nee ongekende baklapquote:
Is goed koekenbakker.quote:
dat weet ikquote:
Daarom stuur er een op, test ik het eerst uitquote:Op vrijdag 24 april 2015 14:46 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben zo bang dat die Oreo ijsjes erg tegen gaan vallen
Waarvoor?quote:Op vrijdag 24 april 2015 14:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
HeeyIk heb mijn entreekaart ook gekocht
Ik adviseer je om naar een Albert Heijn toe te fietsen, dat gaat nml sneller.quote:Op vrijdag 24 april 2015 14:46 schreef Makoto het volgende:
[..]
Daarom stuur er een op, test ik het eerst uit
quote:Op vrijdag 24 april 2015 14:46 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben zo bang dat die Oreo ijsjes erg tegen gaan vallen
wat is er baby?quote:
als dit al een fittie isquote:
Niks. Of naja ik heb eigenlijk geen zin om weg te gaan nu maar moet eigenlijk wel.quote:
Geen idee of ik daar wel eens ben geweest, wel Burgers Zoo een paar keer met mijn opa & oma. Die woonden in Arnhem. Ligt vlakbij Ouwehands Dierenpark.quote:
Ik ben alleen hier in Noorder Dierenpark geweest en een keer in Rotterdam.quote:Op vrijdag 24 april 2015 14:48 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Geen idee of ik daar wel eens ben geweest, wel Burgers Zoo een paar keer met mijn opa & oma. Die woonden in Arnhem. Ligt vlakbij Ouwehands Dierenpark.
en capybara'squote:
Emmen en Blijdorp ben ik weleens geweest, en Artis een paar keer.quote:Op vrijdag 24 april 2015 14:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben alleen hier in Noorder Dierenpark geweest en een keer in Rotterdam.
Leeuwenquote:Op vrijdag 24 april 2015 14:51 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Emmen en Blijdorp ben ik weleens geweest, en Artis een paar keer.
Ik ben vorig jaar naar Landgoed Hoenderdaell geweest, dat is hier vlakbij, daar hebben ze een leeuwenopvang
https://www.google.nl/map(...)7:0xf36a8bc24a24075f
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |