
(ben een blauwvinger)Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.![]()
twitter:BvdPloegg twitterde op vrijdag 24-04-2015 om 19:27:38Van de Beek en Nouri op de bank bij Jong #Ajax. Slim om ze niet te laten starten, morgen wacht de eventuele kampioenswedstrijd met A1. reageer retweet
![]()
Heeft een mindere periode dus hij kan er geen klote van en kan beter bij FC Emmen gaan voetballenquote:Op vrijdag 24 april 2015 19:39 schreef Brammess het volgende:
Wat is er met RVR2 "de koning van de zwabber" aan de hand?![]()
Wat een vreselijk matig team zegquote:Op vrijdag 24 april 2015 19:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Onana, Lartey Sanniez, Sporkslede, Van Bruggen, Owusu; Noordhoff, Bakker, Warmerdam; Acolatse, Hendriks, Menig.
Straks om 20:00 tegen Helmond Sport.
Bank: Mous, Vissie, Dankerlui, Mirani en.... Nouri + VD Beek
Dat middenveld is dit hele jaar al kut bij Jong Ajax. Gelukkig volgend jaar met Nouri en vd Beek een stuk beter dan.Oh.![]()
Riedewald en Viergever wisselen van positie en je hebt een prima elftal.quote:Op vrijdag 24 april 2015 18:19 schreef Ajacied422 het volgende:
zondag waarschijnlijk
Cillessen
Bazoer-Serero-Klaassen
Romige dijenBehulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Fischerquote:Op vrijdag 24 april 2015 20:33 schreef Heeinz het volgende:
[ afbeelding ]
Smoofie komt klaar bij het zien van deze benen
Oh.![]()
Niet alleen Smoofiequote:Op vrijdag 24 april 2015 20:33 schreef Heeinz het volgende:
[ afbeelding ]
Smoofie komt klaar bij het zien van deze benenNarf!![]()
twitter:ajaxlife twitterde op vrijdag 24-04-2015 om 21:27:48Van de Beek houdt de bal op wilskracht, mooi passje van Nouri en dan een veel te hoge voorzet van Warmerdam... #ajahel reageer retweet
![]()
Bedanktquote:Op vrijdag 24 april 2015 21:28 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:ajaxlife twitterde op vrijdag 24-04-2015 om 21:27:48Van de Beek houdt de bal op wilskracht, mooi passje van Nouri en dan een veel te hoge voorzet van Warmerdam... #ajahel reageer retweet
![]()
Al zou ik best wat "betrouwbare" geruchten willen horenquote:Op zaterdag 25 april 2015 00:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Nooit meer haten op de telegraaf
Speculeren is toch altijd wel leukOh.![]()
Van Persie komt - Johan Derksenquote:Op zaterdag 25 april 2015 00:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Al zou ik best wat "betrouwbare" geruchten willen horen
Speculeren is toch altijd wel leuk![]()
''Lieve Marc, is een te lastige jongen. Tot morgen!''quote:Op zaterdag 25 april 2015 00:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Overmars zijn smsje vandaag aan de Boer:
"Van Persie?"![]()
monnietwitter:MikeVerweij twitterde op zaterdag 25-04-2015 om 00:18:29Ja @SchoorlAZ dit is een sportieve keuze (tussenstap), hoewel @nemanjagudelj bij #Ajax veel meer gaat verdienen dan bij #AZ reageer retweet
![]()
![]()
zou echt van waarde zijn maar grotere onzin is er bijna niet, VdV gaat met een wandelstok voor 4 miljoen per jaar in de zandbak spelen en de veel fittere van Persie zou naar NL gaan voor minder.quote:![]()
Zag net dat filmpje van Frank de Boer. Wat hij zegt geldt voor meer spelers in Nederland, enige wat me opvalt is dat de manier waarop hij Ajax laat spelen nou niet bepaald het spelen 'vanuit je hart' stimuleert.. er wordt teveel nagedacht bij Ajaxquote:Het is verdomme schitterend weer. Kom hier twintig minuten van te voren. Ga wat doen. Jullie komen allemaal sjokkend aanlopen. Wat hebben jullie een zwaar leven... Je moet blij wezen dat je dit kunt doen! Binnen zestien jaar is het over, als je geluk hebt. Het moet vanuit hier komen (wijzend naar zijn hart, red.). Dat heb ik vorige week ook al gezegd''![]()
Ben ik niet met je eens, het gaat om de uitvoeringquote:Op zaterdag 25 april 2015 10:24 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Zag net dat filmpje van Frank de Boer. Wat hij zegt geldt voor meer spelers in Nederland, enige wat me opvalt is dat de manier waarop hij Ajax laat spelen nou niet bepaald het spelen 'vanuit je hart' stimuleert.. er wordt teveel nagedacht bij Ajax![]()
Kan ook een combinatie zijn van beide.. dat oeverloze gebrei van Ajax zou je ook eens kunnen afwisselen met een lange bal naar voren, beetje onrust zaaien, strijd.. maar het altijd zo voorspelbaar en traag. Dat ligt niet alleen aan de spelers denk ikquote:Op zaterdag 25 april 2015 10:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens, het gaat om de uitvoering![]()
Prima. Had wel wat eerder mogen beginnen met dit soort experimenten, maar ja dat is Frank eigen (geeft 'ie zelf ook toe)quote:Op vrijdag 24 april 2015 18:19 schreef Ajacied422 het volgende:
zondag waarschijnlijk
Cillessen
Bazoer-Serero-Klaassen
Toen Cillesen een beetje onrust ging zaaien en zorgde voor strijd was het land te klein. Verder is de opdracht van Frank gewoon om acties proberen te maken, het is alleen niet zo makkelijk. En als je dan drie keer de bal verliest, wat fluitconcertjes opsteken op en je had al niet zo veel vertrouwen... Dan is het balletje breed of terug met de hoop dat iemand anders toevallig een briljante omgeving heeft een jammer, maar logisch gevolg.quote:Op zaterdag 25 april 2015 10:30 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Kan ook een combinatie zijn van beide.. dat oeverloze gebrei van Ajax zou je ook eens kunnen afwisselen met een lange bal naar voren, beetje onrust zaaien, strijd.. maar het altijd zo voorspelbaar en traag. Dat ligt niet alleen aan de spelers denk ik![]()
Zulke strijd bedoel ik ook niet.. dat was een beetje overacting van een speler zonder enige persoonlijkheidquote:Op zaterdag 25 april 2015 10:37 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Toen Cillesen een beetje onrust ging zaaien en zorgde voor strijd was het land te klein.Dan is dat rondspelen dus eigenlijk bedoeld om te verhullen dat je er eigenlijk vrij weinig van kan.. Jammer dat Feyenoord er de laatste seizoenen niet van heeft geprofiteerd.. kennelijk waren wij nog slechter.quote:Verder is de opdracht van Frank gewoon om acties proberen te maken, het is alleen niet zo makkelijk. En als je dan drie keer de bal verliest, wat fluitconcertjes opsteken op en je had al niet zo veel vertrouwen... Dan is het balletje breed of terug met de hoop dat iemand anders toevallig een briljante omgeving heeft een jammer, maar logisch gevolg.![]()
Strijd dat kan ook met dit systeem, als ze dat er meer in zouden gooien wordt het al meteen aantrekkelijker, er is echt niet zoveel voor nodig om het beter uit te voeren maar het begint met inzet en concentratie.quote:Op zaterdag 25 april 2015 10:30 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Kan ook een combinatie zijn van beide.. dat oeverloze gebrei van Ajax zou je ook eens kunnen afwisselen met een lange bal naar voren, beetje onrust zaaien, strijd.. maar het altijd zo voorspelbaar en traag. Dat ligt niet alleen aan de spelers denk ik
En lange ballen is bij Ajax vaak moeilijk omdat de meeste tegenstanders zich laten terugzakken
Forum Opties Forumhop: Hop naar: