Staat nog op mijn lijstje ja.quote:Op vrijdag 24 april 2015 13:55 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Welke goeie jopen.
Zou je d'r doen?
quote:Op vrijdag 24 april 2015 13:55 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Welke goeie jopen.
Zou je d'r doen?
Kijk die vieze bierbuik dan.quote:
Mehh..quote:
Zaten er bij jou ook mensen die voor de aftiteling al wegliepen?quote:Op vrijdag 24 april 2015 14:05 schreef wolfrolf het volgende:
Idd chatgirl, je had gelijk, age of ultron
Bronson, niet haten
Budweiserquote:
Neequote:Op vrijdag 24 april 2015 14:08 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Zaten er bij jou ook mensen die voor de aftiteling al wegliepen?
Bij mij zat het gisteren halfvol. En er waren zeker een stuk of 10 mensen die al wegliepen voor de aftitelingquote:
Maar het leukste stuk komt vaak na de aftiteling.quote:Op vrijdag 24 april 2015 14:11 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Bij mij zat het gisteren halfvol. En er waren zeker een stuk of 10 mensen die al wegliepen voor de aftiteling
Dat weten we, zuipschuitjequote:
Hoiquote:Op vrijdag 24 april 2015 14:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Valt best mee de laatste tijd!
[..]
Hai!!
Dat is zo te zien zo ongeveer de enige Trappe die nog mist in m'n lijstje. Zal eens kijken in de winkel.quote:Op vrijdag 24 april 2015 14:08 schreef SilentChaos het volgende:
TT![]()
JDude, waar is de LaTrappe Quadrupple?
Je favoriete band?quote:
JAMMER DAT ER NIEMAND LUISTEEEEEEERTquote:Op vrijdag 24 april 2015 15:21 schreef ieniminimuis het volgende:
don't stop me now
Ik zie nog steeds Felix rennen over een schutting om felix brokjes te eten.
Dat ben ik gewend.quote:Op vrijdag 24 april 2015 15:27 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
JAMMER DAT ER NIEMAND LUISTEEEEEEERT
Inderdaad.quote:Op vrijdag 24 april 2015 15:44 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Hele fijne DJ ja. Veel beter dan die Barend bijvoorbeeld. Wil hem wel vaker horen overdag.
Mis Rob nauwelijks eigenlijk.quote:Op vrijdag 24 april 2015 15:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik vind combi mark en jelmer ook leuk.
Dat is een duik in een ijsbad ook.quote:
Ooit gedaan?quote:Op vrijdag 24 april 2015 15:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat is een duik in een ijsbad ook.
Haten op de introquote:
Wat doe je dan hier als je niet 24/7 naar 3fm luistert?quote:
Omdat ik de mensen in dit topic adoreerquote:Op vrijdag 24 april 2015 16:15 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Wat doe je dan hier als je niet 24/7 naar 3fm luistert?
FTFYquote:Op vrijdag 24 april 2015 16:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Omdat ik op de mensen in dit topic masturbeer
Volledig terecht overigens.quote:Op vrijdag 24 april 2015 16:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Omdat ik de mensen in dit topic adoreer
Ik liep net puffend in de zon hoor.quote:Op vrijdag 24 april 2015 16:05 schreef ieniminimuis het volgende:
Pff eind april en het is nog steeds koud.
30 graden is warm, dit is winterweer.quote:Op vrijdag 24 april 2015 16:41 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik liep net puffend in de zon hoor.
ik liep daarnet toch echt oververhit in de zon.quote:Op vrijdag 24 april 2015 16:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
30 graden is warm, dit is winterweer.
Gevondenquote:Op vrijdag 24 april 2015 14:51 schreef JDude het volgende:
[..]
Dat is zo te zien zo ongeveer de enige Trappe die nog mist in m'n lijstje. Zal eens kijken in de winkel.
Mein schwanz.quote:Op vrijdag 24 april 2015 16:42 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Wat past er allemaal nog meer in die mond?
Ja wel ok, maar toch mis ik Rob en Fredquote:Op vrijdag 24 april 2015 22:01 schreef Qunix het volgende:
Oh, weer geen Stenders.
Ik blijf wel luisteren. Hij is best OK.
Volgende week zijn ze er weer.quote:Op vrijdag 24 april 2015 22:54 schreef Burner82 het volgende:
Waar is Stenders? En Siebelink? 2 weken op rij
Niet wat ik vroeg, maar okquote:
Ik zit toch een paar centimeter boven de gemiddelde lengte, dus niet zo overdrijven wolfje.quote:
rob is zn verjaardag ontvlucht en schuilt met fred en anderen in frankrijk.quote:
Jawel maar zat in de autoquote:Op zondag 26 april 2015 00:40 schreef Evertjan het volgende:
5 posts op een zaterdag luistert er dan niemand meer naar Timur en Ramon?
is al weer weken geleden dati k geluisterd heb en toen kon het me niet echt meer boeien....latste keer was volgens mij de uitzending waarin ze ontdekten dat hamka's naar chloor ruiken.quote:Op zondag 26 april 2015 00:40 schreef Evertjan het volgende:
Nee, op zaterdagmiddag tussen 1200 en 1600 is Radio 2 veel beter om naar te luisteren.quote:Op zondag 26 april 2015 00:40 schreef Evertjan het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |