Doen!quote:Op vrijdag 24 april 2015 14:56 schreef Reptillian77 het volgende:
Raadzaam om privé die vent op te zoeken en mijn geld terug te eisen?
Nee.quote:Op vrijdag 24 april 2015 14:56 schreef Reptillian77 het volgende:
Welk geld?quote:Op vrijdag 24 april 2015 14:56 schreef Reptillian77 het volgende:
Is het bedrijf langsgekomen voor een offerte of op afstand?quote:Op vrijdag 24 april 2015 15:00 schreef Reptillian77 het volgende:
[..]
Ja, achteraan in de rij als consument. 0 euro dus.
Daar was ik niet ingetrapt. maar met een kvk nummer vertrouw je het wat meer.quote:Op vrijdag 24 april 2015 15:00 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Je zou toch denken dat TS wel iets slimmer was inmiddels...
ONZ / Bedrog via Marktplaats.
Voor 750 euro zou ik dat risico nog wel een keer nemen.quote:Op vrijdag 24 april 2015 15:00 schreef Reptillian77 het volgende:
[..]
Ja dat vermoed ik ook. 2,5 uur rijden naar Stadskanaal voor jan lul.
Stoer.quote:Op vrijdag 24 april 2015 15:05 schreef kanovinnie het volgende:
Ik ken nog wel een FOK!ker in stadskanaal die ik heen zou sturen, die gast sloopt iedereen.
Woont Sounddragon ook niet ergens in het noorden?quote:Op vrijdag 24 april 2015 15:05 schreef kanovinnie het volgende:
Ik ken nog wel een FOK!ker in stadskanaal die ik heen zou sturen, die gast sloopt iedereen.
Elke debiel kan voor een paar tientjes een KvK nummer krijgen.quote:Op vrijdag 24 april 2015 15:01 schreef Reptillian77 het volgende:
[..]
Daar was ik niet ingetrapt. maar met een kvk nummer vertrouw je het wat meer.
quote:Op vrijdag 24 april 2015 15:00 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Je zou toch denken dat TS wel iets slimmer was inmiddels...
ONZ / Bedrog via Marktplaats.
quote:
Nee, juridische stappen ondernemen.quote:Op vrijdag 24 april 2015 14:56 schreef Reptillian77 het volgende:
Welke juridische stappen stel je voor. De vordering indienen bij de curator is nauwelijks een juridische stap te noemen...quote:
Mjah lullig, maar als hij aantoonbaar nalatig is geweest met het voortzetten van zijn bedrijfsactiviteiten dan kan hem wel nalatig gedrag ten laste worden gelegd.quote:Op vrijdag 24 april 2015 14:56 schreef Reptillian77 het volgende:
Inderdaad die klootzak heeft dus faillissement aangevraagd. Maar op moment van mijn offerte wist hij dus al dat ik nooit de spullen zou krijgen en dan mij nog een aanbetaling laten doen ook. Ik heb rechtsbijstand ook ingeschakeld maar die zeggen al dat ik hoogstwaarschijnlijk kan fluiten naar mijn centen.
Het zou illegaal voor hem zijn om dit aan jou te geven. Wat er nog in de boedel zit moet netjes verdeeld worden over de schuldeisers, waarbij preferente schuldeisers (zoals de belastingdienst) voorrang krijgen.quote:Op vrijdag 24 april 2015 14:56 schreef Reptillian77 het volgende:
Hoe stel je je dat überhaupt voor?quote:Op vrijdag 24 april 2015 15:00 schreef Reptillian77 het volgende:
[..]
Ja dat vermoed ik ook. 2,5 uur rijden naar Stadskanaal voor jan lul.
Ik heb er een van 7 jaar oud. Wat levert die op?quote:Op vrijdag 24 april 2015 21:07 schreef danos het volgende:
Er is tegenwoordig toch een levende handel in marktplaats accounts van 2 jaar en ouder?
Even off topic, maar blijkbaar wilt er echt geen hont in Stadskanaal wonen he?? 140k voor 210 m2, haha.quote:Op vrijdag 24 april 2015 15:28 schreef hoas het volgende:
http://www.funda.nl/koop/(...)3-hj-kniggekade-110/
Leuk optrekje ts.
Bizar eigenlijk dat je hier mee weg kan komen. Als je iemand fysiek op straat berooft dat word je opgepakt. Beroof je iemand digitaal dan ben je beschermd als crimineel. Bij de bank zeiden ze ook nog dat wanneer er maar 1 aangifte is ze niets kunnen doen. Ze gaan als Rabobank een oproep doen aan de eigenaar van de ABN Amro rekening om terug te storten. Dat gaat niets helpen. Rechtsbijstandverzekering heb ik erachteraan gestuurd om contact te maken met de curator. Er moet onderzocht worden of hij mijn aanbetaling niet stiekem heeft gepind voor privé gebruik(fraude) waardoor er niets overblijft om te verdelen voor de schuldeisers. Ik ben ook benieuwd hoeveel mensen nu de dupe zijn van zijn praktijken.quote:Op zaterdag 25 april 2015 02:19 schreef eight het volgende:
Dit geld ben je kwijt want in de praktijk kan dit gewoon in nederland. Het is tegenwoordig zelfs heel gebruikelijk om dit zo te doen. Faillissementsfraude ligt niet voor niets al decennia lang onaangeroerd op de plank van politiek Den Haag.
Probleem met dit soort zaken is vaak is dat wanneer de ondernemer in kwestie niet tot het faillisement zich vol inzet om inkomsten / cashflow te genereren en de zaak draaiende te houden dit na het faillisement dit voor hem nadelig kan uitpakken tijdens de afwikkeling van het faillisement, omdat hij zich niet vol ingezet om zijn schuldeisers af te kunnen betalen. Wat juridisch gezien kan worden als het bewust frustreren van de bedrijfsvoering en dus een verwijtbaar faillisement kan betekenen voor de ondernemen met alle problemen van dien.quote:Op zaterdag 25 april 2015 08:01 schreef Reptillian77 het volgende:
[..]
Bizar eigenlijk dat je hier mee weg kan komen. Als je iemand fysiek op straat berooft dat word je opgepakt. Beroof je iemand digitaal dan ben je beschermd als crimineel. Bij de bank zeiden ze ook nog dat wanneer er maar 1 aangifte is ze niets kunnen doen. Ze gaan als Rabobank een oproep doen aan de eigenaar van de ABN Amro rekening om terug te storten. Dat gaat niets helpen. Rechtsbijstandverzekering heb ik erachteraan gestuurd om contact te maken met de curator. Er moet onderzocht worden of hij mijn aanbetaling niet stiekem heeft gepind voor privé gebruik(fraude) waardoor er niets overblijft om te verdelen voor de schuldeisers. Ik ben ook benieuwd hoeveel mensen nu de dupe zijn van zijn praktijken.
Ik had 16 april dus de aanbetaling gedaan. Daarna kreeg ik hem een week lang niet te pakken. Zowel telefonisch niet als e-mail. Alle 100 advertenties op marktplaats waren spontaan verdwenen. Dus mijn 3 dagen bedenktijd om te annuleren ging niet door vanwege zijn negeren van mijn telefoontjes en e-mail verkeer. Sta ik dan niet in mijn recht dat hij toen al wist dat het failliet zou gaan en ik niet de kans kreeg om te annuleren? Als consument moet je toch wel beschermd zijn lijkt mij tegen dit soort praktijken?
Vooral met kozijnen en dubbel glas , dat is wel zo een dubieuze bedrijfstak daar lusten de honden geen brood van. Je zit niet alleen met de prijs maar het moet ook goed geplaatst worden, Daar moet je sowieso geen zaken doen met een bedrijf wat 2,5 uur van je afzit.quote:Op zaterdag 25 april 2015 10:13 schreef danos het volgende:
Als je alleen op prijs gaat speuren ga je het risico krijgen dat de deksel een keer op je neus valt.
Maar wat als je binnen drie dagen na aanbetaling al wilde annuleren omdat je het niet vertrouwde omdat ik in Google cache een ander slachtoffer had gevonden? Hij negeerde ieder telefoontje en e-mail contact en belde me een week later pas terug dat hij faillissement had aangevraagd en hij het er moeilijk mee had en daarom de telefoon negeerde? Mag mijn aanbetaling überhaupt dan wel gebruikt worden voor de schuldeisers omdat ik daarvoor al wilde annuleren?quote:Op zaterdag 25 april 2015 10:05 schreef Dennism het volgende:
[..]
Probleem met dit soort zaken is vaak is dat wanneer de ondernemer in kwestie niet tot het faillisement zich vol inzet om inkomsten / cashflow te genereren en de zaak draaiende te houden dit na het faillisement dit voor hem nadelig kan uitpakken tijdens de afwikkeling van het faillisement, omdat hij zich niet vol ingezet om zijn schuldeisers af te kunnen betalen. Wat juridisch gezien kan worden als het bewust frustreren van de bedrijfsvoering en dus een verwijtbaar faillisement kan betekenen voor de ondernemen met alle problemen van dien.
Dit gebeurt in de regel niet om er zelf nog even snel beter van te worden, maar enkel om te voldoen aan de geldende wetgeving omtrent faillisementen. Curatoren onderzoeken namelijk ook op dit soort vormen van fraude, dus mocht hij vlak voor het aanvragen van het faillisement zijn bedrijf nog even leeggetrokken hebben dan zal hem dit ook problemen opleveren.
Je geld terugkrijgen na aanvraag van het faillisement zal dan ook lastig zijn, of het is er al niet meer (om een ander gat in de financien te dichten), of het kan voor hem ook nadeling uitpakken in de afwikkeling van het faillisement mocht hij nu nog zaken met dit geld gaan doen.
Zeer lullig voor jou uiteraard, maar voor zover ik het kan inschatten zie ik binnen de gegeven informatie nog niet echt zaken die vreemd zijn bij een (dreigend) faillisement, en vanuit de ondernemer gezien juridisch dus niet door de beugel kunnen.
Voor zover ik weet heeft hij na jouw annulering sowieso een periode van 14 of 30 dagen (weet even niet exact welke op dit moment van toepassing is) om de annulering te verwerken en het geld terug te storten, er even van uitgaande dat een annulering hier inderdaad mogelijk is op basis van de WKOA of zijn algemene voorwaarden.quote:Op zaterdag 25 april 2015 10:41 schreef Reptillian77 het volgende:
[..]
Maar wat als je binnen drie dagen na aanbetaling al wilde annuleren omdat je het niet vertrouwde omdat ik in Google cache een ander slachtoffer had gevonden? Hij negeerde ieder telefoontje en e-mail contact en belde me een week later pas terug dat hij faillissement had aangevraagd en hij het er moeilijk mee had en daarom de telefoon negeerde? Mag mijn aanbetaling überhaupt dan wel gebruikt worden voor de schuldeisers omdat ik daarvoor al wilde annuleren?
Die drie dagen is kennelijk iets uit zijn eigen voorwaarden. WKOA zal hier niet van toepassing zijn, aangezien het maatwerk is.quote:Op zaterdag 25 april 2015 11:05 schreef Dennism het volgende:
Voor zover ik weet heeft hij na jouw annulering sowieso een periode van 14 of 30 dagen (weet even niet exact welke op dit moment van toepassing is) om de annulering te verwerken en het geld terug te storten, er even van uitgaande dat een annulering hier inderdaad mogelijk is op basis van de WKOA of zijn algemene voorwaarden.
Is een eenmanszaak zo te zien, wellicht valt er nog wat te halen als het huis verkocht kan worden en de belastingschulden niet te gek zijn.quote:Op zaterdag 25 april 2015 13:04 schreef xzaz het volgende:
Bij 'Stadskanaal''alles boven Utrecht' moeten al alle alarmbellen gaan rinkelen.
Witteboordencriminaliteit wordt zeer zelden aangepakt. Sterker nog, sinds dat de overheid zelf ook steeds vaker de randen van de wet opzoekt ( en daar soms zelfs overheen gaat ) wordt het zelfs omarmt. Het is diep triest.quote:Op zaterdag 25 april 2015 08:01 schreef Reptillian77 het volgende:
[..]
Bizar eigenlijk dat je hier mee weg kan komen. Als je iemand fysiek op straat berooft dat word je opgepakt. Beroof je iemand digitaal dan ben je beschermd als crimineel. Bij de bank zeiden ze ook nog dat wanneer er maar 1 aangifte is ze niets kunnen doen. Ze gaan als Rabobank een oproep doen aan de eigenaar van de ABN Amro rekening om terug te storten. Dat gaat niets helpen. Rechtsbijstandverzekering heb ik erachteraan gestuurd om contact te maken met de curator. Er moet onderzocht worden of hij mijn aanbetaling niet stiekem heeft gepind voor privé gebruik(fraude) waardoor er niets overblijft om te verdelen voor de schuldeisers. Ik ben ook benieuwd hoeveel mensen nu de dupe zijn van zijn praktijken.
Ik had 16 april dus de aanbetaling gedaan. Daarna kreeg ik hem een week lang niet te pakken. Zowel telefonisch niet als e-mail. Alle 100 advertenties op marktplaats waren spontaan verdwenen. Dus mijn 3 dagen bedenktijd om te annuleren ging niet door vanwege zijn negeren van mijn telefoontjes en e-mail verkeer. Sta ik dan niet in mijn recht dat hij toen al wist dat het failliet zou gaan en ik niet de kans kreeg om te annuleren? Als consument moet je toch wel beschermd zijn lijkt mij tegen dit soort praktijken?
Ben wel benieuwd welk crimineel feit jij hier op basis van de beschikbare informatie met zekerheid vastgesteld hebt. Op basis van de informatie uit dit topic zie ik namelijk enkel zaken die (helaas voor TS) vrij normaal zijn bij een (dreigend) faillisement en niet tegen de wet ingaan.quote:Op zaterdag 25 april 2015 17:56 schreef eight het volgende:
[..]
Witteboordencriminaliteit wordt zeer zelden aangepakt. Sterker nog, sinds dat de overheid zelf ook steeds vaker de randen van de wet opzoekt ( en daar soms zelfs overheen gaat ) wordt het zelfs omarmt. Het is diep triest.
Leg eens uit hoe ik met zekerheid iets moet vaststellen uit een anonieme post op een forum?quote:Op zaterdag 25 april 2015 18:22 schreef Dennism het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd welk crimineel feit jij hier op basis van de beschikbare informatie met zekerheid vastgesteld hebt. Op basis van de informatie uit dit topic zie ik namelijk enkel zaken die (helaas voor TS) vrij normaal zijn bij een (dreigend) faillisement en niet tegen de wet ingaan.
Jij geeft aan dat witteboordencriminaliteit zelden wordt aangepakt, waarmee uit je post op te maken op te maken lijkt dat hier sprake is witteboordencriminaliteit, tenzij ik je post verkeerd begrepen heb en je het in algemene zin bedoelde en niet op basis van de post van TS, dan klopt het inderdaad wel. Want van geen van de zaken die ik TS zie aanhalen (beroving, fraude) lijkt hier tot op heden sprake van te zijn.quote:Op zaterdag 25 april 2015 19:03 schreef eight het volgende:
[..]
Leg eens uit hoe ik met zekerheid iets moet vaststellen uit een anonieme post op een forum?
Aangevraagd is nog niet automatisch failliet. Maar de situatie is niet rooskleurig natuurlijk.quote:Op vrijdag 24 april 2015 14:56 schreef Reptillian77 het volgende:
Via Marktplaats kwam ik een bedrijfje tegen met een geldig kvk nummer 55972942 met de naam Aha!!! Kunststofland in Stadskanaal. Hij was al 5 jaar actief. Vorige week offertes laten maken door meerdere bedrijven en Kunststofland kwam als goedkoopste uit de bus en had mooie praatjes dat hij Duitse kwaliteit had met voordeuren voorzien van 5-punts sluiting. Ik dacht betrouwbaar dus. Offerte laten maken en akkoord gegaan.
16 april 2015 dus 760,75 euro overgemaakt als aanbetaling. Hij zou maandag spullen bestellen. Ik dinsdag bellen en e-mailen of het bestellen gelukt was. Helemaal niet meer te bereiken en totaal geen reactie. Alle advertenties op Marktplaats waren verdwenen. Ik kreeg een raar gevoel van genaaid te zijn. Ik aangifte bij de politie gedaan en naar de bank geweest of ze het bedrag terug konden halen. Niet dus.
Belt ineens die man vandaag op dat hij de aangifte zag en het er zeer moeilijk mee heeft dat hij niet kon reageren omdat hij vandaag faillissement heeft aangevraagd en de rest via zijn advocaat besproken kan worden welke ik gelijk gebeld had. Inderdaad die klootzak heeft dus faillissement aangevraagd. Maar op moment van mijn offerte wist hij dus al dat ik nooit de spullen zou krijgen en dan mij nog een aanbetaling laten doen ook. Ik heb rechtsbijstand ook ingeschakeld maar die zeggen al dat ik hoogstwaarschijnlijk kan fluiten naar mijn centen.
Rechtsbijstand zit er op. Hopen dat ze wat pit hebben en snel zijn. Faillissement zie ik nog steeds niet in het register.quote:Op zaterdag 25 april 2015 19:37 schreef Diepvriez het volgende:
En heb je wel een echte advocaat gesproken?
Heb je die advocaat gebeld door naar het betreffende advocatenkantoor te bellen? Zoja, dan is dat behoorlijk kut.quote:Op dinsdag 28 april 2015 10:59 schreef Reptillian77 het volgende:
[..]
Rechtsbijstand zit er op. Hopen dat ze wat pit hebben en snel zijn. Faillissement zie ik nog steeds niet in het register.
Echte advocaat van hem wat hij beweerde is van http://www.advovisser.nl/
De advocaat zelf welke zijn naam ik maar niet zal noemen heb ik ook gesproken dus dat zal wel echt zijn.
Ik zie dat die mafkees van -knip- pas in 18-12-2014 begonnen is met -knip-. Daarvoor had hij -knip-.
-knip-Vermijden als de pest als een bv begint met -knip-.
-knip-
Ik had het advocatenkantoor zelf gebeld ja.quote:Op dinsdag 28 april 2015 17:08 schreef Uitgebloed het volgende:
[..]
Heb je die advocaat gebeld door naar het betreffende advocatenkantoor te bellen? Zoja, dan is dat behoorlijk kut.
Zoniet, kan er weleens sprake zijn van oplichting?
Ik zou kijken of je kan achterhalen wat de schulden zijn en of er beslag mogelijk is.
En overigens, dit zijn dingen die je altijd vooraf moet checken natuurlijk. Bij een kunstoftoko zonder showroom die slechts een half jaartje bezig is, zou ik niets hebben besteld.
Goedemiddag,quote:Op vrijdag 24 april 2015 14:56 schreef Reptillian77 het volgende:
Via Marktplaats kwam ik een bedrijfje tegen met een geldig kvk nummer -knip- met de naam -knip-in Stadskanaal. Hij was al 5 jaar actief. Vorige week offertes laten maken door meerdere bedrijven en -knip- kwam als goedkoopste uit de bus en had mooie praatjes dat hij Duitse kwaliteit had met voordeuren voorzien van 5-punts sluiting. Ik dacht betrouwbaar dus. Offerte laten maken en akkoord gegaan.
16 april 2015 dus 760,75 euro overgemaakt als aanbetaling. Hij zou maandag spullen bestellen. Ik dinsdag bellen en e-mailen of het bestellen gelukt was. Helemaal niet meer te bereiken en totaal geen reactie. Alle advertenties op Marktplaats waren verdwenen. Ik kreeg een raar gevoel van genaaid te zijn. Ik aangifte bij de politie gedaan en naar de bank geweest of ze het bedrag terug konden halen. Niet dus.
Belt ineens die man vandaag op dat hij de aangifte zag en het er zeer moeilijk mee heeft dat hij niet kon reageren omdat hij vandaag faillissement heeft aangevraagd en de rest via zijn advocaat besproken kan worden welke ik gelijk gebeld had. Inderdaad die klootzak heeft dus faillissement aangevraagd. Maar op moment van mijn offerte wist hij dus al dat ik nooit de spullen zou krijgen en dan mij nog een aanbetaling laten doen ook. Ik heb rechtsbijstand ook ingeschakeld maar die zeggen al dat ik hoogstwaarschijnlijk kan fluiten naar mijn centen.
We hebben zonet (29-04-2015) een bericht ontvangen van Marktplaats.quote:Op woensdag 29 april 2015 15:44 schreef budha31 het volgende:
[..]
Goedemiddag,
Wij zijn ook een gedupeerde familie. Op 08-02-2015 naar -knip- te Stadskanaal gereden, en ter plaatse een nieuwe voordeur met kozijn etc. bekeken, en tevens de bestelling geplaatst.
Op 09-02-2015 een aanbetaling van 50% gedaan. 50% van Euro 1134,00 = Euro 567,00.
Eind maart 2015 zou -knip- uitleveren en plaatsen, zodat we ook garantie hadden.
Maar hij stelde dit steeds maar uit. Uiteindelijk hebben we hem steeds meer achter zijn vodden gezeten, zodat hij toegezegd had op 22-04-2015 een datum aan ons door zou geven dat hij de deur uit zou leveren aan ons en plaatsten. Maar helaas geen bericht op 22-04-2015.Op 23-04-2015 weer een whatsapp bericht gestuurd aan -knip-. Zoiets van -knip-, we hebben nog geen antwoord van je ontvangen op ons bericht van 22-04-2015.
Maar helaas weer geen antwoord. Op 24-04-2015 weer een whatsapp bericht verzonden aan -knip-, waarin we hem hebben laten weten niet gecharmeerd te zijn van zijn manier van handelen. En dat we hem een aanbetaling hebben gedaan van 50%, en dat hij ons op zijn minst toch wel antwoord kan geven. Dat is hij ons toch wel verplicht dachten wij zo.
Uiteindelijk kwam hierop het antwoord dat -knip- in die week failliet gegaan is.
En dat hij het heel erg vond voor ons. En dat we contact op konden nemen met zijn advocaat -knip-te Stadskanaal.
Dit hebben we direct die bewuste middag gedaan op 24-04-2015, maar helaas de advocaat was niet aanwezig. Dinsdag na koningsdag konden we terugbellen en evt. vooraf een mail sturen naar de advocaat.
Gisteren 28-04-2015 hebben wij een email gezonden naar dit advocatenkantoor.
En heden 29-04-2015 hebben we het advocatenkantoor opgebeld. Het secretariaat heeft inderdaad onze email ontvangen. En ook van meerdere gedupeerden. -knip- verwijst ieder door naar dit advocatenkantoor. Maar er is verder nog niets bekend.
Er is op dit moment nog geen curator aangesteld. En het is ook nog niet zeker of dat dit
advocatenkantoor deze zaak gaat behandelen.
We hebben ontdekt dat hij nog steeds op Marktplaats staat.
Dus gisteren 28-04-2015 Aangifte gedaan van Internetoplichting aan de politie.
Onzin..marktplaats is voor bedrijven ook gewon een advertentiemogelijkheid. Ik zou eerder denken: deals doen met bedrijven die banners plaatsen op FOK!quote:Op woensdag 29 april 2015 17:11 schreef Bomzor het volgende:
Deals met bedrijven doen via marktplaats
Sorry hoor maar als 't bedrijf failliet is kun je onderaan aansluiten bij de rest van de schuldeisers.
Meaning --> Bye bye money.
Neemt niet weg dat als het bedrijf failliet is je onderaan bij de rest van de schuldeisers kunt aansluitenquote:Op woensdag 29 april 2015 17:13 schreef Uitgebloed het volgende:
[..]
Onzin..marktplaats is voor bedrijven ook gewon een advertentiemogelijkheid. Ik zou eerder denken: deals doen met bedrijven die banners plaatsen op FOK!maa dat slaat ook nergens op.
We hopen het.quote:Op woensdag 29 april 2015 18:52 schreef pmponer het volgende:
hmm dat is hard gegaan.
Vorig jaar nog 2 nieuwe kozijnen daar gehaald.
Leek me wel een prima vent, ik hoop dat je je geld terug krijgt.
De hamvraag is, heb je toen ook een aanbetaling gedaan, of achteraf alles betaald na aflevering?quote:Op woensdag 29 april 2015 18:52 schreef pmponer het volgende:
hmm dat is hard gegaan.
Danny kent de man ook waarschijnlijk en heeft er ook goede ervaringen mee. Alle gegevens rondom zn bedrijfsnaam worden weggehaald.quote:Op woensdag 29 april 2015 18:52 schreef pmponer het volgende:
hmm dat is hard gegaan.
quote:Op woensdag 29 april 2015 19:33 schreef Uitgebloed het volgende:
[..]
Danny kent de man ook waarschijnlijk en heeft er ook goede ervaringen mee. Alle gegevens rondom zn bedrijfsnaam worden weggehaald.
Hoeveel zal ie toegeschoven krijgen? En, hoe heb jij betaald?
Lang niet altijdquote:Op woensdag 29 april 2015 19:46 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]bedrijfsnamen worden altijd weggehaald.
Nee inderdaad. Lang niet altijd.quote:
Aha!!! Bedrijfjes die de boel lijken te willen flessen moet je dus wegcensureren, ook al meldt er zich gelijk en gedupeerde die er ook kunstof kozijnen heeft besteld maar niet geleverd krijgt omdat ie zogenaamd failliet is. Waarover ie liegt, want dat is ie nog niet blijkens de faillissementsregisters.quote:Op woensdag 29 april 2015 20:01 schreef egeltje1985 het volgende:
Oké, misschien niet altijd altijd.Maar zo vaak de naam van een klein bedrijfje noemen kan misschien wel wat veel worden.
of TS maakt ff een kloon en speelt zelf de gedupeerde. Weten wij veel.quote:Op woensdag 29 april 2015 20:05 schreef Uitgebloed het volgende:
[..]
Aha!!! Bedrijfjes die de boel lijken te willen flessen moet je dus wegcensureren, ook al meldt er zich gelijk en gedupeerde die er ook kunstof kozijnen heeft besteld maar niet geleverd krijgt omdat ie zogenaamd failliet is. Waarover ie liegt, want dat is ie nog niet blijkens de faillissementsregisters.
Makkelijk na te gaan middels IP-check.quote:Op woensdag 29 april 2015 20:29 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
of TS maakt ff een kloon en speelt zelf de gedupeerde. Weten wij veel.
Daarbij zijn die aanbetalingspercentages exorbitant hoog.quote:Op woensdag 29 april 2015 17:11 schreef Bomzor het volgende:
Deals met bedrijven doen via marktplaats
Sorry hoor maar als 't bedrijf failliet is kun je onderaan aansluiten bij de rest van de schuldeisers.
Meaning --> Bye bye money.
Klopt. Goede les geweest. Nooit meer vooraf betalen. Dan maar een euro extra voor afterpay of een garantiefonds.quote:Op donderdag 30 april 2015 07:55 schreef Gunner het volgende:
Nooit aanbetalen of pas als de bestelde goederen op jouw grond staan bij grote klussen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |